娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tlkwan 發表於 2010-8-26 12:23 PM

請勿非理性地辭退菲傭

總統錯 政治錯 腐敗錯 特警錯 高官錯
~WLV};N]o 但我始終覺得這不至於要痛罵別國人民WE$Oxe6m&up U
無可否認 網絡上有不少圖片告知我們有些菲律賓人民視此事為無物
~l!f/o,u6z^7q 有些非全部 LU[8T6[9m!? GYh Q'i
我相信有更多 在惋惜 在慨嘆@#My9N.h[
一位菲律賓八歲的小孩 也在網絡上說了句「I'm Sorry.」&MOP!NxA)sgt6x {
卻又無人問津 無人理會&wx5S4Nw^6M(T
他們錯 不是菲傭錯
t2AlD Cuf!g 正如被標籤為 八、九十後 我們也不高興 不甘心 對吧?T?W3pS aB(R:B
除非他們在笑
*sg u3M:O hFl'x 那時 辭退他們之後 記得反省一下自己幹了甚麼事令他如此「心涼」

打狗棒 發表於 2010-8-26 01:14 PM

放心喎, 中國人最愛吹牛, 口中愛國愛港, 但永不會有行動;
2AONc7DSRW:Q 而且, 現在的香港人唔識煮飯、洗衫、清潔、照顧小童......*y/YUK[-RWmv
點會為了別人生死而辭退家庭支柱的菲僱姐姐? 冇咗佢地, 香港人一日都過唔到!!!

KNY 發表於 2010-8-26 01:26 PM

[quote]總統錯 政治錯 腐敗錯 特警錯 高官錯
pj%BDk] p*Q 但我始終覺得這不至於要痛罵別國人民'\:[A+Ew*c$Y
無可否認 網絡上有不少圖片告知我們有些菲律賓人民視此事為無物
#W/O~f)? RzGA 有些非全部
*]] \%{we` 我相信有更多 在惋惜 在慨嘆
8z'Hg)E3R`R.y 一位菲律賓八歲的小孩 也在網絡上 ...
5k?hP@dm H+M&k [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479338&ptid=235107][color=#999999]tlkwan 發表於 2010-8-26 12:23 PM[/color][/url][/size][/quote]Mf(i/NCB o
R:W!U)IjwV
我相信大部份香港人都係理性

jojojojoj 發表於 2010-8-27 02:04 AM

有d家庭, 菲傭仲重要過呀媽,
xe9^1?4zKBL 辭退? 講果d多數都係屋企冇賓賓果d:hitwall:

mnbvc 發表於 2010-8-27 01:26 PM

炒賓賓=非理性:yy09:
c7y+n} cn `r 狗狗講得好 gR`)tpk f
點會為了別人而辭退家庭支柱的賓賓

happyada 發表於 2010-8-27 05:18 PM

[quote]炒賓賓=非理性:yy09:
7]-Fe W9X:r5Zy 狗狗講得好;x;AX(Wn6P p kb
點會為了別人而辭退家庭支柱的賓賓o'@a KQ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480003&ptid=235107][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-27 01:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
2S%J~9_(t4D
E*O\r [)br9L :agree: :agree: :agree:  I don't knok how to handle my house works without the help from my 賓賓:crybye:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.