娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2010-8-28 03:05 PM

80年代婆婆 VS 現代婆婆

80年代婆婆 : 你地快D生個孫出來比我玩拉~~
6H } kO;u!V0b? 現代婆婆 : 你地生就生 , 唔生就唔生 , 但唔好唸住生完丟比我 , 我唔係你地工人 !!!G8h@p"_7U Vz

-I;F+C~}&` 80年代婆婆 : 梗係食人奶拉 , 好營養D麻~~,Vvs(t%]]|
現代婆婆 : 唔好煩拉 , 一於食奶粉 , 阿仔都係食奶粉大既 !!!
0OnsX Sh9gpe+A@ 'V!Kf.mT9L{)I`
80年代婆婆 : 你地去旅行拉 , 我幫你睇屋~~
2HRB @^[P ES 現代婆婆 : 我去旅行拉 , 幫我睇實間屋 !!!
#hF}B2\\2vu
T*mq(RI0D i 你地成日話80後90後唔好 , 但睇完之後 , 係咪明白左佢地之所以唔好 ,
%OE+s(hO"dG#W#s 係因為有D咁既上一代(或前一代)???

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.