娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2010-8-26 01:48 AM

有乜野方法可以有效令菲律賓政府徹查真相?

[font=新細明體][size=5][b]你 覺 得 有 乜 野 方 法 可以 有 效 令 菲 律 賓 政 府 徹 查 真 相 ?[/b][/size][/font]
k8?-Z&|4Q)jja/lz [font=新細明體]
srh+I \Bn$fz0\ [/font] w%~p)}2M)i0}
[font=新細明體]U"}JpRi5}*_
[/font]
(xH;P C/GN%t_/d [font=新細明體] \B} gY-[1f!? p
[font=新細明體]天馬行空,乜野方法都可以[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]( 不過, 敬請尊重死難者為主 )[/font]8r({-^[rP8L1K,A9X
[/font]

KNY 發表於 2010-8-26 01:51 AM

最有效方法係中國政府俾壓力菲律賓

jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:54 AM

令菲律賓政府徹查真相?9d]o:Tmyc
自己查自己, 得出既"真相"會係真相嗎?

vv1668vv 發表於 2010-8-26 01:54 AM

[quote]最有效方法係中國政府俾壓力菲律賓
T5]U&l|y5i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479057&ptid=235091][color=#999999]KNY 發表於 2010-8-26 01:51 AM[/color][/url][/size][/quote]-qP(X,tx@ C
4l.UDM2U1rNrV
[font=新細明體]睇新聞 [/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]好似菲律賓 個 副總統 會去 北京 之后 黎 香港[/font]

vv1668vv 發表於 2010-8-26 01:56 AM

[quote]令菲律賓政府徹查真相?_ N V4l4}5^A
自己查自己, 得出既"真相"會係真相嗎?
PxGG)O_8bT [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479060&ptid=235091][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:54 AM[/color][/url][/size][/quote]
X2})WbT t :E,d)\D(z*a6G

/o!K`#B)@ [font=新細明體]有道理!但系 點樣 能夠 有效 呢?[/font]D%Mr/By`
[font=新細明體]所以膽粗粗 出左 喱個[/font][font=Times New Roman, serif]POST[/font]

jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:56 AM

[quote]`DNaz

'K.Oh0H-]8c 睇新聞 ...好似菲律賓 個 副總統 會去 北京 之后 黎 香港
?z"AzA9b9f [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479061&ptid=235091][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-8-26 01:54 AM[/color][/url][/size][/quote]
8m*buh?&{ C1o
D!K%b*fu f[/Mn6l [font=新細明體]副總統? 咁好好笑容果個總統呢?[/font]

vv1668vv 發表於 2010-8-26 02:00 AM

[quote]7~g @#q+ZK$o
Vt)b$\({5T
副總統? 咁好好笑容果個總統呢?/E"E L;ng z3XJH"KO
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479064&ptid=235091][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:56 AM[/color][/url][/size][/quote] 6K,a1? b1J2VB$_5OE

(wx*[K/Qu !dt;L6V S6p1cF\
[font=新細明體]比較可惜,今日有事要辦所以外出,無詳細睇新聞[/font]2dn/nPC e bOhm
Fn0c-IZe+o {
[font=Times New Roman, serif]3[/font][font=新細明體]世就 好似無提到[/font][font=Times New Roman, serif]......[/font]
7F'm3B'S|va_ %I{FdxGa%S,]5D m
&k*a&CnK` J4o)Ah

-bGs4] t.Z3Qq;u [font=新細明體]請各位指正[/font][font=Times New Roman, serif].........[/font]

infjlam 發表於 2010-8-26 02:03 AM

想要真相?算罷喇...
V(J'Y h2Z:] 現在的菲律賓,只有貪污,沒有所謂真相,
.j7i'~m%kJ)\
.GXa}-bml?7o)Y 除非倒台後,或者還有些微機會查下咁喇...

vv1668vv 發表於 2010-8-26 02:07 AM

[quote]想要真相?算罷喇...a:u-W m.a LU-hu+T
現在的菲律賓,只有貪污,沒有所謂真相,
s_JZU0uyI
UZ#E iW)V 除非倒台後,或者還有些微機會查下咁喇...
GE7Y0l*[+UbZ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479070&ptid=235091][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-26 02:03 AM[/color][/url][/size][/quote]
G\Nf+Rf0z|
9v{6{;T!wg[U CY@aod`
-T,P\+_8N8}FZ&J
[font=新細明體]就系知道距[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]衰野[/font][font=Times New Roman, serif]........[/font]
V)nh,QEEg [font=新細明體]所以希望各位出[font=新細明體]謀[/font]獻策[/font][font=Times New Roman, serif]........[/font]
C,_J5rF
D9W"MIo4d@ “[font=Times New Roman, serif]3[/font][font=新細明體]世” 如何?[/font]#Z`-Xm3e x V
[font=新細明體]今次事件 會唔會可以 畀距 “順水推舟”,黎一個大肅清?[/font]

