娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-8-29 04:33 PM

門多隆通話紀錄首次公開!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-8-29 07:35 PM

菲律賓政府和警方的怠墮和不力,固然可恨!
l`{7k'VV)\&M 但如果門多薩說菲律賓政府和警方對待他無辜的弟弟是豬,那麼被門多薩挾持和槍殺的港人,就連豬都不如!%o!jp2fBo
最荒謬係殺人犯門多薩死後,還蓋上菲律賓國旗?$Q @3uI+hR9D e
5y$U5q mG8[
不知所謂、歪理連篇的菲律賓!:yy34:

打狗棒 發表於 2010-8-29 08:52 PM

蓋唔蓋「賓國」旗? I don't fuxking care, 追究死人沒有意義;
)C&zPJR*Wq1\ 首惡雖已伏誅, 但一眾幫兇尚逍遙法外, 香港人如果真係想替枉死同胞出一口氣?bp1v^0V#Io-K
並不是搞一些百萬行形式的無聲抗議, 而是要有實幹性行動, +v{,`"A2krG#V
例如衝擊菲律賓領事館, 當年美國戰機誤炸南斯拉夫的中國大使館, ?d_y.Cp
中國政府同樣組織民眾衝擊在北京的美國大使館報復, &_6Xc U|?JI1OU c;Ap
嚴禁聚眾滋事的大陸尚可作此行徑, 請問自喻為國際大都會的香港, 為什麼不夠膽?6v@ `i#sN[w
打擊壞份子不能手軟, 就算一把火將菲領事館燒了, 也怪不得別人......
4c?4t1D6p8`r#mf2C v 齋行抗議? 有Q用咩?

infjlam 發表於 2010-8-29 10:28 PM

[quote]蓋唔蓋「賓國」旗? I don't fuxking care, 追究死人沒有意義;
iB3R(HP~'\H+_/D [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481257&ptid=235268][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-8-29 08:52 PM[/color][/url][/size][/quote]\$c#M@3x'[ }L$S

F%O#C{&p FY%B 何謂沒意義?&C:ab:uR8f
其實大家有冇諗過,門多薩屍身被有些菲人蓋上國旗背後o既意義?
s!C5sA[x#c^? 其實只要用腦諗諗,就知另有內情

jojojojoj 發表於 2010-8-30 12:24 AM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-8-30 12:36 AM 編輯 [/i]s;AP5j.? E&Q;k%Z*x2y

(uF;\2od n$p,_,V#T p K [quote]蓋唔蓋「賓國」旗? I don't fuxking care, 追究死人沒有意義;
O&Mx i ] 首惡雖已伏誅, 但一眾幫兇尚逍遙法外, 香港人如果真係想替枉死同胞出一口氣?
1c@5Shh eG0|:?:k 並不是搞一些百萬行形式的無聲抗議, 而是要有實幹性行動, OiqYx?rHK2Z
例如衝擊菲律賓 ...
;IT8ZQ'c v1l [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481257&ptid=235268][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-8-29 08:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
0i(_5OJ:rs/e!Ag&] :p1U C5B9~
衝擊領事館燒領事館就叫替枉死同胞出一口氣?
d f NB8zm 思想幼稚到白痴既地步,Tix M&T5t-f
燒完又點?幫兇仍然逍遙法外,
(x.gy6Dh;m2I 咁做只會比賓佬逃避責任同落閘既藉口,
%} ] [8t U$g sK6r_!Fz 更加影響香港既聲譽,
(pV'Z:nQ#Pss%L 你估宜家幼稚園細路仔打架,S(Uq"Ac0i6~ Zs
你打我一拳我要踢番你一腳?
(j BM6kt-\f+R 講野前都唔用腦諗下 mZ n[+j8q!j8B
你咁夠膽又唔見你做?2E+DVs F)P
講到天花龍鳳容乜易, 咁大個人理智D啦唔該XsB j(A:JUVJX }
講就兇狠做就碌能

jojojojoj 發表於 2010-8-30 12:29 AM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-8-30 12:31 AM 編輯 [/i]W$I~7JvC+tl;O

