娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-8-29 04:33 PM

門多隆通話紀錄首次公開!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-8-29 07:35 PM

菲律賓政府和警方的怠墮和不力,固然可恨!
GBAQq Q,@O"V)e 但如果門多薩說菲律賓政府和警方對待他無辜的弟弟是豬,那麼被門多薩挾持和槍殺的港人,就連豬都不如!*~8E9Qq!q g%U
最荒謬係殺人犯門多薩死後,還蓋上菲律賓國旗?
@jr-Z wS,_
g7UgsU"llH9n 不知所謂、歪理連篇的菲律賓!:yy34:

打狗棒 發表於 2010-8-29 08:52 PM

蓋唔蓋「賓國」旗? I don't fuxking care, 追究死人沒有意義;`4R K1E?^?
首惡雖已伏誅, 但一眾幫兇尚逍遙法外, 香港人如果真係想替枉死同胞出一口氣?2u9q6p r fX9\ uY
並不是搞一些百萬行形式的無聲抗議, 而是要有實幹性行動, hX#tUWN"I*Cr
例如衝擊菲律賓領事館, 當年美國戰機誤炸南斯拉夫的中國大使館,
V6| H&]gc@o*\9w"S,O'J 中國政府同樣組織民眾衝擊在北京的美國大使館報復, fVT%i#qg/jU
嚴禁聚眾滋事的大陸尚可作此行徑, 請問自喻為國際大都會的香港, 為什麼不夠膽?;Q|$@1^} sn1QI
打擊壞份子不能手軟, 就算一把火將菲領事館燒了, 也怪不得別人......
}"buyw ]e)v 齋行抗議? 有Q用咩?

infjlam 發表於 2010-8-29 10:28 PM

[quote]蓋唔蓋「賓國」旗? I don't fuxking care, 追究死人沒有意義;
-PU I}?"r'n*P2i| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481257&ptid=235268][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-8-29 08:52 PM[/color][/url][/size][/quote]4FQ5k6zXTf8Lj
6{9ZHd}]
何謂沒意義?X X~Oq:Y XI&p6Z
其實大家有冇諗過,門多薩屍身被有些菲人蓋上國旗背後o既意義?
P.UR!gb 其實只要用腦諗諗,就知另有內情

jojojojoj 發表於 2010-8-30 12:24 AM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-8-30 12:36 AM 編輯 [/i] P` s#Xami;y
&E2G@3V/Ov#~
[quote]蓋唔蓋「賓國」旗? I don't fuxking care, 追究死人沒有意義;u&R(H0BB
首惡雖已伏誅, 但一眾幫兇尚逍遙法外, 香港人如果真係想替枉死同胞出一口氣?(vl&lz-z!E3A)pA
並不是搞一些百萬行形式的無聲抗議, 而是要有實幹性行動, 0Hcbt(H1OgH
例如衝擊菲律賓 ...
~$j y R%_ mF [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481257&ptid=235268][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-8-29 08:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
!H\ h6h~ ^AA&L-UPm
衝擊領事館燒領事館就叫替枉死同胞出一口氣?R Q[p ^h'~KZ9r
思想幼稚到白痴既地步,)~ Fh Wwi{1U
燒完又點?幫兇仍然逍遙法外,b]r G+Fp8n(KT
咁做只會比賓佬逃避責任同落閘既藉口,xA[ l8VIl{
更加影響香港既聲譽,3s.Y_ t ]T Icj5UX
你估宜家幼稚園細路仔打架,
_|vl0_9? 你打我一拳我要踢番你一腳?
?X HNhK8VX%q 講野前都唔用腦諗下o_ }5B3dNj^
你咁夠膽又唔見你做?WPvy Kl*y
講到天花龍鳳容乜易, 咁大個人理智D啦唔該$x)u9ta4tR$z7X
講就兇狠做就碌能

jojojojoj 發表於 2010-8-30 12:29 AM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-8-30 12:31 AM 編輯 [/i]5o;Z#N T)c4bU
,nF"t$~ EbHU
[quote]c\(y kd

