娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2010-8-24 01:14 PM

我有個陰謀論

中午果時, 槍手表現冷靜, 無殺人意圖...
-E,Nu2^1z 最後受刺激殺人質...中間發生咗咩事??2@ LU0x8no2VpP,C
知道既有兩件事, 1.電視播出槍手細佬被補片段, 2.司機話全部人質死哂.
)X l0L*id$i;l 我覺得有人要滅口, 要先刺激槍手殺人質, 要造成一定傷亡, 令槍手變成殺人狂魔, 將責任全部推到佢身上, 今警隊醜聞不外涉.

mnbvc 發表於 2010-8-24 01:20 PM

識個人同你一樣甘講想滅口,v_yf8@
仲有識康泰d人
!C"EA%u4l] 講全菲律賓就得個一架大大隻字打住康泰車
M}2Aa?w~lM R 仲有唔知佢地出幾多人羅oye4BX
市民可以同特警一齊沖上去
8Mu|Rqum 冇人封路 H4g-e1s)i v;T
到搞掂先成乍警車黎刀唔知做乜

infjlam 發表於 2010-8-24 01:27 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-8-24 01:31 PM 編輯 [/i]
n#l*d(NzZe*b7}+H &H NdrcT-^4K
我都有同樣諗法,很大可能案中有案。
P)J8C o}!S\
}AixW EvM4Z oY9q#Si'e_
我始終覺得,呢個悲劇絕對可以避免,單靠談判就得,根本用不著武力去解決,
+f7JU2|WI6Z 槍手話要復職,咪俾佢復能夠囉!放左人質先嘛!(之後再同佢埋單計數:yy24: );o'H)c.P,_XM"]\pW
T&di3}%E
話唔定真係菲警方身有屎,依家罪名都全由槍手擔當,槍手又瓜埋,
"?$l!mV.a.a 真係一了百了,乾手淨腳!;e%YB(v/f1A

h4D-p U$a)T7MemT,i 菲律賓警察不嬲貪污嚴重,呢單case好可疑,E3dp7]A1|"p;h
可能唔係我地想像中咁簡單...(B8^'p$L eW-[
最無辜,係連累埋香港那些旅客...

chewlun3 發表於 2010-8-24 01:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-8-24 01:40 PM

[quote] 1# d228216  
Ig s Q,L-k^
DU.Lxr%d9Hq$m 駛鬼要槍手先殺人質先咩......)B6O]&CY
當你嘅論点係true(不可告人秘密).....q c!m GXFz&Y

[2t.}#f Z2l8d 當槍手企响車门(冇揸主gun....只掛在身上)...]}k(HG;c6AoL
已大把time KO 佢....神槍手if 功夫了得 ...2lql6X?T \L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477679&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 01:33 PM[/color][/url][/size][/quote]HMEZ hcp3s

NN|#}AS zX 狙擊手若未能一槍KO那槍手,惹惱槍手殺人質,或槍擊中傷及人質,/t U` `&Z2iN
那麼,所有罪名都全由菲警方一力承擔,你又有計算過嗎?

chewlun3 發表於 2010-8-24 01:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-8-24 01:47 PM

[quote] 5# infjlam  iqE(H0Tf4m

Tk`yV%F 冇睇我点寫......P*H5Y5V(^1F
*bj;RH F'z,A1A"s;h
已大把time KO 佢....神槍手if 功夫了得
XFsln.v
9R4KBRKh|B [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477683&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 01:41 PM[/color][/url][/size][/quote]JE Kb,m
9t&I%z,nW c h
誰敢擔保狙擊手100%能一槍KO那匪徒?
UjH!C e i 打嘴砲好容易,任何人都得,:v&l,T6n1v zW8f q
真正做到一槍KO談何容易?m"b c/]1v QGm
頭腦簡單的人,做事永遠唔顧後果

chewlun3 發表於 2010-8-24 01:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-8-24 01:54 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-8-24 01:57 PM 編輯 [/i]
u l8i*[X^ly .K s.? yS(on:M
[quote]5# infjlam
%Fz6K*u6Fs)\#G
hv)j.S$PipJ 有冇睇我條大陸女公安how to KO 个犯呀?e7S/s*\"j]6NH

8\3M[-X zPf 个槍手企响車门咁大个目標....唔通only 靠一个神槍手 shoot him 咩?
;O[ M6Wg a!]q^ !i7g b{^;d;k9k
at least 2 以上啦.....#T,rC h!w
...
s#kZO)obu0ma9^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477683&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 01:41 PM[/color][/url][/size][/quote]VZ%~W0o1\