1L/O'O3[(M,[ G] [quote],r|jp0Z `)a` i

F&y5U$yy[&k`I 何謂沒意義?)]s!f~(|*j
其實大家有冇諗過,門多薩屍身被有些菲人蓋上國旗背後o既意義?c O2s(_!L([6m,I;lj
其實只要用腦諗諗,就知另有內情HuAsUUI
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481289&ptid=235268][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-29 10:28 PM[/color][/url][/size][/quote]m9Vmv O z(f&V

k\'AW8Go1e;o Z 蓋國旗, 放警帽, 話就話比你班人黎查, 但又極速葬條屍,
cF [s~9w:T%H 成單野根本都有古怪, 完全唔合理&K0n/~ M%U%oJ
追究死人點會冇意義

infjlam 發表於 2010-8-30 12:48 AM

菲 議 員 指 門 多 薩 棺 可 蓋 國 旗 2010/08/29 21:09  s z%v"m WD

DN,dA"Z?!mk 菲 律 賓 一 名 參 議 員 指 , 中 國 不 應 該 抗 議 槍 手 門 多 薩 的 棺 木 蓋 上 國 旗 。
QXX:[Y@*t 參 議 院 前 任 多 數 派 領 袖 潘 希 利 南 指 , 菲 律 賓 是 一 個 民 主 自 由 國 家 , 沒 有 法 律 禁 止 家 人 為 槍 手
}+Oy+yw!\z 蓋 國 旗 。 雖 然 他 本 人 並 不 同 意 做 法 , 但 希 望 中 方 明 白 , 大 家 ? 體 制 不 同 , 在 一 國 禁 止 的 事 , 另
e7J5i9|Zk!T,K }0f w 一 國 未 必 一 樣 禁 止 。 他 又 相 信 中 國 會 尊 重 菲 律 賓 主 權 , 不 會 在 這 問 題 上 威 嚇 一 個 小 國 。
W0E8q,j9C g-\ i3KQ'r:o
S4r$hb"Xze WQ7h
[url=http://cablenews.i-cable.com/webapps/news_video/index.php?news_id=340957]http://cablenews.i-cable.com/webapps/news_video/index.php?news_id=340957[/url]+g n#R{!q w6r

xoX h0?r btxH5G O
阿爺,你咁有種,就係時候做野喇,呢D國家唔駛同佢客氣呀,呢鋪全港市民,都支持你同匪國玩鋪大呀!:gun:

jojojojoj 發表於 2010-8-30 01:30 AM

[quote]菲 議 員 指 門 多 薩 棺 可 蓋 國 旗 2010/08/29 21:09  
"]9M`%^*V5G-I6fJ z"{Omm*Gj
菲 律 賓 一 名 參 議 員 指 , 中 國 不 應 該 抗 議 槍 手 門 多 薩 的 棺 木 蓋 上 國 旗 。
7?7aFRYxy 參 議 院 前 任 多 數 派 領 袖 潘 希 利 南 指 , 菲 律 ...rX6oUz
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481382&ptid=235268][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-30 12:48 AM[/color][/url][/size][/quote]
)W[;](I| y1U p#b[}+U Ptcm|
可以講到自己係被威嚇既一個小國, 真係好野, 扮受害者,
]NqM2w%LY,efJ 講埋D咁既野, 賓佬D外交手腕真係差到無倫,
3mP2BGee!~ 究竟班菲律賓人有咩係掂?
t V5z"k4m9U,ia6S ` 其實都唔應該只係抗議槍手棺木蓋國旗,
;iTa#fm+R6OQY!egR5o 佢葬都唔應該啦

infjlam 發表於 2010-8-30 02:00 AM

[quote]
dc&_w8Z(}$[5g 佢葬都唔應該啦 ...
I2e/b1W6D)jF7X [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481414&ptid=235268][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-30 01:30 AM[/color][/url][/size][/quote] \9b8h,uIVf

^h/pe0TC 咁又唔駛要去到死無葬身之地.../{ b`+r Y'b*\
/_!W ~(@;d E_7}
不過菲律賓呢壇野,看來唔係咁易落幕...

