娛樂滿紛 26FUN's Archiver

KNY 發表於 2010-9-9 04:48 PM

[quote]
'B7fxQ|(Rbyr4bEY BNO呢d垃圾證件只有你當寶, 送俾我都唔要......:sleep: 5ZZQ`G7O;b0|&I
外國人唔使自己當, 發給你外國護照的國家當你係公民已經夠;p?ZY;o'_/smA
哈, 講寫中文就係中國人? 咁喬寶寶係咪中國人?:confused: ...3z8rB-`yqd
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485664&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 04:43 PM[/color][/url][/size][/quote]
Y {(JyF$X8d'F
6l K kFa6O)H 外國護照只有你當寶 ~ 回歸之後 ~ 我轉左用特區護照啦      :D

KNY 發表於 2010-9-9 04:52 PM

[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-9-9 05:21 PM 編輯 [/i]
3R!Z*A&r(L7FX ^`IV5xh
[quote] ?y6Yb7@9Dp
承你貴言:agree:
xW+A4o8f7{;Q 我返唔返嚟幾咁閒, 中國多我一個唔多, 少我一個唔少;
#ONt7B P:@a 反而你該勸勸成千上萬每天等待移民和偷渡西方的中國人回頭是岸呀......:redface: ..."S(r'r~&Y0X(v7`{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485663&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 04:36 PM[/color][/url][/size][/quote]+J#a4}aX*I

$|!sch3F+o/@:KB+bj a"] H0P\-qd X
既然唔想做中國人咪做外國人囉 ~ 如果連人都唔想做咪索性做畜牲囉 ~
O Os6}(r0n 人地都唔想做中國人 ~ 與我何干呢 ~ 得鬼閒勸佢地咩 ~ 話之佢連自己老豆老母都唔認 ~ 好行夾唔送咯    :agree:

KNY 發表於 2010-9-9 05:08 PM

[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-9-9 05:11 PM 編輯 [/i]
r;b0^'S6h zF6R 3O7k2L(roO+Z
[quote]Ca:LQ%Is__
以我理解, 中國人的定義, 是護照上是中華人民共和國的國民, 就算你是紅鬚綠眼, 但嚮往中國五千年的君臣主僕文化, 甘願入籍中國, 你就是中國人;
Br:sL&Nl 相反, 就算你是黑眼睛、黑頭髮、黃皮膚, 但你嚮往西方的自由人權平等法治精神而入籍西方文明國家, 你就已經不是中國人。[size=0px]0 v( ^0 C8 ~, c4 }- k[/size]
4]s2M5hu ^g 所以甚麼人種並不重要, 重要的是你自己選擇一種甚麼樣的生活方式?.
u{&{_Dw [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485480&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 09:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
,f h&Z9kd Xj(s C
mx;H8a TV V 如果嚮往外國人生活方式 ~ 就應該選擇唔做中國人 ~ 開始有點明白 ~
So_uh-W#[/g
!cS3MH8`.vUPr 即係如果嚮往搞基 ~ 就可以考慮做荷蘭人
3S(a D*ej.p
-X&bx(['U1v6^ 如果嚮往條陽具粗大d既 ~ 就可以考慮做非洲黑人
T|ho]xL 7cQ3r;t'v.pg3L VH

V:Ww8z+HCD/AO7i2W :agree:

打狗棒 發表於 2010-9-9 05:15 PM

[quote]
hNi6`f `O!y0J:i 5R XnNb&D-[lb |
如果嚮往外國人生活方式 ~ 就應該選擇唔做中國人 ~ 開始有點明白 ~ i6}8Y3G9f6m
?c/]qy,]t[
即係如果想搞基 ~ 就可以考慮做荷蘭人"sX#hUy%k
'XQ:g&W(Q"k3wE
如果想條陽具粗大d既 ~ 就可以考慮做非洲黑人
M%Z5`(U%h3]8G` iV[byH+_Nq
_ vdj*M*P
:agree: ...
q? Uekw` | [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485670&ptid=235679][color=#999999]KNY 發表於 2010-9-9 05:08 PM[/color][/url][/size][/quote]
y-| wAOL5T'| 你條粉腸打壞唔夠人講就即刻人身攻擊?
V&E p-MB]?+G^/H)f 你老豆老母冇教你做人要講禮貌咩? ;RE(cpXGC
中國人就係有你d咁嘅人, 所以一路俾人睇唔起,Yv6T2m2iL.o0a
乖啦, 你老母臭......揍大你好辛苦, 唔好影衰佢, 知冇?:secret:

