娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Triangel 發表於 2010-8-26 01:26 PM

[quote]堂堂我中華天朝國民, 紆尊降貴到家僱的祖國蠻荒之地旅遊, 竟然慘遭殺害?
U8r@5\P^-hdQ 人命尚可失, 但國威絕不能損, 如此挑釁無異七七盧溝橋事變; bUD1rF
我中國人民解放軍擁兵千萬, 戰無不勝、攻無不克, 區區菲國何足道矣?
s4i.c)g.yB'r 只須仿傚二 ...
7Op'ICjV [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479367&ptid=235091][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-8-26 01:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
+e(Q4L~ b'`:U%^
!i;K Z!yLp$o 以前我仲以為九哥是反戰份子tim:o

打狗棒 發表於 2010-8-26 01:36 PM

[quote]
Aws9xVFl d(Svu 8Fbo'mcf
以前我仲以為九哥是反戰份子tim:o
m+j/z`*N0u [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479387&ptid=235091][color=#999999]Triangel 發表於 2010-8-26 01:26 PM[/color][/url][/size][/quote]aV|W-V:FNX"R3m
此一時, 彼一時也; 想我國剛剛崛起, 財大氣粗, 怎能忍受區區蠻荒小國的挑釁?
TJ gKS.\8R4u 何況我國威武文明之師久未馳騁沙場, 單靠幾年一度閱兵, 怎能震懾周邊那些跳樑小醜? ^$K#F V0Rd |v
殺雞給猴看, 打擊打擊一下美帝在遠東的門口狗, 實在有必要!!!

Triangel 發表於 2010-8-26 01:39 PM

[i=s] 本帖最後由 Triangel 於 2010-8-26 01:50 PM 編輯 [/i]
3Klh2t ni(N9O
2q/o P9a$`E [quote]對於中國來講死幾件算得乜呢﹖他們怎會勞師動眾的為我們香港人平反呢﹖你又講得對啊!包包的事無乜人得閒理佢咯…我地港人的傷痛還有排搞…:(T0[5l}.|;?wH
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479384&ptid=235091][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-26 01:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
plM^d'GJ
e u4`+VT'z 平反,我睇吾會發生啦, 不過政治色彩現至開始, 但誓估吾到會有咁多被害者作無謂犠牲/////

費事高 發表於 2010-8-26 07:59 PM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-8-26 08:01 PM 編輯 [/i]J%Bp%z0]y \

6F Hnq,diqw/RX 真相一早已有結論啦!#|] O7tD[|
未解剖...都可以知道相...
F xt ]-Q}vX7px 真相...係菲國無能警察全部子彈射中門多薩...
#tthLHX?4~'b 8名中彈身亡者當中有5位...身上全數子彈都係[門多薩]所射出致死..`] l-{-a6@
淨下來的三位...因要回港驗屍...好不辛...身上全數子彈,絕大部份都係菲警射入...
jnmOrl 邊有真相你查,自己查自己...真相只會係...傭人國家沒有錯...

jyeung1 發表於 2010-8-26 08:42 PM

[quote]令菲律賓政府徹查真相?3i(k-BUB.])Y
自己查自己, 得出既"真相"會係真相嗎?B2d,`0a c+PP7y(L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479060&ptid=235091][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:54 AM[/color][/url][/size][/quote](r#|G(H|7\!D&q

"Wvy0KG h 匪徒細佬,家人,司機
1x;~0NGi:P%ao 全部拉左
}2SS@0W? ]eG 吾給機會佢地出聲
X `fe+yer
s$U b~ RwV f 你仲相信菲律賓政府會給真相V/rm,p2R&x \:uz

(}o]+W(Kz x b0@ 只有
a b4SNfz5|"e1tX 為菲律賓死者組織大遊行aR#]9W{2D-V:}5\
要求中國/香港政府施壓._1s1W NR(?
由國際刑警查明此事 wxhU#CU5x
ZyP1A[
要求經國際刑警
zoK6q)^"d'iE Oq l 將所有證物,匪徒細佬,家人,司機T8xq^Q&l ?$\;TB
引導來港協助查明此事
5wFe3AB|.MP$?
aTr8N#qx 香港人不可死得不明不白
+Q/c Bf]:xa%L (因全部死者是香港人
4p s6k \UJ 理應有權甘做)

Triangel 發表於 2010-8-26 09:43 PM

[quote]
K/z"Qf@ u
pd^W)q+X5mO 匪徒細佬,家人,司機*c?/G8Z.iP
全部拉左3O-?#f:F/s ^
吾給機會佢地出聲
9x8BD R+A\Zz u xV oo;~)w e/{X&~
你仲相信菲律賓政府會給真相
#t,h!o;C'Ido
6w0o.Uc` 只有
Z5|t8uaF&` S%M 為菲律賓死者組織大遊行Kv8_9xd p$x M
要求中國/香港政府施壓 b(cCc3H ok
由國際刑警查明此事
Tm&w*\YY8fN Vt7pR-L}X
要求經國際刑警9G ~ l }]8r'x
將所有證物,匪徒細佬,家人,司機H!e+T5B'RS%zR
引導來港 ...eX'N6T Z X6E
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479602&ptid=235091][color=#999999]jyeung1 發表於 2010-8-26 08:42 PM[/color][/url][/size][/quote] T8_^8c"iKMA

w$NOWC_ [size=3][color=#000000]只可惜有權並唔等於可以[/color][/size]

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.