娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2010-8-25 11:38 PM

公平d講
WsYPHm{|t6?rKD 佢刀幾慘o j8c%?]/[ cZc
因為信事件有其他內情C!DxEu5I q3o3C&o
個槍手係有殺人係唔岩Y R%T5eA!G
但有幾多人係殺人不見血c-pUpc'e V,hh
今次就好似話菲律賓政府

infjlam 發表於 2010-8-25 11:56 PM

[quote]公平d講*ZF"T SzcfK
佢刀幾慘u6HLU_@){
因為信事件有其他內情
X%Ld1]Smd0P.i/x c9}h 個槍手係有殺人係唔岩
sDY tkQSKx(D 但有幾多人係殺人不見血
u%h!bX iy4k0P/~ 今次就好似話菲律賓政府O%y U%JS%P+PO\7d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478812&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-25 11:38 PM[/color][/url][/size][/quote]
@@k6p%v*aV"aLT(UI
7\%fXd J;W%q l_ n0dYk*|Zj
我想,還有其他方法可以表達佢o既訴求,
5b bAG*r2y 佢做左大半世人警察,點解還要違法去騎劫旅遊巴挾持人質,做些損人利己o既事?

KNY 發表於 2010-8-26 12:07 AM

[quote]xS-@:|:C@ P
我唔係呢個意思 ... 我一直無講過佢岩 , 無講過佢無錯 , 只係覺得佢唔係一D人所講咁 ,`4J!p{.xv
係變態 , 係無人性 ... 我覺得E+D人係唔曉罵人 , 因為罵人其實係要分程度的 ,
n!n%N2q&nx6DR E+D人一黎就變態 , 就無人性 , 就仆街冚家鏟咁 , ...2F#V&E:T W9v$V/Ec&on
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478730&ptid=235071][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-8-25 10:50 PM[/color][/url][/size][/quote]0oc%} xq^lw

t:m}$o#wy3xG 對一班手無寸鐵既人質開槍 ~ 仲唔算無人性??

andyho 發表於 2010-8-26 12:08 AM

[quote]大家坦白問心丫 ,如果係你 , 你真係唔會有攬住一起死的想法嗎???2nY.P#y(hp9n7F8OG:|?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478547&ptid=235071][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-8-25 08:41 PM[/color][/url][/size][/quote]
wm)?[Uo4? l
,?;~;cI`&Y"N A 大家坦白問心丫,  一般人會唔會手持大火力M16上車玩騎劫呀?6C9@p_4a&b;K
{N^1HF,S0Sf
早陣子香港判左單持玩具鎗打劫銀行案, 係重判!
^[$s)|n0c6? 法官話, 即使係玩具鎗, 有可能引致警察開鎗而造成人命傷亡, 罪行等同持有真鎗
!z)DxP+?Lq 咁, 你認為你套講法仲有無說服力呢?

mnbvc 發表於 2010-8-26 12:10 AM

[quote]
C0ySb%Vx,i x1eI7QEwP l

dk X:MX9M 我想,還有其他方法可以表達佢o既訴求,
'Rs"]!B/HZ ?.EL L 佢做左大半世人警察,點解還要違法去騎劫旅遊巴挾持人質,做些損人利己o既事?
@'gb6z.xt [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478842&ptid=235071][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-25 11:56 PM[/color][/url][/size][/quote]
| cB zs:gI W 聽講(我一直冇睇報紙);p3GO6t5{G_gF
話佢呢年去晒所有部門伸訴
2e$hRZ-LkP 但冇部門受-x#@6zy[6|3OG4e
連話要見傳媒刀唔比Hbcf4gmQ#o,Lk
將心比己
7G.Tx-g5v+g}5a 比屈完仲有冤冇路訴真係...........
pk Z`6s9~'t(D 好似上面甘
CZ_)E)B*[ r 但好在上面冇甘易有槍
W2|!kw+nF!}Q"v 唔係既你敢肯定上面唔會發生類似既事
w4L#QA0FG!b_ 有時d野你唔身歷其景係唔會有相同感受
iS$MUkU h 生在香港再衰你刀有地方你講野y(y-j M*I
但換著你生於菲律賓
a0u r:@,E9G$x 長於一個較以武力解決問題既地方 m7KG,fW)|d&H
你刀會以武力解決問題羅
{Q/l^~ I6] 有幾個可以出放泥而不染

