娛樂滿紛 26FUN's Archiver

eqhigh 發表於 2010-8-23 10:18 PM

港 殤.(請各位如見此post入黎為遇害既港人送上祝福吧!)

依次係菲律賓既人質事件真係好震撼..AH`L*z'^
真係冇諗過最後會以流血收場...
@ d[%ZZ!p%Hx2` 除左指責菲律賓警方既不力之外,X t0F"[~f
我諗我可以做既就係為依一班不幸既港人送上祝福
4^4lo `7S | }L3x s$eZp
不幸遇害既港人..Rest in peace.:(

vv1668vv 發表於 2010-8-23 10:44 PM

R.I.P ........................

155220 發表於 2010-8-23 10:49 PM

R.I.P.

shina_asuka 發表於 2010-8-23 10:59 PM

Rest in peace:(

coolfai 發表於 2010-8-23 11:37 PM

R.I.P.T m%~r6oO]
好沉重的一晚, 點解要死咁多人, 我的心也在淌血
Z*I~$X@ wWN#UyM 希望上天能安撫一下生還既人 :(

infjlam 發表於 2010-8-23 11:40 PM

實在太慘太無辜,R.I.P.

d228216 發表於 2010-8-23 11:42 PM

:yy30: :yy30: R.I.P.

goodnicelady 發表於 2010-8-23 11:52 PM

Rest in peace$`(qS%h b
真是一件好震撼和悲痛的事情!
l;BS x |1L{)? 下午看情況以為可和平解決!誰知真的要流血結束!
.@L i v n4|tY 好忐忑不安!無諗過開開心心的去旅行!而悲悲傷傷的回來!\/eGqZ3Xb e
相信死傷者家屬會好難過!能逃離現場的生還者亦好難平伏!E!^.B xY/b
希望他們不會成為太大的困擾啦!
0`~ \;j^ 願他們安息!好走…!

jojojojoj 發表於 2010-8-24 12:01 AM

除左RIP都唔知可以講咩 :yy33: :yy33: :yy33:

sssyyy 發表於 2010-8-24 12:19 AM

事情令人惋惜,希望死者能安息,
h/}e7^w 遇害人士的家人也要勇敢面對困難.

費事高 發表於 2010-8-24 12:37 AM

安息:cry:

knight727 發表於 2010-8-24 12:41 AM

R.I.P   :crybye:

衰貓 發表於 2010-8-24 10:40 AM

[i=s] 本帖最後由 衰貓 於 2010-8-24 10:44 AM 編輯 [/i](dV8if;Ds
;U5Sm4^ XD6bO)u}
為無辜死難者默哀。。。。。R.I.P.。。。。。*DM6M hE'W+W"~}
希望受傷仍留醫人仕可以盡快康復,死傷者家人能盡快走出事件陰霾從新振作,節哀順變。。。。。

12d3 發表於 2010-8-24 11:45 AM

慘!(maBHYY
到頭來, 槍手,人質,死者,傷者都是輸家.

tlkwan 發表於 2010-8-24 12:09 PM

姑勿論事件的實情如何、善後工作如何,一個本應開心愉快的旅行團,遇上飛來橫禍,實屬不幸。
et#A%K"wqKc ]'Q/d+P,Zl#V3B)G7P
為一切獲救的人質感恩,亦願不幸遇害的人質在天上安息。

康bb 發表於 2010-8-24 12:36 PM

r.i.p. 希望事件中既港人能夠重新振作

ming8964 發表於 2010-8-24 01:07 PM

Rest In Peace!!!

AWU 發表於 2010-8-24 01:07 PM

R.I.P.

cifukaw168 發表於 2010-8-24 02:40 PM

Rest in peace:(

怪人米不多 發表於 2010-8-24 05:32 PM

[b][size=7][i]R.I.P[/i][/size][/b]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.