唸唸下 , 其實係咪應該炒菲傭???
我唔係以菲律賓人質事件去唸 , 反而係為菲傭/菲律賓整個國家去唸 ...係陶傑 "僕人國家" 事件後 , 港台星期X檔案整左個菲律賓特輯 , 講菲傭對菲律賓既影響 ,B?7Az%@3]E$g
係 , 係經$$上菲傭為菲律賓賺取很多外匯 , 這也是一般港人了解菲傭對菲國的影響 ,
但事實上負面影響都不少 !!! 菲律賓有1~2成的工作年齡女人 , 係在國外工作 ,
而該1~2成的家庭卻特別容易出現家庭問題 , 包括子女易學壞 男人包二奶 , 甚至亂倫 ,
這些都明顯是因為女主人不在而引發的 ...3w0ys ti_!dJ
-yE o@\F]n
沒錯 , 菲傭為菲國引來的經$$利潤是相當可觀 , 但為此犠牲掉1~2成家庭的幸福值嗎???"cmA3F6m/B9]FC
菲傭輸出作為一個國家政策 , 應該只是階段性實行 , 先為此賺取外匯 , 再行發展國家經$$ ,
但30年過去 , 國家經$$有發展嗎??? 相反 , 國家經$$變更依賴菲律 ...
M#r"Y`Wn7L
係今次菲律賓事件上 , 有人提議炒菲傭洩憤 , 有一些自以為理性的人阻止 ,
說甚麼菲國政府的錯 , 不應算在人民頭上 ... 但有幾多個人想到 , 菲傭輸出政策 ,g!_#x*\Wh _NG
才是菲傭家庭真正而永恒的痛??? 本人認為菲傭輸出政策是一條不歸路 , 菲國政府已不會改善 ,+hi;h7Eh{Z2l
或者 , 斷掉這條財路 , 它們才會認真想想如何發展國家本土吧 ... [quote]我唔係以菲律賓人質事件去唸 , 反而係為菲傭/菲律賓整個國家去唸 ...
係陶傑 "僕人國家" 事件後 , 港台星期X檔案整左個菲律賓特輯 , 講菲傭對菲律賓既影響 ,
係 , 係經$$上菲傭為菲律賓賺取很多外匯 , 這也是一般港 ...O"_'@ ~+Yk`
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3482892&ptid=235462][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-2 01:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
/KB MFoA*_
:yy22: 諗諗吓,其實係咪應該ban咗你 你仲要弱智幾多次先夠?
菲國政府咁重視佢D子民, 就唔會有馬尼拉出現堆填區住左成村人既事件,3x%s8PE1b\H
炒菲傭根本就冇用, 不過係反映到你哩D廢人乜都唔做, 只係識欺壓弱勢就以為自己好威好有貢獻,
香港有你哩D人真係香港之恥:nogood: [i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-9-3 10:40 AM 編輯 [/i]5fD9GWq
[quote]你仲要弱智幾多次先夠?+lH*V O`S
菲國政府咁重視佢D子民, 就唔會有馬尼拉出現堆填區住左成村人既事件,
炒菲傭根本就冇用, 不過係反映到你哩D廢人乜都唔做, 只係識欺壓弱勢就以為自己好威好有貢獻,
香港有你哩D人真係香港之恥: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483044&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-2 09:14 PM[/color][/url][/size][/quote]
人地講野唔得咩? 你條打壞下下對人唔對事, 你估你真係大晒呀?
收皮啦......... 甘仔轉咗唔作色文, 作社評..... [quote]!u"m*em_8c&V#B0s
人地講野唔得咩? 你條打壞下下對人唔對事, 你估你真係大晒呀?&a%To:Kp@q
收皮啦.........5[q5i8O&}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483233&ptid=235462][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-3 10:34 AM[/color][/url][/size][/quote]BN:zLb0r(@d
|/v},Me6E!i [3xBB
咩能野叫對人唔對事?4z2M"F%s/tu+Sm
衣家罷明係對你兩條柒碌D戆9事F'e8mGU{
你戇9就大能晒?
兩條柒能懵懵以為自己好能有道理
咁能鍾意收收你老母D西水啦 [quote]0HZ-flP9[
[4i+l.{q7_gg)U;m
我衣家罷明係做d柒碌D戆9事,nB cnF|N'Q+|
我戇9就不嬲大能晒, ttA fA
我柒能懵懵以為自己好能有道理
我最能鍾意收我老母D西水啦0U2tP'[#G4ar
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483397&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-3 06:34 PM[/color][/url][/size][/quote]
:eek: :eek: :haha: 低9能 [quote]低9能
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483514&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-4 01:28 AM[/color][/url][/size][/quote]
n[*J*N9|7l2w%R
人地叫話唔好搞狗仔呀:secret: [quote]我老母生到我低9能
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483514&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-4 01:28 AM[/color][/url][/size][/quote]
:giveup: :haha: [quote]
人地叫話唔好搞狗仔呀:secret:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483517&ptid=235462][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-4 01:40 AM[/color][/url][/size][/quote]
B hc$A~Hi7}:Y(]&x)|j
咁搵人比條狗帶同口罩佢, 等佢發瘟果陣唔洗出黎亂咁吠,_Wg2{HHt7p
唔係比人知道左隻戇狗狗腦殘加智障盞比人捉去人道毀滅 :secret: [quote]
6t"mm\v%A)_ Zf
我老母用條狗帶同口罩, 等我發瘟果陣唔洗出黎亂咁吠,&u[S z|
唔係比人知道左我戇狗狗腦殘加智障盞比人捉去人道毀滅 :secret:z%q'i7Xr1[ Pku
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483685&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-4 06:58 PM[/color][/url][/size][/quote].TzI%zS"L*ge
:o :o :good: 技窮拿? 冇第二招? 講唔掂理虧就做埋D低能野?F z3X1J,e8McH"`
你不如改名做戇狗棒或者濕尻棒, 戇尻當有趣,/n5hnc5T(U;mZ.EZ3r!\m
你繼續改, 咁叻改埋我回覆, 改個QUOTE有咩用:good: [quote]我技窮, 又冇第二招, 我專做埋D低能野,2Q+}tD ]J^-]F
我老母幫我改名做戇狗棒或者濕尻棒, 戇尻當有趣,
我係都繼續戇, 咁叻屌埋我屎忽, 剩係屌我個MOUTH有咩用:good:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483796&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-5 01:17 AM[/color][/url][/size][/quote]
:o :haha: :eek:
頁:
[1]