娛樂滿紛 26FUN's Archiver

happyada 發表於 2010-8-27 05:15 PM

[quote]有所不同!那個有勇有謀的偏激黑義民族冷血殺手,比起他們菲政府好得多!起碼他對自己的同胞有情有義!因從整件事顯示到他放生自己所有同胞人質,及老弱兒童(放老弱兒童可能是策略)!總算都有丁點義氣!不會害自己人 ...
o*{yz P.^"k [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480081&ptid=235169][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-27 04:02 PM[/color][/url][/size][/quote]/]"\G#\:g0Am${:_(l

)@)P ] ?"Q b1n{K :agree: :agree: :agree:

goodnicelady 發表於 2010-8-27 07:14 PM

[quote] C9Xzk |;O

*|;I+x8KC |,q :agree: :agree: :agree:
rC3r\M]X mU [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480134&ptid=235169][color=#999999]happyada 發表於 2010-8-27 05:15 PM[/color][/url][/size][/quote]其實我不認為那槍匪真係有幾好人!只是同佢的政府相比下去是好點!亦相信他有莫大冤情!但無論有幾大的仇恨都不應以他人的性命作為出氣、反政、宣洩及為自己達求自私的政治籌碼!我覺得對此人的感覺,也亦只可用15個字去形容他:[b][color=#ff0000]有勇有謀的偏激黑義民族冷血殺手[/color][/b]

HansChan 發表於 2010-8-27 07:22 PM

[quote]其實我不認為那槍匪真係有幾好人!只是同佢的政府相比下去是好點!亦相信他有莫大冤情!但無論有幾大的仇恨都不應以他人的性命作為出氣、反政、宣洩及為自己達求自私的政治籌碼!我覺得對此人的感覺,也亦只可用15個 ...
0B+Ht&U _,Vy+]*o0@b3H [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480182&ptid=235169][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-27 07:14 PM[/color][/url][/size][/quote]Tn1y4dL]
我覺得槍手同菲政府都冇話邊個好啲......根本冇得比較....兩者皆仆街!
3Oc&| E_J)r4H.VUX 好老實講,我又再一次打一船人.....哩個係民族本身既問題!!!
f_5b!z lCG/^.Yr!^O7l ....你睇由學生到警員當境點甘影相.....乜鳩仆街三世多次笑住口發言,仲要當我哋香港人白癡話佢係笑住黎憤怒.....個仆街人渣槍手死咗要俾警服佢著,要响佢棺木冚國旗?????你睇吓哩個係乜嘢民族??0D$I4nbX bH(W^
唔好同我講都有一啲菲律賓人對事件有幾傷痛...講乜都冇用...而家死既係無辜既香港人!!!!!1u0ct9[Z
菲律賓人,你哋冇資格對事件悲痛!!!!!!!!!!!!

