娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-9-18 09:57 AM

台灣遊客被藥房職員粗暴對待!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ATX 828 發表於 2010-9-18 11:42 AM

俗語都有話, (正)人出口, 笨人出手.
"Dm1y {"_;} 當人地在暗, 你在明的時候, 你就知道邊個著數d.,C6D7@ B%]6K&l`6EV y
我建議可以同佢講道理. (分析唔同地方, 買野當然唔同價錢, eg:酒店食公仔面, 同茶餐廳食.)4SAP U'wwE f:XC
上面講o奇當然係廢話. 發火小九d 仆街旅客, 只係笨陳o既辦法, 報警都係戇鳩同搵自己笨陳.U[(iUT/Q}`
好似香港d 電訊公司 咁, 比個(超廢者胃完會同香港女優髮剪焗)電話佢, 叫佢地自己打去投訴.X]qWz x(T5E;j+o
到時, 大家都在明! 件事一定比依家更加好辦!8jnNu7mc7N:s
ps: 面對記者/ 攝友, 我建議可以用以下 tvb 記者 尼兩個post 作回應. 當然 just for fun!jM$C(h%uN Q
開心d 啦! 香港人, 再係咁我地就快比d 傳媒玩死o架啦:) -H.G}uCH zV}/p
[url=http://farm5.static.flickr.com/4133/4999799641_4c3030cec1.jpg]http://farm5.static.flickr.com/4133/4999799641_4c3030cec1.jpg[/url]U)h~ iJcv8D
[url=http://farm5.static.flickr.com/4088/4999799671_dd9554530a.jpg]http://farm5.static.flickr.com/4088/4999799671_dd9554530a.jpg[/url]

d228216 發表於 2010-9-18 12:29 PM

黑店打人, 好平常:haha:

vv1668vv 發表於 2010-9-18 01:41 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-9-18 02:00 PM 編輯 [/i]
u~3gcKR2q
B!?~M S 天氣炎熱, 好明顯 海防盜店員嘴唇 “ 爆拆 ”
(l%v^.x$i`7I/S e u;N*eb+c9Y+u
[font=新細明體][/font]
,D,D:AI}`(] [font=新細明體]拿!歐巴桑![/font]
d_(wBH7[
o D4U1fk| [font=新細明體]對海防盜店員要溫柔[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]體貼[/font][font=Times New Roman, serif]D.. [/font]快d 幫距搽返D  “的戶傷” 潤翻下啦...
;y!F q%i)\$r"[[ j1r [font=新細明體][/font]
'vM,uZsNw S [font=新細明體]爆拆得[/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘緊要,成支“潪”曬落距個嘴度都唔驅[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font] _:e5l:{$X;Hi/U
[font=Times New Roman][/font] P'Gfe)v
[font=Times New Roman]
u M6Wq$EOnZ-s [font=新細明體]幾十蚊!你應該豪得起![/font]'}f)b&[V5y&O
[/font]R W-q*W&mh
5u k _zRX)Z5Fm
0hHLZ!G%`X

.O[,iHf;Y!I@ JB:wLg-|JI
廣東道仝人[color=white]幫你隨衫[/color]鞠躬!

jojojojoj 發表於 2010-9-19 07:13 PM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-9-19 07:35 PM 編輯 [/i]
"a|-n*\DE 5dxJ%ua8Au t5rJ"e
[quote]俗語都有話, (正)人出口, 笨人出手.
y8G@h(V)H?e8ugKO#O 當人地在暗, 你在明的時候, 你就知道邊個著數d.
!Q5qJ)Cd?5J 我建議可以同佢講道理. (分析唔同地方, 買野當然唔同價錢, eg:酒店食公仔面, 同茶餐廳食.)1[ Fi0_ w'j kp4Z8J
上面講o奇當然係廢話. 發火小九d 仆街 ...Vv+Z;lmWMa
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3489157&ptid=236209][color=#999999]ATX 828 發表於 2010-9-18 11:42 AM[/color][/url][/size][/quote]5M#s+WfJ'Oc7A;Om@UB

!b,j F"i4nZ@g6Q 自己報警真係白痴, 報警都唔緊要, 係報就唔好郁手,
1j~U,qE yM5z"p^R 係郁手就唔好報, 尖咀警署行兩步就到, 咁都忍唔到,
{&wC;^/O 如果真係貴咁小事
jj&b'UY6g dbA!| 唔郁手根本就贏晒, 只要唔係呃唔係搶, 我個價高咁又點?&sYl7o,Z,D0Ey
你可以唔買, D店員唔嘈唔出手D旅客根本奈你唔何, 唔洗搞到而家輸突

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.