娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ckyckk 發表於 2010-8-26 02:24 AM

[quote]M7CGs"?$lL1a Jm
M$O5lMv U
前曰你又吾化身LV 97 去拯救人質,f@,@-|2N_yM
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479089&ptid=235071][color=#999999]Triangel 發表於 2010-8-26 02:19 AM[/color][/url][/size][/quote]
^!O4khA]
|G kG:k :secret: :P

mnbvc 發表於 2010-8-26 02:26 AM

[quote]
!E7f#oIM%rrl(xD} 'JAg} o%F|
:secret: :P
w@!O6_.q] T md [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479095&ptid=235071][color=#999999]ckyckk 發表於 2010-8-26 02:24 AM[/color][/url][/size][/quote]
]cM:uS+Y@PS 敢寫唔敢認呀:dev:
A B?3Y x [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=235071&page=4#pid3479025]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=235071&page=4#pid3479025[/url]

mnbvc 發表於 2010-8-26 02:29 AM

[quote]5}Wy7T1o&S}x]3O

ya#Zicn8SJE7h
#Yh&hf/Ne#q
H)j^r*wb M]N'}T [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479100&ptid=235071][color=#999999]ckyckk 發表於 2010-8-26 02:29 AM[/color][/url][/size][/quote]
y1p$gJ-t6aL%O@ :haha: :haha: :haha: :gun: :dev: 你個蠢材:noway:

ckyckk 發表於 2010-8-26 02:34 AM

[i=s] 本帖最後由 ckyckk 於 2010-8-26 02:37 AM 編輯 [/i]
-u@*Q?1m&B]
e rFP4CS$\t+wPx [quote]R E#gxSM%[b$mb,_
:haha: :haha: :haha: :gun: :dev: 你個蠢材:noway:
7p}'G+yrS [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479103&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-26 02:29 AM[/color][/url][/size][/quote]M'QD]_{ I/TQu
jzr^$~`"{ |g K-p
口多兼反智......到底邊個先係蠢材 :yy04:

mnbvc 發表於 2010-8-26 02:37 AM

[quote]
(`W1{op*tNx"Br,E8K 0E:t*ea sD'G-r5b
口多兼身痕......唔知邊個先係蠢材 :yy04:ePmC'k.Q [Z~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479106&ptid=235071][color=#999999]ckyckk 發表於 2010-8-26 02:34 AM[/color][/url][/size][/quote]
}!f1K|.o 同情懦夫就要比人打刀冇計:yy22: :d s ax)F%cL0x
甘甘多天材總要搵人做蠢材羅:yy01:

ckyckk 發表於 2010-8-26 02:41 AM

[quote]
j$x#\5|%T#v-C 同情懦夫就要比人打刀冇計:yy22:
y5Xe,z'R3y5gg 甘甘多天材總要搵人做蠢材羅:yy01:
UZR X'uH [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479108&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-26 02:37 AM[/color][/url][/size][/quote]U0gcg1`)DGTh

X;MeE1Pv 問題係佢真係唔值得同情.......H'j)tgz~3nX
你認為佢係咪一時衝動去犯錯 ?

mnbvc 發表於 2010-8-26 02:47 AM

[quote]l-r6C2}%Z @-e0M L}d

C D.rF~U VV` 問題係佢真係唔值得同情.......
1P^l.s9~ 你認為佢係咪一時衝動去犯錯 ?vm@H.u!e#I1O y.W
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479111&ptid=235071][color=#999999]ckyckk 發表於 2010-8-26 02:41 AM[/color][/url][/size][/quote]{)c`9}r+uW
唔係一時衝動刀唔會自己唔可以全身以退拉

ckyckk 發表於 2010-8-26 02:58 AM

[quote]4k#YH1~bN ]
唔係一時衝動刀唔會自己唔可以全身以退拉
PH&dv)P)L MLu [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479113&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-26 02:47 AM[/color][/url][/size][/quote]
R E(aFvYQ @
8[&V\m| fl)Hp4Q 儍仔黎嘅 ~~~~
C FN MqJ3M"b 以該國一向處事手法
7m5J.}6_LS/z CSp 作為前警察嘅佢有冇可能唔知踏出咗之後仲有冇退路 ?