6~,FP+}%B&g GBQ z 何謂沒意義?
tz+M+Bi 其實大家有冇諗過,門多薩屍身被有些菲人蓋上國旗背後o既意義?2dg%i `!i
其實只要用腦諗諗,就知另有內情5V iIIg;`4y4dE
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481289&ptid=235268][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-29 10:28 PM[/color][/url][/size][/quote]GW}yu0e5P9K
&g A`4JJ]
蓋國旗, 放警帽, 話就話比你班人黎查, 但又極速葬條屍,
Z1NSIx/s"q8U3f z 成單野根本都有古怪, 完全唔合理
:V)w x;i? 追究死人點會冇意義

infjlam 發表於 2010-8-30 12:48 AM

菲 議 員 指 門 多 薩 棺 可 蓋 國 旗 2010/08/29 21:09  
#r#C YM kI
7gro,D;tsT%H 菲 律 賓 一 名 參 議 員 指 , 中 國 不 應 該 抗 議 槍 手 門 多 薩 的 棺 木 蓋 上 國 旗 。
l Pm&r(W-Hk@ 參 議 院 前 任 多 數 派 領 袖 潘 希 利 南 指 , 菲 律 賓 是 一 個 民 主 自 由 國 家 , 沒 有 法 律 禁 止 家 人 為 槍 手
#kY S0hS G*Sy h 蓋 國 旗 。 雖 然 他 本 人 並 不 同 意 做 法 , 但 希 望 中 方 明 白 , 大 家 ? 體 制 不 同 , 在 一 國 禁 止 的 事 , 另 *aU6c)ggg I
一 國 未 必 一 樣 禁 止 。 他 又 相 信 中 國 會 尊 重 菲 律 賓 主 權 , 不 會 在 這 問 題 上 威 嚇 一 個 小 國 。
Td)p8[,l2b1u
3U m(Lfq#C:F4vn .^2@+^4B;Q
[url=http://cablenews.i-cable.com/webapps/news_video/index.php?news_id=340957]http://cablenews.i-cable.com/webapps/news_video/index.php?news_id=340957[/url]e7|m h.pt
MCe$Q%bGy }v
'UW4D `h i$[
阿爺,你咁有種,就係時候做野喇,呢D國家唔駛同佢客氣呀,呢鋪全港市民,都支持你同匪國玩鋪大呀!:gun:

jojojojoj 發表於 2010-8-30 01:30 AM

[quote]菲 議 員 指 門 多 薩 棺 可 蓋 國 旗 2010/08/29 21:09  
k9|4^Ys3U6`^*a o[3dDql6m O
菲 律 賓 一 名 參 議 員 指 , 中 國 不 應 該 抗 議 槍 手 門 多 薩 的 棺 木 蓋 上 國 旗 。
B+]R+ceo&C 參 議 院 前 任 多 數 派 領 袖 潘 希 利 南 指 , 菲 律 ...
n)~;m'_jk0l [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481382&ptid=235268][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-30 12:48 AM[/color][/url][/size][/quote]
n1LL p:`dj!q3A^
d*m iYR 可以講到自己係被威嚇既一個小國, 真係好野, 扮受害者, -Z,xiD d
講埋D咁既野, 賓佬D外交手腕真係差到無倫,
hs\W9o)e 究竟班菲律賓人有咩係掂?
w)],H!q4qa 其實都唔應該只係抗議槍手棺木蓋國旗,
|{&v)@:SF 佢葬都唔應該啦

infjlam 發表於 2010-8-30 02:00 AM

[quote]
Z?{"X3o4Z)PF 佢葬都唔應該啦 ...PQ L.g4|e}a
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481414&ptid=235268][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-30 01:30 AM[/color][/url][/size][/quote]
(Z3e,f:F7Ql
QBQ5}L m 咁又唔駛要去到死無葬身之地...Yt']#U#]6TdM

8B~0} \c.[ 不過菲律賓呢壇野,看來唔係咁易落幕...