jojojojoj 發表於 2010-8-30 02:07 AM

[quote] zL(t.bg@,o{0Cz

9x'a)sQgA Pz$@-{*O.@ 咁又唔駛要去到死無葬身之地...
o$xmy vz Y{&A$MF
V \#Xqu/X f*t 不過菲律賓呢壇野,看來唔係咁易落幕...
F z4A6baS [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481424&ptid=235268][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-30 02:00 AM[/color][/url][/size][/quote]
v)L,n;HC
jT4?8Y%T;oI6M 唔係話唔比佢葬,
/Xp8R6xw0Q 但事發只係短短幾日咁就葬左佢係咪快左D?
v@1UD'A$O]#} 究竟有冇驗過屍? I!Fx8?7LP
有冇CHECK過佢身上有冇D咩線索?W5Y F G/o
一話放班人過黎查就即刻領屍即葬,
'F-a(Is O 會唔會係怕人係佢身上CHECK到D乜?

infjlam 發表於 2010-8-30 02:14 AM

[quote]
p*["lL#f
#O*Qa'`)f+v]-E 唔係話唔比佢葬,
V9\+y0[~]0W2D7M 但事發只係短短幾日咁就葬左佢係咪快左D?
a-xq5Sqn.}1a2` 究竟有冇驗過屍?._Z a(Li4^*`
有冇CHECK過佢身上有冇D咩線索?e:H rd@GU
一話放班人過黎查就即刻領屍即葬,,e;Plr`P0H
會唔會係怕人係佢身上CHECK到D乜? ...|LFinW:@v@ q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481426&ptid=235268][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-30 02:07 AM[/color][/url][/size][/quote]
%La3Zl?nK$@ ,Gq4O aC4e
匪國上下,擺明係唔見得光,身有屎囉,2n-Dfjr!k
但香港(甚至阿爺)你又奈得佢何?xhl,BOx1}:h$^
cw d/l3bx*y7P
當一個國家上下,可以無恥到呢個地步,{Y.`G.y5R#e){
你還應對它還有任何期望嗎?

電梯男 發表於 2010-8-30 02:31 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jojojojoj 發表於 2010-8-30 02:32 AM

[quote]
I$fl9R3X3s{
j Z6ZIt 匪國上下,擺明係唔見得光,身有屎囉,v`o0b0k%Z
但香港(甚至阿爺)你又奈得佢何?)y*A#bJB,~
H)]0t%ck?A+\
當一個國家上下,可以無恥到呢個地步,$v|3t#ab d o,_#D:a6h
你還應對它還有任何期望嗎? ...h1S IC/o PU4k(Wa%W)l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481429&ptid=235268][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-30 02:14 AM[/color][/url][/size][/quote]hUs,z$TZoN
Y'}#?a;m"X
成單野要查根本有排查,yw Hz;DwY
只係查在場既人都有排搞,!xd"b.C%trji
唔好話人地就算香港,~ VF:p#K
之前徐步高案都係有疑點而不了了之/P(dH"lE ISh'Es
但今次賓佬做到咁低章真係好野

電梯男 發表於 2010-8-30 02:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-8-30 10:36 AM

[quote]
;s~.dn*|o
"TC m1t9~I6]"s 衝擊領事館燒領事館就叫替枉死同胞出一口氣?a/T C%uT}i6z!m
思想幼稚到白痴既地步,A a!c{/_6DD&j1}
燒完又點?幫兇仍然逍遙法外,
k:X qB)EV(A 咁做只會比賓佬逃避責任同落閘既藉口,,a0{u4Mt
更加影響香港既聲譽,
_x2i#l ^wdQ8?%PzKw 你估宜家幼稚園細路仔打架,c!rB+~vhT*al
你打我一拳我要踢番你一腳? ...&Q7B-B.zBb7|.~W*^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481354&ptid=235268][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-30 12:24 AM[/color][/url][/size][/quote]2_)PZ6d%AD6jd@0o
中國就係有太多好似你d咁嘅人, 出事後仲要假道學懶理性, 講埋d乜9影響香港聲譽嘅廢話;
[,k8BKDe0Ad 早十幾年, 韓國日日示威, 日日擲氣油彈, 又唔見有人話影響韓國聲譽?
-s J*a}8G[ 對付不公義的人和事, 理性的表達不滿永遠是無法成功, 適當的以暴易暴是在所難免;
:^1X&d$F5]#_ T 當年的漢奸汪精衛都主張以理性方式跟侵略中國的日本人合作, 你係咪覺得佢做得啱?
9t^\{5X]#GM;` 你問我點解唔去搞? 你都戇尻, 孫中山搞革命都唔會自己一個人啦;
"?e }*x3A4QE Pr0I 當自己處身一個當示威遊行為娛樂節目的社會中, 我一個人又可以做到乜?

