娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 10:43 PM

天下最賤 ... 燒若元

E條友 , 成日話唔應該煸動族種 宗教仇恨 , 但係又話菲律賓人懶係基因所致 !!!
EMl(cM5WuY G!_ 又話伊斯蘭就係強悍 ... 真係人渣中既人渣 !!!

Winters 發表於 2010-9-10 10:52 PM

我唔知佢講過乜,不過以上兩點有咩矛盾?

迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 10:55 PM

[quote]我唔知佢講過乜,不過以上兩點有咩矛盾?3uQBdL&n-wD+?*@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486264&ptid=235840][color=#999999]Winters 發表於 2010-9-10 10:52 PM[/color][/url][/size][/quote]8U\;H1w3RCIOz
佢一味話唔好煸動種族仇恨 , 又鐘意踩其他民族 !!! :mad:

infjlam 發表於 2010-9-10 11:03 PM

個人觀察所見,覺得菲律賓人國民性普遍係乜都「求撚其」,所以某程度上我認同蕭若元所說,
^ggAE0^9G 呢個無關仇唔仇恨問題,呢個係佢既一個statement或個人見解,
q_IFM0t+SK-w*b 若你覺得菲律賓人唔係咁,你大可舉例證明駁斥佢(If you can)

迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:05 PM

[quote]個人觀察所見,覺得菲律賓人國民性普遍係乜都「求撚其」,所以某程度上我認同蕭若元所說,H@Vy8t!}@}$Zm
呢個無關仇唔仇恨問題,呢個係佢既一個statement或個人見解,
s i\*tF(mN2O 若你覺得菲律賓人唔係咁,你大可舉例證明駁斥佢(If you can ...N2DcX^j4s \
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486267&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-10 11:03 PM[/color][/url][/size][/quote]I1]J8n?;[ K6t H0mWx
你可能覺得D賓妹懶???

infjlam 發表於 2010-9-10 11:08 PM

[quote] X7rtb6P#K.|P7V
你可能覺得D賓妹懶???`w E*zPs^UC
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486268&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:05 PM[/color][/url][/size][/quote] WuPE&B~8h
你覺得賓仔唔懶得過賓妹?(我只講事實)

迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:14 PM

[quote]
{l*q&V:h&HKo 你覺得賓仔唔懶得過賓妹?(我只講事實)W_jIl'~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486270&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-10 11:08 PM[/color][/url][/size][/quote] ?@ H b'F'jU9xMI
我唔識d賓仔喎 ... :haha:

infjlam 發表於 2010-9-10 11:32 PM

[quote]
3F2T,^uBKz 我唔識d賓仔喎 ... :haha:
'N3RBu Je-p [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486274&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:14 PM[/color][/url][/size][/quote]E@CC2L\[

XL-X K i4ynB:K} 呢次人質事件搞咁耐,你冇睇電視新聞?你冇睇報紙?^yJON!~4}8?
成班賓仔點做野,事件有幾荒謬,你一D都唔清楚?
3zq xO+b4J(eG$U
?{JH@L}7HY q*` 講得白D,菲律賓政府班人,真係好濕鳩!0i*Y!_{$k!m.i/G
說明一下,
-CA;vU3nm1?!^(z S9V 我對一般菲律賓人不單沒有仇恨,反而有幾分同情添,&h}s'P1ab$y
活在一個咁o既政權,你都咪話唔大鑊!

alan3015chan 發表於 2010-9-10 11:48 PM

[quote]
R\RJN3tE1i
0TN E HA0oN9u 呢次人質事件搞咁耐,你冇睇電視新聞?你冇睇報紙?
k#dJ;gZ1H 成班賓仔點做野,事件有幾荒謬,你一D都唔清楚?7l-j,C5|5@KA:p{

5M0m*o/~)D6e%bQ3o?,m 講得白D,菲律賓政府班人,真係好濕鳩!_{b)U&BZ^%v
說明一下,_I'I6F&np
我對一般菲律賓人不單沒有仇恨,反而有幾分同情添,
9E1|BM/hUEmv 活在 ...
)|8c'H8Xx} [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486280&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-10 11:32 PM[/color][/url][/size][/quote]係,菲律賓人就係咩都係求9其!

迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:49 PM

[quote]Le FEVbMr

pmrZb&w 呢次人質事件搞咁耐,你冇睇電視新聞?你冇睇報紙?
[3H/Vq9I^ 成班賓仔點做野,事件有幾荒謬,你一D都唔清楚?\D)S6\8t ?'[4Z]&o2U*Q%`

;A G H]D~ 講得白D,菲律賓政府班人,真係好濕鳩!
}-iM+F3v)C&M 說明一下,t)bo+g q
我對一般菲律賓人不單沒有仇恨,反而有幾分同情添,
-XD E~2Hxq:A 活在 ...Vd6rn n
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486280&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-10 11:32 PM[/color][/url][/size][/quote]Mc6]@1iV
所以燒才第一句岩架 ... 唔應該把當地政府既無能 ,4Y ?6va d;C6h"b
當成全部當地人民都係咁 , 但佢自己又鐘意踩人地 !!!UoJ&|Z;ij(E2R
B7j*`\;X_
正如我地見曾特首 唐條條咁白痴 , 係咪就=全香港人都咁白痴???

迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:51 PM

[quote]係,菲律賓人就係咩都係求9其!.\w3R9Hvq wd^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486288&ptid=235840][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-9-10 11:48 PM[/color][/url][/size][/quote]
u0AX.}/@%Sg7h 係呀 , 係奧巴馬做總統之前 , 世界上仲唔少相信 , 黑人智商天生比較低 ...

infjlam 發表於 2010-9-10 11:58 PM

[quote]o!`1e |f{u
所以燒才第一句岩架 ... 唔應該把當地政府既無能 ,
/t \2^}|+{ 當成全部當地人民都係咁 , 但佢自己又鐘意踩人地 !!!
4v'{[[email protected]%l O [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486289&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:49 PM[/color][/url][/size][/quote]7l'uz!OM:B,e.SLCaC
m-kr3Ow
我睇法係:
|ZV~ V3_2n 很遺憾地,一般而言我都覺菲律賓人係「求撚其」(我冇話所有菲律賓人都如是),
-ct$xt Uj!BS0M 當然,你可以唔同意我/蕭若元講法,
\#cX"d6r(?C|2f 但[color=red]請舉例說明之[/color]

迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:02 AM

[quote]+XY*O5F8N cwZ*j

;Jj `3@v(|RI 我睇法係:'b0G P ]+M"TV n
很遺憾地,一般而言我都覺菲律賓人係「求撚其」(我冇話所有菲律賓人都如是),
9s^"dFq t ^m 當然,你可以唔同意我/蕭若元講法,u3[3F+Q.m,I em*m
但請舉例說明之 ...
V3U:Y p2wS&H+x [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486298&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-10 11:58 PM[/color][/url][/size][/quote] x1U$gwl
我咪問你點解釋賓妹羅 ...
rOm:l^rs6_ 唔通菲律賓人基因就是女勤男惰???
ZO d m&UA 定佢係來香港 , 受中國人勳圖先e+咁好???

infjlam 發表於 2010-9-11 12:08 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-9-11 12:18 AM 編輯 [/i][({&]uubw2F
Tc;bYY3I
[quote]!F!v,L6nRiiy
係呀 , 係奧巴馬做總統之前 , 世界上仲唔少相信 , 黑人智商天生比較低 ...
0r;qm)m-pfb7i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486290&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:51 PM[/color][/url][/size][/quote]'c%M8p,Z8VJ+P
cd|p b&A#[F
黑人智商一般而言唔算高,呢個係客觀事實,
5}:_6w mo:``:~/| 基於先天因素,黑人普遍擅於田徑項目,游泳卻對他們而言是弱項(因為骨重)
h[^daM1arR 中國人天生不是打籃球或短跑材料,就算出左個姚明和劉翔,亦唔能夠推翻呢個客觀事實

infjlam 發表於 2010-9-11 12:16 AM

[quote]
PC9?I!e 我咪問你點解釋賓妹羅 ...
'OQo w.T+Y 唔通菲律賓人基因就是女勤男惰???
fS-[~`#UP:L 定佢係來香港 , 受中國人勳圖先e+咁好???T-c&eV!vQn p;xc
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486302&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:02 AM[/color][/url][/size][/quote]c$F1QW~l } z
xJN'I3e8^$q*QU
就算係賓妹,我都唔覺得佢地特別勤力(對比起一般華人而言)o3f9b.xo q4` g
根據蕭若元《演化心理學》所說,
6Q KAeB.v 生於熱帶地區的人(如菲律賓),女勤男惰是因為女體積比男小,散熱較快,所以女較能適應炎熱天氣,
l6] u7i\Q_ 當然,這個理論,信不信由你(我亦有若干保留),或有其他因素未定

迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:24 AM

[quote]
P0d'G8lwT|I Q+Gv$tT'y7i9j
就算係賓妹,我都唔覺得佢地特別勤力(對比起一般華人而言)j,d4d3}?1r
根據蕭若元《演化心理學》所說,r/NP/?4}M
生於熱帶地區的人(如菲律賓),女勤男惰是因為女體積比男小,散熱較快,所以女較能適應炎熱天氣,
@Wo4W&sCh$D$p 當然,這個理論, ...
-wm1tJz [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486312&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-11 12:16 AM[/color][/url][/size][/quote]j_+rkr hT C Y
我覺得你應該打開眼真係去睇下d菲律賓人 , 睇係果d唔係警察 唔係公務員 ,
Z W_}t1Z)z 又唔有錢 , 仲未到中年果d主動人民 , 有幾多係大隻過女人好多~~&L:wRa2]7n/W%d g

$ml Kv+ridwP1T 燒若元係我心目中 , 地位並不高過陶杰 , 一樣係文壇騙子一名~~
'bC._6Ki'Fp)T| 係既 , 香港係文壇騙子都出唔到好多過 , 呢樣我認 ...
JL&LutP|,^.k (其實仲有一個 , 係26fun活躍 , 姓打而家中排名第9)

迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:28 AM

[quote]~%_$q2})J3xT

dJ&wSP QPw-|C 黑人智商一般而言唔算高,呢個係客觀事實,*a0TS{:S`&g
基於先天因素,黑人普遍擅於田徑項目,游泳卻對他們而言是弱項(因為骨重) vK@u\9Jp
中國人天生不是打籃球或短跑材料,就算出左個姚明和劉翔,亦唔能夠推翻呢個客觀事實 ...
.m8u#O$E#uB [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486307&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-11 12:08 AM[/color][/url][/size][/quote]s(l:Pi.W#a
如你肯認去比較下普遍黑人生活環境 , 仲有整體社會文化環境 ,,aS)mq @B
同中國人 白人既分別 , 你就會明點解黑人做果d所謂智商驗試 ,(M6Y g}_%]dLJ
成積會比較低~~7F[Py8t!u5|
T9} I^xE,x
我在此勸告大家一句 , 燒若元既野我讚成可以忍下 , 但千萬唔好信晒 ,
1] SR3Y6p#?C 否則會壞腦~~

infjlam 發表於 2010-9-11 12:36 AM

[quote]PD-K&x6LT)[
我覺得你應該打開眼真係去睇下d菲律賓人 , 睇係果d唔係警察 唔係公務員 ,
v'V j0`!MU 又唔有錢 , [color=red]仲未到中年果d主動人民[/color] , 有幾多係大隻過女人好多~~
kb~wz en"\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486317&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:24 AM[/color][/url][/size][/quote]5E }y u u@2EhU
1Im-\-Cy+ysG&ib

C:X.}|7uBs T5q1~V 你有語病!都唔知你講乜Q:yy24: %Q9wC"r T0L9i
h&Xaxm0Od
[youtube]8zsXMQlUlMQ[/youtube]
vhP {(V;o s 我可以幾肯定,香港人就算再濕鳩,都唔會好似佢地咁:yy32:
K8o^h#n]
V3Nolp @ s
vLd-j.K@X P K odr ^_Y7C
另外,我覺得你都幾「記仇」兼「冇品」,Z&mW+S#f
講講下蕭若元,都可以辣埋狗哥,不忘落井下石,抽人水,計落你都算賤:sleep:

infjlam 發表於 2010-9-11 12:42 AM

[quote]
?5z#M.CH6e'Rw 我在此勸告大家一句 , 燒若元既野我讚成可以忍下 , 但千萬唔好信晒 ,u3n'tUm+qfW
否則會壞腦~
6`)aN8G zlQj [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486319&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:28 AM[/color][/url][/size][/quote]
[o&?e&| @d~
? W?qD] p.s.乜野叫忍下?ZXQZ.No
]s&W2Vm`$D
壞腦?壞左腦,唔識分析o既人,唔聽都已經壞,;e4f:k;RQ4w ?
不過呢句說話由閣下說出,唔知點解零捨...:yy03:

迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:59 AM

[quote]i%s_5_"ClC0M
Fe{^{W.LK
9x4T1NH6[
你有語病!都唔知你講乜Q:yy24:
i%_ f%e{ eI
P6q} x#j7Q| 8zsXMQlUlMQ
o8_:W.fq#C 我可以幾肯定,香港人就算再濕鳩,都唔會好似佢地咁:yy32:
3^M1f*j\}0F7P5~ E%eP5c+N(B/D

!g+{A`@8b.Y;d` #yn_|~ud B
另外,我覺得你都幾「記仇」兼「冇品」,8W5O a;lY(G0A ^7Z
講講下蕭若元,都可以辣埋狗哥,不忘落井下石,抽人水,計 ... {)KL RC6_9`/W4x
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486325&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-11 12:36 AM[/color][/url][/size][/quote]
LAEn3y Z;| 唔知閣下係a眼 b眼,定係c眼見到菲律賓男人明顯比女人大隻呢???#N_dU @
定你係想表達其他野???

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.