mnbvc 發表於 2010-8-26 03:04 AM

[quote]Y/] O yl}s9F

+|#?Pv)U4~~3r$B(v 儍仔黎嘅 ~~~~D!?&\1e3X `3|3r
以該國一向處事手法!e9@C-U*`l
作為前警察嘅佢有冇可能唔知踏出咗之後仲有冇退路 ?R CJI"jsJx)b e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479118&ptid=235071][color=#999999]ckyckk 發表於 2010-8-26 02:58 AM[/color][/url][/size][/quote]6mRP NaS
所以米話一時衝動羅

ckyckk 發表於 2010-8-26 03:15 AM

[quote]
1tf8?+r*P_ 所以米話一時衝動羅
;V1}*NAc/O8[1e#Wo We [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479125&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-26 03:04 AM[/color][/url][/size][/quote]
x-Y0q9X2\` Q7C T 0pv/ecAh/P
你隻餃用牛皮包架 :haha: ]!B@(Ab&|
咁都仲唔明 :gun:

mnbvc 發表於 2010-8-26 03:23 AM

[quote]
n%OIJ5\
K&v"P2oL4o#c'I 你隻餃用牛皮包架 :haha:
$d:XO/G6k5D 咁都仲唔明 :gun:Q^I/_$}v.otf
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479129&ptid=235071][color=#999999]ckyckk 發表於 2010-8-26 03:15 AM[/color][/url][/size][/quote]
a u7jh@:l:P WJ 你隻紙包雞用紙皮包既:noway: Cp.exr;Wkd*i
甘自殺算唔算衝動先:dev:

ckyckk 發表於 2010-8-26 03:34 AM

[quote]
CWym7VX d!r 你隻紙包雞用紙皮包既:noway: "z,a-|/qt-Z(p I {
甘自殺算唔算衝動先:dev:
7L f!px(v [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479133&ptid=235071][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-26 03:23 AM[/color][/url][/size][/quote] QX,O1H&_ ~

H/m N2LHI 你個蠹材 :yy34:
Ng"wI5AD0g*{ -m'},Nm(j;B;t
真係衝動唔見佢挾持自己同胞 ~ :nogood:

mnbvc 發表於 2010-8-26 03:49 AM

[quote]/K SO;EVA&DB7E
p:t0n_0bc_
你個蠹材 J&|(|8Y|
-H&b c0Ujk9W

9uY D@+U:j [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479135&ptid=235071][color=#999999]ckyckk 發表於 2010-8-26 03:34 AM[/color][/url][/size][/quote],I fg-qeD
衝動唔等於白痴:haha: \-b"O c!CK/S.e
菲律賓d人刀知挾持自己同胞係冇用阿差采佢咩:haha:

tlkwan 發表於 2010-8-26 10:29 AM

淚都躺在我的臉頰上,深深感受到了香港人之間的情,也看見了人性的醜陋,地球上的人類,不論來自各方,我們都是同類,大家都是人類,唉....眼見佢哋有事,而我哋只能眼光光喺電視見到佢哋,身為香港人,應該說身為地球人都會感到忿怒!!!!!  祝他們好走,希望死難者安息,生環者更努力堅強面對生命,好好的活下去,至於d菲律賓人真係可以用低等民族去形容,就是因為他們不懂愛,毫不珍惜生命,看見悲劇發生,還在幸災樂禍,國家1世都5會富強!!!!

KNY 發表於 2010-8-26 10:40 AM

[quote]:sm&X3}~M
BvD&V`
問題係佢真係唔值得同情.......
9vnw L M3W]Ba 你認為佢係咪一時衝動去犯錯 ?
\3E!p*R8lo%r [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479111&ptid=235071][color=#999999]ckyckk 發表於 2010-8-26 02:41 AM[/color][/url][/size][/quote]-x q8^/u1vZ
o ls4kGv,L%@{
絕對同意 ~ aE@(OV1Wq
8@U&Hl]*?Aa!m8q._
即使上車一剎那係一時衝動 ~ 但經過10小時既挾持 ~ 已經唔可以再原諒佢係一時衝動 ~9T.FU R `6] r
.bq9j5J@ h
所做既事係對定錯 ~ 足足有10個小時俾個槍手自己想清楚 ~ 但佢冇收手 ~
Qs^b^:?dpB ^
2z0v@,Fq7i.C#p 佢選擇以手無寸鐵既人質 ~ 繼續做佢達到自己目的既籌碼 ~
S u;~-D.q#W:C^ j 0jg!b&K4]*U
跟一個人一時衝動而自殺相比 ~ 自殺既人一下子了斷自己生命 ~ 已經係返唔到轉頭 ~/lwn7cKfxt
Y\CRci
但呢個槍手有10個小時俾佢考慮返轉頭 ~ 可惜佢冇 ~ O-I-s^Ta6w

