娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2010-9-2 01:25 PM

唸唸下 , 其實係咪應該炒菲傭???

我唔係以菲律賓人質事件去唸 , 反而係為菲傭/菲律賓整個國家去唸 ...
O O&M^3G]&p;} 係陶傑 "僕人國家" 事件後 , 港台星期X檔案整左個菲律賓特輯 , 講菲傭對菲律賓既影響 ,B?7Az%@3]E$g
係 , 係經$$上菲傭為菲律賓賺取很多外匯 , 這也是一般港人了解菲傭對菲國的影響 ,
M4[e(] Q%h6T9G 但事實上負面影響都不少 !!! 菲律賓有1~2成的工作年齡女人 , 係在國外工作 ,
6A,A*^_mM6V 而該1~2成的家庭卻特別容易出現家庭問題 , 包括子女易學壞 男人包二奶 , 甚至亂倫 ,
DA9_!Sa&e 這些都明顯是因為女主人不在而引發的 ...3w0ys ti_!dJ
-yE o@\F]n
沒錯 , 菲傭為菲國引來的經$$利潤是相當可觀 , 但為此犠牲掉1~2成家庭的幸福值嗎???"cmA3F6m/B9]FC
菲傭輸出作為一個國家政策 , 應該只是階段性實行 , 先為此賺取外匯 , 再行發展國家經$$ ,
2pKH2Hyr 但30年過去 , 國家經$$有發展嗎??? 相反 , 國家經$$變更依賴菲律 ...
3~0r;?5X^]TV M#r"Y`Wn7L
係今次菲律賓事件上 , 有人提議炒菲傭洩憤 , 有一些自以為理性的人阻止 ,
P.D\zC 說甚麼菲國政府的錯 , 不應算在人民頭上 ... 但有幾多個人想到 , 菲傭輸出政策 ,g!_#x*\Wh _N G
才是菲傭家庭真正而永恒的痛??? 本人認為菲傭輸出政策是一條不歸路 , 菲國政府已不會改善 ,+hi;h7Eh{Z2l
或者 , 斷掉這條財路 , 它們才會認真想想如何發展國家本土吧 ...

FHHO 發表於 2010-9-2 07:05 PM

[quote]我唔係以菲律賓人質事件去唸 , 反而係為菲傭/菲律賓整個國家去唸 ...
ps@!fP!m 係陶傑 "僕人國家" 事件後 , 港台星期X檔案整左個菲律賓特輯 , 講菲傭對菲律賓既影響 ,
E1~,d`1P h 係 , 係經$$上菲傭為菲律賓賺取很多外匯 , 這也是一般港 ...O"_'@ ~+Yk`
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3482892&ptid=235462][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-2 01:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
pO3xwd$U7Y\ /KB MFoA*_
:yy22: 諗諗吓,其實係咪應該ban咗你

jojojojoj 發表於 2010-9-2 09:14 PM

你仲要弱智幾多次先夠?
*F'|a)kV)]~j O? 菲國政府咁重視佢D子民, 就唔會有馬尼拉出現堆填區住左成村人既事件,3x%s8PE1b\H
炒菲傭根本就冇用, 不過係反映到你哩D廢人乜都唔做, 只係識欺壓弱勢就以為自己好威好有貢獻,
+FO7dn tgJ 香港有你哩D人真係香港之恥:nogood:

打狗棒 發表於 2010-9-3 10:34 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-9-3 10:40 AM 編輯 [/i]5fD9GW q

a7L/}8U+nfV,N [quote]你仲要弱智幾多次先夠?+lH*V O`S
菲國政府咁重視佢D子民, 就唔會有馬尼拉出現堆填區住左成村人既事件,
,b7c}'C0g{S{/t? 炒菲傭根本就冇用, 不過係反映到你哩D廢人乜都唔做, 只係識欺壓弱勢就以為自己好威好有貢獻,
`"i+e4T"f] 香港有你哩D人真係香港之恥: ...
d;X+q1pvaD [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483044&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-2 09:14 PM[/color][/url][/size][/quote]
"b{ejB E 人地講野唔得咩? 你條打壞下下對人唔對事, 你估你真係大晒呀?
a2Ba5D TU$z N 收皮啦.........

