娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2010-8-27 06:38 PM

繼成蟲、阮次山後,又一自以為好醒o既白痴

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-8-27 06:40 PM 編輯 [/i]ztd[ |N[
:R7G rC3f{;B8V
Rocky Yung:
KPM ^%pN'Sc w0a:A$h5M)@ j r&H+Bj:v
菲律賓是美國帝國主義的犧牲品,在二戰被視為戰場,戰後無為其建立完善的民主憲政制度,其選舉及所產生的政府一直存在舞弊、貪污、腐敗,美帝又不扶植該國工農業,經濟無從發展,菲國位處颱風帶,經常被超強勁颱風正面吹襲,亦造成大量經濟損失。0T'GsN$W4e0M;@
當菲傭爭取本港的最低工資亦須保障他們時,有多少香港人根本不當他們是人而只把菲傭當成奴隸?一個菲傭4千蚊一個月,在菲律賓養一頭家。咁夜,我手頭上無菲律賓的GDP數據,但當香港的警察亦淪為打壓示威者的保安,而面對權貴就要被刮都無聲出,面對黑社會更加無從入手,我們有權要求比香港窮困的國家的所謂特種部隊,可以有咩表現?人地菲傭含辛茹苦幫香港人,才得丁屎咁多人工,香港人在呢個時候要人地同你搏命?
[yMST&iF 還有,每個行為背後總有原因,殺人犯總有動機,大規模殺人總有不單純的動機。輿論、茶餘飯後的討論還只處於「條友癡線」的水平,而不去探討是否菲律賓的警隊是否有嚴重腐敗,不去探討政府當局是否不處理申訴,不去探討背後是否有冤情,這是哪門子的民族復興?這是哪門子的大中華文化?+v2h'jq dC\
咁夜唔講咁多,上面語氣如不佳請見諒,畢竟已經很累。
~B$q,QMHXh'` [url=http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs317.snc4/41189_112947015425136_112682035451634_72951_5352665_n.jpg]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs317.snc4/41189_112947015425136_112682035451634_72951_5352665_n.jpg[/url]
/L@:X(Se2D 6GB$Dqj(R&B~J'V
9\AEgP+vx

ZTLo nY/E c O&j? 以下係那位仁兄o既自述,睇到O晒嘴:eek: :yy03: :yy31: :yy29: :yy33: LUNW"O)J,j(s!m]
}l5T8}Y/RV:H
龍王自序9_ Mw{fuL7J
真雲中龍王(1982- ),姓龍,名聖,龍聖者,龍中至聖,御群龍Sh E E]E vC+IE-C
。生時,天上九星連珠成龍,烏雲閉月,故號
6Xj EjxM2\ 雲中龍;後睹亂黨當道,吏治敗壞,遂應天命~ j'un'Ly&uP}B
稱王,世稱雲中龍王。龍聖祖籍廣東,現居美)HeS8v*Om*b
麗山林桃盛處之巔,上承明德格物、博文約禮}Rvt,|0FG:E
之志,以通眾生繁衍、作育英才之道。雲中龍
+mX:KI;i }#M%W 王冷靜沈著,處變不驚,善於辭令,獨到精闢
c-?!w1VRSTUC ,驍勇善戰,力敵萬人,弓馬嫻熟,矢無虛發.XE+^XvVvG
。早年嘗習百步穿楊,惜家徙四壁,買箭乏財'|.G$C5]{&O%iS}0c)Z4[
。與聖志同道合者,亨後鮮有聞;斬棘之途相%Q\f/d)Lv U ]P
扶,舍秀者何人。雲中龍王好博覽諸經,以求
*h;M-I4oVC9y 宗宇宙之道、悟孔孟之理、御孫吳之奇、通古
)Jps)@ M x0V+L bu 今之變、成一家之言。龍王幾歷風霜,以得王
/K(B9bg(E!m 者稱號;久居雲中,旁觀世事,頓悟天理,乃])O2pGA%jDC/]&M
得其道,故今號真雲中龍王,以寓「金歷熊火
U]+F4D:f:}4`7{ 方知真」之意。當世有詩云:金歷紅炎始定真.i"NO5@o5V)LxN
,神龍振尾破三軍;翔空萬里乾坤悟,降世耕
#\\ N2B8LaL5X7f 耘道澤群。龍王翔空,行雲駕霧,雲下或晴或
[6B2a)TV%I;@ l:Z O 雨,雲上風平天青;雲下大地,欲靜風不息;#d/TZ+ZpxP,sFn}
雲上長空,欲戰敵難覓。龍王之世,生生不息
8e_H-qO.M^T 。敵眾我孤,知己難覓。龍王泰誓,天下無敵PI(Jo/N)M0p;r

迦樓羅女王 發表於 2010-8-27 07:05 PM

.........................................出)

jojojojoj 發表於 2010-8-27 10:08 PM

"人地菲傭含辛茹苦幫香港人,才得丁屎咁多人工,香港人在呢個時候要人地同你搏命?"
NR7p2iTP IOI$X D
又一腦殘, 即係要比錢先救人?咩年代?m[^ B3@D*pAU&G

