電影"華爾街金融大鱷"幾好睇!!
呢套幾有趣!`5J%@@y a Z如對雷曼事件有認識vg*\L+b)E%C+B7w(D
更加有Feel2O b!`nwd4\;H7Y
\WJzC:?o j?
以劇情片來講真係吾錯
演員表達自然^Ds g3@(l h:Y`1x
亦有金融市場上勾心鬥角
b^uydWE
我會給八十分以上 [quote]呢套幾有趣
如對雷曼事件有認識
更加有Feeln({FL)k(Y0BN
a%[email protected]}UJ
以劇情片來講真係吾錯
演員表達自然
亦有金融市場上勾心鬥角
'X]"rjkM
我會給八十分以上
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3490780&ptid=236473][color=#999999]jyeung1 發表於 2010-9-23 07:31 PM[/color][/url][/size][/quote]e+B%i;P;?y
:agree: :agree:
米高德格拉斯:yy08:
頁:
[1]