KNY 發表於 2010-8-26 12:16 AM

[quote]%QuNLs3\(s
聽講(我一直冇睇報紙)
$ZAy;S5G_V 話佢呢年去晒所有部門伸訴D5R;E'hb_^;W%~t
但冇部門受
#Djnfw^._ 連話要見傳媒刀唔比
g_x%bEc 將心比己
?s W$]3JBh 比屈完仲有冤冇路訴真係...........
N4gJ Y;[E 好似上面甘s9bJ!H,A,{Y
但好在上面冇甘易有槍
.g!n1KL![/E 唔係既你敢肯定上面唔會發生類似既事
Gq6`!~X J5\7s 有時d野你唔身 ...
bHY1EL:g~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478866&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-26 12:10 AM[/color][/url][/size][/quote]\&HRl+~}

;zuT1WFF*]7bB7X 你都識講將心比己 ~ 以一班毫不相干既人既性命作為自己控訴既渠道 ~ 係一種自私行為 ~ 你呢套真係歪理

mnbvc 發表於 2010-8-26 12:20 AM

[quote]
.e BHgb ].Z9Y z\@ t*YId
你都識講將心比己 ~ 以一班毫不相干既人既性命作為自己控訴既渠道 ~ 係一種自私行為 ~ 你呢套真係歪理AU&zMCS0B2^7f
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478878&ptid=235071][color=#999999]KNY 發表於 2010-8-26 12:16 AM[/color][/url][/size][/quote]\2qutd1l
我冇話佢岩:haha:&wf9CA V+[ o4? A\
有冇睇之前一個帖架
zka4FH0M:b 只係同情佢既遭遇者

KNY 發表於 2010-8-26 12:26 AM

[quote]v5EpKw Sz-Lk
我冇話佢岩:haha::jlT"CGQK-MFu)Y
有冇睇之前一個帖架Rb&h4imM7a
只係同情佢既遭遇者+d n#~H'w&b1e8aIy9JR
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478886&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-26 12:20 AM[/color][/url][/size][/quote]O0S'p4r$f|(q/j-w.Y

6L Y0C)B8k7e(t+B'D
A"Knds yd l 但換著你生於菲律賓
3U L:}:_d 長於一個較以武力解決問題既地方[size=0px]+ X& x% _0 M  h# S7 i. E9 Q[/size]fg.w'hY G-G/]?M
你刀會以武力解決問題羅[size=0px]+ F9 E! h( `7 d# `6 T8 f[/size]
/Nl&{dwD8@ 有幾個可以出放泥而不染
@9r'e+V ~c1V_"Z JL:A H *n.WQb&x3m2b

6uR8k:|\ u 我覺得你既意思係話佢情有可原 ~ 無論如何 ~ 以他人既性命來換取自己不滿既宣洩渠道 ~ 點講都係錯

mnbvc 發表於 2010-8-26 12:35 AM

[quote]~;bx#D.sA9MN'u

Gn@v:P *X }ci$m,{M[
但換著你生於菲律賓Tgb!Ug0^y
長於一個較以武力解決問題既地方+ X& x% _0 M  h# S7 i. E9 Q Fx3`:MJ4f `Z U
你刀會以武力解決問題羅+ F9 E! h( `7 d# `6 T8 fB+Qn!| HH
有幾個可以出放泥而不染
*e5iZUO p R+b @&Q0H;ua$]
:k2`#V3wZ OB;_8K7V
我覺得你既意思係話佢情有可原 ~ 無論如何 ~ 以他人 ...(Zwc%\.g'OJ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478896&ptid=235071][color=#999999]KNY 發表於 2010-8-26 12:26 AM[/color][/url][/size][/quote]X(H7? L4T
甘你肯定未試過比人設計陷害9[1lE4d.n!rbx
激到做錯事(好似係關鍵人物前打人之類)
(imhv4C(]%e Q1B!~-z0t 當你好易有槍就肯定唔指打人羅Qz:J)K5O@ ?)k

:vD$iWK:gG"hE 你自己搵下呢單先講
f)VF h-eU8u 殺得仲殘忍
QNK fZ @_ 刀係菲律賓
}&i6b9s-A0ev;MkE 只係冇香港人冇屠殺直播所以冇甘多人激動'~)Z}j2Sk\.]j
[size=2][color=#008000]www.881903.com/Page/ZH-TW/newsdetail.aspx?ItemId=179464[/color][/size]