vv1668vv 發表於 2010-8-26 07:18 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-8-26 07:20 AM 編輯 [/i]
6Fs8k"d Xc Z
.N%S2QY jy 菲律賓副總統比奈擬今赴京明訪港解釋人質事件.V"K^ ED3T
(商台)2010年8月26日 星期四 00:52
N1a+gp @C!f'S r*q%g"b E__ D p
馬尼拉.m:I9pZ,mnC#@%q
人質事件,導致港人八死七傷,引發香港及中國內地官方及民間強烈不滿,菲律賓總統阿基諾三世,AZ$c8b{.gc)u \ i
決定委派副總統比奈及外長羅慕洛,率團前往北京及香港,作出解釋,副總統府發言人說,初步行程安排,
lM)xK vY 代表團會在今早出發,前往北京,會見國家主席胡錦濤及外長楊潔篪,轉達菲律賓方面的信息,k8IQ|"Q/i L3h
代表團會在星期五轉赴香港,會見行政長官曾蔭權,匯報調查進展及轉交菲律賓當局的信件,T/XHh(VG3AFL
而代表團亦計劃在星期五及星期六,同人質事件受害團友的家屬會面。

tlkwan 發表於 2010-8-26 11:19 AM

有乜野方法可以有效令菲律賓政府徹查真相?Pay money is the best method..................

KNY 發表於 2010-8-26 11:57 AM

[quote]有乜野方法可以有效令菲律賓政府徹查真相?Pay money is the best method..................k.A+{O k.`$h|&[J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479284&ptid=235091][color=#999999]tlkwan 發表於 2010-8-26 11:19 AM[/color][/url][/size][/quote]x3I:|G!Jo1o~

"E+t Y6I)@zY.b*MX 呢件事上 ~ 我覺得Pay money唔係有效方法 ~
9?;^'P4f1x \$g )GC8ko'O(u
最有效既方法係中國政府施壓 ~ 將問題提升至政治層面 ~
'vdmHb { D'NvQ5m1l Ss
以菲律賓一個弱勢國家 ~ 根本無討價還價能力 ~ 問題係中國政府會唔會咁做

vv1668vv 發表於 2010-8-26 12:21 PM

[quote]8a"_1`M4Nf0~
+l y#X0_ X
呢件事上 ~ 我覺得Pay money唔係有效方法 ~
!r$Cj8S q"X~0h~7g
a1r$L5^2O C(~ 最有效既方法係中國政府施壓 ~ 將問題提升至政治層面 ~k(} ~ e$L'_'li D
;e/Hy S lV9{
以菲律賓一個弱勢國家 ~ 根本無討價還價能力 ~ 問題係中國政府會唔會咁做 ....n ]0qzk$zm@`B
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479317&ptid=235091][color=#999999]KNY 發表於 2010-8-26 11:57 AM[/color][/url][/size][/quote]
]`R6GP +t/z,| ozJ7]7Qu
nO5fRn7[ W{
“[font=新細明體]删距水喉”[/font][font=新細明體]讓距地 有更多時間 載歌載舞 ,影相留念 打法日子。[/font]

goodnicelady 發表於 2010-8-26 12:38 PM

[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-8-26 12:47 PM 編輯 [/i]
9}-uO+[!Ie1\ fj#fXm0|0G G\
菲律賓政府腐敗無能、貪贓枉法!U(Q/n+]f fr+u)Cwx
要他們自查根本是叫他們做show,b9\7r-Y`
找幾個人出來祭旗、就一了百了…@:T9dhn K!PhA
我認為除了香港及中國政府聯手施壓給他們 !F]ib6fG
最好集合更多中港人遊行將事情升級至國際政治問題,
xka-kq+sz{ 要求國際法庭申請調派國際營警去菲律賓調查!q,s/{ jJ8GW2`
那就真正可以為死者及受害者取回公道…… z4HlYm
但我覺得是天方夜譚……