jojojojoj 發表於 2010-8-30 02:07 AM

[quote]
*d+mb ]r"z *gL.@&_#gD6_,~m#F] e
咁又唔駛要去到死無葬身之地...8| i4p8f;e Z-zT
0D0X&U1{Z%Y[ K
不過菲律賓呢壇野,看來唔係咁易落幕...
4tI$SI WYH [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481424&ptid=235268][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-30 02:00 AM[/color][/url][/size][/quote]~*C [wl1y3R'}Prgr

;V#p0r-CcR!^/J,F,S O 唔係話唔比佢葬, FU y0S B/l T0n;X1^
但事發只係短短幾日咁就葬左佢係咪快左D?
e)FOzh|6i 究竟有冇驗過屍?:^&Yp^%_[:E
有冇CHECK過佢身上有冇D咩線索?o7d+Hu-kiK
一話放班人過黎查就即刻領屍即葬,
3`duNk6_FR 會唔會係怕人係佢身上CHECK到D乜?

infjlam 發表於 2010-8-30 02:14 AM

[quote]4vz ~C%EkJT

Z]5~MJ&L*HedL 唔係話唔比佢葬,
rcuXv+T"b sy 但事發只係短短幾日咁就葬左佢係咪快左D?
'`$o0U"| |m;}+X { 究竟有冇驗過屍?S.H)P X8VJ
有冇CHECK過佢身上有冇D咩線索?2n1L A,Ku)?h(Zw
一話放班人過黎查就即刻領屍即葬,
5Rw0Z XK6_*r SK 會唔會係怕人係佢身上CHECK到D乜? ...
nJ(]kp Y"?"J[;ac [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481426&ptid=235268][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-30 02:07 AM[/color][/url][/size][/quote]
]s5H,Cc E{!e
fZ)^wpJ B&P 匪國上下,擺明係唔見得光,身有屎囉,2jmjTG)`5I9k
但香港(甚至阿爺)你又奈得佢何?
"F$@#r9hX/CxRAv e1[_~2d2f:x je |8D
當一個國家上下,可以無恥到呢個地步,d0e$y bky
你還應對它還有任何期望嗎?

電梯男 發表於 2010-8-30 02:31 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jojojojoj 發表於 2010-8-30 02:32 AM

[quote]
H_ uugS{s -UIT/e6xq3\.K3PpG
匪國上下,擺明係唔見得光,身有屎囉,4R+RP? @\O
但香港(甚至阿爺)你又奈得佢何?
$xhj-d PY(Vu0U j ZSiQ#hvC6?0H
當一個國家上下,可以無恥到呢個地步,
.NPzhg r 你還應對它還有任何期望嗎? ...
h#D6Sj)MP [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481429&ptid=235268][color=#999999]infjlam 發表於 2010-8-30 02:14 AM[/color][/url][/size][/quote]
qU?3?A8gfs
kZd9w G%q ~P 成單野要查根本有排查,
yc)Lc0O]"H 只係查在場既人都有排搞,9Y1~+S7xn6hf2~;BZ1K
唔好話人地就算香港,b"]W ['C.Te
之前徐步高案都係有疑點而不了了之[rn [o
但今次賓佬做到咁低章真係好野

電梯男 發表於 2010-8-30 02:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-8-30 10:36 AM

[quote]3[oz5[*W f?

!i5J/Q(M"aWq 衝擊領事館燒領事館就叫替枉死同胞出一口氣?I)|8s&t,i.VH1Khj Y
思想幼稚到白痴既地步,NyR X&T
燒完又點?幫兇仍然逍遙法外,-I.ZeHl x|
咁做只會比賓佬逃避責任同落閘既藉口,I'L-L.c%X
更加影響香港既聲譽,
6b6B7NR'Ggmd 你估宜家幼稚園細路仔打架,Ob'm;qA&g1siN fS7h
你打我一拳我要踢番你一腳? ...
~8plPM*IP,r [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481354&ptid=235268][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-30 12:24 AM[/color][/url][/size][/quote]1];jKw-apD*Y
中國就係有太多好似你d咁嘅人, 出事後仲要假道學懶理性, 講埋d乜9影響香港聲譽嘅廢話;
,@T8Y,[^ b'_7^ 早十幾年, 韓國日日示威, 日日擲氣油彈, 又唔見有人話影響韓國聲譽?
5D)U!SU5m 對付不公義的人和事, 理性的表達不滿永遠是無法成功, 適當的以暴易暴是在所難免;{] ZmW1W*@]
當年的漢奸汪精衛都主張以理性方式跟侵略中國的日本人合作, 你係咪覺得佢做得啱? -Pd7gXQ?/c[+R:K
你問我點解唔去搞? 你都戇尻, 孫中山搞革命都唔會自己一個人啦;
2PIv i sdy 當自己處身一個當示威遊行為娛樂節目的社會中, 我一個人又可以做到乜?

