有乜野方法可以有效令菲律賓政府徹查真相?
[font=新細明體][size=5][b]你 覺 得 有 乜 野 方 法 可以 有 效 令 菲 律 賓 政 府 徹 查 真 相 ?[/b][/size][/font][font=新細明體]7eI3A8e Np[p0L
[/font] 2qT)d-`-~ |r f0E,X%P
[font=新細明體]
[/font] N-t&GjH^
[font=新細明體]
[font=新細明體]天馬行空,乜野方法都可以[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]( 不過, 敬請尊重死難者為主 )[/font]0`k/T {Z.W.a|`OX
[/font] 最有效方法係中國政府俾壓力菲律賓 令菲律賓政府徹查真相?
自己查自己, 得出既"真相"會係真相嗎? [quote]最有效方法係中國政府俾壓力菲律賓
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479057&ptid=235091][color=#999999]KNY 發表於 2010-8-26 01:51 AM[/color][/url][/size][/quote]
5|{)a4c4@0T6Wa
[font=新細明體]睇新聞 [/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]好似菲律賓 個 副總統 會去 北京 之后 黎 香港[/font] [quote]令菲律賓政府徹查真相?,A*a8?W:P3h
自己查自己, 得出既"真相"會係真相嗎?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479060&ptid=235091][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:54 AM[/color][/url][/size][/quote]Y~'Bc3X
;o4x Lf9y'g/c
[font=新細明體]有道理!但系 點樣 能夠 有效 呢?[/font]
[font=新細明體]所以膽粗粗 出左 喱個[/font][font=Times New Roman, serif]POST[/font] [quote]-uUD|?O8I
W!g8{ lEs T$n
睇新聞 ...好似菲律賓 個 副總統 會去 北京 之后 黎 香港Q.uyokG
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479061&ptid=235091][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-8-26 01:54 AM[/color][/url][/size][/quote]
[font=新細明體]副總統? 咁好好笑容果個總統呢?[/font] [quote]
副總統? 咁好好笑容果個總統呢?G4~*| Tp5}c Sx
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479064&ptid=235091][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:56 AM[/color][/url][/size][/quote] X-q7`,J@;n
#lGo%o'F\
[font=新細明體]比較可惜,今日有事要辦所以外出,無詳細睇新聞[/font]
[font=Times New Roman, serif]3[/font][font=新細明體]世就 好似無提到[/font][font=Times New Roman, serif]......[/font]
#@o z:k x*f!eGs
[font=新細明體]請各位指正[/font][font=Times New Roman, serif].........[/font] 想要真相?算罷喇...
現在的菲律賓,只有貪污,沒有所謂真相,^dRonP8N`r
(h0]"O6c;c.SV0Y7w
除非倒台後,或者還有些微機會查下咁喇... [quote]想要真相?算罷喇...g!Z2b,h-I6}CS
現在的菲律賓,只有貪污,沒有所謂真相,-uz S}7|0Q
除非倒台後,或者還有些微機會查下咁喇..."c8G!X2F;t*}0fHu
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479070&ptid=235091][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-26 02:03 AM[/color][/url][/size][/quote]
mExMO}#{@ }6k
[font=新細明體]就系知道距[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]衰野[/font][font=Times New Roman, serif]........[/font]
[font=新細明體]所以希望各位出[font=新細明體]謀[/font]獻策[/font][font=Times New Roman, serif]........[/font]L$KEE:j,y)Vip
O e:e _6y
“[font=Times New Roman, serif]3[/font][font=新細明體]世” 如何?[/font]
[font=新細明體]今次事件 會唔會可以 畀距 “順水推舟”,黎一個大肅清?[/font] [i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-8-26 07:20 AM 編輯 [/i]d-p8x8i Q+m*kO+ce
k1fD0D(S(P5N:SCg
菲律賓副總統比奈擬今赴京明訪港解釋人質事件
(商台)2010年8月26日 星期四 00:52
馬尼拉 SqX&X$e1cR/w
人質事件,導致港人八死七傷,引發香港及中國內地官方及民間強烈不滿,菲律賓總統阿基諾三世,
決定委派副總統比奈及外長羅慕洛,率團前往北京及香港,作出解釋,副總統府發言人說,初步行程安排,
代表團會在今早出發,前往北京,會見國家主席胡錦濤及外長楊潔篪,轉達菲律賓方面的信息,
代表團會在星期五轉赴香港,會見行政長官曾蔭權,匯報調查進展及轉交菲律賓當局的信件,.q.ec vi$_kr?B
而代表團亦計劃在星期五及星期六,同人質事件受害團友的家屬會面。 有乜野方法可以有效令菲律賓政府徹查真相?Pay money is the best method.................. [quote]有乜野方法可以有效令菲律賓政府徹查真相?Pay money is the best method..................W)YME~k#s ef
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479284&ptid=235091][color=#999999]tlkwan 發表於 2010-8-26 11:19 AM[/color][/url][/size][/quote]H5w'O.h!N k+K+^~[I6u
呢件事上 ~ 我覺得Pay money唔係有效方法 ~ k9[ c:Y%Rej
Bbma-s
最有效既方法係中國政府施壓 ~ 將問題提升至政治層面 ~&z!XR V(R2A
以菲律賓一個弱勢國家 ~ 根本無討價還價能力 ~ 問題係中國政府會唔會咁做 [quote]9b^H:mPVOL,o_
ekte'@b
呢件事上 ~ 我覺得Pay money唔係有效方法 ~ ?#I'eqF [ rja
最有效既方法係中國政府施壓 ~ 將問題提升至政治層面 ~
以菲律賓一個弱勢國家 ~ 根本無討價還價能力 ~ 問題係中國政府會唔會咁做 ...,GQ"T!}&G,TR
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479317&ptid=235091][color=#999999]KNY 發表於 2010-8-26 11:57 AM[/color][/url][/size][/quote]
+G+`.[[kz
“[font=新細明體]删距水喉”[/font][font=新細明體]讓距地 有更多時間 載歌載舞 ,影相留念 打法日子。[/font] [i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-8-26 12:47 PM 編輯 [/i]1V#COsL!k
}%k%\9F;C bX
菲律賓政府腐敗無能、貪贓枉法!
要他們自查根本是叫他們做show,
找幾個人出來祭旗、就一了百了…
我認為除了香港及中國政府聯手施壓給他們 !ATrn y HF
最好集合更多中港人遊行將事情升級至國際政治問題,2S:Y`:PL#HAJ
要求國際法庭申請調派國際營警去菲律賓調查!
那就真正可以為死者及受害者取回公道……tl"H#TKjA6n
但我覺得是天方夜譚…… [quote]菲律賓政府腐敗無能、貪贓枉法!E ]T~-KB}@t'B
要他們自查根本是叫他們做show,
找幾個人出來祭旗、就一了百了…
我認為除了香港及中國政府聯手施壓給他們 !
最好集合更多中港人遊行將事情升級至國際政治問題,
要求國際法庭申請 ...