娛樂滿紛 26FUN's Archiver

heacl 發表於 2010-9-29 10:31 AM

六合彩加價一倍

[b][size=4]六合彩過去 35年一直是全港市民「以小博大」的希望,但發橫財夢將不再便宜。香港賽馬會決定由 11月 9日起,將現時六合彩每注 5元的投注金額,加價一倍至 10元,但一注獨中頭獎的獎金下限由 500萬元增至 800萬元,增幅僅六成,四獎至七獎的固定派彩獎金則調高一倍。馬會行政總裁應家柏估計,加價後彩票銷售量或下跌 5%[/size][/b]。K+P:[Z(? r/B
'?Akd3_;t9je8WGJ

M'b#K.` |[ 十元一注太貴又唔係易中  買咗幾年都未中過四個半字:giveup:

打狗棒 發表於 2010-9-29 11:06 AM

又話開埋大細盤? :yy25:

andyho 發表於 2010-9-29 12:52 PM

[quote]又話開埋大細盤? :yy25:
#RO'C0n&?fzK/f [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492419&ptid=236692][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-29 11:06 AM[/color][/url][/size][/quote]1v1bS%z S3Wo#h.|

-bP/O6KkX@ 要增加彩池, 最好當然開大細單雙或輪盤那種買單一號碼一賠30幾, 9}g9d0EuWj s`4A
單純加10元, 投注的人是否個個由買20元飛變成40飛先?

打狗棒 發表於 2010-9-29 03:01 PM

[quote]
%ybD3U+Q(E$Z
|?4rkk.n(m 要增加彩池, 最好當然開大細單雙或輪盤那種買單一號碼一賠30幾,
:V9D V+\kLI A3x.QS 單純加10元, 投注的人是否個個由買20元飛變成40飛先?
u+lQ!J7Pl [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492440&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-29 12:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
$wmy-v8@&B2^x wzO 其他人唔知, 我就一定唔會...........:yy29:

andyho 發表於 2010-9-29 03:26 PM

[quote]
{3FFOW!NaOMd 其他人唔知, 我就一定唔會...........:yy29:
Z+^;jJv E [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492474&ptid=236692][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-29 03:01 PM[/color][/url][/size][/quote](|Iu4L9vu uid
z M(PPv7Z
我已經無買好耐, 越加越多number, 越來越難中, 5V Uv0RRZ2q(T/f(|
要發達, 發夢娶或嫁入豪門似乎實際d:dev:

打狗棒 發表於 2010-9-29 03:28 PM

[quote]
;k2G sr+\x|C
#\"b'`nXsKD 我已經無買好耐, 越加越多number, 越來越難中, *d,Dj6_H2s(@g+U:[o
要發達, 發夢娶或嫁入豪門似乎實際d:dev:f"|Iln4Q)~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492477&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-29 03:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
8z[x%H7T(`'_2J 我又唔識"種生基"和"睇風水", 點發達?:yy27:

andyho 發表於 2010-9-29 03:32 PM

[quote]
'a$@V RX9p 我又唔識"種生基"和"睇風水", 點發達?:yy27:|TK~O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492478&ptid=236692][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-29 03:28 PM[/color][/url][/size][/quote]
~\ @XN&Wx ^ +^ GSu:gr8g}3w
你識又如何?世上會俾晒d錢風水師的蠢女人有好多, 但擁有1000億的蠢女人又有幾個?:yy03:

打狗棒 發表於 2010-9-29 03:45 PM

[quote]
,Q)G DN)Uw+d5]#@%E
9QmM3x D \ro 你識又如何?世上會俾晒d錢風水師的蠢女人有好多, 但擁有1000億的蠢女人又有幾個?:yy03:
^8~ OYp#e:H [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492479&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-29 03:32 PM[/color][/url][/size][/quote] k'},\%K,RQa
現今香港社會, 勤勤力力返朝九晚六肴份老襯, 做死都買唔到一層樓;
]${ v G3dq$RIu 反而呃神騙鬼、投機炒賣就掂過碌蔗? 乜春嘢世界?