打狗棒 發表於 2010-9-9 05:16 PM

[quote]
FfV\.r:zC.I
M~MU$M$D4V]l 外國護照只有你當寶 ~ 回歸之後 ~ 我轉左用特區護照啦      :D6y(wKsFP\h)b-G+?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485666&ptid=235679][color=#999999]KNY 發表於 2010-9-9 04:48 PM[/color][/url][/size][/quote]
!] X ]9c6Kb&Y2Lcd 咁祝你下18代都用特區護照!!!:cheers:

KNY 發表於 2010-9-9 05:17 PM

[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-9-9 05:19 PM 編輯 [/i]
&JTN IF$e+g 8Ao&L*^OI-K
[quote]
.S E-{0Mj 你條粉腸打壞唔夠人講就即刻人身攻擊?W1l"nrO`]#}Of
你老豆老母冇教你做人要講禮貌咩?
+w-\6uV{1cw 中國人就係有你d咁嘅人, 所以一路俾人睇唔起, Ym$ys-d9I~
乖啦, 你老母臭......揍大你好辛苦, 唔好影衰佢, 知冇?:secret: ...d#R A5Ori,_7fh'Ylq
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485671&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 05:15 PM[/color][/url][/size][/quote]
"y-Q}6]bg WP C L
uLr*nifmjcj%P 我幾時有人身攻擊呀? 想屈我轉開話題呀? ~ 你唔夠人講就用粗口 ~ 哈哈 ~ 好彩你唔係中國人    :D

KNY 發表於 2010-9-9 05:19 PM

[quote]
,i5C+p3T/Q B 咁祝你下18代都用特區護照!!!:cheers:
&|u2Hf$S0];`\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485672&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 05:16 PM[/color][/url][/size][/quote] Ri&|!Z5^ c@m6M
\ E3x(O5E%H#fp8@2i
我都祝你下18代都冇得做中國人   :agree:

打狗棒 發表於 2010-9-9 05:26 PM

[quote])FB3RHHYd!E x
nl1E%Ed U/B8J/qX3z
我幾時有人身攻擊呀? 想屈我轉開話題呀? ~ 你唔夠人講就用粗口 ~ 哈哈 ~ 好彩你唔係中國人    :D
#s'lqC'h!I [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485673&ptid=235679][color=#999999]KNY 發表於 2010-9-9 05:17 PM[/color][/url][/size][/quote]
1zb"tE(jt1rD 講粗口係你地中國人的文化, 我入鄉隨俗而已;c$f1Mdav3E,hz YU
你有否人身攻擊? 自有公理, 不容你抵賴!!!:sleep:

Winters 發表於 2010-9-9 05:29 PM

真係越睇越好笑,入鄉隨俗:hitwall:

KNY 發表於 2010-9-9 05:31 PM

[quote]
-o^ zX.y_ 講粗口係你地中國人的文化, 我入鄉隨俗而已;
1EX#i [*{;F 你有否人身攻擊? 自有公理, 不容你抵賴!!!:sleep:
o_6Et d%q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485680&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 05:26 PM[/color][/url][/size][/quote]%wJ Ou`k~.^

-j0[c'~H3K 人身攻擊咁大罪 ~ 快d叫版主執法啦 ~ 含住度冤氣好辛苦架      :D

KNY 發表於 2010-9-9 05:32 PM

[quote]真係越睇越好笑,入鄉隨俗:hitwall:rXe8H8W`dv8z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485681&ptid=235679][color=#999999]Winters 發表於 2010-9-9 05:29 PM[/color][/url][/size][/quote]
0Y-]%e1t\c
$P^3HV.WKGm 唔駛俾錢都有小羞表演睇 ~ 問你服未?   :D

我愛周澄 發表於 2010-9-9 06:11 PM

奇怪 , 一向在這裡文采風流 逍灑過人的狗兄 , 為何現在這麼不得人心???
t!q7PS)c&rr{ o\G 想當年 , 狗兄以一已筆戰版主 , 小弟剛巧路過 , 竊笑一句 "狗兄命不久已" ,
1f6q%o.L6?!O!_ 結果狗兄安而無事 , 反是小弟被扣數分 , 可謂瘀皮之極 ...:J!Bf3G ]*@?9k(R%o

GM$j$yB(B1R 何如今人面依舊 , 但面目全非???