jojojojoj 發表於 2010-8-30 01:39 PM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-8-30 01:41 PM 編輯 [/i]
$u%X:s I| Xt
)IF@0d!VT [quote] w)DKT5WoJ-L
中國就係有太多好似你d咁嘅人, 出事後仲要假道學懶理性, 講埋d乜9影響香港聲譽嘅廢話;o_nV,K t
早十幾年, 韓國日日示威, 日日擲氣油彈, 又唔見有人話影響韓國聲譽?
}^K3i Izv8xt 對付不公義的人和事, 理性的表達不滿永遠是無法成功, 適當 ...
K+y ut/@V5U x [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481481&ptid=235268][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-8-30 10:36 AM[/color][/url][/size][/quote]
}2R r(xbT1N'} 宜家唔係叫你同菲律賓合作殺香港人,
aN%\ V*g@} W 講乜春汪精衛?
\^7r3_%J'b[ 你唔講下唔知幾多萬年前D原始人都係靠打解決問題? V-V2|&uO5g z Z
2010年啦, 進化下啦, D思想仲係咁幼稚
?hk)T)FX:`4O 中國就係有太多好似你d咁嘅戇9仔,
~9cLs$c 用屎忽諗野, 搞到好似蠻族咁O J5|4Ot
你咁鐘意搞事, 你唔去叫人同你一齊搞革命, 睇下有幾多人跟你?
"C6`p i _9T 你都7能懵懵, 只係識講廢話, 其實就想睇香港人同賓佬一齊仆街

電梯男 發表於 2010-8-30 05:50 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-8-30 05:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Watchman 發表於 2010-8-30 10:25 PM

[quote] A,TJJ1U7ML)v
宜家唔係叫你同菲律賓合作殺香港人, V3HO R'd f;T;Ol5M/^'`
講乜春汪精衛?
:gD/]#n8y5N 你唔講下唔知幾多萬年前D原始人都係靠打解決問題?Vu.qaX2N O
2010年啦, 進化下啦, D思想仲係咁幼稚CR1ZYv+{j
中國就係有太多好似你d咁嘅戇9仔, 'W4LQ_ X*IR6R L*~ z
用屎忽諗野, 搞到好似蠻族咁+vi s{iqDC
你咁鐘意 ...o$f5g,k/A8Rw%@p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481569&ptid=235268][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-30 01:39 PM[/color][/url][/size][/quote] V5@p+kRT)l5eC4p
v tZBJk8c_|2F2u
算吧啦?-`2R-P:~2l
再同呢啲思想如此天真的戇鳩仔理論,只會浪費生命

jojojojoj 發表於 2010-8-30 11:44 PM

[quote]
p)[ g-YPC:C S&N w3Y;i
算吧啦
3n(f#m5di)c/_k2C P 再同呢啲思想如此天真的戇鳩仔理論,只會浪費生命t/Cu,@|+Kp+p/n
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481796&ptid=235268][color=#999999]Watchman 發表於 2010-8-30 10:25 PM[/color][/url][/size][/quote]v&]\2ou$BH6[2dEd
(i7\N1z1~j
只係覺得, 如果因為自己既不幸, 去針對晒人地成個種族, V4yS{%i!W~t
燒領事館比你燒死晒入面D人又點? 咁同個槍手有咩分別?
YE3}&Vl 再講多次, 唔係要成個菲律賓血債血償, 只係要番個真相, 還番死者公道
4d5t$h"i(Cn7`lf 唔知點解有人可以講埋D咁唔理智既野, 作為香港人真係為佢感到有D羞恥

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.