娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2010-8-24 11:03 PM

睇完人地比我睇既領隊fb

先知個領隊係兼職黎
MB(M$?4k,S9woe 佢原先做全職跟住冇做走去印度:XjHg [;~'g i'y([
去左段時間返黎又做返兼職領隊但點知就遇到d甘既事 @Fp6P!m]-]l
佢特登走去車尾打電話返香港
3kS+Sjw+m|&zf 但唔知係米甘所以比個槍手鎖起車頭
9Fq#\B&o w_{ v 仲要第一個....................:yy30:

vv1668vv 發表於 2010-8-24 11:19 PM

[align=center][font=Times New Roman, serif]~~~~~~~~~~ R.I.P[/font][/align]
(o-voVc w\6R [align=center][font=新細明體][size=7]犧[/size]牲自我[/font][font=Times New Roman, serif]..............................[/font][/align]U7cqobo
[align=center][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]你令我對領隊改[size=7]觀[/size][/font][font=Times New Roman, serif].....[/font][/align][align=center][font=Times New Roman][/font] [/align]
"S;@ AsE&?v2_;B _\%_ [align=center][font=新細明體][size=7]敬[/size]佩您 [/font][font=Times New Roman, serif]~~~~~~~[/font][/align]

kakei撒旦 發表於 2010-8-25 12:18 AM

[quote]先知個領隊係兼職黎
t }2C.mm SYt o@r 佢原先做全職跟住冇做走去印度
Z] x&f eS'Ny}{:S 去左段時間返黎又做返兼職領隊但點知就遇到d甘既事7^pkr\*d ? X
佢特登走去車尾打電話返香港
&DM*F"ur1C S%N 但唔知係米甘所以比個槍手鎖起車頭6yh }Qf:Xp B2j
仲要第一個....................:yy30: ...
6j6Bb*A pP"F [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477857&ptid=235001][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-24 11:03 PM[/color][/url][/size][/quote]大佬一早已經講左啦.~ WuL,dN
你噤OUT咖:yy22:

mnbvc 發表於 2010-8-25 12:34 AM

[quote]~~~~~~~~~~ R.I.PUM[8` b
犧牲自我..............................
4?"sF dtaZ ....你令我對領隊改觀..... 3c3@4qn'K*I}h0Km2Wl
敬佩您 ~~~~~~~Oew| u*x#t/\
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477864&ptid=235001][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-8-24 11:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
@-LZ;}7iHo} ay 我睇個領隊fb刀係康泰做Q {i^:U+Ut
真係唔知講咩

mnbvc 發表於 2010-8-25 12:35 AM

[quote]大佬一早已經講左啦a wqViM
你噤OUT咖c$]'[7K6t}F
$J2jp y+bSF
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477910&ptid=235001][color=#999999]kakei撒旦 發表於 2010-8-25 12:18 AM[/color][/url][/size][/quote]
*b.d J)VL5G 一早講左咩:yy25:

kakei撒旦 發表於 2010-8-25 12:37 AM

[quote]5C;?H-YDB j_
一早講左咩:yy25:
T3U E8tRg%j1l })^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477928&ptid=235001][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-25 12:35 AM[/color][/url][/size][/quote]電視直播有講咖,可能你冇留意啦

mnbvc 發表於 2010-8-25 01:48 AM

[quote]電視直播有講咖,可能你冇留意啦
M+F,W X.Y2~\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477931&ptid=235001][color=#999999]kakei撒旦 發表於 2010-8-25 12:37 AM[/color][/url][/size][/quote]
d \6B&E0eM 冇乜睇
[%[#p e"QJ;j(O 電視d資料勁亂
"Tc3G&}M G5FC)K1~?]9G 講野一時呢樣一時個樣
gtWqM 前日定琴日講:yy25:

vv1668vv 發表於 2010-8-25 01:53 AM

[font=新細明體]有無上喱度 睇 過??[url=http://www.hongthai.com/tc/home.html]http://www.hongthai.com/tc/home.html[/url][/font]

