娛樂滿紛 26FUN's Archiver

heacl 發表於 2010-9-29 10:31 AM

六合彩加價一倍

[b][size=4]六合彩過去 35年一直是全港市民「以小博大」的希望,但發橫財夢將不再便宜。香港賽馬會決定由 11月 9日起,將現時六合彩每注 5元的投注金額,加價一倍至 10元,但一注獨中頭獎的獎金下限由 500萬元增至 800萬元,增幅僅六成,四獎至七獎的固定派彩獎金則調高一倍。馬會行政總裁應家柏估計,加價後彩票銷售量或下跌 5%[/size][/b]。J2Z{\vT RIj

(QQ1P!u#xo1N!Ts(O
}$}Jdd 十元一注太貴又唔係易中  買咗幾年都未中過四個半字:giveup:

打狗棒 發表於 2010-9-29 11:06 AM

又話開埋大細盤? :yy25:

andyho 發表於 2010-9-29 12:52 PM

[quote]又話開埋大細盤? :yy25:'|0[~`;|j&{em
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492419&ptid=236692][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-29 11:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
-k9B6kO-g/J^v y(O)xX7scx
要增加彩池, 最好當然開大細單雙或輪盤那種買單一號碼一賠30幾,
\u4S6J8Ks,D` Q 單純加10元, 投注的人是否個個由買20元飛變成40飛先?

打狗棒 發表於 2010-9-29 03:01 PM

[quote]
9w*fP&_*l#^W"I+jiO4}Hl
$k*w3s.t eG)eh1` 要增加彩池, 最好當然開大細單雙或輪盤那種買單一號碼一賠30幾, d zb$Y;t"@"@.U.v
單純加10元, 投注的人是否個個由買20元飛變成40飛先?
8],Md5t9E [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492440&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-29 12:52 PM[/color][/url][/size][/quote]&X{1s!a0{a2ZGTm
其他人唔知, 我就一定唔會...........:yy29:

andyho 發表於 2010-9-29 03:26 PM

[quote]
;s9Y(_ o7~ 其他人唔知, 我就一定唔會...........:yy29:
$I2x5gr ll [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492474&ptid=236692][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-29 03:01 PM[/color][/url][/size][/quote]gKV5Ab-o\8F{

u,T*W$m5Ny 我已經無買好耐, 越加越多number, 越來越難中,
ZzGlh{ 要發達, 發夢娶或嫁入豪門似乎實際d:dev:

打狗棒 發表於 2010-9-29 03:28 PM

[quote]{UC%gx-R a:M,q
` WZ)s#VY }~
我已經無買好耐, 越加越多number, 越來越難中, @x7` U^#U q
要發達, 發夢娶或嫁入豪門似乎實際d:dev:*g&Ja8hP}5L(e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492477&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-29 03:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
U Pei5{ 我又唔識"種生基"和"睇風水", 點發達?:yy27:

andyho 發表於 2010-9-29 03:32 PM

[quote]
V7C0ez3Be 我又唔識"種生基"和"睇風水", 點發達?:yy27:
)O:[r6LNB%` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492478&ptid=236692][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-29 03:28 PM[/color][/url][/size][/quote]-VJ2K\m:s
-h)[%Zb\d G2{I
你識又如何?世上會俾晒d錢風水師的蠢女人有好多, 但擁有1000億的蠢女人又有幾個?:yy03:

打狗棒 發表於 2010-9-29 03:45 PM

[quote]
/ORjx+Ul
!Eg%A7c3m 你識又如何?世上會俾晒d錢風水師的蠢女人有好多, 但擁有1000億的蠢女人又有幾個?:yy03:
q+h6oJ!y.e o'oQR [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492479&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-29 03:32 PM[/color][/url][/size][/quote])sp+n1qZl
現今香港社會, 勤勤力力返朝九晚六肴份老襯, 做死都買唔到一層樓;#b Q2We"?"x7o
反而呃神騙鬼、投機炒賣就掂過碌蔗? 乜春嘢世界?

andyho 發表於 2010-9-29 03:54 PM

[quote]
;Dk x+^E~ Q#H"ix 現今香港社會, 勤勤力力返朝九晚六肴份老襯, 做死都買唔到一層樓;#m`"Efc6l
反而呃神騙鬼、投機炒賣就掂過碌蔗? 乜春嘢世界?
3mp \g#u po t [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492481&ptid=236692][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-29 03:45 PM[/color][/url][/size][/quote],r]'I*O H a;m
4K;jy!y {k]
係一個抵Q窮人死的世界, 明知地產商賺盡, 政制上無法制衡,
zO#~Ld;y] L%p%k 但D順民又話搞咩普選搞亂香港, 默許個政府及地產商剝削, 又怪得邊個?9E c~q(^l K
要發達, 去買六合彩或學風水搵富婆笨吧:yy02:

費事高 發表於 2010-9-29 05:29 PM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-9-29 05:31 PM 編輯 [/i]
+_l Va.d*X
Y e!M b]qhbj 我用了接近10年時間,風雨不改,只投注同二條飛, Y1J!Ut^{
每個月浪費百零蚊係呢個13,983,816份之2既機會率之上,Z \4\+bI(H#G1n
10年間...只中過一次3個半字.....E4k ix b7]3z't%Fq/gD a
如果加到10蚊一注...good...可以幫我每個月慳返百零蚊,`:If&_ CS
我一定唔會再買...等金多寶或有大彩池...我先會下注!

andyho 發表於 2010-9-29 06:45 PM

[quote]我用了接近10年時間,風雨不改,只投注同二條飛,
7IKLz6Jm4S 每個月浪費百零蚊係呢個13,983,816份之2既機會率之上,
-C.CZKl q 10年間...只中過一次3個半字.....zjO(r d w9Y
如果加到10蚊一注...good...可以幫我每個月慳返百零蚊,%m J|l!q
我一定唔會再買...等金 ...
|1e5w0u_ @9^7U3k [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492491&ptid=236692][color=#999999]費事高 發表於 2010-9-29 05:29 PM[/color][/url][/size][/quote]K.l!\X)F d:w1v

+Q RNnUt&t R8j 希望多d人好似你咁諗, 令投注額不增反減,
{mq%i kK\Og1DWFt7w2M 馬會越來越來似一間講求利益的商業機構,
-H4fp Q'Mm] 波盤勁屈客, 好多場次唔開讓球盤, 迫人買主客和, 屬於香港壟斷公司之一

電梯男 發表於 2010-9-29 10:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-9-29 10:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-9-30 12:56 AM

[quote]
:Fc,v9Rg-g+d oL:`bE\le@
希望多d人好似你咁諗, 令投注額不增反減, j&~;n,}0TJ9M7e
馬會越來越來似一間講求利益的商業機構, 9hZ#k^@q e F@m'x
波盤勁屈客, 好多場次唔開讓球盤, 迫人買主客和, 屬於香港壟斷公司之一 ...T!W/c { [e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492502&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-29 06:45 PM[/color][/url][/size][/quote]5Ey V M6l
說得不錯, 馬會獨市生意, 開埋d盤有佢著數冇人著數;:nogood:
'Q"if/P7|&F 甚麼「讓球主客和」, 全世界只有佢先諗得出, 我認為發明者直情可以攞諾貝爾獎!!!:good:
+GqVfo:~ 又要開賭, 又x驚輸? 佢唔全開亞洲盤係因為驚俾人煲爆一邊。:hitwall: &`7[Ghh-V9K#o$C CT3v
不過, 香港人喜歡犯賤, 樓價唔合理咩? 搵多份兼職供樓囉......;
#i9nZN#Y._ 波盤唔合理咩? 鬼叫爛賭咩? 照買可也........!!
i'd F;J0\9^![{8XK5O CCTVB的劇集節目垃圾咩? 我死都要睇, 吹咩?
Yirf~CdW!R 有人幫你爭取埋民主咩? 唔X高興, 仲話x人搞事!!! 係都鍾意做奴民, 你又吹得我漲呀?
k:L gFg7q6P 呢d咁嘅人, 邊抵可憐? 最好而家一國一制, 等你班受英國人保護咗150年嘅人受吓。

wind69 發表於 2010-9-30 04:01 AM

[quote]
(e1CY9N0R#Ic F'q DAnGK3j(A#t`
要增加彩池, 最好當然開大細單雙或輪盤那種買單一號碼一賠30幾, QJb4cdk:}M
單純加10元, 投注的人是否個個由買20元飛變成40飛先?)R+L,d3D l ~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492440&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-29 12:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
R t{"YT#\ { Uy o4jxGIdF
先將原始飛加到10元一注,日後再推2元一注單雙大細特別號碼顏色波,吸引力係咪大好多呢.....