goodnicelady 發表於 2010-8-28 01:22 PM

[quote]
YD9ZIc&|Tq 我覺得槍手同菲政府都冇話邊個好啲......根本冇得比較....兩者皆仆街!
;X B$L I.T 好老實講,我又再一次打一船人.....哩個係民族本身既問題!!!|[G:St;n5b,Dv{5q3l
....你睇由學生到警員當境點甘影相.....乜鳩仆街三世多次笑住口發言,仲要當我哋香 ... t&^jBu'O} t(i ~(@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480187&ptid=235169][color=#999999]HansChan 發表於 2010-8-27 07:22 PM[/color][/url][/size][/quote][color=#000000][font=新細明體][size=11.5pt]上樑不正下樑歪!事實整個國家民族風氣有問題[/size][/font][font=Verdana][size=11.5pt]!![/size][/font][font=新細明體][size=11.5pt]貪贓枉法、政治腐敗、品性素質低劣、教育水平低、綁架打劫為數之多、民不聊生…種種因素都是他們整個社會大氣候如此敗壞,作為他們的人民在這種大氣候的生活下,怎不會渲染﹖怎會出到廉潔自重的人呢﹖[/size][/font][/color]5P'\!I-Wl
[color=#000000] H|1?};X}
[/color]
.Awp/h9|mc g5W+gZ [color=#000000][font=新細明體][size=11.5pt]轉自網絡....:noway:
.w teq&p&hk#@9Rs h P"y6Y\W5E
[table][tr][td][size=12px][color=seagreen]呢個咁o既垃圾國家, d 所謂"police" 跟本仲衰過d 賊!!!t"T&Eh6F._,lM3N#k
+YL4_1K%}3N-R
我自己經歷過咁o既事 :&]!E&f+sjp,r$R
~2年前我和同事一行十幾人第一次去"垃圾國家" 玩.
)E9R b1A*}l R#@ 晚飯後同2位同事搭的士去casino, 玩左2hrs冇咩贏輸,到around 9:30pm 就走
#anG7q4~2RWYl"h{"} 上左的士唔夠2分鐘, 有架"警車"閃曬燈截停左我地部taxi,
2?9V"^ A/J"]+M 起初諗住都係查下車, 反正遊客應該好快放行......
/{jzI(P\ 3k:@9EH.u lV{
一搞低玻璃窗,個"police" 就問 : 你地o向邊度黎o既, 黎呢度做咩"O.`i9lb
我當時坐車頭, 坐o向車尾個2位同事一樣被人咁問......
T![4Cw'a4]$u:e%z9in 答完之後, 3個police 分別開車門, 問我地褲袋帶左d 咩, 要拎出黎俾佢地睇
H.`;dR][Zr 拎完出黎又俾返我地, 之後前面問我個police 又走去後面再問過, 後面一個又上前問,
h#}%T2UH1EJhE#W 又係問同樣o既野! 前後總共被4,5個 police 問完又問!個袋d 野拎完出黎又拎過
J.mW(eKZ0H2e 情況都幾混亂......搞左成半個鍾, 先話冇野啦, 可以走得......\4x@^ E,t
K+_lBKo
我其中一個同事帶左$800美金放左o向褲袋, 返到酒店佢拎出黎一數,
z$i0m*tM([;c 唔見左2張:redface: , 得番$600!! 小, 擺明趁混亂打劫!!
mmaZ7k"dpxr
~ i%[t)j-I,^j 第2 朝早餐時同其他同事講,有個同事即刻話,好彩你地其中一個俾佢地拎左$200,g+GG'X0PP9Oo
如果唔係, 佢地求其塞包白粉話係你地袋住o既, 咁就真係......q:B{/|KA+]-f
當其時諗起, 真係都驚........
6HJ a+j K[%P$x L"L4PFa.Xa3A
自此之後, 我講過你貼錢我都唔去呢d 垃圾國家!!!x([@!}7L.R

*aG;?$k? \)L@1C{ 在此, 希望遇難者RIP!! 傷者及其家人能夠在身體和心靈上早日康復!![/color][/size]
;Ad+e7Q2P [/td][/tr][tr][td]
^}TW/I [/td][/tr][/table]
3cX+VR7S"T#H [table][tr][td][size=12px][color=blue]2001 5月我隨香港IPSC射擊隊同行一齊去參加比賽 係玩實彈射擊... 晚上有當地好友同行(當地前警方射擊高手) 我地去DISCO回來時當地朋友開車送地返酒店 路上有Road block 見到成班軍佬都知唔對路 要我地落車雙手放頭 仲守身...最後教練張生問當地朋友班軍佬要咩....原來果班軍佬係話當地治安唔好 怕我地依D遊客比人綁架 就話要護送我地返酒店 不過要收錢.... 最後教練同當地朋友同佢地講掂數比左幾佰蚊美金解決事情.... 果次我係架車 一粒聲都唔敢出 真係粒哂水[/color][/size]
'G.q`m"]x [/td][/tr][tr][td].xOLT%v(N4`
[/td][/tr][/table][/size][/font][/color]

