娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2010-10-6 01:13 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-10-6 01:15 PM 編輯 [/i]pBy5f6l:TL
G,cHbK:b.Tm
[quote]C-Zb,p5Odw N)l+Z
-Y.seb0Q@Gb
咦? 又夠鐘來抽水嗎?:naughty:
k|%P#h,z4y 我在#30向你提出問題, 到了#34樓你要抽水就說我罵你,
l(F3ZxDY!n7iQ 到底你愛扣帽子還是我愛扣帽子, 大家睇番#30我的提問及#34你的回應就最清楚 ...
hnQ NS:]\ i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494859&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-6 01:03 PM[/color][/url][/size][/quote] ]@&Ge6b Rp
e3AEOXt$]$U,\`.@u
1)我從沒說過你罵我,除非你理解力出問題\\1A*VM
2)我#34的答覆很清楚,我是認同你所說的,只是覺得你又在借題發揮,抽水而已

andyho 發表於 2010-10-6 01:15 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-6 01:17 PM 編輯 [/i];\-kq]7`6\[ {
?u&Cz6H/~V
[quote]$eoQ*^(h%t'V

#z%yn6CT7W1^1? db&iZ ~3V 1)我從沒說過你罵我,除非你理解力出問題0ynKrhc{xum
2)我#34的答覆很清楚,我是認同你所說的,只是覺得你在抽水而已
h$H$O ^@o.f'RW [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494864&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-6 01:13 PM[/color][/url][/size][/quote] ?t+Ce%g _:~ Y
-X%Q4Xr!_tNP
是但啦, 係呀係呀, 個個都抽水, 惟獨你老兄高高在上唔抽人水, 滿意未?
&RIBo H 唔好玩長氣者勝了, 由得其他版友自己睇, 誰對誰錯由他人定奪吧

infjlam 發表於 2010-10-6 01:18 PM

吹水o者,做乜咁勞氣:haha:

andyho 發表於 2010-10-6 01:19 PM

[quote]吹水o者,做乜咁勞氣:haha:+N(] V:E7N+Mv4Y-gr-A6Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494866&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-6 01:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
0P)y0Xu2n ~ UB G_ B
有傻仔俾我恥笑, 我點會勞氣, 你d慣用技倆用老喇, 可否轉一轉呢?:sleep:

infjlam 發表於 2010-10-6 01:23 PM

就當我傻仔喇,計落我又真係幾傻:haha:

andyho 發表於 2010-10-6 01:25 PM

[quote]就當我傻仔喇,計落我又真係幾傻:haha:
U6GtS1Gg [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494868&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-6 01:23 PM[/color][/url][/size][/quote]2L$bm;]2p1T8Oq8}!J.l
{"}"ol&z.T/P
你一d都唔傻啦, 你係超級聰明仔,
(Q;L^.wj7ed y m'z,a 之前打狗棒發言唔順大家對耳被圍插, 老兄你當然有份, #yT"~en;ypx/E @
眼見有人故意來抽水插埋一份, 老兄你視若無睹, 不會指責d人抽水,
JO1]6bDR 當然啦, 同一陣線嘛, 你精甩尾, 點算係傻仔呢8{;Cb9z q-A}%N
a,Cxw,a\|
我有眼不識泰山同你爭論, 係我傻而已:haha:
~3N1Q:H,]M8{.C3{ V$u 我發言完畢喇, 你要不要再抽水, 悉隨尊便

infjlam 發表於 2010-10-6 01:36 PM

[quote]RZ,FS};Z2w
你一d都唔傻啦, 你係超級聰明仔,
iX:f1w#[rj&w 之前打狗棒發言唔順大家對耳被圍插, 老兄你當然有份,
!n6zi0uZ5LQ8T#f0K 眼見有人故意來抽水插埋一份, 老兄你視若無睹, 不會指責d人抽水, Nha#\ RV ]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494870&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-6 01:25 PM[/color][/url][/size][/quote]~:g j+B/~

v R\6In,l,{ 狗哥被人抽水都要小弟黎defend,哪個理由?
3c!i4d0Q/my 你這樣說:S~oCj
1)未免太小看狗哥:haha:
h1} Tey_'Z 2)太抬舉小弟:redface:
z h2Q)p6d
e Z:m W L't,q+M 吹水o者,大家吹完,唔好擺係心度喇:dev:

andyho 發表於 2010-10-6 01:52 PM

[quote]W TR:Pr)T)K/X*D
Q2{A.R?
狗哥被人抽水都要小弟黎defend,哪個理由?
Z,F,wk.H?+U 你這樣說:c-~2YV]"DYd
1)未免太小看狗哥:haha:
\a]@e EI 2)太抬舉小弟:redface: @ c6W SET

*ci)Yt"C/Bi} 吹水o者,大家吹完,唔好擺係心度喇:dev: ...!BD/TZB"wW8T
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494873&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-6 01:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
9n8N3E@/f ?g
z Lm1N7\B-](e 好, 下次再吹, 同你逐單計, 今次意見不合, 大家無謂變心病下次又借題發揮:cheers:

