娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2010-8-27 10:54 PM

主持一句 "人命唔值錢的地方 , 都係唔好去"

我岩岩聽MYRADIO的 "大把戲" , 臨尾個主持講菲律賓事件 , GV#X_~/h4U
講個總統笑咩 ... 佢中間講左句 , "人命唔值錢的地方 , 都係唔好去" ,
G @1C3yC8|7P#L.B r)Z 我突覺得呢一句 , 完全解釋左呢事 ... 如果唔係唔值錢 , %ms#?`7blk"A
點會整件事可以咁兒嬉??? U?7c3{V.uh.y
而事實上 , 菲律賓呢D年年風災 治安又不好的地方 , .LKxck0D
人命真的不會如香港這樣 , 一條人命的意外都吵一整個星期 ,
f6nY,C1} 所以我們不可理解他們 , 他們也不理解我們的反應~~
'Mh\?%u'n*k
%P ?FNV P%p'G Wt 另外 , 原來以前有套 "安樂戰場" , 個故事好中下 :
Y bL&Y s.k._ [url=http://www.youtube.com/watch?v=N5F0llvGNy0]http://www.youtube.com/watch?v=N5F0llvGNy0[/url]

155220 發表於 2010-8-27 11:33 PM

本國人命就唔值錢姐,宜家係外國人wor,外國人響菲國出事,對當地一定有唔少負面影響。
;e(Vy3K@ 菲人唔諗人命,都應該諗下國家形象,又或者旅遊業所帶來既利益吧。

goodnicelady 發表於 2010-8-27 11:56 PM

[quote]本國人命就唔值錢姐,宜家係外國人wor,外國人響菲國出事,對當地一定有唔少負面影響。
y9IWB2G 菲人唔諗人命,都應該諗下國家形象,又或者旅遊業所帶來既利益吧。 ...w*k@:L@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480361&ptid=235200][color=#999999]155220 發表於 2010-8-27 11:33 PM[/color][/url][/size][/quote]我睇份報紙!城大經濟及金融糸副教受李鉅威表示旅遊業帶給菲律賓的收益佔好少部份喎!所以佢地唔在乎旅遊業!更加當港人生命死咯…

迦樓羅女王 發表於 2010-8-28 12:00 AM

[quote]我睇份報紙!城大經濟及金融糸副教受李鉅威表示旅遊業帶給菲律賓的收益佔好少部份喎!所以佢地唔在乎旅遊業!更加當港人生命死咯…
w a3UOo?Ww [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480377&ptid=235200][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-27 11:56 PM[/color][/url][/size][/quote]
7ZrC.t[[email protected] 其實有D白痴香港人話D菲律賓唔識救人 , 因為佢地天生懶 唔夠認真 , 我覺得果D既思維就真係唔夠認真 ,
eQ3{\#Vn?#fy+o 你地唔曉睇下D菲傭架咩??? 佢地都OK勒地下哇~~

jojojojoj 發表於 2010-8-28 12:09 AM

[quote]我睇份報紙!城大經濟及金融糸副教受李鉅威表示旅遊業帶給菲律賓的收益佔好少部份喎!所以佢地唔在乎旅遊業!更加當港人生命死咯…
,V4gaEu [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480377&ptid=235200][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-27 11:56 PM[/color][/url][/size][/quote] i-tsu_0SO`
)u1uu}:f5c;D4Q
旅遊業帶給菲律賓的收益佔好少部份?*S;`aTVW,o
以我所知好似唔係咁喎, 旅遊業唔係最大份, 但都頭二三位

迦樓羅女王 發表於 2010-8-28 12:13 AM

[quote]
(SS| rMZ R
y a'r6}$F,r2WW#m 旅遊業帶給菲律賓的收益佔好少部份?2}&tl/Y;l ]O f
以我所知好似唔係咁喎, 旅遊業唔係最大份, 但都頭二三位
&k r'[:J7R2bU.p [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480389&ptid=235200][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-28 12:09 AM[/color][/url][/size][/quote]*ahlRS B ku"{
印度都係唔理旅遊業 , 佢D酒店係為商務客而設 ...

jojojojoj 發表於 2010-8-28 12:19 AM

[quote]{D@r:[vI l.bU l
印度都係唔理旅遊業 , 佢D酒店係為商務客而設 ...
Y;b9Rx UQW"W [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3480393&ptid=235200][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-8-28 12:13 AM[/color][/url][/size][/quote]+Y3q)QDN_kd

8Ecp$x OOm 但菲律賓旅遊業的收益一定唔會係教授所講既咁小

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.