娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jyeung1 發表於 2010-10-1 09:39 PM

入教求名校單野!!

[url]http://hk.news.yahoo.com/article/100930/3/khoy.html[/url]X6PF-Q \eD
入教求名校 要留意身教\(N3G/g9P~3r zl l?
(星島)2010年10月1日 星期五 06:30
+Rr8A$Oj 9]$rGn(};\yw
老老實實!!
lt8rU8Da5pAY 個教會有無收過一分7if#`'LC4w
或將會收到部份錢
.E)on8VXDp
+X~D)qgF 如教會無,甘收錢班人
C8T6fan7uP)S 應該係ICAC見!!
sd k,c;yD
W%R1g8\%?o+RI 教會有收既,即係間接以權謀私!!5oGw"rs#^

w9og6El5G@DF @,?za\D Dl2fme
你個教會同政府-nbLNz WS
吾好側側膊吾多覺!!

darkensun 發表於 2010-10-2 12:28 AM

呢個傳統由來已久, 鬼叫香港D名校全部都係天主教咩
H+A_[_2A?rc;Q 所以香港後生一代好多都細細個入天主教就係咁解

infjlam 發表於 2010-10-2 12:45 AM

頂你呢班PK,借宗教名義謀私利:gun: O#l+f&JM#[(}.{2[9\
教育俾班PK搞到變晒質喇:hitwall:

屎勇 發表於 2010-10-2 03:43 AM

講開又講丫:yb%t,R7F&z-En
唔知大家知唔知
;Y:N:r9MKl,_ 其實天煮教好有米1M~4V&A6\+o)b#k6DU
TVB d濕9籌款都係幾千萬上落
H T8lq9M6C~ 但天煮教既目標係億億聲:secret:jWxS+a%LR4_P
如果有教徒覺得我得罪左天煮教咁sor9ry咯
E3n%n? ^;jdY5k|$A :yy04:

電梯男 發表於 2010-10-2 07:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.