goodnicelady 發表於 2010-8-28 01:56 PM

[quote]
eB2z[o s l &h.TdbM"MOc _ J
如果係為錢 ~ 應該係去綁架一個有錢人 ~ 然後收埋佢 ~ 用電話勒索金錢 ~ 成功機會大
f?y,E&[:i n o x2wPr2j
點會咁蠢綁一車人 ~ 又唔開走部車等警察圍 ~ 迫自己入絕路~
1ozA9J sNHG(a }mb*d { H}
呢個所謂揭露真相都講唔通 ~ 你地仲咁有興趣當佢真+k ?n'u"o YHf9];r
gLgH;y
:sleep: ...
P;t5K+WL [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3479992&ptid=235169][color=#999999]KNY 發表於 2010-8-27 01:16 PM[/color][/url][/size][/quote]
p ^!Ryt [b][size=4][color=red]倖存的梁太及康泰引述陳國柱當時在車內接收到槍手的要求都有說是要錢, 反而冇講關於復職既要求.
.w:T!e7Uq,e*f 7S wcA"Y e
[/color][/size][/b][color=black]劉美詩引述陳國柱指槍手曾要求一百萬披索 }sX1p-N'h
(商台)2010年8月26日 星期四 18:19zF V*?g
康泰旅行社    總經理劉美詩,傍晚前往威爾斯醫院    ,探望手部中槍的團友陳國柱,她說陳國柱精神好,雙手打了石膏,心情平靜,形容自己「執番條命」,但對領隊及其他團友離世,有所感觸。 劉美詩又引述陳國柱說,事件疑點重重,指槍手曾要求一百萬披索,不明白為何當局不付錢,犧牲多條人命。陳國柱又查問保險問題,劉美詩承諾會跟進。[/color]

HansChan 發表於 2010-8-28 02:59 PM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-8-28 03:03 PM 編輯 [/i]Y3^ qED8e7wG2a r8Fp
-`)d!x.Vi"x
[quote]
UNU j F| _W;W 倖存的梁太及康泰引述陳國柱當時在車內接收到槍手的要求都有說是要錢, 反而冇講關於復職既要求.!t4JNq1Zs#t7w

T+u#^E&L0kB!} 劉美詩引述陳國柱指槍手曾要求一百萬披索
.z4@5SKB:Q+u!w5_ (商台)2010年8月26日 星期四 18:19
"Rc!V*N,x%^.\Y 康泰旅行社    總經理劉美詩,傍晚前往 ...*`E \j!nP$H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480604&ptid=235169][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-28 01:56 PM[/color][/url][/size][/quote]
0qR`bx&|0y 復職喎....你要復要簡做一樣嘢出黎,你會簡脅持旅客定响差館頂樓扮跳樓吖??邊樣會直接啲可以起碼同相關既人傾得到吖?Nb,H9L(q#N w
一百萬披索.....係幾多錢啫,為返港紙十多萬....個政府唔肯俾,根本都冇視班人質既安全...
\Y0kp(u0U+BH 人又唔肯救,錢更加唔會俾,作個白癡理由出黎諗住同出面啲人交代.....但偏偏個個理由都係同乜鳩三世嗰個"笑係悲憤既表現"一樣on9!'V*@5{7~1ELr
講真....十多萬港紙....謝生如果可以諗到同個仆街講康泰會俾或車上人夾份都夠的話...可能結果會好啲...."}(loR`vtQ*y
但又講真...當時....又真係未必會諗到甘多嘢......
D!J2gA#u"E'o;O ^B 希望死者們安息啦.....
7W-lv;EA@'^ 我想問有冇搞到基金戶口去捐錢俾啲家人?

goodnicelady 發表於 2010-8-28 11:07 PM

[quote]8|*G ibL
復職喎....你要復要簡做一樣嘢出黎,你會簡脅持旅客定响差館頂樓扮跳樓吖??邊樣會直接啲可以起碼同相關既人傾得到吖?d!bR0{Np`^
一百萬披索.....係幾多錢啫,為返港紙十多萬....個政府唔肯俾,根本都冇視班人質既安全...
_9b_;{(U 人又唔 ...'djD'A5C x
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480632&ptid=235169][color=#999999]HansChan 發表於 2010-8-28 02:59 PM[/color][/url][/size][/quote]講真!我始終認為不只為那少少十幾萬錢那麼簡單,你有無看上文我所講及所發的貼內文呢﹖……現在菲方所付的棺材費都成48萬啦…當然也可以講話佢地既無預到咁大獲、也無預到港人咁大反應、更無諗過驚動全世界…所以形勢不妙而被迫要付咁多錢﹖…睇到一些片斷佢地的演習不會咁窩囊的,而且還有一支特種部隊當時候命還未出馬﹖那所為何故呢﹖我總覺得佢地後來不顧港人安危而有心速戰速決的…當然除了第一個貼文,其它以上的發表也只集合多種報導及邏輯推斷啫……4K4U;QXa