,N0A;G;a6u"SX 大陸公安個case係幾米距離,匪徒附近冇掩護(可隨時補槍),人質亦只得一個,較易處理oh_b2O5OKY N\
\'E7^2~D$U
但呢次狙擊手和匪徒距離起碼幾十(甚至幾百)米,匪徒有旅遊巴作掩護(不能補槍),_R6r%L @
人質有十幾個,萬一不能一槍KO匪徒,成車人好可能一鑊熟!8O%J$I&],v \gn

)`7]^bJ1B/e 你識唔識計條數?

chewlun3 發表於 2010-8-24 02:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-8-24 02:07 PM

[quote] 9# infjlam  1m9orUSu/M
1j @C fb uY
成个人無遮無掩企响車门仲打開車门架......+n2|8f;e+EQ5s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477691&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 02:02 PM[/color][/url][/size][/quote]})c^ PO#T'P

b-uOe I C-RF 唔同level溝通唔到... vWj#xYB_6T

h y/J].`dG 槍手已經有枝M16,你咁肯定佢身上冇炸彈?!t7O?.Ue*s?!i
你繼續打嘴炮,或者過大海玩你o既21點split牌喇:yy15:

kakei撒旦 發表於 2010-8-24 02:16 PM

[quote]
$ku i:]_$R Q(Wi-? \;C.s V"H_
唔同level溝通唔到...
R+BR;X_4?8d2t-}i /YtsV6NR Mw
槍手已經有枝M16,你咁[color=Red]肯定佢身上冇炸彈[/color]?
h S*bP\ 你繼續打嘴炮,或者過大海玩你o既21點split牌喇:yy15:,S&j2Q]!p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477692&ptid=234988][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-24 02:07 PM[/color][/url][/size][/quote]我岩岩想講依個點:good:
!Tk-J%iji,a#V EN 真係有就會爆車

chewlun3 發表於 2010-8-24 02:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jojojojoj 發表於 2010-8-24 06:33 PM

[quote]我都有同樣諗法,很大可能案中有案。
;~8{,bYRr0?$D
l8{*A}W#r.\ y6tY
{m?Fe4b4]yZ 我始終覺得,呢個悲劇絕對可以避免,單靠談判就得,根本用不著武力去解決,
NS,?*f@*A 槍手話要復職,咪俾佢復能夠囉!放左人質先嘛!(之後再同佢埋單計數:yy24: )
0p? Rb3H
(ye9a`*J:m D 話唔定真係菲警方 ...
c)uN$L6msbu!` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477677&ptid=234988][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-24 01:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
q.I A V V6C8A*Z0s [6]?G4U1O&z-R yS
其實用武力去解決都唔應該搞到哩個局面, 菲警做左太多低能既武力介入

jojojojoj 發表於 2010-8-24 06:42 PM

[quote]
Np\D5T0Ge5T(sP
s'~;Z N V 狙擊手若未能一槍KO那槍手,惹惱槍手殺人質,或槍擊中傷及人質,YAU\`(f8P{
那麼,所有罪名都全由菲警方一力承擔,你又有計算過嗎?
ai {edB$rL [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477682&ptid=234988][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-24 01:40 PM[/color][/url][/size][/quote]w Il3Z:ZHhO+@;Un W
| w2v$q8Z2ta w
[color=dimgray]其實都有唔小機會, 送飯送水入油都可以做手腳, [/color]
3W^6z'c6i:C3e [color=dimgray]成單野菲警唔好話咩一力承擔, 根本點救人都好似冇乜計算過,[/color]
X+LU%fD1q4^.{ [color=dimgray]聽個司機一句話死晒就亂黎,[/color]'y @5fX:K^D
[color=dimgray]拉車門爆[size=3]窗成班人塞左係太平門, 都唔知班特警係度做乜[/size][/color]

jojojojoj 發表於 2010-8-24 06:45 PM

[quote]1# d228216
3_Rw8^ l`Be^
D\ LeL&g h9` 駛鬼要槍手先殺人質先咩......SC'[1N Xhck
當你嘅論点係true(不可告人秘密).....,fUB2j)m }nO
"d@V/i~!MVR
當槍手企响車门(冇揸主gun....只掛在身上)... lN\;S7J
已大把time KO 佢....神槍手if 功夫了得t9lF a)tiL'v