KNY 發表於 2010-8-26 12:41 AM

[quote]
@R x1S/_H M BEg4_ 甘你肯定未試過比人設計陷害
2S7TPTUD G 激到做錯事(好似係關鍵人物前打人之類)/P#Yy{`m#r6`
當你好易有槍就肯定唔指打人羅
mk+sY A|!DW
D&o:u;[ vT`+\$s 你自己搵下呢單先講
)B9Xa6g} n0? B6H 殺得仲殘忍
$fX2K,M+N(u 刀係菲律賓
7vQ:bkI|#Dy2D 只係冇香港人冇屠殺直播所以冇甘多人激動hQlp+r
[url=http://www.26fun.com/bbs/www.881903.com/Page/ZH-TW]www.881903.com/Page/ZH-TW[/url] ...'L#{;H,zy5]dL
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478919&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-26 12:35 AM[/color][/url][/size][/quote]
XT6[2YM&v+nA
l)@T7m B,T y:ZLkI 咁我都肯定你未試過成為無辜受牽連既受害者 ~ 或者受害者家屬 ~ 所以你先會同情行兇者情有可原

jojojojoj 發表於 2010-8-26 12:45 AM

就算遭遇值得同情,
sA~3lx;O^C 但殺無辜者根本就點講都唔通,(z L7b7bt
比人屈唔係大晒,uQ%?LA1\[
將自己既不幸擴張到唔關事既人身上簡直係自私既行為7O%j;x$pNT t&d
話咩個環境係咁暴力,z4@ Y*]lF:O#u
所以佢殺手無寸鐵既人就係迫於無奈?
q.j4M b!pl 太反智了吧
$J@vYs-J&?y 環境令你暴力, 講到自己咁慘咁把炮既咪邊個屈你你咪攞支M16掃邊個囉,8j WW6\S?d xY-s
又唔見你咁做?
yD0S_ d ? 佢咁殺弱小既遊客,
r4l M4J;R2ce+h 只係見到佢只不過係一個懦夫

HansChan 發表於 2010-8-26 12:45 AM

[i=s] 本帖最後由 自由神 於 2010-8-26 01:18 AM 編輯 [/i].M\4HL`3P^7_\

@2wM6n&X8SP3](]U [quote]
1U{XV$y2W'MM0T ... 呢個係你個主旨 , 定我果個???:haha:&u#C9R&M;s t0n.]s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478752&ptid=235071][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-8-25 11:05 PM[/color][/url][/size][/quote]Pb4?"fr` E
其他主題.....大家可以再同你慢慢友善討論.......@*Q:`cU#x c
哩樣嘢.......唔該你收聲啦....
:HP(}&o?$P%T&U&` 我X你老母!!!!!!
&o,I E7A2r(X} 你講笑,你要乜鳩嘢理性討論,你搵第二樣啦!

mnbvc 發表於 2010-8-26 12:49 AM

[quote] E4Tqh5ZG*gu9m

hW e!m(Uc;J G 咁我都肯定你未試過成為無辜受牽連既受害者 ~ 或者受害者家屬 ~ 所以你先會同情行兇者情有可原
t{#}s@AK$^ g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478933&ptid=235071][color=#999999]KNY 發表於 2010-8-26 12:41 AM[/color][/url][/size][/quote]
t7^%\+x.i U*`/S)H,L 咁我都肯定你試過成為無辜受牽連既受害者 ~ 或者受害者家屬 先甘鑽牛角尖u&{jQw4{C+@(m#B2K
同情行兇者=情有可原:haha: .uG!M.oRS+pK8R"Vw
問人我打機用咩名拉3s gC&K&^'t/jP
信法道思想Z:u u7? xI
只係而加不公不明法道不嚴

HansChan 發表於 2010-8-26 12:50 AM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-8-26 12:52 AM 編輯 [/i]
r6x:|2R m-As
v}K&U3Vz(j Gf3rJ [quote]公平d講+Ss]A:Q5RNJW
佢刀幾慘
n U a1j*N/b2c"D 因為信事件有其他內情&nV&o4Cm6Z$A9n)Vy4T.Y
個槍手係有殺人係唔岩*_ w&Mbin"g'@
但有幾多人係殺人不見血*^9f aZ3\:K;}
今次就好似話菲律賓政府
G*OVv:}Q,Bb&he [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478812&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-25 11:38 PM[/color][/url][/size][/quote] Y{ K!V8F4`SC']7_Q
公乜嘢平??????????????????????????????????????? uM&@m,tMDy
佢一個人既不幸,要用八條人命同唔知幾多人既痛心,傷心黎滿足......公乜嘢平呀?!
K6hgUm&x 菲政府當然係仆街.....但你攞乜嘢條槍手同仆街政府去相比???????w4KU.B ~F!N
你傻咗呀?! A Md-Z^"X7h9?1u
個世界好多人都不幸,係咪人人都要攞枝槍去脅持人質去表逹自己一人既不幸?????你唔駛講第二樣,你答哩一個問題就可以答晒你所有低能既疑問!!!!!!!