andyho 發表於 2010-9-30 11:24 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-9-30 11:26 AM 編輯 [/i]
[? YObr-j
b0x3`Xb$S!q(J"g [quote]
d*Q.`)j(X-y.C 說得不錯, 馬會獨市生意, 開埋d盤有佢著數冇人著數;:nogood:
[P4^Q!W.}s8k 甚麼「讓球主客和」, 全世界只有佢先諗得出, 我認為發明者直情可以攞諾貝爾獎!!!:good: S+I'YRc6j*i-B7\(O7\
又要開賭, 又x驚輸? 佢唔全開亞洲盤係因為驚俾人煲爆一邊。:hi ... i$@2m#aN
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492587&ptid=236692][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-9-30 12:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
$c"}&[;T@
j^t6dC@5i g 呵呵, 真係要頒諾貝爾數學獎俾發明主客和條友,
Nn*J%M brT r s7T%\ 慘得過中國人衰爛賭? 澳門未開放賭權時, 荷官成日黑面仲X賭客, 但D人仲要犯賤去賭(Yt-A1Z0C1A`'a@GM
如你所講, 電視劇唔好睇罷睇囉, 日日X仲要日日睇, 有無病呀?  
.UEGYO C5e N G 一邊話太快普選香港會亂, 一邊要求政府及地產商高抬貴手剝削少d, 又係自相矛盾
9Cv9bq|p9b@?5] 我成日話細價樓應該10萬一呎, 屈班順民做奴隸供三代, 就係呢個意思, 完全唔值得同情架:dev: ;a_.T/a*W|2m6\
#f6TE5VaFF P
我地會唔會離左題呢?no, 個題目係"犯賤":D

打狗棒 發表於 2010-9-30 11:59 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-9-30 12:08 PM 編輯 [/i].Q9D9[w"n(g p
y'tSq'ug"k
[quote]
g7gs4w+w}a L 0o5l2_T"~"O
呵呵, 真係要頒諾貝爾數學獎俾發明主客和條友, 0Vzc!j/BkF V0^4^
慘得過中國人衰爛賭? 澳門未開放賭權時, 荷官成日黑面仲X賭客, 但D人仲要犯賤去賭
(~4_D-} s-{9[N~|0T 如你所講, 電視劇唔好睇罷睇囉, 日日X仲要日日睇, 有無病呀?  u7d{ Jr WLwIY
一邊話太快普選香 ...
U ]g&]8\Z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492640&ptid=236692][color=#999999]andyho 發表於 2010-9-30 11:24 AM[/color][/url][/size][/quote]
XR N&x:U8pW_*f%X 中國人生存處世之道有三: 1.忍, 2.忍, 3.亦是忍......*\C K-F*E
除非真係冇飯食, 否則習慣逆來順受, 間中遊行示威亦是點到即止,
Lzi9X[3xn%i 美其名和平理性, 實則怕惹麻煩; 抗議不騷不癢, 掌權者啋你都有味!!!WDa P:mX)B
一個不懂為自己和下一代爭取權益的民族, 人口再多、國力再強也是徒然,}b&Sgxy
再過五千年都係君臣主僕社會, 甚麼「人民當家作主......」, 只是一句廢話!!!'W8bx4\X k
&h6D0V,\e `
跟番少少主題, 買Mark 6只係買一個夢想, 根本冇諗住會中, 你玩到10注, d人咪相應自我調節到只買一或兩注,!EQH?(U4AV#M
都係廿蚊內交收。有云: 「有強姦, 冇焗賭。」馬會就係焗你賭, 唔滿意咩? 唔好買囉!!!

呀傑 發表於 2010-10-1 04:07 AM

每期用5蚊買注六合彩可以講話係打工仔既希望!!6]$F(\ h.i$U]f
點解要加價呢??加左會唔會令到馬會賺少左??

infjlam 發表於 2010-10-1 07:53 AM

[quote]每期用5蚊買注六合彩可以講話係打工仔既希望!!
KE [[7zMxc 點解要加價呢??加左會唔會令到馬會賺少左??
Y2G/{:dI%o4F:Wxar(D [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3492891&ptid=236692][color=#999999]呀傑 發表於 2010-10-1 04:07 AM[/color][/url][/size][/quote]
,{$~#zuqP2f
0knKnF[ ai&Tt 好簡單,
a.V!q:^(Al2[;Z $20四注電腦飛,我會買,
5T)a-\5t$k2A.t/z T@5o $20兩注/$40四注?我唔買囉:sleep:

電梯男 發表於 2010-10-1 10:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.