[quote]堂堂我中華天朝國民, 紆尊降貴到家僱的祖國蠻荒之地旅遊, 竟然慘遭殺害?
人命尚可失, 但國威絕不能損, 如此挑釁無異七七盧溝橋事變; b UD1rF
我中國人民解放軍擁兵千萬, 戰無不勝、攻無不克, 區區菲國何足道矣?
只須仿傚二 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479367&ptid=235091][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-8-26 01:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
以前我仲以為九哥是反戰份子tim:o
[quote]
8Fb o'mcf
以前我仲以為九哥是反戰份子tim:o
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479387&ptid=235091][color=#999999]Triangel 發表於 2010-8-26 01:26 PM[/color][/url][/size][/quote]aV|W-V:FNX"R3m
此一時, 彼一時也; 想我國剛剛崛起, 財大氣粗, 怎能忍受區區蠻荒小國的挑釁?
何況我國威武文明之師久未馳騁沙場, 單靠幾年一度閱兵, 怎能震懾周邊那些跳樑小醜?
^$K#FV0Rd |v
殺雞給猴看, 打擊打擊一下美帝在遠東的門口狗, 實在有必要!!!
[i=s] 本帖最後由 Triangel 於 2010-8-26 01:50 PM 編輯 [/i]
[quote]對於中國來講死幾件算得乜呢﹖他們怎會勞師動眾的為我們香港人平反呢﹖你又講得對啊!包包的事無乜人得閒理佢咯…我地港人的傷痛還有排搞…:(T0[5l}.|;?wH
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479384&ptid=235091][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-26 01:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
平反,我睇吾會發生啦, 不過政治色彩現至開始, 但誓估吾到會有咁多被害者作無謂犠牲/////
[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-8-26 08:01 PM 編輯 [/i]J%Bp%z0]y \
真相一早已有結論啦!#|] O7tD[|
未解剖...都可以知道相...
真相...係菲國無能警察全部子彈射中門多薩...
8名中彈身亡者當中有5位...身上全數子彈都係[門多薩]所射出致死..`]l-{-a6@
淨下來的三位...因要回港驗屍...好不辛...身上全數子彈,絕大部份都係菲警射入...
邊有真相你查,自己查自己...真相只會係...傭人國家沒有錯...
[quote]令菲律賓政府徹查真相?3i(k-BUB.])Y
自己查自己, 得出既"真相"會係真相嗎?B2d,`0a
c+PP7y(L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479060&ptid=235091][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:54 AM[/color][/url][/size][/quote](r#|G(H|7\!D&q
匪徒細佬,家人,司機
全部拉左
吾給機會佢地出聲
你仲相信菲律賓政府會給真相