KNY 發表於 2010-8-26 12:52 AM

[quote]就算遭遇值得同情,!O,t+{%WI"s
但殺無辜者根本就點講都唔通,A4y#um#|#x
比人屈唔係大晒,7fp&WN4m*O\#|4K fv6m
將自己既不幸擴張到唔關事既人身上簡直係自私既行為
6R9HV#gW"f7bT7^*ql 話咩個環境係咁暴力,2B2G e%E#@R6Gc
所以佢殺手無寸鐵既人就係迫於無奈?%o(Tz,LW&|0LP
太反智了吧.g|TE Z+QK
環境令你暴力, 講到自己咁 ...
`-Jl9Y-Z"t [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478943&ptid=235071][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-26 12:45 AM[/color][/url][/size][/quote]
jA7qu%kVP c9o*k1Y*w@kX
有D反智既人 ~ 偏偏會以為自己對事情睇法比其他人理智 ~ 而聯想出一些歪理來改變是非黑白 ~ Ay!vh&MVN
對大是大非既對與錯都自我混淆

HansChan 發表於 2010-8-26 12:53 AM

[quote]
1D l|1E|r Qf fz\
有D反智既人 ~ 偏偏會以為自己對事情睇法比其他人理智 ~ 而聯想出一些歪理來改變是非黑白 ~ on*C JE#Sovp
對大是大非既對與錯都自我混淆
)O8tf$YYR2k#M2i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478954&ptid=235071][color=#999999]KNY 發表於 2010-8-26 12:52 AM[/color][/url][/size][/quote]^0u"S5A SQG
你收聲啦你!
&gN7^Ctu 要突出自己別於理性思想既人係你哩啲人渣呀!!!!

KNY 發表於 2010-8-26 12:54 AM

[quote]
tG1n"X1mtJ 咁我都肯定[color=red]你試過成為無辜受牽連既受害者 ~ 或者受害者家屬[/color] 先甘鑽牛角尖*_*r G^w Dy[
同情行兇者=情有可原:haha: :U1tP&]3H f&m
問人我打機用咩名拉
_Y[SQWc 信法道思想
F0k@ M#zG 只係而加不公不明法道不嚴 ...GJUG Y9E f
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478948&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-26 12:49 AM[/color][/url][/size][/quote]
;{e%N(|q#N
)`yO7e u 詞窮就玩惡毒咒罵 ~ 呢種就係法道思想?

mnbvc 發表於 2010-8-26 12:55 AM

[quote]X4h'gt:JiF

JA FL A-Es6? 個世界好多人都不幸,係咪人人都要攞枝槍去脅持人質去逹自己一人既不幸
T7e.f-p4J#})u5_8x"E [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478951&ptid=235071][color=#999999]HansChan 發表於 2010-8-26 12:50 AM[/color][/url][/size][/quote]
V;o;iL2M$Oi[ 你係刀要答既米答係羅
O^g:dP9UQ[a 走去非洲轉N]%yXQ)~
有邊日唔攞枝槍去脅持人質去逹自己一人既不幸
:Q%L9e2{,I%IE 你估香港冇d甘既人
&j[-v[l7@(B 只係冇甘易有槍

KNY 發表於 2010-8-26 12:59 AM

[quote]^7A^hYOk
你係刀要答既米答係羅
f'T*?/]P"t f:k 走去非洲轉
V3@xj]hQF 有邊日唔攞枝槍去脅持人質去逹自己一人既不幸
5]2b8xDkq Vj 你估香港冇d甘既人v+wJ+O)F!q6l#r"e
只係冇甘易有槍
o(l5|z*wOS9X2pT [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478963&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-26 12:55 AM[/color][/url][/size][/quote]
i?1n*^w3`
FI,h5^ t1M"nK^M 閣下既想法似乎同菲律賓總統有點相似 ~ 尤其係菲律賓總統在記者會上以俄羅斯歌劇院事件來淡化過失

HansChan 發表於 2010-8-26 01:01 AM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-8-26 01:03 AM 編輯 [/i]A#]x$[a`d

(Oo$}['V [quote]Yi2As,?q ZC
你係刀要答既米答係羅
(f7@R.@o8w+D}!G+A 走去非洲轉
$DHw YVZG![3w 有邊日唔攞枝槍去脅持人質去逹自己一人既不幸
Hc fb`T3Ae 你估香港冇d甘既人,M6y8F'FF[9Y3?
只係冇甘易有槍]S7l c%i'g
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478963&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-26 12:55 AM[/color][/url][/size][/quote]"j-zI O/t
以你既答法,你係好岩!!!^}J|(g EO E*I Oz
你係以冷血既人既角度去以你所謂口材或白癡思想去爭辯事情, R7T2WF-u `A
可能我錯.....你絕對係似啲白癡十多廿歲以為自己好有理性思想既低能十九思維去發言,^(f;o7v'\
好吧!!
[2?RnhPk| 我俾位你入.....我係以低俗但有良知既心態去回你一句.....
uRZ@X%Ev "你食屎啦你!!冷血仆街!!"

頁: 1 [2] 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.