娛樂滿紛 26FUN's Archiver

KNY 發表於 2010-9-9 08:01 PM

[quote]pa?o0[`4^?j

5x$G"]$AP+Lg :good: :good: :good: :good:
H;R y |F6m,U*nD"P
b |.n$I6cC4d[Z 如果哩個POST有得評分的話, 我一定比滿分:D@ [9bt-f^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485730&ptid=235679][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-9 07:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
a4Z f$BB]R `/Yi Uw1cmk(X(ar
/l!g^;O!^T
:good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good:pWQTbq/S

EY b1|j
%^)}UK)v2R 我俾佢10個趣 ~   爆趣!!!  :agree:

alan3015chan 發表於 2010-9-9 08:39 PM

狗哥有D回塘…

infjlam 發表於 2010-9-9 09:54 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-9-9 09:56 PM 編輯 [/i]6kM*t)hLVH s
#}K3U l:tt j
狗哥俾[b]bwk0317[/b]hack左account呀:cry:

alan3015chan 發表於 2010-9-9 10:25 PM

睇嚟狗哥好似吾多精神,換轉以前怎會如此不敵?

hamsubboy 發表於 2010-9-9 10:59 PM

幾個鐘頭就引發出那麼多討論, 真係熱鬧!:clap: aDI9P2h l {v
"Y!{8f3h F$[Exn
[color=#000000]回狗哥今晨一句: 狗哥說[/color][color=red][b]"尊重不是用口說, 亦要看看本身有甚麼東西可讓別人尊重?"[/b][/color]
pket~u h P'cs [b][color=blue]但是不尊重別人的言詞, 其中一個途徑, 就是用口說出來......[/color][/b].`v0JP*^I4dN
[b][color=#0000ff]即是說, 你不作聲, 別人不知你尊重與否...[/color][/b]r8?%~bf)RB
[b][color=#0000ff]但是你一開口用一d侮辱性字眼, 就沒有尊重可言......[/color][/b]![ r/[/k,zK3q&a*y
[b][color=#0000ff][/color][/b] u}bn9x
[b][color=#0000ff]狗哥, 睇你言詞用字都係有文化有受過教育之人.....[/color][/b]
'|(Np4z3J[#g [b][color=#0000ff]但是連自己的國籍都唔敢講出來....[/color][/b]|2Y[~/Q+M-@
[b][color=#0000ff]狗哥, 你離開過香港未呀? 用咩passport出入其他國家?[/color][/b]
rw:?0ccw [b][color=#0000ff]你有無試過同你父母詢問自己的國籍?[/color][/b]6rB;gd:Y#Pm4N0x
[b][color=#0000ff]你話"[/color][color=#ff0000]與共 產黨關係之密切, 無人及我"[/color][/b]
O*\j2A:l1R.e/D%z$N [b][color=blue]你係唔係真係住在中旅社附近? 定係在裕華打工? 仰或在香島 倍僑就讀?[/color][/b]

KNY 發表於 2010-9-9 11:07 PM

[quote][b][color=#0000ff]你話"[/color][color=#ff0000]與共 產黨關係之密切, 無人及我"[/color][/b][size=0px]! d" U+ R- i6 i1 Z7 j[/size]M(d_(X IYf
[b][color=blue]你係唔係真係住在中旅社附近? 定係在裕華打工? 仰或在香島 倍僑就讀?[/color][/b] ...}ewL'OmM5kv
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485796&ptid=235679][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-9-9 10:59 PM[/color][/url][/size][/quote]
&S%ay/fuLE:B
?5C3^f6p(O3G 會唔會係文匯報負責執字粒?      :D

hamsubboy 發表於 2010-9-9 11:13 PM

[quote]狗哥俾bwk0317hack左account呀:cry:
],|V3Ng] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485767&ptid=235679][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-9 09:54 PM[/color][/url][/size][/quote]
l}8EB\T%B
.CR0k6Ps+p!yw6Z 會唔會根本係同一人,..... 或者兄弟, 親戚, .... 更可能係有共同志向既情侶......

Winters 發表於 2010-9-9 11:14 PM

[quote]睇嚟狗哥好似吾多精神,換轉以前怎會如此不敵?
X _.D7?#b+f4o2l [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485780&ptid=235679][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-9-9 10:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
a9c!_YwtJ 早有不少先例:naughty:

alan3015chan 發表於 2010-9-9 11:45 PM

狗哥一句(我不是中國人)搞到錯撚晒勒!

Winters 發表於 2010-9-9 11:49 PM

[quote]狗哥一句(我不是中國人)搞到錯撚晒勒!
cT ~[2z]4dx [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485846&ptid=235679][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-9-9 11:45 PM[/color][/url][/size][/quote]4QB._MgNUp^
我地無證據證明佢唔係中國人,可能佢唔當自己...呀唔係,係可能佢真係唔係中國人啦.:haha:It'z@Z
7F,X,C(V$I}
可能啦.:dev:

打狗棒 發表於 2010-9-9 11:51 PM

真高興, 想不到義和團竟然在這裡復活。:good:
)k9L0dK cc 不過「扶清滅洋」的口號須要改一改, 稱作「扶共滅洋」!!!:clap: $}*Qt8mc)qkU
我終於感受到中國人民站起來的意思, 來吧, 將八國聯軍火燒圓明園的冤氣發洩在我身上吧!!!:kiss: ~0Q"zq/[!dhS8q(e
中國共 產黨今天有權有錢, 習慣看風駛悝的中國人, 立即狐假虎威, 群起向外國人宣視大中國主義?:lol:
[fr$M n4~ 不過, 吹吹牛皮還可以, 若真的撞著洋人, 即變銀蠟鎗頭, 中看不中用!!!:haha:

hamsubboy 發表於 2010-9-9 11:53 PM

[quote]狗哥一句(我不是中國人)搞到錯撚晒勒!
A-d4rvd+Q5[ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485846&ptid=235679][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-9-9 11:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
BTX*z*K)s)D4yTMSQ
R1^-_F:N4N]]^d&k 由主題 "[b][color=blue]冷血女孩扔狗落海[/color][/b]" 引伸到u$owhUfI.j
[color=magenta][b]狗哥一句(我不是中國人).... [color=blue]真係妙![/color][/b][/color]
u0J5HX8U&O;h2B [b][color=#ff00ff][/color][/b] ${%i"_:a3MFW_z\~
[b][color=#ff00ff][/color][/b]

