[quote]
BNO呢d垃圾證件只有你當寶, 送俾我都唔要......:sleep: 5ZZQ`G7O;b0|&I
外國人唔使自己當, 發給你外國護照的國家當你係公民已經夠;p?ZY;o'_/smA
哈, 講寫中文就係中國人? 咁喬寶寶係咪中國人?:confused: ...3z8rB-`yqd
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485664&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 04:43 PM[/color][/url][/size][/quote]
外國護照只有你當寶 ~ 回歸之後 ~ 我轉左用特區護照啦 :D
[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-9-9 05:21 PM 編輯 [/i]
^`IV5xh
[quote]?y6Yb7@9Dp
承你貴言:agree:
我返唔返嚟幾咁閒, 中國多我一個唔多, 少我一個唔少;
反而你該勸勸成千上萬每天等待移民和偷渡西方的中國人回頭是岸呀......:redface: ..."S(r'r~&Y0X(v7`{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485663&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 04:36 PM[/color][/url][/size][/quote]+J#a4}aX*I
a"]
H0P\-qd
X
既然唔想做中國人咪做外國人囉 ~ 如果連人都唔想做咪索性做畜牲囉 ~
人地都唔想做中國人 ~ 與我何干呢 ~ 得鬼閒勸佢地咩 ~ 話之佢連自己老豆老母都唔認 ~ 好行夾唔送咯 :agree:
[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-9-9 05:11 PM 編輯 [/i]
3O7k2L(roO+Z
[quote]Ca:LQ%Is__
以我理解, 中國人的定義, 是護照上是中華人民共和國的國民, 就算你是紅鬚綠眼, 但嚮往中國五千年的君臣主僕文化, 甘願入籍中國, 你就是中國人;
相反, 就算你是黑眼睛、黑頭髮、黃皮膚, 但你嚮往西方的自由人權平等法治精神而入籍西方文明國家, 你就已經不是中國人。[size=0px]0 v( ^0 C8 ~, c4 }- k[/size]
所以甚麼人種並不重要, 重要的是你自己選擇一種甚麼樣的生活方式?.
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485480&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 09:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
如果嚮往外國人生活方式 ~ 就應該選擇唔做中國人 ~ 開始有點明白 ~
即係如果嚮往搞基 ~ 就可以考慮做荷蘭人
如果嚮往條陽具粗大d既 ~ 就可以考慮做非洲黑人
7cQ3r;t'v.pg3LVH
:agree:
[quote]
5R XnNb&D-[lb
|
如果嚮往外國人生活方式 ~ 就應該選擇唔做中國人 ~ 開始有點明白 ~ i6}8Y3G9f6m
?c/]q y,]t[
即係如果想搞基 ~ 就可以考慮做荷蘭人"sX#h Uy%k
'XQ:g&W(Q"k3wE
如果想條陽具粗大d既 ~ 就可以考慮做非洲黑人
iV[byH+_Nq
_
vdj*M*P
:agree: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485670&ptid=235679][color=#999999]KNY 發表於 2010-9-9 05:08 PM[/color][/url][/size][/quote]
你條粉腸打壞唔夠人講就即刻人身攻擊?
你老豆老母冇教你做人要講禮貌咩? ;RE(cpXGC
中國人就係有你d咁嘅人, 所以一路俾人睇唔起,Yv6T2m2iL.o0a
乖啦, 你老母臭......揍大你好辛苦, 唔好影衰佢, 知冇?:secret:
[quote]
外國護照只有你當寶 ~ 回歸之後 ~ 我轉左用特區護照啦 :D6y(wKsFP\h)b-G+?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485666&ptid=235679][color=#999999]KNY 發表於 2010-9-9 04:48 PM[/color][/url][/size][/quote]
咁祝你下18代都用特區護照!!!:cheers:
[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-9-9 05:19 PM 編輯 [/i]
8Ao&L*^ OI-K
[quote]
你條粉腸打壞唔夠人講就即刻人身攻擊?W1l"nrO`]#}Of
你老豆老母冇教你做人要講禮貌咩?
中國人就係有你d咁嘅人, 所以一路俾人睇唔起, Ym$ys-d9I~
乖啦, 你老母臭......揍大你好辛苦, 唔好影衰佢, 知冇?:secret: ...d#R A5Ori,_7fh'Ylq
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485671&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 05:15 PM[/color][/url][/size][/quote]
我幾時有人身攻擊呀? 想屈我轉開話題呀? ~ 你唔夠人講就用粗口 ~ 哈哈 ~ 好彩你唔係中國人 :D
[quote]
咁祝你下18代都用特區護照!!!:cheers:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485672&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 05:16 PM[/color][/url][/size][/quote] Ri&|!Z5^c@m6M