Triangel 發表於 2010-8-26 12:58 PM

[quote]菲律賓政府腐敗無能、貪贓枉法!
(F4o \FA,] s 要他們自查根本是叫他們做show,Vj3a9A`
找幾個人出來祭旗、就一了百了…
cb M3p;U`d^!n} 我認為除了香港及中國政府聯手施壓給他們 !'a%O#as].Q#Z
最好集合更多中港人遊行將事情升級至國際政治問題,
6Ce H o&l,T$s 要求國際法庭申請 ...
q?)T#r(f1]/HIM [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479348&ptid=235091][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-26 12:38 PM[/color][/url][/size][/quote]
1_f7nIq L
$ju-g4wMv [} 正响到諗緊,
2{f3Y%uPpE 如果旅遊巴上被脅持,被殺的人質是美國人民,_*bG"B+W hvq
不知 Obama同美國政府對菲律賓政府會彩取乜行動

goodnicelady 發表於 2010-8-26 01:02 PM

[quote];Li7[p%T

thE;?4G]'C6Ok 正响到諗緊,
k0}:UN?L 如果旅遊巴上被脅持,被殺的人質是美國人民,
!N_(g)U"Uu 不知 Obama同美國政府對菲律賓政府會彩取乜行動
/u-W s2]rdP,f [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479356&ptid=235091][color=#999999]Triangel 發表於 2010-8-26 12:58 PM[/color][/url][/size][/quote]美國是大國!軍力戰備雄偉、經濟充裕…我諗佢地實會派國警去調查……

打狗棒 發表於 2010-8-26 01:06 PM

[color=black]堂堂我中華天朝國民, 紆[/color][color=black]尊降貴到家僱的祖國蠻荒之地旅遊, 竟然慘遭殺害?[/color]
4ln!]/|c:^/T1d4o [color=#000000]人命尚可失, 但國威絕不能損, 如此挑釁無異七七盧溝橋事變; [/color]
-Q`9p${)i"G4Z] [color=#000000]我中國人民解放軍擁兵千萬, 戰無不勝、攻無不克, 區區菲國何足道矣?[/color]
H gr Y[ [color=#000000]只須仿傚二戰美帝, 投幾個核彈到菲國諸島, 不需三日, 汝等蠻人自會乖乖老實交代案情;[/color],^4w%F [9s`9~
[color=#000000]養兵千日, 用在一朝, 此刻正是我國軍民萬眾一心抗敵的良機, [/color]E(HeR}w,r
[color=#000000]中華民族, 到了最危險的時候, 起來起來起來, 前進進!!![/color]

Triangel 發表於 2010-8-26 01:18 PM

[i=s] 本帖最後由 Triangel 於 2010-8-26 01:20 PM 編輯 [/i]7S6V5u C8Cg

.f{.R%ijxs%q [quote]美國是大國!軍力戰備雄偉、經濟充裕…我諗佢地實會派國警去調查……
0f0Ku H1sGa,O;r [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479361&ptid=235091][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-26 01:02 PM[/color][/url][/size][/quote]
j/b.T/kDqq~ :\)c!@d%k}&g
依家中國政府都有插手, 不過為左兩國利益關係, 真相大多都經過過濾, 安撫幾句就打完場P*a~%g M1XO
整件事最得益的是包包包垤女, 宜家再冇人得閒去砲轟佢啦,佢一世死好命!:giveup:

打狗棒 發表於 2010-8-26 01:25 PM

[quote]
a2Ng&@YZ(y;FY)|
f Y6Wf;A 依家中國政府都有插手, 不過為左兩國利益關係, 真相大多都經過過濾, 安撫幾句就打完場
#Y8s#K`(z0\.` 整件事最得益的是包包包垤女, 宜家再冇人得閒去砲轟佢啦,佢一世死好命!:giveup: ...
u\2B0Fgd [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479375&ptid=235091][color=#999999]Triangel 發表於 2010-8-26 01:18 PM[/color][/url][/size][/quote]VI9I v`bs
仲有果條死擦鞋仔王吻肛, 建議重新23條立法, 俾喬曉陽噴到[color=black]一臉屁, 香港人都唔得閒屌佢, 算佢執x到......[/color]

goodnicelady 發表於 2010-8-26 01:25 PM

[quote]
6` s7g7q1N}$Z sK 3rH1d4AGo
依家中國政府都有插手, 不過為左兩國利益關係, 真相大多都經過過濾, 安撫幾句就打完場
;`3~/C TmP 整件事最得益的是包包包垤女, 宜家再冇人得閒去砲轟佢啦,佢一世死好命!:giveup: ...
z$g'EwT:W+d [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479375&ptid=235091][color=#999999]Triangel 發表於 2010-8-26 01:18 PM[/color][/url][/size][/quote]對於中國來講死幾件算得乜呢﹖他們怎會勞師動眾的為我們香港人平反呢﹖你又講得對啊!包包的事無乜人得閒理佢咯…我地港人的傷痛還有排搞…:(

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.