天下最賤 ... 燒若元
E條友 , 成日話唔應該煸動族種 宗教仇恨 , 但係又話菲律賓人懶係基因所致 !!!x:JKo}"d y又話伊斯蘭就係強悍 ... 真係人渣中既人渣 !!! 我唔知佢講過乜,不過以上兩點有咩矛盾? [quote]我唔知佢講過乜,不過以上兩點有咩矛盾?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486264&ptid=235840][color=#999999]Winters 發表於 2010-9-10 10:52 PM[/color][/url][/size][/quote]%dA_tc.J
佢一味話唔好煸動種族仇恨 , 又鐘意踩其他民族 !!! :mad: 個人觀察所見,覺得菲律賓人國民性普遍係乜都「求撚其」,所以某程度上我認同蕭若元所說,9?L \-LfgPP8O
呢個無關仇唔仇恨問題,呢個係佢既一個statement或個人見解,}iQ*|zi
若你覺得菲律賓人唔係咁,你大可舉例證明駁斥佢(If you can) [quote]個人觀察所見,覺得菲律賓人國民性普遍係乜都「求撚其」,所以某程度上我認同蕭若元所說,
呢個無關仇唔仇恨問題,呢個係佢既一個statement或個人見解,a8B:cj5_(x b,Mg o!e
若你覺得菲律賓人唔係咁,你大可舉例證明駁斥佢(If you can ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486267&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-10 11:03 PM[/color][/url][/size][/quote]L'u8F3? Q(j q4N!wu]
你可能覺得D賓妹懶??? [quote]vQ:g,|-bp ww
你可能覺得D賓妹懶???
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486268&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
你覺得賓仔唔懶得過賓妹?(我只講事實) [quote]
你覺得賓仔唔懶得過賓妹?(我只講事實)5q wuH n5U9B sh
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486270&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-10 11:08 PM[/color][/url][/size][/quote]V-x}J)utv
我唔識d賓仔喎 ... :haha: [quote]BAL{9Gg
我唔識d賓仔喎 ... :haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486274&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:14 PM[/color][/url][/size][/quote]^#nl9z:` Q;u
呢次人質事件搞咁耐,你冇睇電視新聞?你冇睇報紙?
成班賓仔點做野,事件有幾荒謬,你一D都唔清楚?
講得白D,菲律賓政府班人,真係好濕鳩!
說明一下, \!X)y!C1Ab'^j
我對一般菲律賓人不單沒有仇恨,反而有幾分同情添,
活在一個咁o既政權,你都咪話唔大鑊! [quote]
Mqk{$|!|&P
呢次人質事件搞咁耐,你冇睇電視新聞?你冇睇報紙?z^8Y c2Y&L
成班賓仔點做野,事件有幾荒謬,你一D都唔清楚? U6~},Y]'Zd
講得白D,菲律賓政府班人,真係好濕鳩!
說明一下,&r8Y%f]2b5z~#F
我對一般菲律賓人不單沒有仇恨,反而有幾分同情添,'XFtUX1sV;j*z
活在 ...b$U&z9ruO$w(At7A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486280&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-10 11:32 PM[/color][/url][/size][/quote]係,菲律賓人就係咩都係求9其! [quote]
呢次人質事件搞咁耐,你冇睇電視新聞?你冇睇報紙?&l1I#RC$z a-K$y
成班賓仔點做野,事件有幾荒謬,你一D都唔清楚?e ~ o1|/K+v;Zzp
講得白D,菲律賓政府班人,真係好濕鳩!a8E6WU$[D
說明一下,
我對一般菲律賓人不單沒有仇恨,反而有幾分同情添,S4a!J;_!in5`@/L
活在 ...&V,u#e7K.Fe pW
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486280&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-10 11:32 PM[/color][/url][/size][/quote]nT,nFx*p
所以燒才第一句岩架 ... 唔應該把當地政府既無能 ,.YV!oqH
當成全部當地人民都係咁 , 但佢自己又鐘意踩人地 !!!)u(ud D sc tNt%SG
2k%s }Ck"s
正如我地見曾特首 唐條條咁白痴 , 係咪就=全香港人都咁白痴??? [quote]係,菲律賓人就係咩都係求9其!!Sfc9B3On0M h
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486288&ptid=235840][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-9-10 11:48 PM[/color][/url][/size][/quote]
係呀 , 係奧巴馬做總統之前 , 世界上仲唔少相信 , 黑人智商天生比較低 ... [quote]xjG {|z@y
所以燒才第一句岩架 ... 唔應該把當地政府既無能 ,'w|)b8gL5q Yho
當成全部當地人民都係咁 , 但佢自己又鐘意踩人地 !!!Y'g1l {/I?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486289&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:49 PM[/color][/url][/size][/quote]
4uP ~e(W^2QB!ZxX
我睇法係:QY&O8YJ
很遺憾地,一般而言我都覺菲律賓人係「求撚其」(我冇話所有菲律賓人都如是),
當然,你可以唔同意我/蕭若元講法,lFU&Z,?RA3A)Z
但[color=red]請舉例說明之[/color] [quote] {Ub/ewR9V
udPjYA;O2I
我睇法係:
很遺憾地,一般而言我都覺菲律賓人係「求撚其」(我冇話所有菲律賓人都如是),E#J^9UtR
當然,你可以唔同意我/蕭若元講法,)a!c2hX r?&A+~
但請舉例說明之 ...f9uv[L2\
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486298&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-10 11:58 PM[/color][/url][/size][/quote]A4q3uu/g"O!q
我咪問你點解釋賓妹羅 ...
唔通菲律賓人基因就是女勤男惰???bn5q I\*n?
