娛樂滿紛 26FUN's Archiver

呀傑 發表於 2010-8-25 12:30 AM

事發後的菲律賓~可能會引起大家情緒不安**

[i=s] 本帖最後由 呀傑 於 2010-8-25 12:35 AM 編輯 [/i]
K)aXcdMS$e v-K D$]"U ?
岩岩係facebook睇到有人postC%fmH Df2~Mc
班智障女生背向事發旅遊巴,,面帶笑容係度影相!!
^ WA;m%^.DlU 開放場地哀悼.........竟然可以變成咁
1KN;fpAW 我真係唔知可以講咩好!!

vv1668vv 發表於 2010-8-25 02:18 AM

[quote]岩岩係facebook睇到有人postF-?gJ7a,q)SQ
班智障女生背向事發旅遊巴,,面帶笑容係度影相!!,E @_,W ?
開放場地哀悼.........竟然可以變成咁
0J5rq9k9K#S v 我真係唔知可以講咩好!!
:v%b3?!q(\&F3c [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3477922&ptid=235009][color=#999999]呀傑 發表於 2010-8-25 12:30 AM[/color][/url][/size][/quote])dwT0pJ
l#}Q-s}p)k'G

SN$gIa u2Lc
}Ef*M3p [font=新細明體][size=5]希望距地除左影相留念之外,都可以上梨[b][color=black]弔唁[/color][/b][/size][/font]
j6fqNT0W [font=新細明體][size=5]+u!n,IOp2TC^
[/size][/font] #|&^8dB:e
[font=Times New Roman, serif][size=5]http://www.gov.hk/tc/residents/[/size][/font]

HansChan 發表於 2010-8-25 08:18 AM

send幅相去報館啦.....
!A;Lv)`(q!p/qV 哩個係對我哋既進一步傷害,亦係佢哋對我哋既挑釁!!!#hc k\L0b@~5G a
死仆街!

tlkwan 發表於 2010-8-25 10:15 AM

今次人質無辜遇害事件,激起了本港社會的義憤,過程也帶來集體心理創傷,但從不幸之中,可以看到港人以正面態度面對變逆,透過協助善後,捐款扶持孤寡,進行療傷。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.