[quote]
BNO當歐盟passport就有:naughty::DHB4H)c Yr
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486809&ptid=235679][color=#999999]Winters 發表於 2010-9-12 02:32 AM[/color][/url][/size][/quote]
靚仔 , 有無睇 "法網" ???
[quote]老老實實, 我好有衝動想將呢個post 升做精華.............:redface:Z
Ha(FU([W:^J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486742&ptid=235679][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-9-12 01:08 AM[/color][/url][/size][/quote]?)ss_Fm!?I:N)}
N5G
咁仲等咩呀?? :D
[quote]呢幾晚都係用部手機上黎,不過手機上網成撚日斷線,未能暢所欲言,的起心肝揾部手提電腦上黎覆覆咁多位!:agree: W1zeg{%~\.s?
首先要多謝狗哥啦,其次有串過馬撚,幽默低死到爆既hamsubboy 兄,路見不平,拔刀相助既infjlam 同 ...g
X6tysT
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486589&ptid=235679][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-9-11 08:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
你的邏輯: 西方小女孩虐狗殺狗, 就十惡不赦? 中國成年人殺狗用以進食就人之常情? ` \&Y$fST
v
難道西方狗隻的命就寶貴, 中國狗的命就賤d? 是否有寛己嚴人、雙重標準之嫌?
我再重申一句, 不論唐人西人火星人, 不管任何理由, 虐狗殺狗食狗都應該不容於普世價值觀;'Bg}4k}(M Bo
香港自97年被解放後, 造就一些突然民粹主義的義和團拳民, 只看到中國的所謂崛起, 但對中國一些問題視若無睹;,hH
B }C
aA6XEo
如看到一些觸及他們民粹主義的言和人, 就不顧一切群起攻之?z!OqA0yNt0A!W
如果人多勢眾就代表真理? 就讓他們自慰思想好了。
[quote]'E"m(j \?{
BNO當歐盟passport就有:naughty::Dp.|Z9m#JIJ Cu
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486809&ptid=235679][color=#999999]Winters 發表於 2010-9-12 02:32 AM[/color][/url][/size][/quote]
邊個現在或曾經擁有過BNO者, 全家男盜女娼、生仔冇屎忽, 生女似六七。:naughty:
[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-9-12 06:16 AM 編輯 [/i]
`7E
NJF-c? y(|
[quote]
你的邏輯: 西方小女孩虐狗殺狗, 就十惡不赦? 中國成年人殺狗用以進食就人之常情?
難道西方狗隻的命就寶貴, 中國狗的命就賤d? [color=red]是否有寛己嚴人、雙重標準之嫌?[/color]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486816&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-12 03:01 AM[/color][/url][/size][/quote]
狗哥,睇黎你貴人事忙,或者等小弟幫下你,remind下你自己曾經講過D乜 ::naughty:!I*n.At.N2Y
[quote][color=red]外國咁大, 梗有害群之馬, 相信此乃偶一為之的事, 不值大驚小怪[/color];
但相比每天殺狗用以食用的中國, 此事又算甚麼?D;_$f
`0m*[
[color=red]此女孩的惡行, 甚麼人都可以批評, 單單就是喜歡將狗隻打邊爐的中國人沒有資格批評。[/color] ...;H
OZ~Z4}-x1[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3484742&ptid=235679][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-7 03:00 PM[/color][/url][/size][/quote]%{$b,Mc[!j6qL3vA
[color=black]我真係要請教下果位人望高處, 水向低流,用中文打字、滿口中國成語,與共 產黨關係之密切,無人能及的那位「外國人」,[/color] P EK(t`k
[color=black][size=5][b]到底誰是「寛己嚴人、雙重標準」[/b][/size]:yy03: [/color]
[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-9-12 06:27 AM 編輯 [/i]__ G9Y
s*o3W$O
CVh
狗哥,請問你有冇幫襯過KFC 或者Mc Donalds?我相信你同大家一樣,喜歡西洋文化,一定有幫襯過囉!TsLC*D
}5^$Ve
雖然小弟同好多中國人一樣,英文唔夠好,以下影片鬼佬講英文(冇字幕),未必聽得明,1FI2]8aQ;r"Pc
但我相信既然狗哥有外國護照,即係名正言順o既外國人喇!英文自然「嘞嘞聲」,一定睇得明o既:good:V5fC#^/?L!R
[youtube]HjhkJUDm9nQ[/youtube]
[size=5][color=#000000][size=3][/size][/color][/size]t9t+bF;O
lkK
[size=3][color=#000000]記住食多D鬼佬炸雞餐呀,仲要食得安心又放心喎!阿狗哥:naughty: [/color][/size]
[size=3][color=#000000][/color][/size]zXu\o)A k
[size=3][color=#000000][/color][/size]w$E$ir
uNtXp XOv
[size=3][color=#000000][/color][/size]/L-k
p}h%b/T0hZZ
[size=3][color=#000000]誠如狗哥所言,我地呢班中國人,冇資格對外國人批評什麼或說三道四,[/color][/size]
[size=3][color=#000000]但狗哥你就唔同,你已經(啊,唔係,或者係「根本」)唔係低下o既中國人,[/color][/size]
[size=3][color=#000000]狗哥絕對有能力和資格,教化我地呢班民智未開o既義和團拳民:agree:[/color][/size]:NOk1g{zc
[size=3][color=#000000][/color][/size]k5c QcN#bf
[size=3][color=#000000]多多指教下小弟呀,阿狗哥!:) [/color][/size]
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-9-12 11:05 AM 編輯 [/i]
小弟路過, 好一幢10幾頁的高樓, 無時間逐句睇, 只看過大意, 可能有所遺漏A,E:s[6s3kp:u
\uLZ'OJF
由樓主開帖時好一句:[font=新細明體][size=11.5pt][color=#000000]果d[color=red]外國人[/color], 成日話[color=red]中國人[/color]虐待動物的程度「令人震驚」外,[/color][/size][/font][font=新細明體][size=11.5pt][color=#000000]更直指[color=red]中國人[/color]是「低等人種」.......[/color][/size][color=white][size=1pt]3 z# |* ) q# @8 ?3 |9 ][/size][/color][/font][size=11.5pt]