娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lv123 發表於 2010-9-4 12:42 PM

雲海插菲律賓馬尼拉劫持事件

菲律賓馬尼拉劫持事件雖然過了咁多天,但香港人對菲律賓政府是不滿的,雖然個節目是上個星期,但插成龍好精彩。所以轉貼; f Q$`]k5KS,F#ld
[url=http://www.youtube.com/watch?v=1lYdfH1rQLg]http://www.youtube.com/watch?v=1lYdfH1rQLg[/url] part 1
1`0Q"Zx`if4b/H9] 插成龍好像part 4 定5,6。7Y{_*cB/n#N
雲海說出大家心聲。

jojojojoj 發表於 2010-9-4 07:06 PM

傳媒黎講真係唔係個個敢插, 西方同犬陽仲衰, 插都講到撐佢咁
k[)y%k|#vv3}f"?z 佢同菲政府都一樣, 唔比人插下唔安樂6SRk3a7x:Wlu8o8q
v pL#hI)yPz\
[url=http://www.wazzup.com.hk/radio.php?progid=38][color=#000000]http://www.wazzup.com.hk/radio.php?progid=38[/color][/url]

211893484 發表於 2010-9-5 08:47 PM

雲海好野

費事高 發表於 2010-9-6 03:35 AM

我直接從第4part聽起...
Ra.O_A 簡直無得頂,講出好多香港人心聲:win:

johncheung717 發表於 2010-9-6 02:54 PM

成龍我睇下你點翻身~~

limited-too 發表於 2010-9-6 03:23 PM

[quote]成龍我睇下你點翻身~~
5~s6EB K0W [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3484377&ptid=235550][color=#999999]johncheung717 發表於 2010-9-6 02:54 PM[/color][/url][/size][/quote]5^:lZ{B x;uZ {j

8Ou`o1a eD/h+k{ 佢不用點翻身bo...以佢今時今日的地位, 大把女星仔, 大把發星夢的女仔, 都主動投懷送抱..再加上佢和淫成一齊,
(?/n0q"f-c%l 講真, 不如大家估下在這個圈裡還有幾多位女星未被佢淫過好過啦...

費事高 發表於 2010-9-6 06:29 PM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-9-6 06:35 PM 編輯 [/i]]"p$|NKh,or|h

"KT_5w9tm#~F-J,q [quote]成龍我睇下你點翻身~~j,e(^ qB} x M
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3484377&ptid=235550][color=#999999]johncheung717 發表於 2010-9-6 02:54 PM[/color][/url][/size][/quote]
RN1GW)w !y4t0{wlAP(l` S0A!m
佢根本就唔使翻身,
y*RLdD d|/F 佢依家只係想求更多金銀衣紙,
5R w,_(W \:h5I;fu 更加大既名氣Bh4V1U uRI?,Y1V
(論名氣...佢真係比以前更[color=red]響亮[/color],踩屎踩不停...全世界都更加認識佢為人,
"e'WKtAiP$u 簡直就名動四方...真係求仁得仁:D )佢翻身與否...都唔會餓得死佢...
Z,I{M d[TI 一樣大把女星等佢x.....阿嬌呢一類...才叫作翻唔到身...咸蟲根本就遊戲人間...
4q8W.?{xW |$\:V 隨心隨意為所慾為...講食力...佢再賤多百倍千倍...呢個圈都唔會有太多人敢插佢...8zd2Y {V ]g(s
全世界都知道佢淨係識用下體諗野...身體結構異於常人...個屎狒生係個腦
$[`myY 但以佢今時今日既身家,真係用多幾世人都未必用得晒...`#o6JD"v8pq3as
但二世祖敗家仔,將來接收咸蟲份遺產,會唔會敗晒咸蟲份身家?
N/D)V\1Nv 咁就天曉得?不過咸蟲已經無眼睇!9T1d;Q&c ?^e
牛耕田馬食縠,老豆賺錢仔享福...he |9[O[Y6of
過多10零20年...可能街邊個乞兒都多錢過敗家仔:naughty:

jojojojoj 發表於 2010-9-6 10:06 PM

[quote]
V#^xp| Z,A f{upyZ
佢根本就唔使翻身,
]#n hv+v,G 佢依家只係想求更多金銀衣紙,o,I K#U(o W|;Y*M2X
更加大既名氣,m&~gT \o WHu
(論名氣...佢真係比以前更響亮,踩屎踩不停...全世界都更加認識佢為人,
0[]!vpS&E9~ 簡直就名動四方...真係求仁得仁:D )佢翻身與否...都唔會餓得死佢...7TG*Z IM]M
一樣大把 ...%?"},i0R(T@N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3484467&ptid=235550][color=#999999]費事高 發表於 2010-9-6 06:29 PM[/color][/url][/size][/quote]
@Mw'B r/VAL
$z&`_,pMf-a(o 佢爆左單所有男人都會犯既錯之後, 咪又大把等上位既女送上門, i:m%B%YL x]ff
將紙移月未高當年個個排住隊張開腿, D女都唔介意比人知,e)}x1k+e4U
佢最緊要有女小, 翻唔翻身有乜咁重要, m-Cz1gCv#E
翻到身又點? 一把年紀唔通仲同你拍埋D打打殺殺咩,
#g`B1~W 有力留番黎UN多兩條女唔好?

