[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-9-13 04:03 AM 編輯 [/i]\!}m7q `E"iu
{3o
H:|*usAc2i
[quote]M5x7GDKKw(|X
~$E7qN0^dC
哩兩句只係你自己既個人諗法,
又要講番菲律賓單野,
JASON一家移民左去加拿大,d$A@Yfh
即係你口中所講"國民不是紅鬚綠眼"同"已發給他們合法的國民身份".Y!G7@xO+Q
但我見唔到你之後講既"如他們在國外身陷險境, 也會盡最大努力營救國 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3487173&ptid=235679][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-9-13 03:14 AM[/color][/url][/size][/quote]4E$X!|w!]
7XqGbv E
呢D叫上晒腦,佢認為對o既就係對,佢認為錯o既就係錯,連太陽都好似要圍繞住佢轉,
理性討論?你提出o既問題,佢一係視而不見,一係顧左右而言他,
再唔係就用絕招:中國又點點點,你班人冇資格說三道四:crybye:
[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-9-13 04:26 AM 編輯 [/i]'cLwW T
講黎講去三幅被 ,熟絡版友都聽到識背:( ,X aXYWWF*zB
因為自己國家/國人某些狀況有缺失,大家便不能指責外國/外國人有缺失,
偏執如此,討乜鬼論o丫?
i0E(c(~YVjF_
用「永遠只看到別人眼中的刺,卻看不見自己眼中的樑木」(或倒轉講)「永遠只看到自己國家的刺,卻看不見別國的樑木」呢句黎總結就最適合喇:crybye:
除左上黎打打嘴炮,抽抽水,發洩一下內心抑壓,其實仲可以做D乜:cry:
狗哥,小弟之前請教下你,有冇幫襯過KFC 或者Mc Donalds?段youtube影片講乜呀?*~ g*x8_8V.A/P8W
點解咁大細超,唔回覆我呀:P
[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-9-13 04:15 AM 編輯 [/i]V;A
HR2x!a*}a
h_
[quote]3w%S_7^A:u#oz!WP `Y
)A-Rn4o$QQ7\;b-r I x
呢D叫上晒腦,佢認為對o既就係對,佢認為錯o既就係錯,連太陽都好似要圍繞住佢轉,[size=0px]; U3 h/ d) \! |- {( b3 o[/size]np(J#qI
u
理性討論?你提出o既問題,佢一係視而不見,一係顧左右而言他,;}N
nd Bb e~/KP;^
再唔係就用絕招:中國又點點點,你班人冇資格說三道四:crybye: ... ^X _;A w6F8F4?e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3487174&ptid=235679][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-13 03:31 AM[/color][/url][/size][/quote]
!T7D
^9L%t9N1Zp[L
#160既野都唔係第一次講, 上次又係掛住抽香港水當睇唔到, 左閃右避i$ExZ$Bs*O9[w1k
唔好話理性討論, 你講得好啱, 佢詞窮就只會話人針對佢, 同佢唔同意見就係挑釁佢
自己發爛攻擊人就係"以彼之道, 還施彼身", 真係太陽都圍繞住佢轉咁-Bi8FoC}
m'r
自己抽水仲要厚顏無恥地賴"將中國拖下水, 不是區區在下, 反而正是發帖的樓主"4GX-C&J^XReD
自己講乜都係真理, 錯永遠在別人哩下真係一絕 :hitwall:
[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-9-13 04:27 AM 編輯 [/i]