娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2010-8-24 01:14 PM

我有個陰謀論

中午果時, 槍手表現冷靜, 無殺人意圖...:z+R"E7XyY
最後受刺激殺人質...中間發生咗咩事??
Bnha ~Z^ 知道既有兩件事, 1.電視播出槍手細佬被補片段, 2.司機話全部人質死哂.
ko-~o h 我覺得有人要滅口, 要先刺激槍手殺人質, 要造成一定傷亡, 令槍手變成殺人狂魔, 將責任全部推到佢身上, 今警隊醜聞不外涉.

mnbvc 發表於 2010-8-24 01:20 PM

識個人同你一樣甘講想滅口lu"kp/mSJB ziH
仲有識康泰d人Se]UmVnt
講全菲律賓就得個一架大大隻字打住康泰車
1z |D#m,y 仲有唔知佢地出幾多人羅&v9n0ekL
市民可以同特警一齊沖上去
B_AE5ij,A 冇人封路
(D6Y&K3k GP 到搞掂先成乍警車黎刀唔知做乜

infjlam 發表於 2010-8-24 01:27 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-8-24 01:31 PM 編輯 [/i]3@gU HM'd?-G+p]
"F{#b?gl%d]t|
我都有同樣諗法,很大可能案中有案。 mnC;yb
!s)b#Y+d:~c.B5Y\}

3E lK$[Y!Nfg 我始終覺得,呢個悲劇絕對可以避免,單靠談判就得,根本用不著武力去解決,!L&f0U.boT1G5l
槍手話要復職,咪俾佢復能夠囉!放左人質先嘛!(之後再同佢埋單計數:yy24: )
C:P.y8PO&NSoc `m,eyM G
話唔定真係菲警方身有屎,依家罪名都全由槍手擔當,槍手又瓜埋,'v2C2D+J*Yjp'ejD
真係一了百了,乾手淨腳!,O/Aaw\Vc(l
T+K{1f3nRHAR
菲律賓警察不嬲貪污嚴重,呢單case好可疑,
g t2T%V:Xz-P 可能唔係我地想像中咁簡單...B`Zo?~,C
最無辜,係連累埋香港那些旅客...

chewlun3 發表於 2010-8-24 01:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-8-24 01:40 PM

[quote] 1# d228216   IE}d)|9B_y-a
Pq xi!r
駛鬼要槍手先殺人質先咩......+lYyF;dg
當你嘅論点係true(不可告人秘密).....
h q(YYr8_\U0`#a1Q!@j qx&lD*}I1i
當槍手企响車门(冇揸主gun....只掛在身上)...
T+@#|)rh/Y7nR4z 已大把time KO 佢....神槍手if 功夫了得 ...
3fHb{5KL?q+^.k [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477679&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 01:33 PM[/color][/url][/size][/quote]
+D!O)s'k.Mf] _ tF"a5j&Mg
狙擊手若未能一槍KO那槍手,惹惱槍手殺人質,或槍擊中傷及人質,`mi8o5e
那麼,所有罪名都全由菲警方一力承擔,你又有計算過嗎?

chewlun3 發表於 2010-8-24 01:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-8-24 01:47 PM

[quote] 5# infjlam  $eX5mv-g,PsD*JU
risiR2@x
冇睇我点寫......W#a-z*X Jq4R$[+h
+QxO\9@$^In
已大把time KO 佢....神槍手if 功夫了得
[0d qRM.|SA
4n-P+yI0} [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477683&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 01:41 PM[/color][/url][/size][/quote]
+F2zY U3BaR 8j5xP'r9f'O'N zj
誰敢擔保狙擊手100%能一槍KO那匪徒?'j9wRL&T*t$C
打嘴砲好容易,任何人都得,
T~f7J8E{V/z8` 真正做到一槍KO談何容易?
R1Ls,n\JD2t 頭腦簡單的人,做事永遠唔顧後果

chewlun3 發表於 2010-8-24 01:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-8-24 01:54 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-8-24 01:57 PM 編輯 [/i]
B5L'lp8aL$T'zs4NB
'[Gq2G!wv*D0_z [quote]5# infjlam
1YP t+Kcc6FO.e 7Fm1eo,Tq-P)R
有冇睇我條大陸女公安how to KO 个犯呀?,bV2Q3p*r.qT/W

