[quote]
:yy16:
:yy22: "吹水區"幾時變咗"講政治-強詞奪理區"p5DUW F'j
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485892&ptid=235679][color=#999999]Watchman 發表於 2010-9-10 12:12 AM[/color][/url][/size][/quote]2Mbz-XM2IN@/P7C
:Zo,IMdx
變左做"笑爆肚開心笑話區"就真, 係果版都搵唔到一個咁笑爆肚既postpcR:a`%j
:clap: :clap: :clap: :clap:
[quote]
本版規則歡迎吹水,請注意全論壇禁談大陸政治主題違者禁言1月。:yy03: Z9zP)P/o"J:x
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485896&ptid=235679][color=#999999]Watchman 發表於 2010-9-10 12:15 AM[/color][/url][/size][/quote]^:OZ_zhd
我係新人唔知有呢條例 ~ 但點解我睇到不斷有好多同大陸政治有關既字句既呢??? :D
狗哥,算吧啦你!
[quote]
,b2`8X-{&n5k!f
v
變左做"笑爆肚開心笑話區"就真, 係果版都搵唔到一個咁笑爆肚既post
:clap: :clap: :clap: :clap:0|H3x+f&\qB.m
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3485897&ptid=235679][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-10 12:17 AM[/color][/url][/size][/quote]