[quote])G;m2?Nh1_yj
N9n3B8|n7g
什麼是「中國傳統精神」?G4pOC,L+l5Da
9I9Z(s5yK#U
好就是好,不好就是不好,8jiK0B#]-[4pm d
中國不中國,傳統不傳統,有什麼打緊?s2AJy@*k't
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494670&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-5 11:22 PM[/color][/url][/size][/quote]_$DJNV hs)A!f
以德報怨呢個concept, 或者behavior, 好多民族/文化都有;tg7k`it8b!X5Z+R
但將呢個舉動褒揚O既, 就以中國孔孟文化最為熱衷lv@6\J-m1s$_:u0dU
可惜當年毛澤東主張"人不犯我, 我不犯人; 人若犯我, 我必犯人", 而實際上又多番挑起國家仇外情緒, 令現今五,六十歲一群話事人同社會核心人物都主張"教訓"小日本
[quote]
令現今五,六十歲一群話事人同社會核心人物都主張"教訓"小日本I'j3EZ k/],~%DN'e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494698&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-6 12:26 AM[/color][/url][/size][/quote]/D6c8su:F*v+c]^A
h$h-j1J+rSxO
呵呵...原來你當班「糞青」流o架:haha:
[quote]*o7p2N?+N;m$k4LJZlK
另外若果版友你想直正討論,咁你去高 登都好過係呢度.[color=#fff][size=0px], ?5[/size][/color]7hx
hy#?1H'xL
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494689&ptid=236830][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-5 11:59 PM[/color][/url][/size][/quote]
N年前或者仲係...:haha: ,[:{1@;YuTQ:U
依家班小學雞,毛都未出齊,Kai到爆:giveup:
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-6 01:36 AM 編輯 [/i]9F1y LrJ}
\|"s&dmprN'P"V#B W
[quote]
拜託咪學埋阿狗D抽水野...N}Sew\r_y{O
一講到中國和日本,就腎上腺素激增至得o架:yy03:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494673&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-5 11:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
P@.K+`/@7`3Du#h
其實不是完全關日本事 , 我只是見到一些人不肯面對現實, 所以發言up幾句FG"L k!wBX
舉個例, 呢度有條帖, 有位版友話日本都夠賤囉, 被美國投兩個原子彈, 今日仲要聽美國話,
我反過來想, 世上有個民族, 當年被個獨裁政權射殺到落花流水, 被坦克壓扁, ^V-F0K5s%t+V5M|*b3g)e
今日大部分人反過來說, 哎呀!當年真係殺得有道理呀, 否則會亂, 無今日的富強,
以上述版友的價值觀來講, 呢個民族又算是什麼貨色呢?rSB&Fx(I:S
不過有一點要更正你, 我的確會腎上腺素上升, 但不是因為憤怒,
而是常暗笑一d盲目愛國的傻仔, 快樂及興奮都會令腎上腺素上升架:D
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-6 01:47 AM 編輯 [/i]
Am8Eb:Ej
[quote]0|3c^~0t)oZf!}
近年流行陶傑嘅抽水風格,個個都爭相仿傚,但十居其九都係東施效顰,當笑話睇下算啦.:dev:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494689&ptid=236830][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-5 11:59 PM[/color][/url][/size][/quote]4g#]!z*O2O9`i
老兄你呢句又算唔算抽水先?:dev:
況且唔好講到抽水咁嚴重, 個壇呢一區小貓三幾隻, 來來去去塘水滾塘水我地幾條茂利,w~NV[2y
純粹是吹水, 抽水抽來都嘥氣啦, 咪高估呢一區的瀏覽人次呢:yy03:
[quote])zX/Yu[3pI*O$RaE
日本人嘅質素直程係世界數一數二,就算你無去過日本,都可以係好多地方睇到日本人係幾有禮貌等等......[color=#fff][size=0px], k! k; a9 u" O* G2 a( ^3 U- h[/size][/color]
O7]`$qN0u
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494689&ptid=236830][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-5 11:59 PM[/color][/url][/size][/quote]`:A
B#X wF y/l*E(c
nd5I/mF&j9p|7I
借你呢句又up幾句, 最近有中國人話抵制日貨, 我覺得中國人最先應罷買日本奶粉, 改食三鹿牌
要證明中國人有骨氣到, 即使個仔食奶食到變大頭怪嬰, 都唔需要用日本貨:good:
*x*MDi9Pk[e6U)s
日本今日經濟衰喇, 中國經濟好強, 去問下歐洲人, 尊重開始窮的日本人多d, 還是尊重好有錢的中國人多一d
[quote]
L!f
Y+Q:`*K
其實不是完全關日本事 , 我只是見到一些人不肯面對現實, 所以發言up幾句
