娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2010-8-26 01:48 AM

有乜野方法可以有效令菲律賓政府徹查真相?

[font=新細明體][size=5][b]你 覺 得 有 乜 野 方 法 可以 有 效 令 菲 律 賓 政 府 徹 查 真 相 ?[/b][/size][/font]
/O[(y i#f [font=新細明體]7eI3A8e Np[p0L
[/font] 2qT)d-`-~ |r f0E,X%P
[font=新細明體]
/TAqXf [/font] N-t&GjH^
[font=新細明體]
[ i|[&P9I&Br0y [font=新細明體]天馬行空,乜野方法都可以[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]( 不過, 敬請尊重死難者為主 )[/font]0`k/T {Z.W.a|`OX
[/font]

KNY 發表於 2010-8-26 01:51 AM

最有效方法係中國政府俾壓力菲律賓

jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:54 AM

令菲律賓政府徹查真相?
&f'H/ZR#Z'fT7W"^M2{ 自己查自己, 得出既"真相"會係真相嗎?

vv1668vv 發表於 2010-8-26 01:54 AM

[quote]最有效方法係中國政府俾壓力菲律賓
Qu8Q K9_H?%] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479057&ptid=235091][color=#999999]KNY 發表於 2010-8-26 01:51 AM[/color][/url][/size][/quote]
(IcB$sC\$\l E 5|{)a4c4@0T6Wa
[font=新細明體]睇新聞 [/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]好似菲律賓 個 副總統 會去 北京 之后 黎 香港[/font]

vv1668vv 發表於 2010-8-26 01:56 AM

[quote]令菲律賓政府徹查真相?,A*a8?W:P3h
自己查自己, 得出既"真相"會係真相嗎?
j;O9P-}{h6Y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479060&ptid=235091][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:54 AM[/color][/url][/size][/quote]Y~'Bc3X

(t\NT/l/jT ;o4x Lf9y'g/c
[font=新細明體]有道理!但系 點樣 能夠 有效 呢?[/font]
"|x'j%^kD1b;b [font=新細明體]所以膽粗粗 出左 喱個[/font][font=Times New Roman, serif]POST[/font]

jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:56 AM

[quote]-uUD|? O8I
W!g8{ lE s T$n
睇新聞 ...好似菲律賓 個 副總統 會去 北京 之后 黎 香港Q.uyok G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479061&ptid=235091][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-8-26 01:54 AM[/color][/url][/size][/quote]
A f5PaDv Jhd
&GZn.@v7dD [font=新細明體]副總統? 咁好好笑容果個總統呢?[/font]

vv1668vv 發表於 2010-8-26 02:00 AM

[quote]
w0z'CLg+G/JE-C(D.am
i"ru:J;g,mg 副總統? 咁好好笑容果個總統呢?G4~*|Tp5}cSx
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479064&ptid=235091][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-26 01:56 AM[/color][/url][/size][/quote] X-q7`,J@;n
#lGo%o'F\

F G;n'ODa [font=新細明體]比較可惜,今日有事要辦所以外出,無詳細睇新聞[/font]
]l$c5A!b`2SM6}
}2uzB+T r6vX [font=Times New Roman, serif]3[/font][font=新細明體]世就 好似無提到[/font][font=Times New Roman, serif]......[/font]
|W @"L dp#V@
Nr| w s7X#[ #@oz:k x*f!eGs

_~q)i?Z f [font=新細明體]請各位指正[/font][font=Times New Roman, serif].........[/font]

infjlam 發表於 2010-8-26 02:03 AM

想要真相?算罷喇...
L h-?"sCHa 現在的菲律賓,只有貪污,沒有所謂真相,^ dRonP8N`r
(h0]"O6c;c.SV0Y7w
除非倒台後,或者還有些微機會查下咁喇...

vv1668vv 發表於 2010-8-26 02:07 AM

[quote]想要真相?算罷喇... g!Z2b,h-I6}CS
現在的菲律賓,只有貪污,沒有所謂真相,-uz S}7|0Q

]3e^ `uZY2[%_7N{ 除非倒台後,或者還有些微機會查下咁喇..."c8G!X2F;t*}0fHu
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479070&ptid=235091][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-26 02:03 AM[/color][/url][/size][/quote]
]7C@:Y;N,m
?[^K7_
(cM|9|m,hE mExMO}#{@ }6k
[font=新細明體]就系知道距[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]衰野[/font][font=Times New Roman, serif]........[/font]
P MT#P5K [font=新細明體]所以希望各位出[font=新細明體]謀[/font]獻策[/font][font=Times New Roman, serif]........[/font]L$KE E:j,y)Vip
Oe:e _6y
“[font=Times New Roman, serif]3[/font][font=新細明體]世” 如何?[/font]
"r fc.W+b6` bGs [font=新細明體]今次事件 會唔會可以 畀距 “順水推舟”,黎一個大肅清?[/font]