{`Bx E.F 一石二鳥啦.....
s.wG5LM)a 既人質無事.....又police ...
Y6\'P1{i/z X [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477679&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 01:33 PM[/color][/url][/size][/quote]5Tf(W6[}9}i
U"mH6U0v@3Z M)K
[color=dimgray]祖國處理手法[size=0px] [/size][/color]
%^:Z G DTV [color=dimgray]打中就英雄, 打唔中就.......[/color]

bobo21 發表於 2010-8-25 12:43 AM

其實噚日睇完段槍戰新聞後, 我嘟覺得有人唔想件事拖得太耐, 驚個槍手向傳媒大爆料, 事件越攪越大, 幕後者亦被野上身, 所以要盡快解決件事, 更要解決埋個槍手, 要佢死, 唔洗畀佢爆大鑊, 攞佢命最重要, 救人質就......:confused: :confused: :confused:

bobo21 發表於 2010-8-25 01:11 AM

架康泰旅遊巴車頭前面無落布或大件阻礙物遮擋, 應該是警方狙擊手苗準的有利位置, 用3個神槍手, 兩個負責苗準及開槍, 第三個神槍手是負責睇準時機及發司命令, 用啲專門啲, 效能好啲咖狙擊槍, 射程可以有1公里(1000米), 用啲專業苗準鏡, 個槍手只係一個普通警察, 又唔係經過特別訓練的恐怖份子, 佢一行近車頭位置, 神槍手一見機會就Fire, 迅間兩粒子彈已經送到個槍手個頭裡面, end嚕.

HansChan 發表於 2010-8-25 01:40 AM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-8-25 01:45 AM 編輯 [/i]o8nD}'hA,R"}
)~yiF4l4D0V MD
[quote]/x%Du~2u0eH%Dtm

0jMfo,a;B;P[k 誰敢擔保狙擊手100%能一槍KO那匪徒?C%F_-o,n pa
打嘴砲好容易,任何人都得,
B f v9p)A @ 真正做到一槍KO談何容易?
| RSE&A7~^q a#B 頭腦簡單的人,做事永遠唔顧後果
s,Al~KG%f(Tw [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477685&ptid=234988][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-24 01:47 PM[/color][/url][/size][/quote]
AX!|^? G$nH7sD 算啦...其實菲國總統...乜鳩三世已經係賤人...佢去到現場係笑住口既,佢發表聲明又係微笑住既.....
"`-i*V._K'z3og 班乜鳩特警....百鳩幾人唔知做乜...爆破都冇??你俾香港班飛虎隊都真係十多秒入咗部車啦!0V2W%zr#? q L
其實條友又做過差人,又當過兵...當時又有枝勁嘢响手...响好多國家既赤道..已經係極度危險人物....點會唔親機"啪"咗佢,以救人質行先??
LE2zj'TS)t^ul 機會真係有成四五次...成班sniper淨係射爆過條軚仲做過乜??可能係殺人質囉.....
)M&W7V qC6e 嗰兩個談判既...兩至三次近距離接觸條仆街...搵條差佬做其中一人都有機會"啪"得到...佢哋又做過乜嘢談判??除咗送飯加油之外,真係好似只傾咗兩句閒計...有一兩次條友大大個人企响門口等影相甘...啲sniper淨係識睇,乜鳩都冇做過!!! w2}K+^s5_$g
我覺得一件甘既事,或多或少都有摶既成份...冇任何一個方法可以講得上100%...只可能話邊樣值摶...
-IfD~5lNA 條仆街乜鳩三世拒絕談判...甘即係選擇要"啪"佢啦...唔通等條撚樣驚到自己出黎自首??
9lJ7Q:IR/x 談判都冇撚做...哩條乜撚嘢仆街三世係乜撚嘢人?!有條甘既撚樣楂旗,又有一班廢既特警,响所有人質既車廂摶火??係咪傻撚咗??!!!"M0P9yF4G
我今日事後孔明,打晒成船人..."菲國乃仆街國!!!"...哩啲甘既冚家剷國...去乜鬼嘢旅遊吖....咪去喇!!!!!nIc(Ym}AR`5d
沉日下午兩點睇到四點,出咗去見客,七點二返黎一路睇"死亡直播"...到而家...都真係平復唔到...

tlkwan 發表於 2010-8-25 10:04 AM

無論香港、國際和菲國的輿論紛紛指向菲警無能;菲律賓警方終於公開承認,拯救人質行動最少有六大失誤,包括警員的訓練及裝備不足、指揮官能力不足、談判策略差,部分行動甚至激怒槍手等。而出事後態度輕挑的菲總統阿奎諾三世轉軚道歉 認營救失誤 :hitwall: :hitwall: :hitwall:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.