;Q O1P3U,\$G i 講咩含辛茹苦幫香港人, 佢地都有人工, 唔係話佢地冇貢獻,sb2ttT h
但唔可以成為菲政府逃避責任既藉口,
]u.Y!k*FPzY 下面果個MANGO LEE仲戇9,
FE wXT*T)W6F;v#U 而家係要班賓佬交代個真相還死者一個公道6Hc,X\;n$Es
佢就講到好似香港人無理取鬧亂插菲政府咁
_F9jrk'\Unfj 咩昨天因今天結果根本就係搵屎忽諗野5Tp,|+^o;L
咁很鍾意菲律賓就快手移民過去比人挾持下
G*].B9w%lB f'T'n9g5\8R 佢今日咁幫菲律賓, 班賓佬特警一定同佢搏命啦Py-L1E4b
b%V*Cr`(F6N;s
哩兩條友一睇就知借哩單野抽水,.RX3dF3R_c3bXx
頂! 送番佢果句"昨天種既因, 今天結既果"比佢地
M7l's0C1UVmU 睇下佢地幾時比天收:gun:

infjlam 發表於 2010-8-28 01:41 AM

[quote][size=2][size=3]哩兩條友一睇就知借哩單野抽水,
z;d2]R`_ fyA 頂! 送番佢果句"昨天種既因, 今天結既果"比佢地[/size][color=#fff][size=0px]: j6 z, U7 p3 X4 U; R[/size][/color]
4[ B'Oisi8nD@;m [size=3]睇下佢地幾時比天收[/size]:gun:[url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480262&ptid=235191][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-27 10:08 PM[/color][/url][/size][/quote]eq4B3Jbf+j#S0j
h8p:]x n
自以為是的腦殘,仲話以前教書喎,仲話自己係政黨副秘書長喎,l$F)cNn2Z!o:|
誤人子弟,社民收左呢件粉皮,失敗中o既失敗呀:yy09:

d228216 發表於 2010-8-28 01:46 AM

[quote]
+G8j]B FEt3[8k
,[1vtL}+V IaT 自以為是的腦殘,仲話以前教書喎,仲話自己係政黨副秘書長喎,!Wn K-MLat
誤人子弟,社民收左呢件粉皮,失敗中o既失敗呀:yy09:-H;ZMg@;Y]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480455&ptid=235191][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-28 01:41 AM[/color][/url][/size][/quote]:yy02: :yy02: 污合之眾

infjlam 發表於 2010-8-28 01:51 AM

[quote]:yy02: :yy02: 污合之眾
E2kh |2hWI9~0Hf [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480458&ptid=235191][color=#999999]d228216 發表於 2010-8-28 01:46 AM[/color][/url][/size][/quote]
b-y6E BG*c }z#j *c~_TT-h
我從來對事唔對人,不過呢件粉皮真係唔X唔鬆化:yy24:

費事高 發表於 2010-8-28 10:55 AM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-8-28 10:58 AM 編輯 [/i]s:?!OnG
-^ v:tkWky
別說針對,歧視或仇恨...ea w@*k"U
社民連真係豬狗不如...
3w y/N:B#^ S/Q4s z [color=red]把菲傭當成奴隸...[/color]x6bYF,?&z
[color=black]借問一聲...我比錢請個工人返來,不管是否菲傭也好...[/color]
%v)U![ D _/b | [color=black]難道出錢請佢...叫佢做野...我都要講一聲"唔該"或"請問你願唔願幫我拖下個地?[/color] ltE%a2r:Wl4D
[color=#000000]我意思並非...我出得起...我就可以目空一切...財大氣粗這樣子...[/color]
#n)g ?:T*W+B [color=#000000]只係...請個工人返來...仲要顧佢感受?[/color]h:Qi_7Qk
[color=#000000]社民狗...你老闆叫你做野...佢又有無講聲"唔該"?[/color]}|;P o2^&N!k b9q
[color=#000000]你老闆使唔使睇你呢位員工面色做人?[/color]"V-F8h8`? H"E4bY
[color=#000000]只要顧主唔係虐待,性騷擾...或過份行為...[/color]
b5@[(l(O"Q/{n [color=#000000]你地作為一個受薪既工人...叫你幹事情...就等於係奴隸?[/color]5i)PNEy_0jn8h3J

KB8j:?~'V4~ [color=#000000][/color]

jojojojoj 發表於 2010-8-28 11:17 AM

[quote]1i9rz|a2l@
4^n JVuq rz
自以為是的腦殘,仲話以前教書喎,仲話自己係政黨副秘書長喎,
"I$P?.u[ 誤人子弟,社民收左呢件粉皮,失敗中o既失敗呀:yy09:fB vH@jwV_ Z%G7y'_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480455&ptid=235191][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-28 01:41 AM[/color][/url][/size][/quote]
hr d(? WNOq.h
j.TUXZsL0pY 社民連都唔係D咩好野, 仲緊要係嘈, 哩件蛋散好彩宜家冇教, 唔係真係誤人子弟

打狗棒 發表於 2010-9-4 09:49 AM

[size=6][/size] 'Sa Mk;N,`p_
[size=6][b]阮次山[/b][/size]
]:E&f^ FAF [size=6][/size]
9mR)rkR"Ghp z [size=6]護照上是美國人s;q5D$?(Ev
看名字像越南人
1?"[.d m.y qT+C\&Q 外表看是日本人
4v%w/m:ty!^rZ[ [color=red]說話像是黨的人[/color][/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.