娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-8-23 09:17 PM

康泰旅行團馬尼拉被挾持事件

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hung307 發表於 2010-8-23 09:38 PM

希望人質安全:yy33:

chewlun3 發表於 2010-8-23 09:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2010-8-23 09:55 PM

[font=新細明體]出面落[/font][font=新細明體]緊[/font][font=新細明體]好大雨[/font][font=Times New Roman, serif]..........................[/font]

chewlun3 發表於 2010-8-23 10:10 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hung307 發表於 2010-8-23 10:12 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477488&ptid=234959]3#[/url] [i]chewlun3[/i] [/b] .fR.H!|2h?VBi
班警察想等個槍手用晒D子彈先沖入去:yy27:

HansChan 發表於 2010-8-23 10:18 PM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-8-23 10:20 PM 編輯 [/i]
7s(Q!N%L{ ?4p-Kyu"G k+gY:^-t~mkMR
我覺得事件菲律賓嗰邊處理得好差..成件事搞得太耐...搞到個槍手越夜越癲...就連最後衝入部車都好似冇乜
/Aj @t0M4s 計劃似的...有生還者算好彩...
_,Thvo3T5x 我由下午兩點半睇到四點...先覺得車上氣份都未係好緊張...車上人質成日都望出黎,面容都冇乜嘢...層經有一段時間我係見冇談判人仕响部車附近...點解會甘??
.p ?g)f"OQ+jp3q;S g 一路搞到夜晚,我七點多返度黎...睇咗一陣就話有槍聲....啲sniper又打爆佢條軚...越搞越好似迫緊個槍手去未路甘....朝早十點半到夜晚七點幾....太多時間同變數可以俾到個槍手..就算佢先前唔係甘冷血...越諗越諗埋一邊..邊個都癡咗啦...Hj@ A@1Wo
攻入車時又係...成班友好似冇計劃甘既...行到埋去先諗點算甘...真係好話唔好聽..香港班飛虎隊我估手腳會快好多...)j/Js r"Y4_
點到好啦...而家有四個死咗...(其中一個我認得係下午時成日望出黎嗰個男人...)...希望其他受傷既真係可以大步跨過啦.....X4_)j$HV"YD
成晚就如死亡直播....心情真的好沉重...

打狗棒 發表於 2010-8-23 10:21 PM

雖然是意外事件, 但是香港人盲目去一些高危地方旅行也是應該付上一定責任;
~f l2tVX ~ 甚麼菲律賓、泰國、印尼......等低等人種聚居的地方, 請問去來作甚麼?
W/h'sME` { 又想玩, 又貪平, 當然有一定風險, 君子不立危牆之下, 我就唔會去d咁嘅地方。

電梯男 發表於 2010-8-23 10:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chewlun3 發表於 2010-8-23 10:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2010-8-23 10:28 PM

條友受過軍訓....拿住枝機關槍....根本係危險人物......9~DoLP
其實下午真係有幾次機會可以"啪"咗去.....點解菲警唔甘樣做??
,]Oo]~-q/l 當然有一定風險.....而家講返亦好似冇乜意思...只係.....菲警真的處理得差!!4OJ&S)| Ro
而家美聯社公報話至少六人死.....!~v9y%\*?)L@
希望唔好再增加....

電梯男 發表於 2010-8-23 10:31 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2010-8-23 10:34 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-8-23 10:35 PM 編輯 [/i]
$\s%Id$w &U [7o.O3h)w&OA,P
[font=新細明體][size=5][color=black]現時香港政府  已經發出  [/color][/size][/font][font=新細明體][size=4][color=black][size=7]黑色旅游  警示[/size] [/color][/size][/font]

HansChan 發表於 2010-8-23 10:36 PM

七人死....一重傷.......

chewlun3 發表於 2010-8-23 10:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-8-23 11:14 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-8-23 11:22 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2010-8-23 11:40 PM

呢班特蠢部隊係咪臨記?1l#MoB"v$o4c2v8Z4n+p
做每件事情都雞手鴨腳.../i0D R*n8kM
根本就唔似受過訓練...爆門都爆到出晒醜...
]1np__r 今次班生還者得救...並非特蠢部隊功勞...0y}_8i to ^
只係自身好彩,應該劏雞還神.或感謝上帝...

d228216 發表於 2010-8-23 11:47 PM

[quote]呢班特蠢部隊係咪臨記?
H$myf&^-Wux 做每件事情都雞手鴨腳...dW)T Y d)\G U
根本就唔似受過訓練...爆門都爆到出晒醜...(op3Q4`(my"?\
今次班生還者得救...並非特蠢部隊功勞...
_+ih?[r 只係自身好彩,應該劏雞還神.或感謝上帝... .../\$^o^"Wz'fSBk&_-Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477537&ptid=234959][color=#999999]費事高 發表於 2010-8-23 11:40 PM[/color][/url][/size][/quote] ~+U1bw*vbO h
f7b-Se"W/buT Z
最白痴用繩想拉開....頂你個門向入推加麻, 搭過巴士未??

mnbvc 發表於 2010-8-23 11:48 PM

[quote]
v;wEb7VsSJ ?5r z 8sA(mk xz W\5a
最白痴用繩想拉開....頂你個門向入推加麻, 搭過巴士未??JF7d!rg5kL
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477541&ptid=234959][color=#999999]d228216 發表於 2010-8-23 11:47 PM[/color][/url][/size][/quote]O[Q0Z0Q~u#aFbq
心水好清

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.