slwong3 發表於 2010-9-3 11:00 AM

甘仔轉咗唔作色文, 作社評.....

jojojojoj 發表於 2010-9-3 06:34 PM

[quote]!u"m*em_8c&V#B0s
人地講野唔得咩? 你條打壞下下對人唔對事, 你估你真係大晒呀?&a%To:Kp@q
收皮啦.........5[q5i8O&}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483233&ptid=235462][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-3 10:34 AM[/color][/url][/size][/quote]BN:zLb0r(@d
|/v},Me6E!i [3xBB
咩能野叫對人唔對事?4z2M"F%s/tu+Sm
衣家罷明係對你兩條柒碌D戆9事F'e8mGU{
你戇9就大能晒?
Jh8Y}N9O^A 兩條柒能懵懵以為自己好能有道理
're e KZ+[L 咁能鍾意收收你老母D西水啦

打狗棒 發表於 2010-9-4 01:21 AM

[quote]0HZ-flP9[
[4i+l.{q7_gg)U;m
我衣家罷明係做d柒碌D戆9事,nBcnF|N'Q+|
我戇9就不嬲大能晒, t tAfA
我柒能懵懵以為自己好能有道理
9~5WJ)F3N+k 我最能鍾意收我老母D西水啦0U2tP'[#G4ar
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483397&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-3 06:34 PM[/color][/url][/size][/quote]
K1]9cT%j\Q`#^ :eek: :eek: :haha:

jojojojoj 發表於 2010-9-4 01:28 AM

低9能

infjlam 發表於 2010-9-4 01:40 AM

[quote]低9能
dAs k9C [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483514&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-4 01:28 AM[/color][/url][/size][/quote]
(~W'E&?3z z6eDC n[*J*N9|7l2w%R
人地叫話唔好搞狗仔呀:secret:

打狗棒 發表於 2010-9-4 08:55 AM

[quote]我老母生到我低9能
&W(F3K_;HPfk'R [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483514&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-4 01:28 AM[/color][/url][/size][/quote]
6pD h6T1I VU f*Q :giveup: :haha:

jojojojoj 發表於 2010-9-4 06:58 PM

[quote]
e4~ C9Y'dZC0q~
y/Lg H7N Fnu-H 人地叫話唔好搞狗仔呀:secret:
;Wf"ngF*n K[+@9? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483517&ptid=235462][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-4 01:40 AM[/color][/url][/size][/quote]
Ub?2b|5p:b3[ Md Bhc$A~Hi7}:Y(]&x)|j
咁搵人比條狗帶同口罩佢, 等佢發瘟果陣唔洗出黎亂咁吠,_Wg2{HH t7p
唔係比人知道左隻戇狗狗腦殘加智障盞比人捉去人道毀滅 :secret:

打狗棒 發表於 2010-9-4 11:02 PM

[quote]
n%j4x} y a!S B{H 6t"mm\v%A)_ Zf
我老母用條狗帶同口罩, 等我發瘟果陣唔洗出黎亂咁吠,&u[S z|
唔係比人知道左我戇狗狗腦殘加智障盞比人捉去人道毀滅 :secret:z%q'i7Xr1[ P ku
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483685&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-4 06:58 PM[/color][/url][/size][/quote].TzI%zS"L*ge
:o :o :good:

jojojojoj 發表於 2010-9-5 01:17 AM

技窮拿? 冇第二招? 講唔掂理虧就做埋D低能野?F z3X1J,e8M cH"`
你不如改名做戇狗棒或者濕尻棒, 戇尻當有趣,/n5hnc5T(U;mZ.EZ3r!\m
你繼續改, 咁叻改埋我回覆, 改個QUOTE有咩用:good:

打狗棒 發表於 2010-9-5 09:52 AM

[quote]我技窮, 又冇第二招, 我專做埋D低能野,2Q+}tD]J^-]F
我老母幫我改名做戇狗棒或者濕尻棒, 戇尻當有趣,
4kCx;F I9w6l+DV!J 我係都繼續戇, 咁叻屌埋我屎忽, 剩係屌我個MOUTH有咩用:good:
dD_4X+Vg+H1e#k [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483796&ptid=235462][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-5 01:17 AM[/color][/url][/size][/quote]
Z6z!el Awj!jl2GV :o :haha: :eek:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.