門多隆通話紀錄首次公開!!!
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 菲律賓政府和警方的怠墮和不力,固然可恨!但如果門多薩說菲律賓政府和警方對待他無辜的弟弟是豬,那麼被門多薩挾持和槍殺的港人,就連豬都不如!%o!jp2fBo
最荒謬係殺人犯門多薩死後,還蓋上菲律賓國旗?$Q @3uI+hR9De
5y$U5q mG8[
不知所謂、歪理連篇的菲律賓!:yy34: 蓋唔蓋「賓國」旗? I don't fuxking care, 追究死人沒有意義;
首惡雖已伏誅, 但一眾幫兇尚逍遙法外, 香港人如果真係想替枉死同胞出一口氣?bp1v^0V#Io-K
並不是搞一些百萬行形式的無聲抗議, 而是要有實幹性行動, +v{,`"A2krG#V
例如衝擊菲律賓領事館, 當年美國戰機誤炸南斯拉夫的中國大使館, ?d_y.Cp
中國政府同樣組織民眾衝擊在北京的美國大使館報復, &_6Xc U|?JI1OU c;Ap
嚴禁聚眾滋事的大陸尚可作此行徑, 請問自喻為國際大都會的香港, 為什麼不夠膽?6v@ `i#sN[w
打擊壞份子不能手軟, 就算一把火將菲領事館燒了, 也怪不得別人......
齋行抗議? 有Q用咩? [quote]蓋唔蓋「賓國」旗? I don't fuxking care, 追究死人沒有意義;
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481257&ptid=235268][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-8-29 08:52 PM[/color][/url][/size][/quote]\$c#M @3x'[}L$S
何謂沒意義?&C:ab:uR8f
其實大家有冇諗過,門多薩屍身被有些菲人蓋上國旗背後o既意義?
其實只要用腦諗諗,就知另有內情 [i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-8-30 12:36 AM 編輯 [/i]s;AP5j.? E&Q;k%Z*x2y
[quote]蓋唔蓋「賓國」旗? I don't fuxking care, 追究死人沒有意義;
首惡雖已伏誅, 但一眾幫兇尚逍遙法外, 香港人如果真係想替枉死同胞出一口氣?
並不是搞一些百萬行形式的無聲抗議, 而是要有實幹性行動, OiqYx?rH K2Z
例如衝擊菲律賓 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481257&ptid=235268][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-8-29 08:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
:p1U C5B9~
衝擊領事館燒領事館就叫替枉死同胞出一口氣?
思想幼稚到白痴既地步,Tix M&T5t-f
燒完又點?幫兇仍然逍遙法外,
咁做只會比賓佬逃避責任同落閘既藉口,
更加影響香港既聲譽,
你估宜家幼稚園細路仔打架,S(Uq"A c0i6~ Zs
你打我一拳我要踢番你一腳?
講野前都唔用腦諗下 mZ n[+j8q!j8B
你咁夠膽又唔見你做?2E+DVs F)P
講到天花龍鳳容乜易, 咁大個人理智D啦唔該XsB j(A:JUVJX }
講就兇狠做就碌能 [i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-8-30 12:31 AM 編輯 [/i]W$I~7JvC+tl;O
[quote],r|jp0Z`)a` i
何謂沒意義?)]s!f~(|*j
其實大家有冇諗過,門多薩屍身被有些菲人蓋上國旗背後o既意義?c O2s(_!L([6m,I;lj
其實只要用腦諗諗,就知另有內情HuAsUUI
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481289&ptid=235268][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-29 10:28 PM[/color][/url][/size][/quote]m9VmvO z(f&V
蓋國旗, 放警帽, 話就話比你班人黎查, 但又極速葬條屍,
成單野根本都有古怪, 完全唔合理&K0n/~M%U%oJ
追究死人點會冇意義 菲 議 員 指 門 多 薩 棺 可 蓋 國 旗 2010/08/29 21:09