中國人保釣
首先多謝[url=http://www.26fun.com/bbs/space.php?uid=2][i][b]admin[/b][/i][/url][b] 為我上次嘅貼評分,多謝你[/b]~k3Kq7`7][b]講番,我地中國嘅釣問題,本來就屬於我地中國嘅,日本人真係好唔講道理,我好討厭,基本上唔會再去日本[/b]
[b]呢次中國直情就係俾一個態度話俾佢地聽,中國唔係好蝦嘅啦[/b] _7q]0{0v&n
,m*R(gh}b,O
[b]而且,外交部講到明,雖然我地嘅船長番咗嚟中國,但中國係要求佢地道歉兼賠償,講到明就係俾壓力佢[/b]
hir@!t([S&A:j
[b]話俾全世界人知道,中國唔再好蝦嘅啦[/b]
[b]係中國人就頂起 頂頂頂頂頂[/b] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-9-27 12:30 AM 編輯 [/i]
-Y%sNP@v#i
個個都話保釣保釣, Gh M l;\0so!@
強國政府講保釣根本就另有目的,
真係咁想保釣就唔係只針對架仔,
美國佬大大聲話個島係人地既又唔見強國政府出一句聲?/J I5F IQ'BZ#l$[w
什麼中國領土, 晒氣啦, 唔好咁易比人煸動M~1@VF
成吉思汗以前夠打到去歐洲, 你唔好話果度又係中國領土, m ]L#xM+| N
叫人比番個歐洲你? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 既然中國政府認為釣魚台係屬於中國 ~ 應該積極爭取啦 ~ 淨係靠把口捍衛有Q用咩 :sleep: [quote]首先多謝admin 為我上次嘅貼評分,多謝你
講番,我地中國嘅釣問題,本來就屬於我地中國嘅,日本人真係好唔講道理,我好討厭,基本上唔會再去日本