mnbvc 發表於 2010-8-25 01:58 AM

[quote]有無上喱度 睇 過??[url=http://www.hongthai.com/tc/home.html]http://www.hongthai.com/tc/home.html[/url]
%g8GR XX:LmnE@/F [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477985&ptid=235001][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-8-25 01:53 AM[/color][/url][/size][/quote]
4z oG Q+T5wI&L%K sj.uO 入唔到
R M4i5[jEQ{ 但講開先話佢地老頂劉美詩就走刀整單..............:haha:
Nz8a,{%C^ Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers[font=新細明體][size=3] [/size][/font][font=Arial][size=2]~ '80004005'[/size][/font][font=新細明體][size=3] [/size][/font][font=Arial][size=2][Microsoft][ODBC Xʵ{޲z] Xʵ{ SQLAllocHandle b SQL_HANDLE_DBC [/size][/font][font=Arial][size=2]/HTPublic/UtilSQL.asp[/size][/font][font=Arial][size=2], 8[/size][/font]

vv1668vv 發表於 2010-8-25 02:08 AM

[quote]6iew @R q;I
入唔到 %\0it8iF
但講開先話佢地老頂劉美詩就走刀整單..............:haha:
?3t(i(m:j Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers ~ '80004005' [Microsoft][ODBC Xʵ{޲z] Xʵ{ SQLAllocHandle b SQL_HANDLE_DBC /HTPublic/UtilSQL ...
%A(R#~'@qD/Z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477989&ptid=235001][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-25 01:58 AM[/color][/url][/size][/quote]
L/X-L+c,v.gQ
F"w8Ohu
d"r3KW#\[(yB$}jW [font=新細明體]可能同時間 太多人 上[/font][font=Times New Roman, serif].......[/font]
8T:{&j2@0\Si3G9}:U g
Do }GJ$V$ly [font=新細明體]希望康泰 好好 善待員工 … 可以給 殉職領隊 合理賠償。[/font]

tlkwan 發表於 2010-8-25 10:03 AM

[i=s] 本帖最後由 tlkwan 於 2010-8-25 10:07 AM 編輯 [/i]^.q3B8d1zqX
1`~9rwq&r(\5F
He is our hero 向英雄致敬 ...........................

mnbvc 發表於 2010-8-25 02:19 PM

頭先又同人傾4[zd7P"PU
個領隊係4季到做開0[T,r^2Qg+l jOT
想轉工先去印度學瑜伽/@,K [.G2[.X
點知返到黎d瑜伽中心執完又執kf{Hd/W
所以先係暑假做兼職領隊
-k.qHV.F 個人仲講唔係佢打電話返公司話比人脅持
3QJ8C"dR-lbb)A 香港刀未必知@,gN4D#b8l#L4q M
菲律賓一定會掩住唔講0p sqwtb
到出事香港人先知呢單野

tlkwan 發表於 2010-8-25 04:43 PM

[quote]頭先又同人傾x0x~.Wyu@S-D$R
個領隊係4季到做開8`p_ Q@f1_5W MX
想轉工先去印度學瑜伽
{*K+tYWA 點知返到黎d瑜伽中心執完又執a+BF&x%[/Z wp
所以先係暑假做兼職領隊
#q%NjG]aR 個人仲講唔係佢打電話返公司話比人脅持 {0?Fb a.s R9E
香港刀未必知
7Ay&I s4gOe 菲律賓一定會掩住唔講
p6gk2Hi 到出事香港人先知呢單野 ...%]_1t7@yBI,lR+JS
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478145&ptid=235001][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-25 02:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
0e)\B$Sp,G5Z%L GMqI:od S3MS J@
  康泰兼職領隊謝廷駿在被槍手挾持的十一小時中,表現機智勇敢,但最終遇害,不少市民紛紛上網悼念。據歷劫餘生的團友憶述,前日早上十時許,謝廷駿帶領團友參觀完馬尼拉著名景點黎剎紀念公園後,上旅巴準備離開時說:「接下來的是自由活動時間,至晚上大家便會坐晚機返港……」但語音剛落,槍手門多薩偷偷尾隨登車,改寫全團人的命運。
v7ani/Dnp#Y   
i@0X&SKDh^r   門多薩展示武器稱騎劫該團,又要求團友坐至旅遊巴較後位置,當時謝廷駿靈機一動,扮作團友一分子,混進團友中走向車尾最後一排。謝又發現槍手未有即時沒收他們的手提電話,故此趁槍手不為意時,冒死致電回港,與公司同事聯絡。
c V?:V#m&`iz 6[ a }(z-c
  當時大約早上十時三十分,謝心中只為團友著想,無懼被槍手射殺的可能性,致電通知康泰同事客戶服務助理經理陳小冰,講述有關被槍手挾持之事。當時車廂非常平靜,謝要壓低聲浪才不致被槍手發覺。在短短一分鐘的通話中,謝冷靜地交代自己身處的地點、團友的情緒及車內情況後,便匆匆收線,以免刺激槍手,連累團友。
C6DJ0W(~7li[    ?\iv5\9sVKm(|3a
  在通知完公司同事後,謝努力抑壓緊張的情緒,因他深知團友以他馬首是瞻,他的行為會牽動團友的情緒,所以一直裝作若無其事,致令團友的心稍感安慰。在挾持期間,謝一直表現平靜,更不時掀開窗簾查看車外的環境。直至中午時分,事情出現突破性的發展。
7e} Uj6p
v JE7W E-Sd   槍手不知是否已洞悉謝廷駿的領隊身分,抑或是事有湊巧,竟將他由車尾押至車頭,展示給車外的菲警知道手上有人質。其後,槍手更將謝的右手鎖上手銬,將他鎖在車門的鐵柱旁。其間,槍手一直持槍站在謝後面,雖然情況非常危險,但謝面上仍未有露出任何憂慮驚慌的神色。
u9]6w4`7K\+I.V   
#t1`[yN C*Q~"q&S   直至晚上,槍手可能被申訴專員拒絕復職的信件,或者菲警拘捕其弟的行為惹怒,車內突然傳出兩下槍聲,他亦向電台表示已殺死兩個人。那位站在車頭,被槍手當作「人肉盾牌」的謝廷駿,身影已從鏡頭消失。那個原本站住冷靜領隊的位置,只剩下斑斑的血迹。+zt&i*zr+WH7j%D8kb
E6Il't5U,J
  事件最終悲劇收場,總共造成八死七傷,謝廷駿是命喪黃泉其中一人,那位機智勇敢的領隊,永遠離開了我們,令人懷念。

