吳國敬叫成龍收聲 斥講話不經大腦
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 吳國敬(唔覺勁)同佢個名啱啱相反...我覺得佢真係好勁!
唔係食娛樂呢行飯...點樣x點樣插條咸蟲都無問題...-PD8sJ K-w ^+CS0F$QO
講句老實說話,咸蟲仆街格衰...就全香港都知道...&SfS.m8d8CT
但佢係呢一行,絕對有影力,呢一點又真係無可否認...
估唔到[勁sir]...平時唔聲唔聲...一出聲就嚇你一驚:win: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]v"F[7LU0W9ic
有冰個敢鬧埋劉華
*uvd|jY(Ar
佢擦共匪真係肉酸到冇人有 :nogood:
"U'z}6^O)mA
但就冇人敢出聲ed+fN&xC1{fTpS
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3482204&ptid=235372][color=#999999]電梯男 發表於 2010-8-31 10:41 PM[/color][/url][/size][/quote]} Tz;vt JM(TS h
擦得肉酸 ~ 幾時輪到劉華呀? ~ 況且劉華係圈內影響力幾時及得上淫虫? ~ 咪抽水啦 ~ [quote]/u]W"dP
有冰個敢鬧埋劉華aFw ES'V9h'@
{-dd,iT:e
佢擦共匪真係肉酸到冇人有 :nogood:
"u Sr'xt$y3oF
但就冇人敢出聲
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3482204&ptid=235372][color=#999999]電梯男 發表於 2010-8-31 10:41 PM[/color][/url][/size][/quote]d!F5pK TN%c#Tb
f,jRG-l}W2R
牛華識撈過咸蟲好多...{7f+p~qxm
人緣亦應該唔錯...4H2y K K,e`-j e
世界仔...面面圓滑...
上至高層...中至同輩份...下至掃地個位阿姐... i7C;y8Z#s
佢都唔會得罪.../s#{%vsb
牛華智商,暫來講(將來做了真老屎狒...咁就唔知道佢會點?)...高過條咸蟲好多好多...
試問又點會有人話佢!
頁:
[1]