jojojojoj 發表於 2010-8-30 01:39 PM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-8-30 01:41 PM 編輯 [/i]K}T(?)o0`0Ww`

i8[e$NA3^Lp)nk [quote]+GO,[ O.p2e
中國就係有太多好似你d咁嘅人, 出事後仲要假道學懶理性, 講埋d乜9影響香港聲譽嘅廢話;L^y?I0|$`9}
早十幾年, 韓國日日示威, 日日擲氣油彈, 又唔見有人話影響韓國聲譽?
D:j/ZWe 對付不公義的人和事, 理性的表達不滿永遠是無法成功, 適當 ...
N&h*G(bH"} [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481481&ptid=235268][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-8-30 10:36 AM[/color][/url][/size][/quote] ^d#W!a;o9a
宜家唔係叫你同菲律賓合作殺香港人,8|y@Ls5P
講乜春汪精衛?
6V:TpXA2N U8] 你唔講下唔知幾多萬年前D原始人都係靠打解決問題?h}!m)_6F
2010年啦, 進化下啦, D思想仲係咁幼稚 y"bc,|p&\fz%g
中國就係有太多好似你d咁嘅戇9仔, i:T_qDz6y[
用屎忽諗野, 搞到好似蠻族咁E|JVRk.uN Ms
你咁鐘意搞事, 你唔去叫人同你一齊搞革命, 睇下有幾多人跟你?
Ax;| h/v i 你都7能懵懵, 只係識講廢話, 其實就想睇香港人同賓佬一齊仆街

電梯男 發表於 2010-8-30 05:50 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-8-30 05:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Watchman 發表於 2010-8-30 10:25 PM

[quote]\f0X2A6a$S3C/n
宜家唔係叫你同菲律賓合作殺香港人,rw#?6YD!W0R#T
講乜春汪精衛?].}]#tf+y6@|e
你唔講下唔知幾多萬年前D原始人都係靠打解決問題?
5x)}9LT3Q:h[zt5G 2010年啦, 進化下啦, D思想仲係咁幼稚
1} h B'`fUu*to(V 中國就係有太多好似你d咁嘅戇9仔, xI(zp DPU,U.VzYZ
用屎忽諗野, 搞到好似蠻族咁*~yF'n+\6\b
你咁鐘意 ... \ ba.K ?x%pmQ G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481569&ptid=235268][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-30 01:39 PM[/color][/url][/size][/quote]7wCdS$u u,A Ys@
*K1NB0Ln
算吧啦
{ \{%QN/Y DO5? 再同呢啲思想如此天真的戇鳩仔理論,只會浪費生命

jojojojoj 發表於 2010-8-30 11:44 PM

[quote]
Dd+q-N!h"g VI~ _/Q H,q
算吧啦
(s ?2Ye;u.T.n&l(yz2K 再同呢啲思想如此天真的戇鳩仔理論,只會浪費生命
sI iZZ:K [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3481796&ptid=235268][color=#999999]Watchman 發表於 2010-8-30 10:25 PM[/color][/url][/size][/quote]_Ml+n(l#j|j
[h'Y#}-s$IL
只係覺得, 如果因為自己既不幸, 去針對晒人地成個種族, q%m8d#S)m ?l
燒領事館比你燒死晒入面D人又點? 咁同個槍手有咩分別?
bl1c$jW!@;l'U? 再講多次, 唔係要成個菲律賓血債血償, 只係要番個真相, 還番死者公道
n.A/|,\6n 唔知點解有人可以講埋D咁唔理智既野, 作為香港人真係為佢感到有D羞恥

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.