我有個陰謀論
中午果時, 槍手表現冷靜, 無殺人意圖...最後受刺激殺人質...中間發生咗咩事??2@ LU0x8no2VpP,C
知道既有兩件事, 1.電視播出槍手細佬被補片段, 2.司機話全部人質死哂.
我覺得有人要滅口, 要先刺激槍手殺人質, 要造成一定傷亡, 令槍手變成殺人狂魔, 將責任全部推到佢身上, 今警隊醜聞不外涉. 識個人同你一樣甘講想滅口,v_yf8@
仲有識康泰d人
講全菲律賓就得個一架大大隻字打住康泰車
仲有唔知佢地出幾多人羅oye4BX
市民可以同特警一齊沖上去
冇人封路H4g-e1s)i v;T
到搞掂先成乍警車黎刀唔知做乜 [i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-8-24 01:31 PM 編輯 [/i]
&H NdrcT-^4K
我都有同樣諗法,很大可能案中有案。
oY9q#Si'e _
我始終覺得,呢個悲劇絕對可以避免,單靠談判就得,根本用不著武力去解決,
槍手話要復職,咪俾佢復能夠囉!放左人質先嘛!(之後再同佢埋單計數:yy24: );o'H)c.P,_XM"]\pW
T&di3}%E
話唔定真係菲警方身有屎,依家罪名都全由槍手擔當,槍手又瓜埋,
真係一了百了,乾手淨腳!;e%YB(v/f1A
菲律賓警察不嬲貪污嚴重,呢單case好可疑,E3dp7]A1|"p;h
可能唔係我地想像中咁簡單...(B8^'p$L eW-[
最無辜,係連累埋香港那些旅客... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote] 1# d228216
駛鬼要槍手先殺人質先咩......)B6O]&CY
當你嘅論点係true(不可告人秘密).....q c!mGXFz&Y
當槍手企响車门(冇揸主gun....只掛在身上)...]}k(HG;c6AoL
已大把time KO 佢....神槍手if 功夫了得 ...2lql6X?T \L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477679&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 01:33 PM[/color][/url][/size][/quote]HMEZhcp3s
狙擊手若未能一槍KO那槍手,惹惱槍手殺人質,或槍擊中傷及人質,/t U``&Z2iN
那麼,所有罪名都全由菲警方一力承擔,你又有計算過嗎? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote] 5# infjlam iqE(H0Tf4m
冇睇我点寫......P*H5Y5V(^1F
*bj;RH F'z,A1A"s;h
已大把time KO 佢....神槍手if 功夫了得
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477683&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 01:41 PM[/color][/url][/size][/quote]JEKb,m
9t&I%z,nWch
誰敢擔保狙擊手100%能一槍KO那匪徒?
打嘴砲好容易,任何人都得,:v&l,T6n1v zW8f q
真正做到一槍KO談何容易?m"b c/]1v QGm
頭腦簡單的人,做事永遠唔顧後果 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-8-24 01:57 PM 編輯 [/i]
.K s.? yS(on:M
[quote]5# infjlam
有冇睇我條大陸女公安how to KO 个犯呀?e7S/s*\"j]6NH
个槍手企响車门咁大个目標....唔通only 靠一个神槍手 shoot him 咩?
!i7g b{ ^;d;k9k
at least 2 以上啦.....#T,rC h!w
...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477683&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 01:41 PM[/color][/url][/size][/quote]VZ%~W0o1\
大陸公安個case係幾米距離,匪徒附近冇掩護(可隨時補槍),人質亦只得一個,較易處理oh_ b2O5OKY N\
\'E7^2~D$U
但呢次狙擊手和匪徒距離起碼幾十(甚至幾百)米,匪徒有旅遊巴作掩護(不能補槍),_R6r%L @
人質有十幾個,萬一不能一槍KO匪徒,成車人好可能一鑊熟!8O%J$I&],v \gn
你識唔識計條數? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote] 9# infjlam 1m9orUSu/M
1j @C fbuY
成个人無遮無掩企响車门仲打開車门架......+n2|8f;e+EQ5s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477691&ptid=234988][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-8-24 02:02 PM[/color][/url][/size][/quote]})c^PO#T'P
唔同level溝通唔到... vWj#xYB_6T
槍手已經有枝M16,你咁肯定佢身上冇炸彈?!t7O?.Ue*s?!i
你繼續打嘴炮,或者過大海玩你o既21點split牌喇:yy15: [quote]
\;C.s V"H_
唔同level溝通唔到...
/YtsV6NRMw
槍手已經有枝M16,你咁[color=Red]肯定佢身上冇炸彈[/color]?
你繼續打嘴炮,或者過大海玩你o既21點split牌喇:yy15:,S&j2Q]!p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477692&ptid=234988][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-24 02:07 PM[/color][/url][/size][/quote]我岩岩想講依個點:good:
真係有就會爆車 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]我都有同樣諗法,很大可能案中有案。
我始終覺得,呢個悲劇絕對可以避免,單靠談判就得,根本用不著武力去解決,
槍手話要復職,咪俾佢復能夠囉!放左人質先嘛!(之後再同佢埋單計數:yy24: )
話唔定真係菲警方 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477677&ptid=234988][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-24 01:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
[6]?G4U1O&z-RyS
其實用武力去解決都唔應該搞到哩個局面, 菲警做左太多低能既武力介入 [quote]
狙擊手若未能一槍KO那槍手,惹惱槍手殺人質,或槍擊中傷及人質,YAU\`(f8P{
那麼,所有罪名都全由菲警方一力承擔,你又有計算過嗎?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477682&ptid=234988][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-24 01:40 PM[/color][/url][/size][/quote]w Il3Z:ZHhO+@;UnW
| w2v$q8Z2ta w
[color=dimgray]其實都有唔小機會, 送飯送水入油都可以做手腳, [/color]
[color=dimgray]成單野菲警唔好話咩一力承擔, 根本點救人都好似冇乜計算過,[/color]
[color=dimgray]聽個司機一句話死晒就亂黎,[/color]'y @5fX:K^D
[color=dimgray]拉車門爆[size=3]窗成班人塞左係太平門, 都唔知班特警係度做乜[/size][/color] [quote]1# d228216
駛鬼要槍手先殺人質先咩......SC'[1N Xhck
當你嘅論点係true(不可告人秘密).....,fUB2j)m }nO
"d@V/i~!MVR
當槍手企响車门(冇揸主gun....只掛在身上)... lN\;S7J
已大把time KO 佢....神槍手if 功夫了得t9lF a)tiL'v
一石二鳥啦.....
既人質無事.....又police ...