美國酒後駕駛判終身監禁
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 說話又唔係甘講!我係絕對認為飲咗酒係唔應該駕駛,亦應將哩啲人重罰!!!}~x9\:F4oRc:@
不過,因飲咗酒駕車而被終身奪去人生自由...係好過份同唔文明既做法!!有啲似大陸!!&vN8]we)^6j(}'Y
即係等於我想強姦條女,我想之嘛!你可以話我有意圖甘做,到我禁住條女對手喇,差佬可以拉我入我罪,但會唔會係強姦罪呢??
案中人係多次犯同樣既罪,但佢哩次斷正,有冇人命傷亡??冇吖嘛!!9VgM s A(q#?m(wD
甘罰法咪等同"未來報告"既法律一樣??:[f}G7S+B2E&__;e]
美國佬幾時變得甘唔文明?? [i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-8-19 01:49 PM 編輯 [/i]a.yz9B:M#?hdR
2{e ]#G7k3dN:?wW8{d
[size=5][font=新細明體]好有 興趣 想快[/font][font=Times New Roman, serif]d[/font][font=新細明體] 知道 財判棺 點判 早兩日 鏟低 膠通[font=新細明體]景園[/font] 條 小[/font][font=Times New Roman, serif] [font=新細明體]疤[/font][/font][/size][font=新細明體][size=5]佬[/size] [/font] 全力支持再減酒稅, 再炒死多幾件..........:clap: [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3475141&ptid=234697]1#[/url] [i]電梯男[/i] [/b]5TsP4B}j2Y}a
fumb2@7q:Cl@
醉驚重罰係應該,如果造成傷亡,處以最重刑罰就最恰當。KkW-e\9~[q
不過如果無撞親人,我認為終身吊銷牌照較為適合。 [i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-8-19 03:12 PM 編輯 [/i]
BD#\*S2J
[quote]全力支持再減[color=red]酒[/color]稅, [color=pink]再炒死多幾件[/color]..........:clap:2\0b9_Z7y.h|7dL
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3475969&ptid=234697][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-8-19 02:09 PM[/color][/url][/size][/quote]'?9N q7r5cP(g5v
;|hF x[ sQ)oi.j
[font=新細明體]如果[/font][font=新細明體]V PW"IW ?;l
[/font][font=新細明體]可以配以 [/font][font=Times New Roman, serif]97[/font][font=新細明體]年特制兩款首掌 , 瘋富焗搶 , 加上 屍吸棺園 , [color=pink]相信更添野味[/color][/font][font=Times New Roman, serif].... [/font]
頁:
[1]