andyho 發表於 2010-9-29 03:54 PM

[quote]2El6?S0ng
現今香港社會, 勤勤力力返朝九晚六肴份老襯, 做死都買唔到一層樓;
Q-dUJ'qA 反而呃神騙鬼、投機炒賣就掂過碌蔗? 乜春嘢世界?(W?"L'l k!x:S
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492481&ptid=236692][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-29 03:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
NQ6Mrjl )J!~o I y:p;S9g y
係一個抵Q窮人死的世界, 明知地產商賺盡, 政制上無法制衡, )~0^"L*c w5_{
但D順民又話搞咩普選搞亂香港, 默許個政府及地產商剝削, 又怪得邊個?
G X2UT^ M5o8J 要發達, 去買六合彩或學風水搵富婆笨吧:yy02:

費事高 發表於 2010-9-29 05:29 PM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-9-29 05:31 PM 編輯 [/i]
,qI5ZI @:d ^ N2o
,iY`*riX? 我用了接近10年時間,風雨不改,只投注同二條飛,
3MYA6N-D(d&v Ra 每個月浪費百零蚊係呢個13,983,816份之2既機會率之上,i_g3b~k-r^
10年間...只中過一次3個半字.....^k t"fNr/x3m
如果加到10蚊一注...good...可以幫我每個月慳返百零蚊, h9i Y3r9y8yG
我一定唔會再買...等金多寶或有大彩池...我先會下注!

andyho 發表於 2010-9-29 06:45 PM

[quote]我用了接近10年時間,風雨不改,只投注同二條飛,^5w1J;m ag
每個月浪費百零蚊係呢個13,983,816份之2既機會率之上,
P N ]W D!N TG.a 10年間...只中過一次3個半字.....
7fRp'\l"?(W 如果加到10蚊一注...good...可以幫我每個月慳返百零蚊,
N p5N9h+~ n 我一定唔會再買...等金 ...'vR pR2A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492491&ptid=236692][color=#999999]費事高 發表於 2010-9-29 05:29 PM[/color][/url][/size][/quote]
G0^ P s0e}^x)A
x6s\YQ%^ c 希望多d人好似你咁諗, 令投注額不增反減, s3B1E C)|3\I9s
馬會越來越來似一間講求利益的商業機構,
9aQ8zI]O*mT 波盤勁屈客, 好多場次唔開讓球盤, 迫人買主客和, 屬於香港壟斷公司之一

電梯男 發表於 2010-9-29 10:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-9-29 10:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-9-30 12:56 AM

[quote]
%s(ww*X)y.jn vQv!A4a:}:e8n!D+CMe
希望多d人好似你咁諗, 令投注額不增反減, &XY^3U1m%l\W i`;w
馬會越來越來似一間講求利益的商業機構, Ui&y,aK:?2B4p9J
波盤勁屈客, 好多場次唔開讓球盤, 迫人買主客和, 屬於香港壟斷公司之一 ... IL7q0bP(gt
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492502&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-29 06:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
3b7~"f;f5c 說得不錯, 馬會獨市生意, 開埋d盤有佢著數冇人著數;:nogood: ^R3NGPLJl
甚麼「讓球主客和」, 全世界只有佢先諗得出, 我認為發明者直情可以攞諾貝爾獎!!!:good:
p1_1S-l:y4kZ 又要開賭, 又x驚輸? 佢唔全開亞洲盤係因為驚俾人煲爆一邊。:hitwall: rRG rS^~#J t
不過, 香港人喜歡犯賤, 樓價唔合理咩? 搵多份兼職供樓囉......;IW R8x%uQv+d*m'o1V
波盤唔合理咩? 鬼叫爛賭咩? 照買可也........!!.v iw{u
CCTVB的劇集節目垃圾咩? 我死都要睇, 吹咩?)E'xVp,f%R*h_&wQ
有人幫你爭取埋民主咩? 唔X高興, 仲話x人搞事!!! 係都鍾意做奴民, 你又吹得我漲呀?
X ti5~&n)bki;]6p+q 呢d咁嘅人, 邊抵可憐? 最好而家一國一制, 等你班受英國人保護咗150年嘅人受吓。

wind69 發表於 2010-9-30 04:01 AM

[quote]"Uz)G3yR3S
!MZ`/dg!D%E
要增加彩池, 最好當然開大細單雙或輪盤那種買單一號碼一賠30幾,
6D-Yw _ ^ [ 單純加10元, 投注的人是否個個由買20元飛變成40飛先?
)T%e M0v*z|3Yb [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492440&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-29 12:52 PM[/color][/url][/size][/quote])j%z~M#jN1Fj
J'Wp R Z0[
先將原始飛加到10元一注,日後再推2元一注單雙大細特別號碼顏色波,吸引力係咪大好多呢.....

