娛樂滿紛 26FUN's Archiver

prett_pretty 發表於 2010-9-4 03:20 PM

裸體撐最低工資$33 好有效?

[url=http://s8.hk/4wlj]http://s8.hk/4wlj[/url]
W0Z h W&e y#P)X ~
+w,RYS&tt 幾有效,
Ocp sOXZ:YYI 夠嘩眾取寵.
f7_/UE`"k*n 可以引起更多叔父關注最低工資!!R }j$_ {X`1R
4TO:V#}5Fg7nf
有見地!!!!

jojojojoj 發表於 2010-9-5 01:26 AM

[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-235514-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-235514-1-1.html[/url] DQh/C'qZ
!_4g$c{ AUY'z}![
睇哩度就知, 全部講女, 33都冇人提

infjlam 發表於 2010-9-5 01:32 AM

[quote]http://www.26fun.com/bbs/thread-235514-1-1.html6]S i"P'?8D

8@ PHX!~-p7c 睇哩度就知, 全部講女, 33都冇人提qwy9L-j6E
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483819&ptid=235556][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-5 01:26 AM[/color][/url][/size][/quote]
%{'D l9[(v'LGK c(oDU4d
徙Q氣喇...
~$hZ~ e wVDX A 條醜女打對野出黎借最底工資$33博出位,
%X5Kr r n(l p 一班精蟲上腦o既鹹濕麻甩,就只掛住人對波...

jojojojoj 發表於 2010-9-5 01:43 AM

[quote]]lK#] Q c5M

]\Y/}1m!^ M!j 徙Q氣喇...
Z.K r&d0k1_H%g 條醜女打對野出黎借最底工資$33博出位,
MuMz*O{(U!UY_ W 一班精蟲上腦o既鹹濕麻甩,就只掛住人對波...
$q0BCEe3h [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483829&ptid=235556][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-5 01:32 AM[/color][/url][/size][/quote]Si ]wJ

U rm5e'p dlJ 同呀謝蟻進當年扮超人一樣,K&Wb*K(cAs,n
唔明點解D女咁鍾意SHOW對野出黎?1g.KVRc!w
香港麻甩佬就係咁, 有女有波就叫好睇

打狗棒 發表於 2010-9-5 09:56 AM

[quote]4R!n R3G Z-~7Ovy
r7R J6ig"Lvni
同呀謝蟻進當年扮超人一樣,
6uH \ g$md+s 唔明點解D女咁鍾意SHOW對野出黎?,f6vEUL:T3z?*k k
香港麻甩佬就係咁, 有女有波就叫好睇
,^Y!U3x mWy [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483846&ptid=235556][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-5 01:43 AM[/color][/url][/size][/quote]*iLU%nP \D
你老母唔show對嘢出嚟俾你老豆睇, 邊會有你條撚樣吖? 戇尻!!!9X s@z!pC1Iu#XoO
盲光社長期請人呀, 快撚d去應徵啦......

jojojojoj 發表於 2010-9-5 10:14 AM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-9-5 10:18 AM 編輯 [/i],a7|3ZH {v UU3c

;SuS3d+Y1a X [quote]
XSO L2rV 你老母唔show對嘢出嚟俾你老豆睇, 邊會有你條撚樣吖? 戇尻!!!
/^AL;YQ7I+g` 盲光社長期請人呀, 快撚d去應徵啦......4}%GfKS/bH!J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483966&ptid=235556][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-5 09:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
1N1OX6dM5z K3h4C )v.[Md,K J
Ch5vS J\0k:u
唔攞出黎益街坊就盲光社?
6O/HWs*m"X@ Y 你老母做雞架, 唔怪得生埋你哩D柒頭皮
&[/_7`8Y3pN 你老母好撚鍾意周圍攞塊西出黎同人分享?R([2d\:v
你老母砵蘭街定深水埗架? 141搵唔搵到佢?!X} YG y5v9N"a
幾時叫呀伯母比人分享下? 屌你老母臭化西幾錢Q?pT'Xv|"H
我請你屌番兩棍, 橫掂你同你老母都咁撚鍾意比人屌

打狗棒 發表於 2010-9-5 04:47 PM

[quote]
U4?f M8[ J9KQf)?F5I

.|2c]7s%K 唔攞出黎益街坊就盲光社?u&jzz4gj$Ikq[.Fd;VQ
我老母做雞架, 唔怪得生埋我哩D柒頭皮 Gr)_%LHX+n8n
我老母好撚鍾意周圍攞塊西出黎同人分享?T&H(DiBVz1XRD
我老母浦開砵蘭街深水埗,141搵實搵到佢!!!
?R tZ/s r e2p 我周時介紹d老友幫襯我老母, 屌我老母臭化西幾錢? 一舊水有找!!!0za}3mE&V
我請你屌番兩棍, 橫掂我同我老母都咁撚鍾意比人屌...-{q9W:ciE-T
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3483984&ptid=235556][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-5 10:14 AM[/color][/url][/size][/quote]Vo.?m3ODU
唔使客氣, 留番俾你d老友......:good: ;)

jojojojoj 發表於 2010-9-5 06:10 PM

詞窮理虧反駁唔到人就係度扮思覺失調, M_7P_ ]2I
做埋晒改QUOTE哩D幼稚野,]9`'{7i@x"[K
如果你覺得咁叫嬴左咁叫落到台既, 你繼續幻視幻聽fJN9rYV
:yy22:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.