舉個例, 呢度有條帖, 有位版友話日本都夠賤囉, 被美國投兩個原子彈, 今日仲要聽美國話,+l&U+wGN~5bX3U8Hh
我反過來想, 世上有個民族, 當年被個獨裁政權射殺到 ...7R#b.~(}
J9xi
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494716&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-6 01:27 AM[/color][/url][/size][/quote]7I2^O*[hg,p!o\
andy哥, 咁夜都未瞓, 寫稿定睇城南一和?:naughty:
近年宇宙最強的幾套戲, 都係打日本仔, 不排除有d人睇完後太投入角色,
以為自己係葉問同陳真。:fight:
一個專制獨裁的國家, 除了獨裁者之外, 甘願被「獨裁」的國民也是需要負上責任;$~(]gB(M$R8I
一個在基因中還存在君臣主僕思想根深柢固的民族, 皇上要民死, 民不得不死是理所當然。
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-6 02:06 AM 編輯 [/i]!G2qK8B.KU!l
[quote]5r,S!X"|bc1a/E
andy哥, 咁夜都未瞓, 寫稿定睇城南一和?:naughty:
近年宇宙最強的幾套戲, 都係打日本仔, 不排除有d人睇完後太投入角色,
以為自己係葉問同陳真。:fight:
一個專制獨裁的國家, 除了獨裁者之外, 甘願被「獨裁」的國 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494726&ptid=236830][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-6 01:55 AM[/color][/url][/size][/quote]-} V&\tX
今日傾電話傾晏左未瞓而已, 狗哥你又來發言, 恐怕又被指腎上腺素上升
細心想一想, 版友伽俐略真係政治不正確, 要站在中國人立場發言, 就咪鬼用個日本人頭像啦:dev: DDU?ZD6@g
你崇拜伽俐略, 係咪暗示日本人有腦過中國人先?<擺明上綱上線:D
應該學版友肥彭, 用肥彭頭像就要親英j(olANeVqR
夜喇, 狗哥你都早d休息吧, 得閒再來吹過:sleep:
當人能夠抽離(而不是抽水)地看事情,用A國和B國代替中國和日本,5]vD2q%X
bZ
才可以客觀地,理性地,而不帶感情地看整件事情,
可惜基於種種原因,唔係個個做到...i!Z+Ms*__M
o4HZ$b)K
4A;[ i0?
J
F Cg S;O
不喜歡伽利略頭像?換個紅豆兵或者巫煮席頭像也可以,
沒什麼關係的
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-6 10:40 AM 編輯 [/i]J0g_-OM;|+d
[quote]當人能夠抽離(而不是抽水)地看事情,用A國和B國代替中國和日本,
才可以客觀地,理性地,而不帶感情地看整件事情,
可惜基於種種原因,唔係個個做到...#LrC
x$P5o5At
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494748&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-6 03:30 AM[/color][/url][/size][/quote]lp9j_(`.M
8U*mI'o*hl1h8^
客觀地, 理性地, 不帶感情地看事, 同意!8@0{@X5w9G |\8v
如果我返中國見到大陸人隨處吐痰, 財大氣粗, 去到日本見到人地乾淨守禮, ]L{/rf$np{:v-?
因而喜歡日本多過中國, 那我是否不客觀, 不理性及感情用事呢?;AG[A
`/V5pp
A:^
Tf(UBfn{rc
老兄你在#11說了這句: 「中國人有好人有壞人,同樣日本人有好人有壞人」
那我問問, 戰後, 中國曾有不少集體破壞文化, 摧毀孔廟及學校的壞人, 日本戰後是否出現過那些壞人呢?:confused: +\8PgbU
[i;D
講得近一D, 中國有些製毒奶粉的壞商人, 日本何年何月出現過製毒奶粉的壞商人呢?:confused:
以你的邏輯, 中國有那種壞人, 日本同樣應有同等level的壞人呢, 對不對?
請客觀地,理性地,而不帶感情地告訴我:cheers:
:o'K(M2^|'ua5B
老兄你呢句 「中國人有好人有壞人,同樣日本人有好人有壞人」好有意思,
我可以改成「中國人有男人有女人, 同樣日本人有男人有女人」
或「中國人有精人有笨人, 同樣日本人有精人有笨人」............:}5^tuf~
真係好有哲理, 佩服!:good:
A J/Q$m)M9l
[color=#fff][size=0px]
8lrG!fe U7Y }&`
[/size][/color]
[quote]
日本人嘅質素直程係世界數一數二,就算你無去過日本,都可以係好多地方睇到日本人係幾有禮貌等等......[size=0px]- B: n2 n3 Q; N. K% Y' T: y, Q- l[/size]
至於中國人,唉:hitwall:4iva8dA+R'B
...Y0^x9VS
_E_ o;N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494689&ptid=236830][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-5 11:59 PM[/color][/url][/size][/quote]
X;T V!a4H
講到呢樣真係冇得好拗 ~ 去日本旅行 ~ 想喺街搵個垃圾桶都唔易 ~ 但地方一樣整潔 ~
$h9Lr7M
A!J?%r*Kc
周圍玩周圍觀光既時候 ~ 個心亦唔會成日要心驚驚防賊
[quote]1[,YpV'G}w
\]#Jv*xD
講得近一D, 中國有些製毒奶粉的壞商人, 日本何年何月出現過製毒奶粉的壞商人呢?:confused: iDwbsj
以你的邏輯, 中國有那種壞人, 日本同樣應有同等level的壞人呢, 對不對?