娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goodnicelady 發表於 2010-8-27 04:34 PM

facebook反成龍群組熱爆

在香港形象欠佳的成龍,日前在 twitter留言向菲律賓示好後,形象再次掉進深淵。6gip*EG0|"uif

Rqj'?)~ s 網友嘲存私心做私事xY,f.s/he K
除有港人在街上張貼「大字布」鬧爆「成龍先生更可恥」外,又有人在 facebook成立「成龍你不代表我!:Ieakc{zsO [.V
成龍撐菲警遲救人冇錯!」群組,至截稿為止,已有 33,768人加入。
"a1Y `vI^ Pdp\ g nX E)d
成龍被揭發在菲律賓有生意後,更惹來網民群插, purplering說:「臉皮成丈厚!」 penguin89說:「唔怪之得幫啲菲警講好說話啦,原來另有私心。說好話,存私心,做私事。」 Lam Kit Tai則留言:「血還在流,淚還未乾,請你別在香港人身上灑鹽!」?$qb!n C%t4^
*^6d @ [9Mh

^U|W9x?3F6^ [size=5]有網民發現成龍原來在菲國有咖啡生意,令反龍行動極速升溫,[/size]
b1[A*tX+e.o_ [url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100827&sec_id=462&art_id=14387174][color=#810081]http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=14387174[/color][/url]

tlkwan 發表於 2010-8-27 05:05 PM

[color=black][size=3]一時的憤怒絕不為奇。[font=DejaVu Sans]但務實的香港人最善忘。[/font][font=DejaVu Sans]到四個月後,保證大家最關心的將會是農曆新年的節目。(e.g. facebook反[font=細明體_HKSCS][/font][font=新細明體]模[/font]群組熱爆後,[color=black]今日又[/color]有多少人理會?當日四川地震發生時,香港不又是一時愛國。[font=DejaVu Sans]到譚作人被抓之時,又有多少人理會?[/font])[/font][/size][/color]

mnbvc 發表於 2010-8-27 05:09 PM

[quote]在
'LUGA8cN [[;vG~
2RU:p*@.c,[] p S#r*BY(e+p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480102&ptid=235185][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-27 04:34 PM[/color][/url][/size][/quote]9uGL.UNe
知好耐拉
Q s wI[[g"e? 因為有份add個群組:dev:

goodnicelady 發表於 2010-8-27 05:10 PM

[quote]aD(| [$s/A
知好耐拉s3WbG9]o
因為有份add個群組:dev:
(b&Yt W G {Bt [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480126&ptid=235185][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-27 05:09 PM[/color][/url][/size][/quote]請比個網址我呀﹖

happyada 發表於 2010-8-27 05:14 PM

[quote]請比個網址我呀﹖x*R$Brr&[~\
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480128&ptid=235185][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-27 05:10 PM[/color][/url][/size][/quote]
W\;?V~-^-pW7~ dvhauKo
Give it to me too

vv1668vv 發表於 2010-8-27 10:44 PM

[font=新細明體]掉那星!碘解[/font][font=Times New Roman, serif]TBB[/font][font=新細明體]唔講既[/font][font=Times New Roman, serif]!?[/font]

mnbvc 發表於 2010-8-27 11:59 PM

[quote]請比個網址我呀﹖
2g|aPI"["e!W!rC] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480128&ptid=235185][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-27 05:10 PM[/color][/url][/size][/quote]
V3V9^(KtY
ha:hO'Bv M 去fb search下刀有raMQ%`"N Q#EP2a%s
問fb白痴:haha: 6Z!UW_:Nv b+K
人地唔多識用~B'gIW
係識個d人add米add:dev: !h;u%J2d7\I
[url=http://www.facebook.com/pages/cheng-long-ni-bu-dai-biao-wo-cheng-long-cheng-fei-jing-chi-jiu-ren-mao-cuo/125938547454158?ref=search]http://www.facebook.com/pages/cheng-long-ni-bu-dai-biao-wo-cheng-long-cheng-fei-jing-chi-jiu-ren-mao-cuo/125938547454158?ref=search[/url]

jojojojoj 發表於 2010-8-28 12:12 AM

真係好難想像一個做左咁多年人既人, 點解可以次次都賴野, 丁點進步都冇:haha:

mnbvc 發表於 2010-8-28 12:19 AM

[quote]真係好難想像一個做左咁多年人既人, 點解可以次次都賴野, 丁點進步都冇
#A,s9@7@9X ut &V-g pPZ \
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480391&ptid=235185][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-28 12:12 AM[/color][/url][/size][/quote]~j+Vsf$Y-V$Nos] V
有幾賴者
0n kH](k y$a d人米一邊罵一邊叫身邊賓賓托賓賓
H*D_%Z3TJJ 好似d雜志又話咸濕又話老屈米有人期期買
A#I*B(~8y_Pnf 過段時間米冇事

jojojojoj 發表於 2010-8-28 12:35 AM

[quote]${-O]6jyUUE!c2r
有幾賴者%mCSh)nDl*W-D W
d人米一邊罵一邊叫身邊賓賓托賓賓O/Maw{3s k?_vk
好似d雜志又話咸濕又話老屈米有人期期買3};{G7@#ea/t
過段時間米冇事
/m4pu2b d;U [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480398&ptid=235185][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-28 12:19 AM[/color][/url][/size][/quote] R(xMFX-P6r/qkX&N*s
.` b]AT k:|nL9l
但呀"大哥"都唔係冇事喎, 同雜誌唔同, 佢D戲真DL都費事, 套套仆直

vv1668vv 發表於 2010-8-29 08:23 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-8-29 08:29 PM 編輯 [/i]
tn+_Y0qC
V Z$_&o bK [color=black][font=新細明體][b][size=3] [font=新細明體]這張[/font][font=新細明體]照片代替[/font][font=Times New Roman, serif]8[/font][font=新細明體]位死[/font][font=新細明體]難[/font][font=新細明體]者送[/font][font=新細明體]給[/font][font=新細明體]成[/font][font=新細明體]龍[/font][/size][/b][/font][/color]

費事高 發表於 2010-8-30 12:46 PM

今日無意中聽番[伊麵]一首舊歌...首歌又真係好襯條蟲...
;jcQ1oWn&w*K4uue r;rC%p1A
7A w8LL!H6woh
讀白:UvP f H KFQ7?

3OP8p#Y#K1G(b } 我命犯天煞孤星 無伴終老
vL-Y?n$z#i;{` 孤獨一生
3wF9MqE 1Rv8T;TDa(VEd#Ju
天煞弄人大海不能容W psb&RFwks
頭上那顆孤星心上種6];h3R(H ^ z;CT N,n.S
[color=red][b]咸蟲[/b][/color]註定做[color=red][b]狗熊
3Tpdn3X [/b][/color]留在孤獨長空/~1r\-J`2}q

6T'a^-Q%~ 天闊地搖命中不能容Zq5Me"?_:bB
頭上這天煞孤星別碰sZ5_5Q1L-a
決了雌雄 不見[b][color=red]狗熊 e |LW4Db:]5H S
[/color][size=6][color=red][/color][/size][/b]6h SfE!DQ8R
[size=6][color=red][b]無形無蹤.....:dev: [/b][/color][/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.