娛樂滿紛 26FUN's Archiver

darkensun 發表於 2010-10-2 10:37 PM

中國優良傳統 - 以德報怨

中國一名船員突發急病獲日本派人救助8Gl3yH:_ X
(商台)2010年10月2日 星期六 16:53
t&R;n6QL*lA 5sL(I O&F*O0A@p
一艘由[url=]巴拿馬
!vi]2R-hAu [/url]駛往[url=]上海
1RXT/ToC/jE [/url]的中國貨輪,航行至[url=]日本$q+u"Kf!q5XZn
[/url]以東約一千海浬海域時,船上一名中國船員突發急病,日本海上保安廳接獲求助,派出巡視船、直升機和快艇前往救援,將患病船員,送到[url=]東京.g.PsT7L)Z/Cam
[/url]一間大學的附屬醫院救治,船員現時病情穩定,無生命危險。 中國駐日本大使館官員薛健,感謝日本海上保安廳,全力救助患者,並對日方的救援表示感謝。jk#mRZq6L
2f2J!t(@8NOG0rm
日本今次真係發揮以德報怨精神, 將兩個主權爭議暫時擱置, 全力幫助對方人民渡過險境

selena127 發表於 2010-10-3 05:38 AM

救人還救人 , 爭主權還爭主權 !!
"\.dH cw"Lnk Yv:e&i1C+m
不可以[color=black]混和一談 !! 談不上什麼以德報怨 ![/color]

電梯男 發表於 2010-10-3 08:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-10-3 08:29 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-10-3 10:31 AM

又唔駛上綱上線...
@ lA4V\ JL{$I*L{1X q bxwM?{b
動物都會救喇,何況人類?/z{/` dr2Lm.v
救人乃天性,所有文明社會都會做

電梯男 發表於 2010-10-3 03:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

darkensun 發表於 2010-10-3 06:00 PM

若果有日本人響大陸遇難, 中 共未必可以做返同樣野...

vv1668vv 發表於 2010-10-4 09:43 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-10-4 09:47 PM 編輯 [/i]-jy-S&k:c5wU#x^
!dWBZ2T
[font=新細明體]↑ 都未  犯事  就  判刑 [/font][font=Times New Roman, serif]..................? :yy31: [/font]

darkensun 發表於 2010-10-4 11:21 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494204&ptid=236830]8#[/url] [i]vv1668vv[/i] [/b]
J|,NDrcs6rrzQ 生為日本人, 已經犯左彌天大罪

小小種子 發表於 2010-10-5 11:30 AM

冇討論意義國為樓主開帖目的就係踩中國人而褒獎日本人1Kp/I!{h3Z+I@"J-i
雖然「日本人在中國病發」這個假設還沒有出現
\F8r&iKT+t1Z 但樓主已經斷言中國人會見死不救了"R K}3c1HFeCt
由此可見  如此先入為主的帖 已沒有討論價值

infjlam 發表於 2010-10-5 11:55 AM

中國人有好人有壞人,同樣日本人有好人有壞人,
M"^ q:_ S5R@3oM~ 你要一竹篙打一船人,何必?

andyho 發表於 2010-10-5 03:46 PM

呢度係香港人的論壇, 回歸後香港人即係中國人,
-M.ypnM[L9c 建議樓主少d講日本人好話, 盡量找渣子踩日本人, /N!U,AUAiI4q
咁會有多d人支持你及認為你的帖有討論價值WU#d VN;V
尤其你開帖叫「中國優良傳統」, 點知d人入來一睇見你讚日本人, 想唔慶都難呢:D

darkensun 發表於 2010-10-5 10:12 PM

[quote]呢度係香港人的論壇, 回歸後香港人即係中國人,
$gPX'gM 建議樓主少d講日本人好話, 盡量找渣子踩日本人,
1R`H v So(Nh 咁會有多d人支持你及認為你的帖有討論價值
6A VIDS4L'eU3@ m-g 尤其你開帖叫「中國優良傳統」, 點知d人入來一睇見你讚日本人, 想唔慶都難 ...
)gA@8f.nD7R g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494553&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-5 03:46 PM[/color][/url][/size][/quote]"VwC*bh]d
小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧F L#EvZ
尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀

andyho 發表於 2010-10-5 11:12 PM

[quote]
.V4c A9c c T:CF 小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧.c$R{/v F
尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀
2sn2hc7Scc T$iP7W [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494634&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-5 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
tO Cm0Zu+P
T1n H2Z/t&lO$jd 在中國人眼中, 中國的美德只有中國人可以弘揚, h)Ec/L%k*W
有時睇電視轉播中國女排賽, 個旁述話落後中緊的中國女排發揮中國人永不言敗的精神,
V@0f&aq 幾搞笑, 永不言敗原來是中國獨有精神, 美國呀日本呀就係輕易言敗?:D

infjlam 發表於 2010-10-5 11:18 PM

是非曲直,得失我自知,
%e|*v%_ eg8~ 又唔係所有中國人都係咁差o既,
SO,n:v:E X 有良知,明辨是非的中國人還有很多,
)l(nn&w)iN1^#H;| 不亢不卑,過猶不及,你們明嗎?

infjlam 發表於 2010-10-5 11:22 PM

[quote]
$Ve#cz_Z7U 小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧
.Zs4sV:Z'T&Gv 尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀qeQxfa T/l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494634&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-5 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote]kO)C(qT
pI&V Hy/v8Ze
什麼是「中國傳統精神」?
}8x%h;d5v4lP k;H S fO5D1pv4E n'j)j
好就是好,不好就是不好,
7~Jz4WB'| 中國不中國,傳統不傳統,有什麼打緊?

infjlam 發表於 2010-10-5 11:26 PM

[quote]呢度係香港人的論壇, 回歸後香港人即係中國人,
'A"D5E$]t!z 建議樓主少d講日本人好話, 盡量找渣子踩日本人,
z[`eJEf L 咁會有多d人支持你及認為你的帖有討論價值
Y O.h J(x`c!v 尤其你開帖叫「中國優良傳統」, 點知d人入來一睇見你讚日本人, 想唔慶都難 ...
;GMQ7CkG [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494553&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-5 03:46 PM[/color][/url][/size][/quote]
B^1_;h'k
'CK_ iA"v8O 拜託咪學埋阿狗D抽水野...
8]#Nul"F8U9VRzg 一講到中國和日本,就腎上腺素激增至得o架:yy03:

infjlam 發表於 2010-10-5 11:30 PM

[quote]
)bd!kjye k`S4P3mR
在中國人眼中, 中國的美德只有中國人可以弘揚, $fN,uX[RA
有時睇電視轉播中國女排賽, 個旁述話落後中緊的中國女排發揮中國人永不言敗的精神, hgi$z'b2yZ
幾搞笑, 永不言敗原來是中國獨有精神, 美國呀日本呀就係輕易言敗?:D ...%c`+m2D!L.v3bi
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494667&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-5 11:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
$K6a0u8A+PKdB
6|,kc/xsu} S&{z 個旁述冇腦低B,唔代表其他觀眾都一樣諗法,}?Y L1~;laV3W0{
香港體育節目主持/旁述水準,不嬲都咁上下架喇:sleep:

Winters 發表於 2010-10-5 11:59 PM

[quote]
|\f@B-V8m 小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧p/~PVU TJ)|
尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀P!QJUX7ziM+B
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494634&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-5 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote]6^!I4U1R~g9k Q
回第一句: EE Un{n@ K{ D
當下中國人嘅劣跡隨時隨地都見得到,數到數唔哂.]R|Xc9q4[M,Mp1g0kK
我地可以同埋最應該做嘅就係做個榜樣比佢地睇,切忌隨波逐流.:hitwall:{k6_2L_;R7y"m

z.Q @fNm3\)Dd 回第二句:
pBI*c3g 日本人嘅質素直程係世界數一數二,就算你無去過日本,都可以係好多地方睇到日本人係幾有禮貌等等......
7Z&S.d4`C 至於中國人,唉:hitwall:a4a$t$\}#cOd
H/M&DA D(v UJ:f\.M:F6i+S
另外若果版友你想直正討論,咁你去高 登都好過係呢度.
u r3N!nJ%V 近年流行陶傑嘅抽水風格,個個都爭相仿傚,但十居其九都係東施效顰,當笑話睇下算啦.:dev:

Winters 發表於 2010-10-6 12:03 AM

[quote]是非曲直,得失我自知,;d.VZAr
又唔係所有中國人都係咁差o既,
@!kQ_[A 有良知,明辨是非的中國人還有很多,
R&vN%z*Gf3iY0\ 不亢不卑,過猶不及,你們明嗎?1t^g'dA'D"{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494669&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-5 11:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
%D3r??%a9FZ 一竹篙打一船人,個船人每每都只限中國人:dev:

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.