娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2010-8-23 11:49 PM

以後去d好易就有槍既國家自己小心..............

d228216 發表於 2010-8-23 11:51 PM

[quote]以後去d好易就有槍既國家自己小心..............'T6s+Hj~` o]w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477543&ptid=234959][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-23 11:49 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy32: :yy32:

mnbvc 發表於 2010-8-23 11:58 PM

[quote]:yy32: :yy32:c8d,vjTa
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477545&ptid=234959][color=#999999]d228216 發表於 2010-8-23 11:51 PM[/color][/url][/size][/quote]rb3u LceJl(}
:yy25:

電梯男 發表於 2010-8-23 11:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chewlun3 發表於 2010-8-24 12:02 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2010-8-24 12:03 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-8-24 12:22 AM 編輯 [/i]tuW Y&FB
3w9R~w MXK X5X%~
[font=新細明體]  [font=新細明體]飛率彬 … :yy31: [/font]
"h3V5b3]7](VFZ [/font]

vv1668vv 發表於 2010-8-24 12:05 AM

[quote]セ槍都有.......USAGTM?.D|!~)T?U$g
自衛?.........cGvjO+V
但有M16賣borD'pW[ C3Y9i/a5^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477555&ptid=234959][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 12:02 AM[/color][/url][/size][/quote]|4U?4g0f%C#[ I

9Jxiq8o/H]
N Fq&u3Y3F !p F9S!E'c+{'XC,c
[font=新細明體]笑左[/font][font=Times New Roman, serif]..........[/font]!k XIdh2_

ZO"kl:R7U [font=新細明體]做猜佬    可以 隨手就有支[/font][font=Times New Roman, serif]m16..............[/font]

chewlun3 發表於 2010-8-24 12:17 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2010-8-24 12:30 AM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-8-24 12:35 AM 編輯 [/i]
?!i:D.r+\)` h-R)uct%Qh
如果換轉係香港班飛虎隊,一粒鐘內就ko你啦!,x8[5r0a C R2P
仲邊有機會比你食飯盒?(元寶臘祝就有得你食)UQ.Y,R7fn1?)a wh
入油嘆凍氣.....(蓮子羹就有得你嘆):angry:

vv1668vv 發表於 2010-8-24 12:51 AM

[quote]j`|E'm?

(@r%@v(khg 槍械第一大國︰美國  :yy34:A-X{&d7F,ce
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477553&ptid=234959][color=#999999]電梯男 發表於 2010-8-23 11:59 PM[/color][/url][/size][/quote]8E] \ew*W

;H*w4h:_z V'?.Lrk w
[font=新細明體]
$tO L c2K q4r1d [font=新細明體]據聞 呀包包 去左 果度[/font][font=Times New Roman, serif]...........................:yy07: [/font]+W!A R:P'Rg?%Z(is6u
[/font]

lgy8165989 發表於 2010-8-24 12:53 AM

猪一样的警察

chewlun3 發表於 2010-8-24 12:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

KNY 發表於 2010-8-24 02:21 AM

圍住部車個幾鐘頭至擊斃匪徒 ~ 效率之差 ~ 足以危害人質性命   :mad:

mnbvc 發表於 2010-8-24 04:12 AM

[quote]如果換轉係香港班飛虎隊,一粒鐘內就ko你啦!
)}.JK0m#`M 仲邊有機會比你食飯盒?(元寶臘祝就有得你食)
o%i-Pi_t0{p L 入油嘆凍氣.....(蓮子羹就有得你嘆)
B4j#C-y#[i g#Y
k]}Z9JV0NS.|z,W [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477567&ptid=234959][color=#999999]費事高 發表於 2010-8-24 12:30 AM[/color][/url][/size][/quote]
#DFY+S@ s:X~ 甘公平d講
jpE~D 刀未知個槍手係米真係比人屈;A$\E:LSG/M)y
可能真正兇手係賓賓政府呢

kakei撒旦 發表於 2010-8-24 05:34 AM

個司機係同黨,快d搵人拉佢啦,千其唔好放佢走啊:yy34:
9{(Z7c9kp0g"E 如果佢唔係話全車人死晒,d軍佬就唔會8:xxpm向車開火,一定唔會死噤多人:yy34:
&H9X6b*wY fk&gP 我估一半死傷者係被軍佬射中,只係當地政府冇公佈:yy30:

tlkwan 發表於 2010-8-24 12:11 PM

其實如果果邊警方可以部署得好少少,呢件事本身就唔洗搞到咁嚴重,真係好心酸:nogood:

goodnicelady 發表於 2010-8-24 01:13 PM

[table][tr][td]第一:之過是菲方軍政不合理對待其同胞!以緻他怨聲載道,從而發爛搞出脅持事件!導緻死傷!
s s~xr+P,s 第二:談判失策,其實菲方可以假意應承槍匪,從而安撫他不作殘殺而了事!3HAf%Y3_.k
第三:當個槍匪放個亞伯人質出來,正正就見到個槍匪企在車門中,那時就應發動預先戒備的神槍手向他開火,那就減去晚上的死傷事-B U;qh$w$W8U'k Q
        件!
)@J;DpX%r)H[J 第四:不知是誰話個司機話全車人死光﹖ 如果唔係話全車人死曬,d軍佬就唔會包圍旅遊巴而激到個槍匪亂開槍!
tJ_b(T3k t#D{(I 第五:營救策略有問題:軍佬除了圍著車身團團轉敲打車窗也引緻槍匪發狂亂開槍殺人,似乎那時速手無策! VR7M2A`N
第六:約8點時,d軍佬同時向車開火,否則相信唔會死噤多人,我諗有機會d死傷者係被軍佬射中,隻係當地政府不敢公佈死者是死於誰
0GWW7e1s;g!E1S!Q        人手中﹖如保留從受害者取出的子彈可以驗出是誰所為﹖ 1Cj0u!]&]/}N J y
[/td][/tr][/table]

電梯男 發表於 2010-8-24 01:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-8-24 01:35 PM

[quote]點解冇人提個狙擊手2cH\l!D4ck-bD|

$L+{6yD)p\ 甘遠距遠一槍打死個壞人應記一功  7rr'?;E-XeN z"?x&e
U-X7Gz W,\-[ ] U%_
FC c/cD
超級神槍手 :gun:K _wA t PD6O ^8N"N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477678&ptid=234959][color=#999999]電梯男 發表於 2010-8-24 01:29 PM[/color][/url][/size][/quote]
'_'jQj%CZ)x LGib^G ZI
1)菲警方開左唔止一槍,\oY#^k
2)一輪槍戰中,很大可能誤射人質

kakei撒旦 發表於 2010-8-24 02:55 PM

睇完依張相後,會更加確定啦
sS }^]g"]5E4W,Q 軍佬殺人:yy30:
pT*Gl tn*Uju;n8g [attach]1764991[/attach]

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.