娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2010-9-16 12:14 PM

跳灰士

[i=s] 本帖最後由 d228216 於 2010-9-16 12:19 PM 編輯 [/i]
*n&Eg.T$]!Y*zt*|M
)T%_9Q[D? 最近買咗個2手海韻 2000W 220V->110V牛, 用梨插兩部機.
&b-V F$ps(g!^ZS 1. Pioneer 09-FD 120V
MWN/^7Sd8Y*z? 2. Integra 9.8 100V
$Xk:yD{:pr)QYl-B .O7F6{*XkBS
隻牛較中間110V 比兩部一齊用...
:bd+ob1SJ y"\ 8N4E.qh&d#M
因為隻牛成2000W, 5%消耗都成 100W, 所以平時off咗佢.0v5B_:G9by
&|(D)?[o.E6w9c\
頭一個星期冇事, 但近日一開隻牛就 跳灰士 (並唔係跳漏電短路).....都唔知點解 :yy26:Z Wi,e6md:n+\
-s-Q"~,D)sf
打完灰士再開又冇事...
7S*nv]z4J
&On:Y"rh `g!U 我「他」過, 隻野正常的.

hamsubboy 發表於 2010-9-16 02:46 PM

用咩fuse? 5A, 13A? BURN 插蘇FUSE ? 哪裡的 fuse?

admin 發表於 2010-9-16 05:49 PM

2000W:drool: }g:NF UP*a
開機果時隻牛會跳到幾高:good:
-yQsS} `$@cq 1M以外的東西會不會也吸了過來

d228216 發表於 2010-9-16 06:35 PM

[quote]2000W:drool:3X R1uR3m)[8M
開機果時隻牛會跳到幾高:good:
M-k!I3\,z(@N:` 1M以外的東西會不會也吸了過來:Lj.av/nh
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3488603&ptid=236109][color=#999999]admin 發表於 2010-9-16 05:49 PM[/color][/url][/size][/quote]開隻牛果陣會聽到好低頻「咚.......咚」的聲2-3秒:yy26:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.