娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tlkwan 發表於 2010-8-24 11:59 AM

菲律賓流血事件的感想

[i=s] 本帖最後由 tlkwan 於 2010-8-24 12:06 PM 編輯 [/i]R(dL5S,?0n
a ?S+];p e9s KT0s
[color=black][b]菲律賓特別冇種部隊完全顯露了其無能![/b][/color]egF^DG
[color=black][b]根本就係因[color=black]為[/color][color=black]人質[/color][/b][b][color=black]係外國人(特別係香港人)!^%N Byr.v9PXC
所以佢地唔落力去救[/color]!-_;Xv,qj"W _
無論有咩理由都好,我相信人質本應可以更快救出!
v? x:CP 依家傷心既根本就唔係班警察!
B,X3v"}_lj 係我地班香港人!
U R8Q/EC#FL`)J5A5W 一個菲律賓低能被炒警察,去賠我地8個香港人既命!
1U,I!k+W [4mXak 一句道歉都冇!/H p:H;CL$o,B
幼稚園老師都教學生做人要有交帶啦!+GxIL2bc5Tz
佢地唔係連成件事上警察點解咁耐先硬攻都唔解釋呀?[/b][/color]
9Z)aF+e9QSY Jk&E [b][color=black]自己的性命就重要,別人的性命就比一個謊話便宜,這就是現代人的問題。現在還有多少有會為情義鋌而走險?已經不是說上刀山落油鑊,想不到連少少一個謊話都不願意去說,我真的沒話可說。
vrSna$H*mT [/color][/b]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.