娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2010-8-20 01:37 AM

岩岩抽完大腿抽小腹 , 抽完小腹抽格拉式 ...

今日我去跑機跑步 ... 我係咁跑既 :&SJ)sC/CTi)W t `
由4.5KM/HR開始 , 每30秒+0.5KM/HR , 跑在12MINS ,\]K0DU+QO
最後係15KM/HR度跑左分鐘左右 ... 共2KM ;q(`Uo*f-I(Z,u
之後我再跑一輪 , 一樣跑法 , 最後係12KM/HR跑左3MINS左右~~,FsR rC

v8j$jP'l8o@,Z R"X 我一共跑左3.5KM ... 我之前一直用呢個跑法 , F#E~&cq,Dd/i
最多都係可以到12KM/HR , 今次15KM/HR , 唸住自己好勁 ,
R?n8_O ^ 點知岩岩抽完大腿抽小腹 , 抽完小腹抽格拉式 ...

vv1668vv 發表於 2010-8-20 01:43 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-8-20 02:09 AM 編輯 [/i]5TQaKAm]'~

+S,fP t A f1Z&v [font=新細明體]計 “心率” 做 運動(跑步機[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]等[/font][font=Times New Roman, serif]..[/font][font=新細明體])可能 會 安全 [/font][font=Times New Roman, serif]D [/font][font=新細明體]播[/font][font=Times New Roman, serif].....[/font] o _2U*OyE
[font=Times New Roman][/font]
#m2c yBSAr [font=Times New Roman]
GP_:kN,o ~N [font=新細明體]如果唔介意或者有需要的話,可以參考一下[/font]'R\Z(H;Q2@ ~'WK
[/font][font=Times New Roman][/font]
'ir4g_Mj"qN [url=http://www.lktmc.edu.hk/~pe/7sports_inf/%B9B%B0%CA%AA%BA%AFq%B3B.htm]http://www.lktmc.edu.hk/~pe/7sports_inf/%B9B%B0%CA%AA%BA%AFq%B3B.htm[/url]

d228216 發表於 2010-8-20 02:23 PM

[quote]今日我去跑機跑步 ... 我係咁跑既 :
};haS0WB 由4.5KM/HR開始 , 每30秒+0.5KM/HR , 跑在12MINS ,
R NBv{U4c4o 最後係15KM/HR度跑左分鐘左右 ... 共2KM ;
a1c!J7_s2T\5c R_ 之後我再跑一輪 , 一樣跑法 , 最後係12KM/HR跑左3MINS左右~~
S(wSMZ2@2z5l7@ u!N
'a5Q ~ U2`\]eq 我一共跑左3.5KM ...  ...
$[C@+WMt+s [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3476174&ptid=234818][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-8-20 01:37 AM[/color][/url][/size][/quote]f8I CQ#M~
mhw8k-Y b QA p
應該時間無多了, 請盡快安排身後事.....:yy33:

vv1668vv 發表於 2010-8-20 05:47 PM

[quote]
H"v9Q3F yo|F ;m9H+R'_4]+e$j_%x
應該時間無多了, 請盡快安排身後事.....:yy33:
v#tP@8F,AC [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3476288&ptid=234818][color=#999999]d228216 發表於 2010-8-20 02:23 PM[/color][/url][/size][/quote].X uM_"d5^

$T3G{ How 0{&hYySf2K9x#O^
[font=新細明體]笑[/font][font=Times New Roman, serif].[/font][font=新細明體]到[/font][font=Times New Roman, serif]........[/font][font=新細明體]咳左 [/font][font=Times New Roman, serif]32[/font][font=新細明體]秒................:D [/font]

迦樓羅女王 發表於 2010-8-21 10:24 PM

昨日休息了一天 , 岩岩又跑一次 , 基本同上次一樣 , 但最快都係13KM/HR ,O ]1w2Ql-q(jw
我唸如果唔夜訓 , 應該無事吧~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.