娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jyeung1 發表於 2010-9-23 07:31 PM

電影"華爾街金融大鱷"幾好睇!!

呢套幾有趣!`5J%@ @y a Z
如對雷曼事件有認識v g*\L+b)E%C+B7w(D
更加有Feel2O b!`nwd4\;H7Y
\WJzC:?o j?
以劇情片來講真係吾錯
$GO Mwl%B v ]]su 演員表達自然^Dsg3@(l h:Y`1x
亦有金融市場上勾心鬥角
8eD?3M5EB6Z b^u ydWE
我會給八十分以上

vv1668vv 發表於 2010-9-24 01:30 AM

[quote]呢套幾有趣
"_.b*y$X UTSpS 如對雷曼事件有認識
S&~{)p1[%l Y J 更加有Feeln({FL)k(Y0BN
a%[email protected]}UJ
以劇情片來講真係吾錯
/AT)Z"t-iT/j5] e.K"~ 演員表達自然
q{n2h tTi 亦有金融市場上勾心鬥角
*jZ,wF7O_ R PX 'X]"rjkM
我會給八十分以上
@`'`r\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3490780&ptid=236473][color=#999999]jyeung1 發表於 2010-9-23 07:31 PM[/color][/url][/size][/quote]e+B%i;P;?y

P [0jbv^/M-N
']X3nU)]E@ u,W :agree: :agree:
#FPgU/T
e*A?Yz?"Q_9X 米高德格拉斯:yy08:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.