KNY 發表於 2010-9-9 11:56 PM

[quote]
e3N\8R?t YK U4L3u$K
[:zY3bJ2i8_T4bKI 由主題 "冷血女孩扔[color=red]狗[/color]落海" 引伸到.T;g!{cu%b$ny
[color=red]狗[/color]哥一句(我不是中國人).... 真係妙! MOb0p!gvEr

6H&TD\*m v] uaWz ]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485859&ptid=235679][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-9-9 11:53 PM[/color][/url][/size][/quote]5P.Nf0U9m*x C8`w
2X"x?#\P(I2~}:o
都係有個狗字   :D

hamsubboy 發表於 2010-9-9 11:58 PM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2010-9-10 12:00 AM 編輯 [/i]
d$k }~`9n
g}3zG`in [quote]真高興, 想不到義和團竟然在這裡復活。:good: .FK/o `NyJ]v'm
不過「扶清滅洋」的口號須要改一改, 稱作「扶共滅洋」!!!:clap: Ls#^1K Q$z
我終於感受到中國人民站起來的意思, 來吧, 將八國聯軍火燒圓明園的冤氣發洩在我身上吧!!!:kiss: )UE0fy&|T4xC2j5cj
中國 ...QUD6|9f(W"^V
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485855&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 11:51 PM[/color][/url][/size][/quote]
J BB!se/Qf
*m2D;geEH 狗哥, 八國.....那麼.....你是代表那一國?
7?0huX#[W8t 什麼passport [u]u have[/u]?

infjlam 發表於 2010-9-9 11:59 PM

[quote]
l@X7j B{:u |D@&OQm ^O#|%K?
由主題 "冷血女孩扔狗落海" 引伸到\2w fF8J8z$o V
狗哥一句(我不是中國人).... 真係妙!
$Z0F M'IaP6_ 3z9UD7ZkE\q$q]
2p-p(J}\|3S&L G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485859&ptid=235679][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-9-9 11:53 PM[/color][/url][/size][/quote]Py?t^~

[-l%G!o)s yEvB 連義和團、什麼「扶共滅洋」都召喚出埋黎添呀:o  
h({+_+k#{U 哀哉...:cry:

KNY 發表於 2010-9-10 12:02 AM

我幾時都話 ~ 睇小羞表演 ~ 一定係外國馬戲團既小羞比中國人出色     :agree:

Watchman 發表於 2010-9-10 12:12 AM

[quote]ikb.[&f
o_.C2f s"@Ho
連義和團、什麼「扶共滅洋」都召喚出埋黎添呀:o  |*mZQEj
哀哉...:cry:
Kk.X4D2sj%\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485870&ptid=235679][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-9 11:59 PM[/color][/url][/size][/quote]~uIz2w3N l#R0V

8EYs\ z;e :yy16:
SAs5gfi\&Oc_ :yy22: "吹水區"幾時變咗"講政治-強詞奪理區"

hamsubboy 發表於 2010-9-10 12:14 AM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2010-9-10 12:18 AM 編輯 [/i] V^P@l-Y Ry

:|]'FxD"y [quote]真高興, 想不到義和團竟然在這裡復活。:good: +D|H/a*dp3k.L?5D
不過「扶清滅洋」的口號須要改一改, 稱作「扶共滅洋」!!!:clap: pp`C8M}#Q
我終於感受到中國人民站起來的意思, 來吧, 將八國聯軍火燒圓明園的冤氣發洩在我身上吧!!!:kiss: KEk_5l
中國 ...#c0f~A-n C(k"n
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485855&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-9 11:51 PM[/color][/url][/size][/quote])sc@'d+}"Y/F,X {
? Q_Y+| _T.n5V5a6d!i
狗哥, 若真的撞著洋人, 洋人問你是什麼人? 你會點答?
(xpd|w
g[-Cs\ PN;i ......自己人.... "隔kee冷"..... the  jiu laan?

KNY 發表於 2010-9-10 12:14 AM

[quote]DN-Q"}G
Lo7YY!fl.|;UL%v3J
:yy16:
A8y9U6R{a5?J :yy22: "吹水區"幾時變咗"講政治-強詞奪理區"
n b9r1d+v(s [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485892&ptid=235679][color=#999999]Watchman 發表於 2010-9-10 12:12 AM[/color][/url][/size][/quote]!Zw_}.[;{O!y|

1V?"b{T.m/N g`0_;j~ 中國人同外國人既文化思想唔同    :D

Watchman 發表於 2010-9-10 12:15 AM

[quote]"` ?4qd&WW rq"r
Z[ d`O$Q
中國人同外國人既文化思想唔同    :D P$N`5~7TN
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485895&ptid=235679][color=#999999]KNY 發表於 2010-9-10 12:14 AM[/color][/url][/size][/quote]
Ak"i4oZ,W/j#{/J2B;q
b6y'] F4U [color=red]本版規則[/color][color=red]歡迎吹水,請注意[b][size=6]全論壇禁談大陸政治主題違者禁言1月[/size]。[/b]:yy03: [/color]

頁: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.