!rJV/[NG 另外!聽聞已展開捐款了…

goodnicelady 發表於 2010-8-28 11:38 PM

報道指菲警禁止本港警員上旅遊巴調查
:z y"?E |2WB (商台)2010年8月28日 星期六 22:09["[+nqR-Uy)L
署理警務處    長曾偉雄表示,七名正在馬尼拉    的警務人員,包括兩名法證人員及一位警司,以國際警務合作方式,參與調查挾持人質事件。他們已登上肇事旅遊巴搜證、約見證人及進行彈道檢查。[color=red]不過,菲律賓    傳媒報道,當地警方禁止香港的法證人員登上旅遊巴調查,隻容許他們在外觀察。報道引述領導調查工作的菲律賓警長指,要等菲律賓當局完成調查,才可讓香港警方調查,又指他們必須得到菲律賓司法部及警方批準,才可以登上旅遊巴。[/color]
-J|K:A9m"@n'[u J%@ @G_1y t^ [~
[color=red]另外,菲律賓警方改口,指在旅遊巴上發現的五十個彈殼,雖然全部由M16步槍發射,但未肯定是否全部由槍手門多薩的步槍發射,亦不肯定八名遇難港人,是否全被門多薩射殺。[/color]菲律賓警方日前指,除了門多薩身中的八槍,現場全部子彈都來自門多薩的步槍及手槍。
Uc `} Lp*^2PK [b][size=4][color=magenta]所以這個菲律賓國真係好黑人憎…成日做野和講野唔負責任,講野反覆無常,又驚我地警方查到野!所以唔比我地警方查先…等到佢地查完(毀滅所有証據)!我地警方乜都搵唔到咯…[/color][/size][/b]

chewlun3 發表於 2010-8-28 11:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jyeung1 發表於 2010-8-28 11:49 PM

[b]歹徒要的是錢而不是復職[/b]
{b%X&EC4hr 'PC%l*{:hmJ t|7e
呢句有擾亂視聽之疑!!
xR o Gi} 因個d錢應該係佢原先應得退休金lchS&{
被人革職, 結果退休金無埋
}&kY/e'{av[
ZdD1j+I cRa 所以復職同錢(應得退休金)同一件事
:?.^t#` u"LM;]S [要求復職同時獲得應得退休金]'}"p7a$y;~
Rml@?.B
如為錢會吾會甘小!!

goodnicelady 發表於 2010-8-29 03:56 PM

[quote]#h/T*x$v!k,_
復職喎....你要復要簡做一樣嘢出黎,你會簡脅持旅客定响差館頂樓扮跳樓吖??邊樣會直接啲可以起碼同相關既人傾得到吖?8B1lw){.b5FuFR T&r
一百萬披索.....係幾多錢啫,為返港紙十多萬....個政府唔肯俾,根本都冇視班人質既安全...
(X E-O1|e$HX!J KQ5b+L4n 人又唔 ...G;t p_%B6z]e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480632&ptid=235169][color=#999999]HansChan 發表於 2010-8-28 02:59 PM[/color][/url][/size][/quote]有多個家庭受助!但資料未齊…而其中業界籌 160萬助謝家[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100829&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=14394322]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100829&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=14394322[/url]

HansChan 發表於 2010-8-29 07:38 PM

[quote]有多個家庭受助!但資料未齊…而其中業界籌 160萬助謝家[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100829&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=14394322]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100829&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=14394322[/url]
|)gr |9pZZ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481161&ptid=235169][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-29 03:56 PM[/color][/url][/size][/quote]
'XL t)f:g}e,oZ 3w!J Tt3x)u
知唔知可以點樣捐錢?? em0lq/? Y
例如邊個組織既戶號碼??

