娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2010-8-27 09:26 PM

甘仔寫文過密 , 現在腦當機 ...

甘仔係7月10~8月10期間 , 一口氣寫了8篇色文(其實分了兩輪寫) , 而且篇幅都不短 ...
+?`#G&}1R#G/I`6tp 1,我的性啟蒙老師'_{p&Rwu Q7G
2,怡紅院的接班人
*lv8s-c;M,t,L.j 3,男妓日記BoVo lX?t7q
4,大宅失樂園
mX1_"nud 5,東歐性奴死亡日記
T_3`Y]!D 6,弱智妹的香艷欺凌
;F \$Jx-\M@+~1O 7,我和繼女老婆的溫馨性事 M'[h$pqn p
8,港女環球性旅行
)m)bX`A3W!c+Iv
(Prb [,Lq2q4P 回到台灣後 , 到8月20本來開始想寫多兩篇 :
O4K*u2Zd 9,貪吃的溫泉老板娘l,_on,k
10,貴婦偷情二三事)ef9O'H+b*?1{C
但寫了兩天 , 自己的腦已經當機了 ... 唸來唸去都唸唔到落去 ,
Rx3J#~1H#B/?"f5O3e 之後兩個星期我唸住日日跑步同去圖書館 , 安心養性一下先拉~~

155220 發表於 2010-8-27 10:16 PM

響港男發此帖不是更適合嗎?)k9N%@1E$?&XO1e#ij
不過響度發都好既,起碼我見到此帖先知你近來寫左咁多文^^

迦樓羅女王 發表於 2010-8-27 10:27 PM

[quote]響港男發此帖不是更適合嗎?
"}HU2l7F j 不過響度發都好既,起碼我見到此帖先知你近來寫左咁多文^^
'sA t.b#L3Nd]E [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480269&ptid=235197][color=#999999]155220 發表於 2010-8-27 10:16 PM[/color][/url][/size][/quote]咁你有無睇過???

vv1668vv 發表於 2010-8-27 10:36 PM

[font=新細明體]向電腦說“不”[/font][font=Times New Roman, serif]...........:dev: [/font]

迦樓羅女王 發表於 2010-8-27 10:57 PM

[quote]向電腦說“不”...........:dev: UDiS}7gsY
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480288&ptid=235197][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-8-27 10:36 PM[/color][/url][/size][/quote]/OAep AwC
我係講我個人腦喎 ... :haha:

vv1668vv 發表於 2010-8-27 11:01 PM

[quote]
7^*]aAI9{"s C2?+\M 我係講我個人腦喎 ... :haha:Kk[E)h2I T Y K
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480313&ptid=235197][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-8-27 10:57 PM[/color][/url][/size][/quote]5V"P"Y0Ao8l9Q

?[1oC }9J3tu #DQ1t { U0|R J
[size=5][font=新細明體]電腦向你說“筆”[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體][size=4][color=white]叫你用紙筆[/color][/size]!:dev: [/font][/size]

155220 發表於 2010-8-27 11:31 PM

[quote]咁你有無睇過??? GX9ud(A w'tA
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480281&ptid=235197][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-8-27 10:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
2}\;K-DIgN{ _9P J;N,l
仲未阿,呢幾日比較忙,下星期一先有時間睇

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.