[quote]有所不同!那個有勇有謀的偏激黑義民族冷血殺手,比起他們菲政府好得多!起碼他對自己的同胞有情有義!因從整件事顯示到他放生自己所有同胞人質,及老弱兒童(放老弱兒童可能是策略)!總算都有丁點義氣!不會害自己人 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480081&ptid=235169][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-27 04:02 PM[/color][/url][/size][/quote]/]"\G#\:g0Am${:_(l
:agree: :agree: :agree:
[quote]C9Xzk |;O
:agree: :agree: :agree:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480134&ptid=235169][color=#999999]happyada 發表於 2010-8-27 05:15 PM[/color][/url][/size][/quote]其實我不認為那槍匪真係有幾好人!只是同佢的政府相比下去是好點!亦相信他有莫大冤情!但無論有幾大的仇恨都不應以他人的性命作為出氣、反政、宣洩及為自己達求自私的政治籌碼!我覺得對此人的感覺,也亦只可用15個字去形容他:[b][color=#ff0000]有勇有謀的偏激黑義民族冷血殺手[/color][/b]
[quote]其實我不認為那槍匪真係有幾好人!只是同佢的政府相比下去是好點!亦相信他有莫大冤情!但無論有幾大的仇恨都不應以他人的性命作為出氣、反政、宣洩及為自己達求自私的政治籌碼!我覺得對此人的感覺,也亦只可用15個 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480182&ptid=235169][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-27 07:14 PM[/color][/url][/size][/quote]Tn1y4dL]
我覺得槍手同菲政府都冇話邊個好啲......根本冇得比較....兩者皆仆街!
好老實講,我又再一次打一船人.....哩個係民族本身既問題!!!
....你睇由學生到警員當境點甘影相.....乜鳩仆街三世多次笑住口發言,仲要當我哋香港人白癡話佢係笑住黎憤怒.....個仆街人渣槍手死咗要俾警服佢著,要响佢棺木冚國旗?????你睇吓哩個係乜嘢民族??0D$I4nbX
bH(W^
唔好同我講都有一啲菲律賓人對事件有幾傷痛...講乜都冇用...而家死既係無辜既香港人!!!!!1u0ct9[Z
菲律賓人,你哋冇資格對事件悲痛!!!!!!!!!!!!
[quote]
我覺得槍手同菲政府都冇話邊個好啲......根本冇得比較....兩者皆仆街!
好老實講,我又再一次打一船人.....哩個係民族本身既問題!!!