vv1668vv 發表於 2010-8-26 07:18 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-8-26 07:20 AM 編輯 [/i]d-p8x8i Q+m*k O+c e
k1fD0D(S(P5N:SCg
菲律賓副總統比奈擬今赴京明訪港解釋人質事件
/m4em)ac0U$y (商台)2010年8月26日 星期四 00:52
D6VUM/] ID]W
*c0s ]]Qa 馬尼拉 S qX&X$e1cR/w
人質事件,導致港人八死七傷,引發香港及中國內地官方及民間強烈不滿,菲律賓總統阿基諾三世,
V9d8L,N4Hd ~w-[ 決定委派副總統比奈及外長羅慕洛,率團前往北京及香港,作出解釋,副總統府發言人說,初步行程安排,
1l7],O(w0Vn vX M g 代表團會在今早出發,前往北京,會見國家主席胡錦濤及外長楊潔篪,轉達菲律賓方面的信息,
XE g$@vMD+Q 代表團會在星期五轉赴香港,會見行政長官曾蔭權,匯報調查進展及轉交菲律賓當局的信件,.q.ec vi$_kr?B
而代表團亦計劃在星期五及星期六,同人質事件受害團友的家屬會面。

tlkwan 發表於 2010-8-26 11:19 AM

有乜野方法可以有效令菲律賓政府徹查真相?Pay money is the best method..................

KNY 發表於 2010-8-26 11:57 AM

[quote]有乜野方法可以有效令菲律賓政府徹查真相?Pay money is the best method..................W)YME~k#s ef
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479284&ptid=235091][color=#999999]tlkwan 發表於 2010-8-26 11:19 AM[/color][/url][/size][/quote]H5w'O.h!Nk+K+^~[ I6u

.m/S(QA5H0X,m9hA 呢件事上 ~ 我覺得Pay money唔係有效方法 ~ k9[ c:Y%Re j
Bbma-s
最有效既方法係中國政府施壓 ~ 將問題提升至政治層面 ~&z!XR V(R2A

5Q et A%\n 以菲律賓一個弱勢國家 ~ 根本無討價還價能力 ~ 問題係中國政府會唔會咁做

vv1668vv 發表於 2010-8-26 12:21 PM

[quote]9b^H:mPV OL,o_
ekte'@b
呢件事上 ~ 我覺得Pay money唔係有效方法 ~ ?#I'eqF [ rja

(q?9hNB'K 最有效既方法係中國政府施壓 ~ 將問題提升至政治層面 ~
%q`JU5U
?2M?Rd} T 以菲律賓一個弱勢國家 ~ 根本無討價還價能力 ~ 問題係中國政府會唔會咁做 ...,GQ"T!}&G,TR
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479317&ptid=235091][color=#999999]KNY 發表於 2010-8-26 11:57 AM[/color][/url][/size][/quote]
cY"Z}C WZ
?R9s2g7qCy:a +G+`.[ [kz
“[font=新細明體]删距水喉”[/font][font=新細明體]讓距地 有更多時間 載歌載舞 ,影相留念 打法日子。[/font]

goodnicelady 發表於 2010-8-26 12:38 PM

[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-8-26 12:47 PM 編輯 [/i]1V#COsL!k
}%k%\9F;C bX
菲律賓政府腐敗無能、貪贓枉法!
'i i#p'Jz9~W 要他們自查根本是叫他們做show,
/f6Mq P?c8` 找幾個人出來祭旗、就一了百了…
/xPi]pkwaB 我認為除了香港及中國政府聯手施壓給他們 !ATrny HF
最好集合更多中港人遊行將事情升級至國際政治問題,2S:Y`:PL#HAJ
要求國際法庭申請調派國際營警去菲律賓調查!
kF'b2rK 那就真正可以為死者及受害者取回公道…… tl"H#TKjA6n
但我覺得是天方夜譚……

Triangel 發表於 2010-8-26 12:58 PM

[quote]菲律賓政府腐敗無能、貪贓枉法!E ]T~-KB}@t'B
要他們自查根本是叫他們做show,
~ {#w_2W3Gj d[ 找幾個人出來祭旗、就一了百了…
*k"D5D^7CI6K ]YDO 我認為除了香港及中國政府聯手施壓給他們 !
O[`-d*{ W*aEd 最好集合更多中港人遊行將事情升級至國際政治問題,
Q(fI!xl7ZQ 要求國際法庭申請 ...
8D&t9l&TmUd!F*@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479348&ptid=235091][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-26 12:38 PM[/color][/url][/size][/quote]'z9tO@+o*`b?