m/H1mf;O$Vw%D0Fg 个槍手企响車门咁大个目標....唔通only 靠一个神槍手 shoot him 咩?%K0L7Ss'eLs Xu
2e3aD'C _?/t(y
at least 2 以上啦.....c%ZeW{ ]
...
2l a@7v|RqQ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477683&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 01:41 PM[/color][/url][/size][/quote]7Zg9|)aH Gg"d6q
3hn~;c el1c$l
大陸公安個case係幾米距離,匪徒附近冇掩護(可隨時補槍),人質亦只得一個,較易處理,W_!mz$VzA

kyBf,a ?[ 但呢次狙擊手和匪徒距離起碼幾十(甚至幾百)米,匪徒有旅遊巴作掩護(不能補槍),
#A4E%]2`]n8~b 人質有十幾個,萬一不能一槍KO匪徒,成車人好可能一鑊熟!
HZr0Uv+qb ^}P }+EgM$sJ^dmg
你識唔識計條數?

chewlun3 發表於 2010-8-24 02:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-8-24 02:07 PM

[quote] 9# infjlam  
1RwrjtBF}7R +@^+BG~K
成个人無遮無掩企响車门仲打開車门架......
y)MB(R8_qx [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477691&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 02:02 PM[/color][/url][/size][/quote]6y:Fh7P,Y`1@ Y

cV WMDWy 唔同level溝通唔到...
s w9wj a*Z3Bez
WtK#I A#Fp{5p,[i 槍手已經有枝M16,你咁肯定佢身上冇炸彈?t3a G{$c9j
你繼續打嘴炮,或者過大海玩你o既21點split牌喇:yy15:

kakei撒旦 發表於 2010-8-24 02:16 PM

[quote]
o;mh8_G} n
&{0gQjmy o1}t 唔同level溝通唔到...
}.}7q:f6F@@B TS M Axb'[$B/W,]sv
槍手已經有枝M16,你咁[color=Red]肯定佢身上冇炸彈[/color]?
)Zd ng(z(WU 你繼續打嘴炮,或者過大海玩你o既21點split牌喇:yy15:
5}wNM*h$pV [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477692&ptid=234988][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-24 02:07 PM[/color][/url][/size][/quote]我岩岩想講依個點:good:ZX}GD1t
真係有就會爆車

chewlun3 發表於 2010-8-24 02:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jojojojoj 發表於 2010-8-24 06:33 PM

[quote]我都有同樣諗法,很大可能案中有案。7r~^0[)^0f3O
8{ M.WUU)q(~*w!@

Hj Z'[1T+x4ofPp 我始終覺得,呢個悲劇絕對可以避免,單靠談判就得,根本用不著武力去解決,bK Ou+C G a
槍手話要復職,咪俾佢復能夠囉!放左人質先嘛!(之後再同佢埋單計數:yy24: )0n:Xa*H!I A ^V
"[V{Xe O
話唔定真係菲警方 ...&A6G'J ^ A9a ?(J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477677&ptid=234988][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-24 01:27 PM[/color][/url][/size][/quote] c;U.}S Y+o

Y:A2y$|i(_ 其實用武力去解決都唔應該搞到哩個局面, 菲警做左太多低能既武力介入

jojojojoj 發表於 2010-8-24 06:42 PM

[quote]ksml8Bd9o-`

4xz;hn)| 狙擊手若未能一槍KO那槍手,惹惱槍手殺人質,或槍擊中傷及人質,
y9k9E0u4^E 那麼,所有罪名都全由菲警方一力承擔,你又有計算過嗎?
8[lhx"LA [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477682&ptid=234988][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-24 01:40 PM[/color][/url][/size][/quote]ZK*F+E JU Q]
\Ch3E+Cj#e
[color=dimgray]其實都有唔小機會, 送飯送水入油都可以做手腳, [/color]Z,ZaoxD/w
[color=dimgray]成單野菲警唔好話咩一力承擔, 根本點救人都好似冇乜計算過,[/color]9P @x,Hy2[x6Q\
[color=dimgray]聽個司機一句話死晒就亂黎,[/color] G gp]i%_:t?
[color=dimgray]拉車門爆[size=3]窗成班人塞左係太平門, 都唔知班特警係度做乜[/size][/color]

jojojojoj 發表於 2010-8-24 06:45 PM

[quote]1# d228216 })Lz0l$A2N3i

x*K/r;_L \C 駛鬼要槍手先殺人質先咩......
T1c] Gi \b 當你嘅論点係true(不可告人秘密)....."h8We Y[;p^3dy
"db6uf O*L'`
當槍手企响車门(冇揸主gun....只掛在身上)...A"v~nn4amQ
已大把time KO 佢....神槍手if 功夫了得)t.\0x7^h3^B
`(~:eR k||
一石二鳥啦..... yz A%w&zT
既人質無事.....又police ...)V~Z6Q"N&z)R;P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477679&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 01:33 PM[/color][/url][/size][/quote]
A#w7yiua @Xy
G0?@q-] [color=dimgray]祖國處理手法[size=0px] [/size][/color]WeE:Ni2F(D
[color=dimgray]打中就英雄, 打唔中就.......[/color]

