娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-9-23 01:24 AM

不知所謂地產廣告系列︰長江實業天宇海

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

darkensun 發表於 2010-9-23 04:12 PM

都唔知去外國邊個地方取景

迦樓羅女王 發表於 2010-9-23 10:59 PM

佢訓矮頸???

電梯男 發表於 2010-9-23 11:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-9-24 12:17 AM

狗唔搭柒:yy24:
4ROL-ci1E5]c'w 1toCGT{?
不X知所謂:yy09:

電梯男 發表於 2010-9-24 12:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-9-24 02:24 AM

香港是一個低智的社會, 很多人是有精神分裂狀態, 邊罵邊買已經成為習慣;X3\/W?S+n;|X.|
「欲拒還迎」最適合形容香港人的心態。

infjlam 發表於 2010-9-24 04:20 AM

[quote]香港是一個低智的社會, 很多人是有精神分裂狀態, 邊罵邊買已經成為習慣;[9b$G1s M9Y$NAkVg
「欲拒還迎」最適合形容香港人的心態。 Lg)NnSG
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3490883&ptid=236436][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-24 02:24 AM[/color][/url][/size][/quote]
p,V0h _V$c T \xt$A
`0?LV'w8d\"M.X!y 'fd*I2AwM*LSm8n
我看,低智的是閣下罷。:yy24: C/We_$NWn5{
香港住屋問題,是政府施政失誤,地產商壟斷,官商勾結的必然結果,
P$M!\z,W+M Z.SZf 一般香港市民,是機乎毫無議價或還擊之力的,L2H ^|v i
罪不在香港人,你怎可以亂扣他們帽子?4P9Q0] q Me9K&]/j
iZ/d*ymps9^I
係有屌,唔係又屌,無差別亂鳩發炮亂Q抽水,
8ZT*{ddG,Q'V[email protected] 香港人有那處得罪過你這隻瘋狗嗎? Hv\ kJZ_
要罵共X黨,任你罵,)P,h,}.y6u*^#ae|g#E
但若有狗亂Q咁吠,亂Q咁咬人, mc+]t;E(ZAHts
我何止用打狗棒打佢,仲會call埋漁護署捉狗隊黎,H%}3ag$V J7F
捉去人道毀滅:naughty:

打狗棒 發表於 2010-9-24 12:14 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-9-24 12:32 PM 編輯 [/i]
l"xw%m%e}6Hr+@ N*m8F;hg^
[quote]p4gV1sg

l\,Y;~m L!\P
c3K(ZP*xx!})W%z 我看,低智的是閣下罷。:yy24: 0ezS/a:PR o
香港住屋問題,是政府施政失誤,地產商壟斷,官商勾結的必然結果,
@:GU2L1b 一般香港市民,是機乎毫無議價或還擊之力的,
[ ~(h\,V(qy 罪不在香港人,你怎可以亂扣他們帽子?} T k"r"v\9I
%RA"`6P:D+|
係有屌,唔係又屌,無差 ...
8?7Gqc6S)ud_)|n [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3490888&ptid=236436][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-24 04:20 AM[/color][/url][/size][/quote].yun/exf{
柒少陣.........:sleep:
7Uky'G K XJ 挑, 地產商又無用槍指x住你d香港人買樓, 佢地講到天花龍鳳, 你地冇腦架? 唔識分析咩?
V.^/V$gK @i$I 你地死都要買樓, 你要死唔俾你死咩? 一隻手掌打唔響, 唔x好賴x晒地產商同政府,
}B }[ }Ei,v 香港有一班人投機炒賣, 諗住高買高賣, 直接助長地產商氣燄。
Ee&}}*Q |a$w0DFd8Q
我屌你主人, 你護主心切, 我可以理解, 你地繼續做義和團, 我得閒就逗吓你地玩.......:noway:

infjlam 發表於 2010-9-24 12:42 PM

D野狗呀、流浪狗呀,當然連間狗屋都可以慳番:D P!{1id [%\
人就梗係同畜生唔一樣,好自然有自己一個「家」:sleep: Q7@ P JUl j1P
{-C^^z#nw
...人同狗講,嘥氣...:P

打狗棒 發表於 2010-9-24 01:27 PM

[quote]D野狗呀、流浪狗呀,當然連間狗屋都可以慳番:D F$@ ge.W
人就梗係同畜生唔一樣,好自然有自己一個「家」:sleep: 3bdHG_

Yo0?)wQ$_~e ...人同狗講,嘥氣...:P
E1['G2K:n8^ y1]7j0B [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3490946&ptid=236436][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-24 12:42 PM[/color][/url][/size][/quote]
^8S7s#x&bgwoXCd 柒少陣.......:sleep:
4d.ozu]8TJ 一貫義和團語言暴力? 見慣不慣了!!!
P1M.XHwI 就算官商勾結又點? 你d縮頭烏龜夠膽反抗咩? 6tE/|%`Ys/Y;O
你主人共 產黨教你要和諧, 要怨就怨自己條命唔好, RB'\8a] ZR)I+_
冇投胎做星加坡人, 人人有屋住?6T%DB2v(J ~n*j dh9e
狗竇就留番俾你全家, 記得準時供樓喎!!!:)

infjlam 發表於 2010-9-24 01:42 PM

[quote]
D-k][,R7I 柒少陣.......:sleep: X9M(V$~\@$f
一貫義和團語言暴力? 見慣不慣了!!!
dIX8H1z/Y f A 就算官商勾結又點? 你d縮頭烏龜夠膽反抗咩?
X;HR*OS3sW)G NWi 你主人共 產黨教你要和諧, 要怨就怨自己條命唔好,
5` aP1xVNT&e*Q 冇投胎做星加坡人, 人人有屋住?-k4Ak+\#l!QyH
狗竇就留番俾你全家, 記 ...
({{a2sli q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3490961&ptid=236436][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-24 01:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
4J"X4|v"Zj.a J;Y o7f
ENF%|oT 知唔知點解閣下咁撚乞人憎?
$Yll g)}/{jYVC ^ 因為狗唔會講人話,只懂講狗話,
fw#v b"` VEW4H D野狗講就凶狠,做就碌撚:good:
9IpyvtQ 狗話連篇,狗屁不通,狗唔搭柒:nogood:

simon_nt 發表於 2010-9-24 03:27 PM

[size=4]其實我估香港人係唔會因為個廣告拍得幾靚幾靚, 點好點好, 就比佢氹咗去買樓嘅......貨不對辩都唔係第一次啦....:yy01: [/size]
ycL%{(Jr3} [size=4](早國同胞唔知會唔會呢?)[/size]
(n)ytV,p%EjP/O [size=4][/size] G)^ _IAd
[size=4][/size]
X,BNG$`%Q [size=4]咪等D廣告公司發揮吓天馬行空嘅想像力....當支持吓D創意工業囉:yy08: [/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.