[quote]pa?o0[`4^?j
:good: :good: :good: :good:
如果哩個POST有得評分的話, 我一定比滿分:D@ [9bt-f^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485730&ptid=235679][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-9 07:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
Uw1cmk(X(ar
/l!g^;O!^T
:good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good:pWQTbq/S
我俾佢10個趣 ~ 爆趣!!! :agree:
狗哥有D回塘…
[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-9-9 09:56 PM 編輯 [/i]6kM*t)hLVH s
#}K3U l:ttj
狗哥俾[b]bwk0317[/b]hack左account呀:cry:
睇嚟狗哥好似吾多精神,換轉以前怎會如此不敵?
幾個鐘頭就引發出那麼多討論, 真係熱鬧!:clap: aDI9P2hl{v
"Y!{8f3h
F$[Exn
[color=#000000]回狗哥今晨一句: 狗哥說[/color][color=red][b]"尊重不是用口說, 亦要看看本身有甚麼東西可讓別人尊重?"[/b][/color]
[b][color=blue]但是不尊重別人的言詞, 其中一個途徑, 就是用口說出來......[/color][/b].`v0JP*^I4dN
[b][color=#0000ff]即是說, 你不作聲, 別人不知你尊重與否...[/color][/b]r8?%~bf)RB
[b][color=#0000ff]但是你一開口用一d侮辱性字眼, 就沒有尊重可言......[/color][/b]![r/[/k,zK3q&a*y
[b][color=#0000ff][/color][/b] u}bn9x
[b][color=#0000ff]狗哥, 睇你言詞用字都係有文化有受過教育之人.....[/color][/b]
[b][color=#0000ff]但是連自己的國籍都唔敢講出來....[/color][/b]|2Y[~/Q+M-@
[b][color=#0000ff]狗哥, 你離開過香港未呀? 用咩passport出入其他國家?[/color][/b]
[b][color=#0000ff]你有無試過同你父母詢問自己的國籍?[/color][/b]6rB;gd:Y#Pm4N0x
[b][color=#0000ff]你話"[/color][color=#ff0000]與共 產黨關係之密切, 無人及我"[/color][/b]
[b][color=blue]你係唔係真係住在中旅社附近? 定係在裕華打工? 仰或在香島 倍僑就讀?[/color][/b]
[quote][b][color=#0000ff]你話"[/color][color=#ff0000]與共 產黨關係之密切, 無人及我"[/color][/b][size=0px]! d" U+ R- i6 i1 Z7 j[/size]M(d_(X
IYf
[b][color=blue]你係唔係真係住在中旅社附近? 定係在裕華打工? 仰或在香島 倍僑就讀?[/color][/b] ...}ewL'OmM5kv
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485796&ptid=235679][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-9-9 10:59 PM[/color][/url][/size][/quote]
會唔會係文匯報負責執字粒? :D
[quote]狗哥俾bwk0317hack左account呀:cry:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485767&ptid=235679][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-9 09:54 PM[/color][/url][/size][/quote]
會唔會根本係同一人,..... 或者兄弟, 親戚, .... 更可能係有共同志向既情侶......
[quote]睇嚟狗哥好似吾多精神,換轉以前怎會如此不敵?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485780&ptid=235679][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-9-9 10:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
早有不少先例:naughty:
狗哥一句(我不是中國人)搞到錯撚晒勒!
[quote]狗哥一句(我不是中國人)搞到錯撚晒勒!
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485846&ptid=235679][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-9-9 11:45 PM[/color][/url][/size][/quote]4QB._MgN Up^
我地無證據證明佢唔係中國人,可能佢唔當自己...呀唔係,係可能佢真係唔係中國人啦.:haha: