娛樂滿紛 26FUN's Archiver

迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 01:05 AM

[quote]
Q7avq l~,r G6Ry.u P!h
p.s.乜野叫忍下?
]Qn~&XT0`
(S!_1d\.o 壞腦?壞左腦,唔識分析o既人,唔聽都已經壞,
eN"L@7Q-J)u} v 不過呢句說話由閣下說出,唔知點解零捨...:yy03:$`t9~cu
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486336&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-11 12:42 AM[/color][/url][/size][/quote]
(`_q7L]Sn 哦,明白了,閣下原來是狗兄同好。。。
$Yn"G0J3ui]1i S
0U6h.A;O-ft._ 老實說,本人一直沒隱藏對狗兄的厭惡,如果閣下記憶夠好,X&^@4fj9E(f
可能仲記得本人曾指責過狗兄是ef墮落原兇之一(仲有幾個),
%S+nbJnQ ~%n 因為佢係首位明顯而大量採用非理性手法討論的人(或者你叫他感性),
(x+["w lhxZ 小弟近年講野雖少,但認為對的東西還是堅持會講的。。。

infjlam 發表於 2010-9-11 01:06 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-9-11 01:10 AM 編輯 [/i]
wS o4sU]#M&R;c i
\\b&}u?*y [quote]s|h8haJ
唔知閣下係a眼 b眼,定係c眼見到菲律賓男人明顯比女人大隻呢???
+u.h9r }.j5H B 定你係想表達其他野???
!rFVq?.L^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486342&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:59 AM[/color][/url][/size][/quote],^F9Mg;lr|:X'r
eA7Kv7p }5f"zi$I6rn
我一早已經表明,對蕭若元這個說法有所保留(你是刻意看不見,還是閣下真的需要驗下眼/腦?),"ph.LmK
但,男人重磅亦大隻過女人,這是一般常識,任何人種皆是,8kr.S^k)g2}g
為什麼你會質疑?

infjlam 發表於 2010-9-11 01:09 AM

[quote] b)Y7gg![B-^
哦,明白了,閣下原來是狗兄同好。。。(L:YtR V-q

"mM8kL2RK j.\ 老實說,本人一直沒隱藏對狗兄的厭惡,如果閣下記憶夠好,
i)c-Ee)rea'N.bM 可能仲記得本人曾指責過狗兄是ef墮落原兇之一(仲有幾個),
a`5x l1liQ%L.s 因為佢係首位明顯而大量採用非理性手法討論的人( ... v0?:?+GQ~8`;R*hZ9H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486343&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 01:05 AM[/color][/url][/size][/quote]
$J%q6@4usl3QeF
3w*Zz j*m 難得你認係真小人...Z7eJ!it*}
不過講到非理性和抽別人水,我覺得你絕對比他還要強喇:yy09:

迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 01:32 AM

[quote]%HzP^*MFty
b#n i$Wv_jZ s4O
難得你認係真小人...x+a%Ud'|ZL
不過講到非理性和抽別人水,我覺得你絕對比他還要強喇:yy09:1U2LO)Go%D-\
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486346&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-11 01:09 AM[/color][/url][/size][/quote]{2}8l/S G9@8syIt0l
或者咁講 , 我對理性討論的理解 , 和主流人群有些不一樣 ...7eL lj_z*nS
就社民連和所謂的基督右派上 , 我其實看不到任何一方真的理性客觀~~ F1wo:Dk
g t9N p5Y*u2jF
就普遍觀點而言 , 我認為理性客觀的討論 , 是即使和對方意見相反 ,
4K+|']2iy3y(_:Q)t1P,T 也試著去了解對方的立場與看法 , 而就上面的例子而言 ,
h X9K }:F9?n!w$P b 我即使是社民連的支持者 , 但其實一樣看到他們這個表現 ,:sZ*L qn6@ ]
他們只是借著一般人 , 甚至是一般活躍的年青人 , 所接受 較主流(如同性戀等)的議題 ,nK/J+MqZK8~'O#X
加上言語上的技巧 , 進行多數壓迫 ... 他們當是自己的觀點 ,,Rksv:hE
而本人亦較認同他們的觀點 , 但不應該假定對方的觀點就不合理 , 不需重視 , w4u&h.jEwY
更重要的是他們原全不回應對方的關切點~~

迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 01:42 AM

[quote]2g Lhfss.T

;i6Ci${'T%e!`3s9l 我一早已經表明,對蕭若元這個說法有所保留(你是刻意看不見,還是閣下真的需要驗下眼/腦?),.z-c3GH'ahB3X
但,男人重磅亦大隻過女人,這是一般常識,任何人種皆是,
K @0w4|8cj[j 為什麼你會質疑? ...
tD,z v\!z2B2T5@LC [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486344&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-11 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
m-m#zun@AI |b2e 這個我其實並不認同 , 不要說我在原始社區看到的相片沒這種感覺 ,&Na1V J)?Lu,Lw
即使看古希臘 古羅馬的雕刻 , 我也沒有這種感覺 ...
O Q8[axs 本人認為男女的體形不是在天生 , 而是文化塑造 ...
`-m4iLOhCUVN 作個推測 , 可能父權社會文化確立後 , 男性必需塑造男性剛強的形象 ,n*k0{kL rG
故在審美觀上 , 形成男人以 "雄偉" 為美 ; 相反 , 女人則因此以嬌小 纖弱為美 ,
1On-]/r9M)e C3p#p` 在這背景基礎下 , 為了增加自已的本錢 , 男女相方努力去達至這種審美觀~~k1ii#GG!K

7U*^9f)K~a X 或者經過數十代 "人擇" 的配種 , 可能導致現代人先天有男女體差的分別 ,
ff7u7a U P!y 但這不是因為原本基因的差別~~

打狗棒 發表於 2010-9-11 02:22 AM

[quote]p^?(G/f#g/qf;q
哦,明白了,閣下原來是狗兄同好。。。
bvgB&f_l S'v(N1D%t#qEQQ-H9my
老實說,本人一直沒隱藏對狗兄的厭惡,如果閣下記憶夠好,
8v6y-hvvv 可能仲記得本人曾指責過狗兄是ef墮落原兇之一(仲有幾個),
k T B*so$_6v e2c 因為佢係首位明顯而大量採用非理性手法討論的人( ...
/R6e0Y&Y"y7kr [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486343&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 01:05 AM[/color][/url][/size][/quote]q%D n ^Q
墮你條毛咩? 一個睇相要用甚麼流量的Forum, 支持度慢慢衰落是可以預見的,Q)_0G L[
而且仲搞埋自我審查閹割, 將政治版取締, 打壓言論自由, 更死多兩錢重,
k"hXE9A{(s;]H @ 佢慢性自殺又關我春事咩? 我邊有你講得咁威? 我單拖咋, 你估人地「26義和團」咩?
f1U*[H7G_8X 我仲記得你當年失去版主之位後,'D0f.~ V(cKN:jc
點樣無恥咁求果個甚麼「樂壇揸Lift人」俾你做番版主, ]i4pR x4[NY{
甘生, 你都唔細, 宅男唔做得幾耐, 係時候改變一下自己。
G^6B3us v 純粹忠告, 啱聽與否? 閣下自決!!!

迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 02:40 AM

[quote]
Hb0e+N;`C(KX 墮你條毛咩? 一個睇相要用甚麼流量的Forum, 支持度慢慢衰落是可以預見的,
K:IkD;lv)Q w 而且仲搞埋自我審查閹割, 將政治版取締, 打壓言論自由, 更死多兩錢重, E6^I_5vNs5GQ7R
佢慢性自殺又關我春事咩? 我邊有你講得咁威? 我單拖咋, 你估人地「2 ...
r)v.m+B+i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486372&ptid=235840][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-11 02:22 AM[/color][/url][/size][/quote]/CD A?)P b Q
邊個唔知我瘀皮丫 , 但我覺得咁又唔錯喎 ... 我衰極你地咪最多覺得瘀皮 ,
l m:yh0Za*k/j2} 至少我講過建議都有根據 , 有人覺得我無聊 , 但無人覺得我排除異己 ;
h]0GJyU 有覺得我變態 , 但無人覺得EF/26FUN慢性自殺關我事 ... 不過咁 , 到左E+ ,
Z!]"M7D k9s+Y/e 26FUN死唔死 , 恐怕都無咩人會在乎拉~~

電梯男 發表於 2010-9-11 02:41 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-9-11 10:48 AM

[quote]支持燒若元3D肉浦團 :drool: y-b3q:^C&|T"k4C
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486375&ptid=235840][color=#999999]電梯男 發表於 2010-9-11 02:41 AM[/color][/url][/size][/quote]
4bu^.ZRNf7P h 才子都需要食飯, 如果在香港靠寫作出書糊口? 餓死都未天光。~@1R%Q {(Z;t+k\
拍甚麼3D肉浦團只不過是迎合香港一眾宅男口味, 有求才有供, eO T^~G)Je
不存在賤唔賤的問題; rWN"O}iG
明刀明槍拍三級片總比一些滿口仁義道德, 暗地裡每天對著女星相片打jj的「拳民」強。

電梯男 發表於 2010-9-11 01:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.