定佢係來香港 , 受中國人勳圖先e+咁好??? [i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-9-11 12:18 AM 編輯 [/i]
[quote]
係呀 , 係奧巴馬做總統之前 , 世界上仲唔少相信 , 黑人智商天生比較低 ...t%iYH3[Wm
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486290&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-10 11:51 PM[/color][/url][/size][/quote]C7J\_%m-Q4aG$uv
黑人智商一般而言唔算高,呢個係客觀事實,)se D+S/Dm3Gv6F
基於先天因素,黑人普遍擅於田徑項目,游泳卻對他們而言是弱項(因為骨重)YIiW+~ K i
中國人天生不是打籃球或短跑材料,就算出左個姚明和劉翔,亦唔能夠推翻呢個客觀事實 [quote]7Is{7@%b b4MU9@
我咪問你點解釋賓妹羅 ...
唔通菲律賓人基因就是女勤男惰???)k!z9z B+TL
定佢係來香港 , 受中國人勳圖先e+咁好???
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486302&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:02 AM[/color][/url][/size][/quote]vQKaM"y.h
v`Y.D|j
就算係賓妹,我都唔覺得佢地特別勤力(對比起一般華人而言)
根據蕭若元《演化心理學》所說,h}`xJs8@Um
生於熱帶地區的人(如菲律賓),女勤男惰是因為女體積比男小,散熱較快,所以女較能適應炎熱天氣,
當然,這個理論,信不信由你(我亦有若干保留),或有其他因素未定 [quote]c8S+xv6GP8}q P
就算係賓妹,我都唔覺得佢地特別勤力(對比起一般華人而言)
根據蕭若元《演化心理學》所說,aKvEn"r%^
生於熱帶地區的人(如菲律賓),女勤男惰是因為女體積比男小,散熱較快,所以女較能適應炎熱天氣,
當然,這個理論, ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486312&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-11 12:16 AM[/color][/url][/size][/quote]P4SqB&csfh
我覺得你應該打開眼真係去睇下d菲律賓人 , 睇係果d唔係警察 唔係公務員 , 4W6?KI3T9QM
又唔有錢 , 仲未到中年果d主動人民 , 有幾多係大隻過女人好多~~%EB3e(gZ,f
UF KQ,]N
燒若元係我心目中 , 地位並不高過陶杰 , 一樣係文壇騙子一名~~
係既 , 香港係文壇騙子都出唔到好多過 , 呢樣我認 ...N#S?%rB}
(其實仲有一個 , 係26fun活躍 , 姓打而家中排名第9) [quote]
zp!t\9Z\ |b
黑人智商一般而言唔算高,呢個係客觀事實,;@5V)T4ojGoFUf:m
基於先天因素,黑人普遍擅於田徑項目,游泳卻對他們而言是弱項(因為骨重)
中國人天生不是打籃球或短跑材料,就算出左個姚明和劉翔,亦唔能夠推翻呢個客觀事實 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486307&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-11 12:08 AM[/color][/url][/size][/quote]
如你肯認去比較下普遍黑人生活環境 , 仲有整體社會文化環境 ,+_4EVu.wC
同中國人 白人既分別 , 你就會明點解黑人做果d所謂智商驗試 ,
成積會比較低~~G1d)h_+_ f3F-wp
+_ j.p)wx CQKM
我在此勸告大家一句 , 燒若元既野我讚成可以忍下 , 但千萬唔好信晒 ,TC2q:ZCG
否則會壞腦~~ [quote]
我覺得你應該打開眼真係去睇下d菲律賓人 , 睇係果d唔係警察 唔係公務員 ,
又唔有錢 , [color=red]仲未到中年果d主動人民[/color] , 有幾多係大隻過女人好多~~Bh&i3W$RUa |;\l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486317&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:24 AM[/color][/url][/size][/quote]
/dOe;T1S
/Wd;Hk!P!R2R+^'gh [
你有語病!都唔知你講乜Q:yy24: Q;w*\r8a.Pkw
m*U/K7{E(`
[youtube]8zsXMQlUlMQ[/youtube]EV,q U/`%]3My
我可以幾肯定,香港人就算再濕鳩,都唔會好似佢地咁:yy32:
|t9G d#r
5^K,j]r q&|$S
:c v$PZ'b8T]H T
另外,我覺得你都幾「記仇」兼「冇品」,
講講下蕭若元,都可以辣埋狗哥,不忘落井下石,抽人水,計落你都算賤:sleep: [quote])AsC#f9t P
我在此勸告大家一句 , 燒若元既野我讚成可以忍下 , 但千萬唔好信晒 ,Y0p_6yw.LT9J
否則會壞腦~vva2B1u&N)I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486319&ptid=235840][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-9-11 12:28 AM[/color][/url][/size][/quote]B yBS t`$^
p.s.乜野叫忍下?+M5[$o@+NX
壞腦?壞左腦,唔識分析o既人,唔聽都已經壞,
不過呢句說話由閣下說出,唔知點解零捨...:yy03: [quote]kv4prg V5j,g
你有語病!都唔知你講乜Q:yy24: ;p jQjtI&l
8zsXMQlUlMQ\pN-s'?
我可以幾肯定,香港人就算再濕鳩,都唔會好似佢地咁:yy32:
a]*w)cTFQ ?
另外,我覺得你都幾「記仇」兼「冇品」,
講講下蕭若元,都可以辣埋狗哥,不忘落井下石,抽人水,計 ...K;S`S'R2F
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3486325&ptid=235840][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-11 12:36 AM[/color][/url][/size][/quote]"tbP|I%x*u?_
唔知閣下係a眼 b眼,定係c眼見到菲律賓男人明顯比女人大隻呢???
定你係想表達其他野???
頁:
[1]
2