娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-8-31 07:39 PM

今晚32度!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chewlun3 發表於 2010-8-31 07:50 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-8-31 09:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2010-8-31 10:28 PM

[quote]超熱牙  :giveup:_0t'q8_[+m
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3482133&ptid=235396][color=#999999]電梯男 發表於 2010-8-31 07:39 PM[/color][/url][/size][/quote]
F W8}+uoVL)Fz
9l-nek7s 如果唔死...
9Bsh7i3}8d1\ p 每年夏天...只會越來越熱... X3J!}(fob&Z
每年高半度.....
QJ#U:wC Y Av%^ 10年後=5度
,tnW [Z 20年後=10...
[r e d8Nm*o7E$K 我今年30到尾...
n5]TM B,]D` 正路...捱多30-40年...
O|V5z e? 40年後...高出20度...jrng2@ H&a
打個7折...都14度...
}-lW wf@ 點捱:crybye:

電梯男 發表於 2010-8-31 10:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chewlun3 發表於 2010-8-31 10:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-9-1 12:25 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2010-9-1 01:05 AM

[quote]
K.uW0w,hAT
rEaN9s;\h1z/b 自從18世紀英國工業革命後全球溫度就開始上升牙 :crybye:
n0N!Q] s8m Q0h7` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3482200&ptid=235396][color=#999999]電梯男 發表於 2010-8-31 10:38 PM[/color][/url][/size][/quote]
N.c"{&`"E"ui4p (|&K o9R/my(RF
今年真係熱到人都癲,?7zg7Cq7B&K x
真係想連層皮都剝埋出黎...:hitwall:
+hpF4]'XE+q#y 往後日子...真係可以幻想到係如何艱辛:hitwall:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.