andyho 發表於 2010-9-30 11:24 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-9-30 11:26 AM 編輯 [/i]!|"z:I5q$Vi{3p

eZ r8RG}/m |,XD [quote] dY9a^,DI.e2^
說得不錯, 馬會獨市生意, 開埋d盤有佢著數冇人著數;:nogood: +s:x#q z*g7W
甚麼「讓球主客和」, 全世界只有佢先諗得出, 我認為發明者直情可以攞諾貝爾獎!!!:good:
$}0P~w y?:nZ 又要開賭, 又x驚輸? 佢唔全開亞洲盤係因為驚俾人煲爆一邊。:hi ...
LY.Q9VdF a%X [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492587&ptid=236692][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-30 12:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
4w_8AV'c5H`'h+`r
1[[n$p?(l m4g%N,^ 呵呵, 真係要頒諾貝爾數學獎俾發明主客和條友,
j+_ nms 慘得過中國人衰爛賭? 澳門未開放賭權時, 荷官成日黑面仲X賭客, 但D人仲要犯賤去賭
B'J#\!kY$V 如你所講, 電視劇唔好睇罷睇囉, 日日X仲要日日睇, 有無病呀?  
2H\y;{SM6Q 一邊話太快普選香港會亂, 一邊要求政府及地產商高抬貴手剝削少d, 又係自相矛盾
B:n'f"?K.m ^4~ 我成日話細價樓應該10萬一呎, 屈班順民做奴隸供三代, 就係呢個意思, 完全唔值得同情架:dev:
1I#rFv4em3o
'OxC#k/b 我地會唔會離左題呢?no, 個題目係"犯賤":D

打狗棒 發表於 2010-9-30 11:59 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-9-30 12:08 PM 編輯 [/i]a/nG,q$Q;_[ }
tb zZ[n"Y$Z(]k
[quote] UK&_F3]$~WG

? d d-Y/W0G6ti\%U 呵呵, 真係要頒諾貝爾數學獎俾發明主客和條友, "d8a1hMnH-IpH
慘得過中國人衰爛賭? 澳門未開放賭權時, 荷官成日黑面仲X賭客, 但D人仲要犯賤去賭
.{4Kj"o ^w 如你所講, 電視劇唔好睇罷睇囉, 日日X仲要日日睇, 有無病呀?  9v-}#zD\xB6NT L
一邊話太快普選香 ...
6t-xiem,y+s6z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492640&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-30 11:24 AM[/color][/url][/size][/quote]]6{+b5OL:P u'^+L(V
中國人生存處世之道有三: 1.忍, 2.忍, 3.亦是忍......
&n8sl,[0wZ 除非真係冇飯食, 否則習慣逆來順受, 間中遊行示威亦是點到即止, d;D-i/N(z?J
美其名和平理性, 實則怕惹麻煩; 抗議不騷不癢, 掌權者啋你都有味!!!
&x*? U0Lo l 一個不懂為自己和下一代爭取權益的民族, 人口再多、國力再強也是徒然,k6{,l#Ya
再過五千年都係君臣主僕社會, 甚麼「人民當家作主......」, 只是一句廢話!!!
$NP,pa1L0[ \!ZT1Y.KA.A(k
跟番少少主題, 買Mark 6只係買一個夢想, 根本冇諗住會中, 你玩到10注, d人咪相應自我調節到只買一或兩注, `)Gg*Y)R%W
都係廿蚊內交收。有云: 「有強姦, 冇焗賭。」馬會就係焗你賭, 唔滿意咩? 唔好買囉!!!

呀傑 發表於 2010-10-1 04:07 AM

每期用5蚊買注六合彩可以講話係打工仔既希望!!
M kB+s jRg 點解要加價呢??加左會唔會令到馬會賺少左??

infjlam 發表於 2010-10-1 07:53 AM

[quote]每期用5蚊買注六合彩可以講話係打工仔既希望!!
!x`c w0UuGo 點解要加價呢??加左會唔會令到馬會賺少左??$C;v^ QI'_@eS
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492891&ptid=236692][color=#999999]呀傑 發表於 2010-10-1 04:07 AM[/color][/url][/size][/quote] QZL2M:u1B8{%bn%R

Cc`GP0K]a+MV-C 好簡單,z b oG^}z
$20四注電腦飛,我會買,
h6Z-L:I-EY ?;w2tk $20兩注/$40四注?我唔買囉:sleep:

電梯男 發表於 2010-10-1 10:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.