費事高 發表於 2010-9-6 11:01 PM

[quote]
e_0vX\EjI
w7m6CrQmP 佢爆左單所有男人都會犯既錯之後, 咪又大把等上位既女送上門,
3s E6|2t(U 將紙移月未高當年個個排住隊張開腿, D女都唔介意比人知,xvwx.c]3D]
佢最緊要有女小, 翻唔翻身有乜咁重要, -v9ON;M w-H
翻到身又點? 一把年紀唔通仲同你拍埋D打打殺殺咩,1N.vT2[S%zFa}
有 ...*CYn m/[:~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3484539&ptid=235550][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-6 10:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
U;_Ws9Z J'dY F~rV
上一代班女星,我諗蟲哥真係大部份食晒...H8k+i9U` ~
現今女星...佢亦食唔少...不過唔知佢有無快阿仔一步? H(}1^uKSZ {C
一早就食過[洩慾琪]? 阿仔執二手:dev:
A C7~G | 佢仲憑咩打打殺殺?out晒啦!要睇都睇[甄子丹]真功夫啦!
~M w"fp4^(WNu 仲睇佢玩馬騮戲?真係后悔廿幾年前不停供養佢...比錢入場睇佢做戲-.-"

jojojojoj 發表於 2010-9-7 12:21 AM

[quote]
4m\fg$}1s2r
0j:pgR5~^;m 上一代班女星,我諗蟲哥真係大部份食晒...3[lo2I/tcxm
現今女星...佢亦食唔少...不過唔知佢有無快阿仔一步? y%w,Y(D2H3q
一早就食過[洩慾琪]? 阿仔執二手:dev:
b|b#z0r0Ui A 佢仲憑咩打打殺殺?out晒啦!要睇都睇[甄子丹]真功夫啦!i?:f0g*O
仲睇佢玩馬騮戲?真係 ...}ne;XS
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3484563&ptid=235550][color=#999999]費事高 發表於 2010-9-6 11:01 PM[/color][/url][/size][/quote]e%zb0g:iyA

^6j4D.N }$I 洩慾琪就冇, 佢而家主要都係食佢襟兄呀獸性D二手菜,%Fxb[X],N
不過"江湖傳聞"話佢同個仔兩個爭食黑鮑, 當初個仔出道同隻黑鮑拍戲起痰,
'n2m0\tR.Nh#y8~ ~ 正想上之際比呀虫哥教訓左一餐, 連三手黑鮑都唔留比個仔
jTw \-U%v H$a"N 哩單野傳得好行

infjlam 發表於 2010-9-7 01:30 AM

講到窒條成蟲,蕭若元講得都好正!串佢做「神龍」:naughty:
/} n(lsnh:n
,r)_8Jf.hIkEJ 唉,其實再講條蟲,講o黎把o羊?Yi2FChC&U T;ZZG
條淫蟲D醜事,簡直馨竹難書,鑊鑊高潮鑊鑊金,*{-F(H,{)sFq4t)G
我只有一個要求,就係叫佢唔好認自己係香港人,點解?iqK_v5u4J3H'mr
[b][size=5]因為佢簡直影衰晒全香港o既男人呀!:yy09: [/size][/b]

費事高 發表於 2010-9-7 04:01 AM

[quote]講到窒條成蟲,蕭若元講得都好正!串佢做「神龍」:naughty:
kV+}Ni0qz
*|UG2K3?$ps.q 唉,其實再講條蟲,講o黎把o羊?
&XB vA$gV do8M#j]O!p 條淫蟲D醜事,簡直馨竹難書,鑊鑊高潮鑊鑊金,h(G1jfP1yh
我只有一個要求,就係叫佢唔好認自己係香港人,點解?
N P(yJW#J g7^^ 因為佢簡直影衰晒 ...
/`{"S7p2`3Gd3Q`cM [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3484638&ptid=235550][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-7 01:30 AM[/color][/url][/size][/quote]
j2Q Fs|(v U t#@l~m/LQ:sf
可惜佢自己直到依家,仲係以為自己係香港驕驕傲:haha:
a d0l*nXdl;_OeL 佢仍然以為香港人當佢係寶...個下先慘呢:haha:

lv123 發表於 2010-9-8 10:07 AM

現在見到爆王洗頭水都覺討厭,一見個廣告,就轉台。說回菲律賓單case ,雖過了那麼多日﹐始終放不下,星期日見到d 賓賓個感覺好怪。再看個d 所調聆訊會、一周刊所寫經過,香港o 記過去調查,菲律賓的調杳人員如何不pro 的處理証物﹐好像子彈殼同彈頭,無好好的記錄同分頪,好像彈頭發現立置,不分開一大袋就算,根本會破壞子彈萊福線,香港o 記想用laser 用作彈逆分析﹐但菲律賓卻要用傳統拉線:分析萊福線又是用傳統microscope 一粒粒對,但有方法用儀器20 分鐘可以查一粒,傳統就費時失事許多。
M;Y5e0m+OdIR      成件事那麼使香港人着急除了大家看住事發經過、而且死者身份和我們一樣都是平民有種感情投射。

infjlam 發表於 2010-9-8 08:11 PM

[quote]3to"{nkq g_w

Qn&v2NQccK w 可惜佢自己直到依家,仲係以為自己係香港驕驕傲:haha: j5Z$Nteg$m%b q$J'b2F%H
佢仍然以為香港人當佢係寶...個下先慘呢:haha:
`*t)iy(}3G%J [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3484655&ptid=235550][color=#999999]費事高 發表於 2010-9-7 04:01 AM[/color][/url][/size][/quote]Bv2{)o'k6L%x K
Cg)F$_[|O;v%D,s4o
[youtube]n-Qmon2TLLk[/youtube]&qI/S(O{p
r%H h4Q{ {Y
同大家重溫下垃圾蟲D臭史:yy24:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.