娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-9-26 07:57 AM

大陸山塞史上最強蘋果皮

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

selena127 發表於 2010-9-27 09:13 AM

岀左好耐 la !!

打狗棒 發表於 2010-9-28 09:07 AM

講真, 攪咁多嘢, 爭果2千零蚊, 不如正正經經出部iPhone好過啦,F2clW&\3C
攞部蘋果皮出去威, 俾人瘀到面黃, 條數都唔止2千啦........

nnhkk 發表於 2010-10-1 03:47 AM

[quote]講真, 攪咁多嘢, 爭果2千零蚊, 不如正正經經出部iPhone好過啦,}!M v r p~{@
攞部蘋果皮出去威, 俾人瘀到面黃, 條數都唔止2千啦........
7me9x0k s [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492079&ptid=236569][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-28 09:07 AM[/color][/url][/size][/quote]$r(jAxQ Q6q jM5Q9A/X
+X#p;G~'`
:yy16:

d228216 發表於 2010-10-1 03:48 AM

[quote] @DNmGu#X

+o1P.W8[(J"DUN :yy16:
rq'NF/G"i,z8U Z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492885&ptid=236569][color=#999999]nnhkk 發表於 2010-10-1 03:47 AM[/color][/url][/size][/quote]:eek:

電梯男 發表於 2010-10-1 10:21 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-10-1 01:53 PM

[quote]:eek:,B ]|Ar9BrTi
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492888&ptid=236569][color=#999999]d228216 發表於 2010-10-1 03:48 AM[/color][/url][/size][/quote]
_%a1F Fi_ :redface:

電梯男 發表於 2010-10-1 02:14 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2010-10-13 02:52 PM

尋日了解過...實物...如果不厭棄遲了少少... 希望同大家分享一下。E'v U-mPl
?B3\R0D,OG6m
有部叫t-phone 較新,外形差不多,但無得換電池 ,sim card 插槽于外面,
!Ct-x~]{X t-phone 用micro usb插頭叉電,貧果皮用翻去 原裝“埃瘋”USB連接線。與貧果皮不同之處,t-phone可以用作“叉電”之用。
$K#uV e w5~} 貧果皮520與t-phone兩個都只能“打電話”“接聽電話”“SMS” 菜單上有 GPRS。。暫時沒有此及藍牙功能。
Y!`2X*[;P{
,Le'U'w7C G{ 打電話界面,i-phone 無異.. 至于 實際通話 話音 屬 一般 2代 i-touch 裝上“貧果皮”用後無損速度,感覺....反應相當爽快。
o"~$b3Y*[o 如果有埋 GPRS 就真不錯。 5kN-tX io!z

RtT+o^eHX&})q 穿上蘋果皮的i-touch, 很肥大...即時失去i-touch 薄而輕的瀟灑
W;?[1s(z5o.n 4bV3pf,@Z-r
此‘貧果皮”& “t-phone” 可以將產品功能提升... 如在于“玩”的角度來看,非常有意思。有心思。值得一贊!

kakeidevil 發表於 2010-10-14 01:10 AM

[quote]尋日了解過...實物...如果不厭棄遲了少少... 希望同大家分享一下。Fc#Ij1X3p
-?HH7f._8Q
有部叫t-phone 較新,外形差不多,但無得換電池 ,sim card 插槽于外面,
zs4vv@{T8NY t-phone 用micro usb插頭叉電,貧果皮用翻去 原裝“埃瘋”USB連接線。 ...9Zz9n+o5k(R:C5c#t
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3497671&ptid=236569][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-10-13 02:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
\[J4G-R{/W Yigt$F
純8掛
BN Sz M 塊皮有冇聽同接果個位?&~,B1f` g3w U\
冇咪要用耳筒? YNEl|e$J
如果有既話,拎上耳仔講電話有冇感應唔會掂到d制?
,aA Qz;_8\v*J:X iphone有3粒野感應咖嘛

vv1668vv 發表於 2010-10-14 01:46 AM

[quote]
X*J'k1b)HtsE?
2Z\{f$Z e;T 純8掛M!N AI/f
塊皮有冇聽同接果個位?
1p}#J%tZ6TaJu i/W 冇咪要用耳筒?
1U5t C oR%}o 如果有既話,拎上耳仔講電話有冇感應唔會掂到d制? }_M1Q@4{
iphone有3粒野感應咖嘛 h8`-P CE Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3497878&ptid=236569][color=#999999]kakeidevil 發表於 2010-10-14 01:10 AM[/color][/url][/size][/quote]
TQz(D![f
J\&b6J)}5~fA Z#T'v a5{d*]2[W
“[font=新細明體]貧果皮”或 “[/font][font=Times New Roman, serif]t-phone” [/font][font=新細明體]都系分兩節,聽筒位置(耳仔位置)是“吉”的[/font]0zIUbNY X
?/W e*j ]o
[font=新細明體]接收力,話音屬一般,無藍牙,無 插[/font][font=Times New Roman, serif]head[/font][font=新細明體]瘋位置。。。[/font]R3J,T9l$}(G7Q:R%n

s9V2U4\6u'vU1^*g [font=Times New Roman, serif]t-phone [/font][font=新細明體]要[/font][font=Times New Roman, serif]7[/font][font=新細明體]舊水人仔[/font][font=Times New Roman, serif]...([/font][font=新細明體]包安裝軟件)[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]平?貴?則由各位下定論。。。[/font]:{(]'Lw7Rwd8B
T9a K3^ P^
[font=新細明體]肯花[/font][font=Times New Roman, serif]7[/font][font=新細明體]百大元人民幣純以玩的心態去用的話,無傷大雅[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]iK^u@{!c)E
Gt'qtrE*Fwc(q
[font=新細明體]不過暫時上唔島 [/font][font=Times New Roman, serif]GPRS[/font]/Ou-`.F*iG

|+[hV@2~R4~ [font=新細明體]仲有[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]安裝貧果皮是 需要 [/font][font=Times New Roman, serif]JB [/font][font=新細明體]的。。。[/font][font=Times New Roman, serif]4.0[/font][font=新細明體]以下 [/font][font=Times New Roman, serif]OK [/font][font=新細明體]支援。。。[/font]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.