2p mz]&ZD&f 再講 ~ 槍手口口聲聲話自己係冤枉 ~ 呢個會唔會只係佢片面之詞 ~)l s_wYV.KN

U h/Eg m._?e 既然大家都認為菲警既處事方法同誠信都令人質疑 ~ 何解對呢個槍手口中所講既冤屈就相信係真 ~8qU:Rj3Q
Fp i3p ]G9HH
人係應該有同情心 ~ 但認清是非既思想更加重要

tlkwan 發表於 2010-8-27 12:09 PM

槍手可恨嗎??他是一個失去理智的人..可恨也可憐..II4M"Tbx
而且相對下..我覺得涼薄的菲律賓政府更可恨..
3Ua~s l&e 他們的行為根本不像有心救人..一個又一個荒謬的失誤令人費解!!!
(o(Yw v'w5E@6_9zi 對於菲律賓人..不會覺得他們應負甚麼責任..身為理智的人也不會「排菲」..
T-x:q|9[*x 只是菲律賓這個涼薄的弱國家..免得過也不要去了..

goodnicelady 發表於 2010-8-27 03:14 PM

我是以個陰謀論去睇呢件事!我形容槍匪是個[b][color=red]「有勇有謀的偏激黑義民族冷血殺手」,[/color][/b]佢當然不只是為錢啦!要的是自己失去過的退休金的數目呀!加上佢不份氣菲政府革佢職﹖要攞回自己的公道、報仇和向世人宣洩自己對政府陰謀、腐敗及貪贓枉法的不滿呀!否則佢梗係去打劫好過啦!可以打劫更多錢啦!也不需搵國外人啦!因搵大量外國人是較為有震撼性,亦最能彰顯自己所達到向外宣告的目的!明知犯了法是不能復職的怎會還用這個理由呢﹖!槍匪亦相信就算政府應承他復職都只是欺騙佢!佢亦預左走上不歸路!因搞到國外人可轟動和引發世界性關注!亦有機會以外人(國際性)的勢力懲治自己高高在上的政府!睇報導佢是一個不蠢的人,調動人質(顯示謀略)、放生一些人質(顯示自己人慈及迫不得以),尤其是放自己國民的人質(愛自己同胞,顯示黑義氣,不是正義),都表明他的立場,不成功便成x…好聽d佢想做自己國家的民族英雄,不好聽是以多條性命換取自己的私心及目的… 殺人亦預左,但是未到最後關頭不會動殺機的…(以上顯示偏激、勇氣及冷血)E-{M8N@LSE
其實要求復職和贖金二件事都會是流血事件,因菲政府不想槍匪和人揭佢地的陰謀及貪贓枉法!一個犯了持槍挾持罪的人根本一定要坐監啦!何來復職機會呢﹖難道等坐完監再復職嗎﹖犯了罪的人通常無機會再做警察架!怎會槍匪咁傻要求復職呢﹖所以菲政府可借此事不應承而談判無效麻!但槍匪要錢的話,菲政府一定可以做得到,而個槍匪得到錢又可以一走了之麻……試問一個貪贓枉法的政府怎會大嗱嗱比這畢錢個槍匪呢﹖要個槍匪革職目的都不想支付這筆退休金!視人命如草芥的政府無理由放生他到其他地方處數嗅他們架﹖所以殺槍匪時都無顧慮著港人的安全!你若睇真上文都可了解一二啦…

打狗棒 發表於 2010-8-27 05:26 PM

[quote]佢一早上去巴士度 , 就話比D乘客知佢咩事上黎 , 只係想借佢地同政府談判 ,2DGj6C-B1H
而且一早就放左5 6個人 , 可以話係釋出最大善意 , 反而係因為菲律賓政府玩野 ,
/B!I%J `P Yb-GIo 又拉左佢細佬 , 又話唔比佢復職 , 又比佢見到你用特種部隊圍 ...
:n tHJX-{6u*S [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3478547&ptid=235071][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-8-25 08:41 PM[/color][/url][/size][/quote] Gb g(`1cK*J
你覺得條賓佬唔係咁衰, 係因為死嘅唔係你家人;T|B1`:PL}+{C X I
你試下你老豆、老 母、兄弟姐妹冚家剷俾佢隊冧晒, 睇下你會唔會咁諗?:sleep:

電梯男 發表於 2010-8-28 03:35 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jojojojoj 發表於 2010-8-28 11:19 AM

[quote]為左個小小個人利益而濫殺無辜絕對係喪盡天良
J ^ ^y+i_g !WK!t4?1s&JLm

;xyo~0[ j 打落十八層地獄不足以抵消佢既罪惡
J'h0zw J0W{9[Y
%V&|3h vUB7z H{\?7okDpi
佢甘撚勁點解5去殺個班害佢既人
qm?c @V c [j 1y_`r)I L

/CL/Cgv9]5x _ 反而走去殺一班手無寸鐵無冤無仇既人,簡直滅絕人性、天理不容 :mad:  ...
G+A"A'ULp;uD [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480478&ptid=235071][color=#999999]電梯男 發表於 2010-8-28 03:35 AM[/color][/url][/size][/quote]5oD;?)d5{
$S,qt ly1?`
梗係唔殺, 又有國旗又有警帽

頁: 1 2 3 [4] 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.