bobo21 發表於 2010-8-25 12:43 AM

其實噚日睇完段槍戰新聞後, 我嘟覺得有人唔想件事拖得太耐, 驚個槍手向傳媒大爆料, 事件越攪越大, 幕後者亦被野上身, 所以要盡快解決件事, 更要解決埋個槍手, 要佢死, 唔洗畀佢爆大鑊, 攞佢命最重要, 救人質就......:confused: :confused: :confused:

bobo21 發表於 2010-8-25 01:11 AM

架康泰旅遊巴車頭前面無落布或大件阻礙物遮擋, 應該是警方狙擊手苗準的有利位置, 用3個神槍手, 兩個負責苗準及開槍, 第三個神槍手是負責睇準時機及發司命令, 用啲專門啲, 效能好啲咖狙擊槍, 射程可以有1公里(1000米), 用啲專業苗準鏡, 個槍手只係一個普通警察, 又唔係經過特別訓練的恐怖份子, 佢一行近車頭位置, 神槍手一見機會就Fire, 迅間兩粒子彈已經送到個槍手個頭裡面, end嚕.

HansChan 發表於 2010-8-25 01:40 AM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-8-25 01:45 AM 編輯 [/i]
u3zk:d[K2gu
Z QC/jmq"A [quote]
)iDK.J*B `dtE
#?R)~@.?bC5P 誰敢擔保狙擊手100%能一槍KO那匪徒?
.E$G]T'cU O 打嘴砲好容易,任何人都得,
qG&k IfI7cw2K0m 真正做到一槍KO談何容易?
.|.Sq Z _ Q 頭腦簡單的人,做事永遠唔顧後果o;W-K&r @[T`
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477685&ptid=234988][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-24 01:47 PM[/color][/url][/size][/quote]3e8l Pj1gm"y
算啦...其實菲國總統...乜鳩三世已經係賤人...佢去到現場係笑住口既,佢發表聲明又係微笑住既.....F;`nt$uz On[
班乜鳩特警....百鳩幾人唔知做乜...爆破都冇??你俾香港班飛虎隊都真係十多秒入咗部車啦!
4F$S.c1y+K^ 其實條友又做過差人,又當過兵...當時又有枝勁嘢响手...响好多國家既赤道..已經係極度危險人物....點會唔親機"啪"咗佢,以救人質行先??
{-S!xb h)Y_5w6\T 機會真係有成四五次...成班sniper淨係射爆過條軚仲做過乜??可能係殺人質囉.....8{!}E KVd5ba
嗰兩個談判既...兩至三次近距離接觸條仆街...搵條差佬做其中一人都有機會"啪"得到...佢哋又做過乜嘢談判??除咗送飯加油之外,真係好似只傾咗兩句閒計...有一兩次條友大大個人企响門口等影相甘...啲sniper淨係識睇,乜鳩都冇做過!!!
,|k#n sH2q 我覺得一件甘既事,或多或少都有摶既成份...冇任何一個方法可以講得上100%...只可能話邊樣值摶...
.L%Mb'O:]U`a 條仆街乜鳩三世拒絕談判...甘即係選擇要"啪"佢啦...唔通等條撚樣驚到自己出黎自首??L] m;_!~0K(b
談判都冇撚做...哩條乜撚嘢仆街三世係乜撚嘢人?!有條甘既撚樣楂旗,又有一班廢既特警,响所有人質既車廂摶火??係咪傻撚咗??!!!
_m#Tb@le"R2p$~ 我今日事後孔明,打晒成船人..."菲國乃仆街國!!!"...哩啲甘既冚家剷國...去乜鬼嘢旅遊吖....咪去喇!!!!!
a(S&t} b&L 沉日下午兩點睇到四點,出咗去見客,七點二返黎一路睇"死亡直播"...到而家...都真係平復唔到...

tlkwan 發表於 2010-8-25 10:04 AM

無論香港、國際和菲國的輿論紛紛指向菲警無能;菲律賓警方終於公開承認,拯救人質行動最少有六大失誤,包括警員的訓練及裝備不足、指揮官能力不足、談判策略差,部分行動甚至激怒槍手等。而出事後態度輕挑的菲總統阿奎諾三世轉軚道歉 認營救失誤 :hitwall: :hitwall: :hitwall:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.