oJB7F bp 正响到諗緊, AGHkp&Q
如果旅遊巴上被脅持,被殺的人質是美國人民,
[m*\7?n*G@t 不知 Obama同美國政府對菲律賓政府會彩取乜行動

goodnicelady 發表於 2010-8-26 01:02 PM

[quote]OAMO?8\

n9P.r*s!| 正响到諗緊, V"ac1t#^O9W&{"p B
如果旅遊巴上被脅持,被殺的人質是美國人民,
u I(A3DX/_ h.He 不知 Obama同美國政府對菲律賓政府會彩取乜行動
u K6Q `UN.pj [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479356&ptid=235091][color=#999999]Triangel 發表於 2010-8-26 12:58 PM[/color][/url][/size][/quote]美國是大國!軍力戰備雄偉、經濟充裕…我諗佢地實會派國警去調查……

打狗棒 發表於 2010-8-26 01:06 PM

[color=black]堂堂我中華天朝國民, 紆[/color][color=black]尊降貴到家僱的祖國蠻荒之地旅遊, 竟然慘遭殺害?[/color]
5d#h}8F8y iSH` [color=#000000]人命尚可失, 但國威絕不能損, 如此挑釁無異七七盧溝橋事變; [/color]
n7|y}8Z%{BF [color=#000000]我中國人民解放軍擁兵千萬, 戰無不勝、攻無不克, 區區菲國何足道矣?[/color]
"EC&Mr:A]6F [color=#000000]只須仿傚二戰美帝, 投幾個核彈到菲國諸島, 不需三日, 汝等蠻人自會乖乖老實交代案情;[/color]z;y_/]{
[color=#000000]養兵千日, 用在一朝, 此刻正是我國軍民萬眾一心抗敵的良機, [/color]
7F4?|!?n [color=#000000]中華民族, 到了最危險的時候, 起來起來起來, 前進進!!![/color]

Triangel 發表於 2010-8-26 01:18 PM

[i=s] 本帖最後由 Triangel 於 2010-8-26 01:20 PM 編輯 [/i]X5Z%wY].K

4h4}.W&XW(Z_ [quote]美國是大國!軍力戰備雄偉、經濟充裕…我諗佢地實會派國警去調查……
'KF LY6^dp6kQ o(LC [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479361&ptid=235091][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-26 01:02 PM[/color][/url][/size][/quote]4y&oL"A ~$T

l.@ {$aSk9rx2Vgv 依家中國政府都有插手, 不過為左兩國利益關係, 真相大多都經過過濾, 安撫幾句就打完場xOZ0^ YxY Q*^q
整件事最得益的是包包包垤女, 宜家再冇人得閒去砲轟佢啦,佢一世死好命!:giveup:

打狗棒 發表於 2010-8-26 01:25 PM

[quote]
B%d/J;p {Cu4A7F
y~]*b9x/mp%A1P 依家中國政府都有插手, 不過為左兩國利益關係, 真相大多都經過過濾, 安撫幾句就打完場
Q.zKB?|`N 整件事最得益的是包包包垤女, 宜家再冇人得閒去砲轟佢啦,佢一世死好命!:giveup: ...I r2I _NcxD r0H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479375&ptid=235091][color=#999999]Triangel 發表於 2010-8-26 01:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
FOGZdv#kI 仲有果條死擦鞋仔王吻肛, 建議重新23條立法, 俾喬曉陽噴到[color=black]一臉屁, 香港人都唔得閒屌佢, 算佢執x到......[/color]

goodnicelady 發表於 2010-8-26 01:25 PM

[quote]
!~:C NR3|b
fG,E%Z!^ 依家中國政府都有插手, 不過為左兩國利益關係, 真相大多都經過過濾, 安撫幾句就打完場
:y^P'J z.w 整件事最得益的是包包包垤女, 宜家再冇人得閒去砲轟佢啦,佢一世死好命!:giveup: ...g1C?u ]7g]S
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479375&ptid=235091][color=#999999]Triangel 發表於 2010-8-26 01:18 PM[/color][/url][/size][/quote]對於中國來講死幾件算得乜呢﹖他們怎會勞師動眾的為我們香港人平反呢﹖你又講得對啊!包包的事無乜人得閒理佢咯…我地港人的傷痛還有排搞…:(

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.