KNY 發表於 2010-9-9 06:18 PM

[quote]奇怪 , 一向在這裡文采風流 逍灑過人的狗兄 , 為何現在這麼不得人心???
Z5HZ'^!_&A 想當年 , 狗兄以一已筆戰版主 , 小弟剛巧路過 , 竊笑一句 "狗兄命不久已" ,/e1fpJE _s;u/`;v
結果狗兄安而無事 , 反是小弟被扣數分 , 可謂瘀皮之極 ...'k JH6G~q
;Jq g6Y9j
何如今 ...
)S%CTj [Y)_@8V { [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485695&ptid=235679][color=#999999]我愛周澄 發表於 2010-9-9 06:11 PM[/color][/url][/size][/quote]s5dI7s:m'o;c~~%U

Z d8A2f#@JM:u+C 唔係卦?? 唔夠人講就即刻爆粗 ~ 我覺得呢種作風同一般市井網氓分別不大wo ~ 咁都稱得上文采風流???      :D

abc123sa 發表於 2010-9-9 06:41 PM

[quote]
e/q u gY/P!\MM }^ ,?4j HXq;b)d`?
唔駛俾錢都有小羞表演睇 ~ 問你服未?   :D
2HH/\ga,G n4o [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485683&ptid=235679][color=#999999]KNY 發表於 2010-9-9 05:32 PM[/color][/url][/size][/quote]
_ `w!LD)M| 食花生等睇

我愛周澄 發表於 2010-9-9 06:51 PM

[quote] nZ#[7}"O8F9vqT
都好耐無見甘生你,仲係台灣?Q?W:F#^-Q1@i3\3w
其實我間唔中都仲有上下黎,只不過甚少留言.:haha:
(j4@~K2U+T4d u V
u"^X'_lJjFv 另外,雖然係老生常談,但網路世界真係乜人都有.y%d*u0v$Tj_/sB
係26FUN,自大者特別多.:haha: ...
!a \-]7C Y9a.E!oT [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485637&ptid=235679][color=#999999]Winters 發表於 2010-9-9 03:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
T;F GnWm x([ 講自大 , 點可以唔講我甘國武:dev:

FHHO 發表於 2010-9-9 07:04 PM

[quote]奇怪 , 一向在這裡文采風流 逍灑過人的狗兄 , 為何現在這麼不得人心???
&t x1eI,h`.l dU 想當年 , 狗兄以一已筆戰版主 , 小弟剛巧路過 , 竊笑一句 "狗兄命不久已" ,J:wBIs9Dxh
結果狗兄安而無事 , 反是小弟被扣數分 , 可謂瘀皮之極 ...0G-E+Lw7Q8aM

A0g6o!P `@l 何如今 ...
+[3o,h-V$lc'KK K [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485695&ptid=235679][color=#999999]我愛周澄 發表於 2010-9-9 06:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
tA;fAh7~ :qu(Z.|-mZ0u

;XVG n,a2j :yy09: 一向在這裡文采風流 逍灑過人的狗兄_tGi D
:yy19: 呢d只是你的個人想法而已

mnbvc 發表於 2010-9-9 07:17 PM

[quote]j8K @U)x"l
講自大 , 點可以唔講我甘國武:dev:
$_u7^MJ!` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485710&ptid=235679][color=#999999]我愛周澄 發表於 2010-9-9 06:51 PM[/color][/url][/size][/quote]W'x:h]N
果然有水就抽:dev:

mnbvc 發表於 2010-9-9 07:19 PM

[quote]奇怪 , 一向在這裡文采風流 逍灑過人的狗兄 , 為何現在這麼不得人心???
R xivZ3Na1g{ 想當年 , 狗兄以一[size=7]已[/size]筆戰版主 , 小弟剛巧路過小[size=6]羞[/size]表演
qQ[ `6UV:Xv6A? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485695&ptid=235679][color=#999999]我愛周澄 發表於 2010-9-9 06:11 PM[/color][/url][/size][/quote]8l1Q$RC'?ysC%}
又抽下水先:dev:

我愛周澄 發表於 2010-9-9 07:32 PM

[quote](P4h!W3R5H be4e&W
果然有水就抽:dev:-Wl0MY8Jv
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485716&ptid=235679][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-9-9 07:17 PM[/color][/url][/size][/quote]q3O \%s3v,_8f.k}{
自己抽自己???

jojojojoj 發表於 2010-9-9 07:55 PM

[quote]真係越睇越好笑,入鄉隨俗:hitwall:
8R(V z)\$\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485681&ptid=235679][color=#999999]Winters 發表於 2010-9-9 05:29 PM[/color][/url][/size][/quote]&y eNF U5TH

,`OSP`L;^ :good: :good: :good: :good: -u _/SI,iA

)x3FDpG axdD 如果哩個POST有得評分的話, 我一定比滿分:D

頁: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.