goodnicelady 發表於 2010-8-29 10:55 PM

[quote]c"A(Ge7Qk

zm{)u2q k%U}9~ 知唔知可以點樣捐錢??
@,ztogY 例如邊個組織既戶號碼??
a:I,| m,wf B [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481228&ptid=235169][color=#999999]HansChan 發表於 2010-8-29 07:38 PM[/color][/url][/size][/quote][table=98%][tr][td]旅議會發起募捐 助英勇領隊家人FF"i-_'l-u2S Z4a
[/td][/tr][tr][td]2010-08-26[/td][/tr][/table][float=left][img=35,8]http://news.hkheadline.com/image/shim.gif[/img][img]http://news.hkheadline.com/images/headline_logo_2_2_line_small.jpg[/img][/float]
4M r*I*h K M zB!MIE x 在馬尼拉人質屠殺慘劇中殉職的康泰旅行社領隊謝廷駿,是家中經濟支柱之一,遺下父母及兩名兄弟。康泰及旅遊業議會昨天宣佈在各旅行社及導遊團體發起募捐活動和捐款戶口。議會又指,正與航空公司斡旋,讓部份公司容許菲律賓自由行旅客退票。;ML \*y!d@3n hE"c
m3h%t*LA w
        在旅巴遭槍手挾持後,機警地第一時間致電回港通風報信的康泰領隊謝廷駿,盡忠職守,卻不幸遭槍手殘殺,成為第一個遇害香港人質,各界對其專業精神表示尊敬。現年三十一歲的謝廷駿,遺下年老父母及兩名兄弟,兩老除痛失愛兒,亦失去家中經濟支柱,旅遊業議會決定由昨日起,在各旅行社及導遊團體,發起募捐活動,為謝廷駿家人籌款,亦會派員協助家屬進行善後工作。
#RSRXs"wt/Qr
)F2sl^2woo.t IZ         謝廷駿生前所屬的旅遊業僱員總會及外遊領隊協會,稍後亦會派員接觸他的雙親,研究提供協助。康泰為謝廷駿家屬設立捐款戶口,有心市民可將慰問金以現金或支票方式,[b][color=magenta]存入恆生銀行戶口(275-057677-002),[/color][/b]聊表心意。
]7T4TOyL"Xs
)a)[Y5Yvs         接逾百旅客退票求助
!MWQ,CVm5lP$b
z)K xK`I/O         旅 遊業議會總幹事董耀中透露,已接獲超過一百一十宗求助,主要是已訂購菲律賓旅遊套餐的自由行旅客,希望退票及取消行程,但航空公司及酒店未必容許退款。 Fh*^@2aq

d6OO%m b3eA w         董耀中表示,他促請航空公司、酒店及旅客互讓互諒,商討解決辦法,又謂國泰及菲律賓航空已初步答允,在本月底前,容許自由行旅客退票,而宿霧太平洋航空,就將旅客機票的有效期延長至三個月。
;g3m']l8m;z_"x [b][size=5][color=magenta]呢度雖然為領隊募捐,但你可以經由旅議會註明給誰人!l Nc/L"K2g1p#gnK@
[/color][/size][/b]

HansChan 發表於 2010-8-29 10:59 PM

唔該晒!:fW0Jo5R)]4G O p
我試吓啦...我想一次過捐大舊啲,但又可以個個家庭都幫得到.....
]7D3L)vxw#qF.L 不過又真係唔係太多錢就真......:(

goodnicelady 發表於 2010-8-29 11:36 PM

[quote]唔該晒!
'[1ftv(},C+JU 我試吓啦...我想一次過捐大舊啲,但又可以個個家庭都幫得到.....Lur4y8j_
不過又真係唔係太多錢就真......:("yI iAp Ok
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481304&ptid=235169][color=#999999]HansChan 發表於 2010-8-29 10:59 PM[/color][/url][/size][/quote]不要客氣啦!我乜都做唔到!惟有盡小小力仔咁咯…你真是好有心!社會多些 你呢類人就好咯…窮都能雪中送炭…施比受更為有福!希望個天回報你的善心啦!你去銀行時最好問清楚是否募捐呢單野的戶口先好捐呀!

HansChan 發表於 2010-8-31 09:47 AM

東華三院設教育基金助馬尼拉遇害家庭子女 n5@@f,a[,?
香港上海匯豐銀行 專戶號碼 : 004-002-250553-016 ]i|Y4~5y7B(C
恒生銀行 專戶號碼 : 024-280-402660-005
T@;J5F L3X7P)jbx C 中銀香港 專戶號碼 : 012-875-0-027677-7GS%Im(F/X0a
a3XVgH)w!H
請支持......

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.