[quote]
G6Ry.u
P!h
p.s.乜野叫忍下?
壞腦?壞左腦,唔識分析o既人,唔聽都已經壞,
不過呢句說話由閣下說出,唔知點解零捨...:yy03:$`t9~cu
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486336&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-11 12:42 AM[/color][/url][/size][/quote]
哦,明白了,閣下原來是狗兄同好。。。
老實說,本人一直沒隱藏對狗兄的厭惡,如果閣下記憶夠好,X&^@4fj9E(f
可能仲記得本人曾指責過狗兄是ef墮落原兇之一(仲有幾個),
因為佢係首位明顯而大量採用非理性手法討論的人(或者你叫他感性),
小弟近年講野雖少,但認為對的東西還是堅持會講的。。。
[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-9-11 01:10 AM 編輯 [/i]
[quote]s|h8haJ
唔知閣下係a眼 b眼,定係c眼見到菲律賓男人明顯比女人大隻呢???
定你係想表達其他野???
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486342&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:59 AM[/color][/url][/size][/quote],^ F9Mg;lr|:X'r
eA7Kv7p }5f"zi$I6rn
我一早已經表明,對蕭若元這個說法有所保留(你是刻意看不見,還是閣下真的需要驗下眼/腦?),"ph.LmK
但,男人重磅亦大隻過女人,這是一般常識,任何人種皆是,8kr.S^k)g2}g
為什麼你會質疑?
[quote] b)Y7gg![B-^
哦,明白了,閣下原來是狗兄同好。。。(L:YtR
V-q
老實說,本人一直沒隱藏對狗兄的厭惡,如果閣下記憶夠好,
可能仲記得本人曾指責過狗兄是ef墮落原兇之一(仲有幾個),
因為佢係首位明顯而大量採用非理性手法討論的人( ...
v0?:?+GQ~8`;R*hZ9H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486343&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 01:05 AM[/color][/url][/size][/quote]
難得你認係真小人...Z7e J!it*}
不過講到非理性和抽別人水,我覺得你絕對比他還要強喇:yy09:
[quote]%HzP^*M Fty
b#n
i$Wv_jZ s4O
難得你認係真小人...