vv1668vv 發表於 2010-8-26 07:46 AM

[size=5][font=新細明體]根據 [/font][font=Times New Roman, serif]26/8/2010 [/font][font=新細明體]頭條日報 要聞[/font][/size]"C~.U9_KA~6e:G
[font=Times New Roman, serif][size=5][color=#0066cc][url=http://www.hkheadline.com/]www.hkheadline.com[/url][/color][/size][/font]
9fr%f5x4@ [font=Times New Roman, serif][size=5][color=#800080][url=http://www.tichk.org/public/website/b5/index.html]http://www.tichk.org/public/website/b5/index.html[/url][/color][/size][/font]
9Kw$VV4^ [color=#800080]i-m A;wT%T
[size=5][/size][/color]3Atv:\jzLM6h$f
[color=#800080]
+hmj o4e [size=5][/size][/color]
\ jv%N)S;D4vn [font=新細明體][size=5]旅議會發起募捐助英勇領隊家人[/size][/font]
$af,[ y#OPlH [size=5]
is]9nO^5w@ [/size]
3F`~ZTe%[ [font=新細明體][size=5]在馬尼拉人質屠殺慘劇中殉職的康泰旅行社領隊謝廷駿,[/size][/font]
X*|hK@$~6E6V/tz [font=新細明體][size=5]是家中經濟支柱之一,違下父母及兩名兄弟。[/size][/font]ob$Z(j9|j7H,Z
[font=新細明體][size=5]康泰及旅游業議會昨天宣布在各旅行社及導游團體發起募捐活動和捐款戶口。[/size][/font]
#?D+l*R1|;X [size=5]
wjtNwf [/size]
Qna2f5M!m [font=新細明體][size=5]康泰為謝廷駿 設立 捐款戶口,有心市民可將慰問金以現金或支票方式,[/size][/font]C7fObA#`+V0?~n
[font=新細明體][size=5]存入  [/size][/font][size=5][font=新細明體]恆生銀行戶口([/font][font=Times New Roman, serif]275-057677-002)[/font][font=新細明體],聊表心意。[/font][/size]

mnbvc 發表於 2010-8-31 07:35 PM

[quote]%@"F C+K:E
入唔到
E7DuQyk 但講開先話佢地[color=red]老頂劉美詩就走刀整單[/color]..............:haha:Q YRt1z
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers ~ '80004005' [Microsoft][ODBC Xʵ{޲z] Xʵ{ SQLAllocHandle b SQL_HANDLE_DBC /HTPublic/UtilSQL ...T5PNl*bV\3X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477989&ptid=235001][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-25 01:58 AM[/color][/url][/size][/quote]
f)U)M `4H']%q 刀算條友冇放流料玩老點:dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.