娛樂滿紛 26FUN's Archiver

aiqianli 發表於 2010-9-26 08:30 PM

中國人保釣

首先多謝[url=http://www.26fun.com/bbs/space.php?uid=2][i][b]admin[/b][/i][/url][b] 為我上次嘅貼評分,多謝你[/b]~k3Kq7`7]

Rs}|pc [b]講番,我地中國嘅釣問題,本來就屬於我地中國嘅,日本人真係好唔講道理,我好討厭,基本上唔會再去日本[/b]
Z,KA!]0T |E.@#heXs [b]呢次中國直情就係俾一個態度話俾佢地聽,中國唔係好蝦嘅啦[/b] _7q]0{0v&n
,m*R(gh}b,O
[b]而且,外交部講到明,雖然我地嘅船長番咗嚟中國,但中國係要求佢地道歉兼賠償,講到明就係俾壓力佢[/b]
RLvP6v5j5e hir@!t([S&A:j
[b]話俾全世界人知道,中國唔再好蝦嘅啦[/b]
!gi}N#oy,k/m#l [b]係中國人就頂起     頂頂頂頂頂[/b]

chewlun3 發表於 2010-9-27 12:03 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-9-27 12:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jojojojoj 發表於 2010-9-27 12:27 AM

[i=s] 本帖最後由 jojojojoj 於 2010-9-27 12:30 AM 編輯 [/i]
[0T W5O;w"f\de3^ -Y%sNP@v#i
個個都話保釣保釣, Gh Ml;\0so!@
強國政府講保釣根本就另有目的,
N EyU6iA%J H(L 真係咁想保釣就唔係只針對架仔,
8N&VzM/M/g/S'NB1q 美國佬大大聲話個島係人地既又唔見強國政府出一句聲?/JI5F IQ'B Z#l$[w
什麼中國領土, 晒氣啦, 唔好咁易比人煸動M~1@V F
成吉思汗以前夠打到去歐洲, 你唔好話果度又係中國領土, m ]L#xM+| N
叫人比番個歐洲你?

電梯男 發表於 2010-9-27 12:33 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

KNY 發表於 2010-9-30 01:30 PM

既然中國政府認為釣魚台係屬於中國 ~ 應該積極爭取啦 ~ 淨係靠把口捍衛有Q用咩      :sleep:

打狗棒 發表於 2010-9-30 04:18 PM

[quote]首先多謝admin 為我上次嘅貼評分,多謝你
^A6jzyE(S$~cO
V`%E$IC;K4y 講番,我地中國嘅釣問題,本來就屬於我地中國嘅,日本人真係好唔講道理,我好討厭,基本上唔會再去日本
N tR-Hg[ 呢次中國直情就係俾一個態度話俾佢地聽,中國唔係好蝦嘅啦&J~c5F4`rZ8US
8Xk wU/\ P`
而且, ...
}L?|)D b [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3491649&ptid=236590][color=#999999]aiqianli 發表於 2010-9-26 08:30 PM[/color][/url][/size][/quote]J(OA8h1^ mv
老兄, 我支持你, 小日本鬼子真的欺人太甚, [color=red]基本上唔會去日本[/color]係唔夠,
3J4xK zy 應該以後唔用日本電器(包括一般家電和遊戲機)、不看日本漫畫、不吃日本料理、'hTY^;r1u|R?;QH
不看日本AV片、不再坐日本車(包括的士)......中國人萬歲, 香港人萬歲, 頂頂頂頂頂頂頂頂........:yy36:

infjlam 發表於 2010-9-30 10:05 PM

呢鑊野,小弟到依家都未睇得通點解日子當局會咁樣做...#~;m#E-{4O8T
菅直人唔似咁蠢會做D傻事激怒中國大陸,
2Y'JWa a 至於中國人多年只口講保釣,根本得個講字...
r7q%j:^~s m3F n
2}.f1Ky2A8w)K%q3khJB 當然,我最希望兩國能循外交途徑解決釣魚台糾紛,用不著軍事介入,
%N wV^\1kFA 開戰甚或繼續僵持局面,只會兩敗俱傷...

KNY 發表於 2010-10-1 12:30 AM

[quote]呢鑊野,小弟到依家都未睇得通點解日子當局會咁樣做...+j:Kw8|.ig
菅直人唔似咁蠢會做D傻事激怒中國大陸,
+{7}(B;IBx]$bd!kr 至於中國人多年只口講保釣,根本得個講字...4H F2k2zIGW
R$@b#H7V1A~M
當然,我最希望兩國能循外交途徑解決釣魚台糾紛,用不著軍事介入,
Vg5k]DwB;M 開戰 ...
I8MVu:\4r [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492769&ptid=236590][color=#999999]infjlam 發表於 2010-9-30 10:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
/rSP3^O(T I };cTd3t&K._
日本仔點解要咁做 ~ 的確好難理解 ~ 有可能係報復中國借推高日元來跟美國佬打貿易戰 ~ 害到日本政府要出手干預日元升勢
!J:S%g1J8~t:?"A Js8n$lz A3l}8qg(y
不過日本仔呢鑊真係蠢在唔識見好就收 ~ 反正遲早都係放人 ~ 就唔應該拖咁耐 ~ 到溫家寶發火先拿拿聲放人 ~ 反過來依家話要同中國修補關係 ~ 真係搵黎搞 ~ 早D放人攞個彩咪算囉

kcmc909909 發表於 2010-10-1 12:45 AM

保釣???哈...

呀傑 發表於 2010-10-1 04:22 AM

今次日本威晒啦!!!中國一味嗌 放人!放人!!放人!!&f8Y`-c){l E8v&f C
日本困住同胞困到過埋中秋先放人!!<中國人對食中秋飯睇得好重要>日本係咪睇中d點??
L{0Z^S4@rk9W [size=5][color=Blue][b]釣魚台[/b][/color][/size]   真係 [size=7][color=Red]未解決[/color][/size]!!!
NL }o3o                                                             [size=4][color=Magenta]保釣人士仍需努力[/color][/size]!!

電梯男 發表於 2010-10-1 10:35 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

J.T. 發表於 2010-10-2 01:29 AM

i thought japan release the captain because china capture four japanese...................:yy31:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.