打狗棒 發表於 2010-10-6 02:59 PM

[quote],o6k@2nAyp6l3x#h
wNT-c(l.l
你一d都唔傻啦, 你係超級聰明仔, \2o Cj B!b
之前打狗棒發言唔順大家對耳被圍插, 老兄你當然有份, LJ!n)}.L
眼見有人故意來抽水插埋一份, 老兄你視若無睹, 不會指責d人抽水,
!@ F\\V&} 當然啦, 同一陣線嘛, 你精甩尾, 點算係傻仔呢
0B0laD tE@._WC;H w
L.YOf:~1u#i6T 我有眼不 ...
zcNK.{:_.Xy X?7[ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494870&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-6 01:25 PM[/color][/url][/size][/quote]j)|.v3]/s |
佢地邊有抽我水? 佢地係義和團同志嚟, Z8[}$cJ
統一戰線, 槍口對外一d都唔意外;
].f{'DW 至於「中國和日本也有好壞人」云云, 則等同「阿媽係女人」之類的廢話,WXy XC{
看一個民族的好壞應該以整體計算, 如果13億人都沒有一個好人的話? 3csmymEl ?
這個民族自我消滅好了。

darkensun 發表於 2010-10-6 10:59 PM

乜呢個區/題目, 來來去去得幾個人討論, 好似唔能夠刺激一D帶愛國心O既版友討論喎...
T&e(jqt.a? EK#iKQgP%Z:u
回應某位話去日本唔駛怕俾人偷野O既版友:
D4von9G.I+p&Q 去年同友人去日本旅行, 響街頭休息, 放低D行李響街上時, 遇著幾個中國遊客, 竟然斗膽搏懵順手牽羊, 好在其中一名友人喝令佢地先話"不好意思, 以為是旅伴的行李", 企圖為自己開脫...最後我個friend亦放過呢位同胞, 但大家去到日本旅行依然要小心同胞, 唔好以為好安全呀

打狗棒 發表於 2010-10-7 08:55 AM

[quote]乜呢個區/題目, 來來去去得幾個人討論, 好似唔能夠刺激一D帶愛國心O既版友討論喎...
s6i$]m|N9Hk2l6C
AYNT7W!c4R 回應某位話去日本唔駛怕俾人偷野O既版友:
~7d r{9d7J 去年同友人去日本旅行, 響街頭休息, 放低D行李響街上時, 遇著幾個中國遊客, 竟然斗膽搏 ...
)@j-Jy-AW0a\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494997&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-6 10:59 PM[/color][/url][/size][/quote]D3i@ID;m1R+q
土匪政權統治下的人, 自然也有土匪基因, 大陸人能夠去日本旅行的, 點都有個錢, +f$]D,d$C7Z$Hm {;w4o
不過, 賊性難改, 就算成身Cash名牌, 一有機會, 都要小試牛刀, 點都唔會丟低祖宗傳落的功夫:「妙手空空」。:fight:

KNY 發表於 2010-10-7 10:15 AM

[quote]
X ]7T%X7X"MEj 土匪政權統治下的人, 自然也有土匪基因, 大陸人能夠去日本旅行的, 點都有個錢,
;e-[)Xc,V o 不過, 賊性難改, 就算成身Cash名牌, 一有機會, 都要小試牛刀, 點都唔會丟低祖宗傳落的功夫:「妙手空空」。:fight: ... K"y$W;jn
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495129&ptid=236830][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-7 08:55 AM[/color][/url][/size][/quote]h0_F^4W+Ea

JL-bIXF-L 係囉 ~ 能夠去日本旅行的 ~ 點都有個錢 5l \0X|l

;Gs#j;{1V 會唔會係中國既移民呢 ~ 有種中國人放棄左中國藉 ~ 但體內仍然係保存著祖宗傳落既賊性DNA ~ 移民到去邊就衰到去邊 ~ 需知護照有得換 ~ 但骨子裡既賊性DNA就永遠冇得變 I,R:[?&~H

,v&R1rns :dev:

infjlam 發表於 2010-10-7 12:06 PM

[quote] | f5w5QJ0L*Y)zA
需知護照有得換 ~ 但骨子裡既賊性DNA就永遠冇得變 :dev:k w'B_2ZQ1R
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495145&ptid=236830][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-7 10:15 AM[/color][/url][/size][/quote]6L5T,F&Z7H+s3GH_
m/Z L.?BU0A5DD(A
兄台你就唔啱喇,抽人水 ,仲要揭人瘡疤 :haha:
{n i0Qa)e6?-KH(O (好醜我都要話你兩句,否則有人又話我視若無睹, 不會指責d人抽水:gun: )_7\}Zo1L

6w(RGa1] pr@Wm 6W n p3]J:sW? s.W
不過呢,抽水狗本身正正是本版抽水文化的始作俑者,a%zud Z`
以其人之道還治其人之身,怪不得人呀:D

打狗棒 發表於 2010-10-7 12:07 PM

[quote]
j-C"S,jtv bh;^#\]5a+Wo
係囉 ~ 能夠去日本旅行的 ~ 點都有個錢
)t Qw}q"CA ?tiX#QO:S
會唔會係中國既移民呢 ~ 有種中國人放棄左中國藉 ~ 但體內仍然係保存著祖宗傳落既賊性DNA ~ 移民到去邊就衰到去邊 ~ 需知護照有得換 ~ 但骨子裡既賊性DNA就永遠冇得變 vgJ*|^
ni l s+kV;{
: ...vJ8WQ2s{ ],[D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495145&ptid=236830][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-7 10:15 AM[/color][/url][/size][/quote]-jv){psK&N/l ]
「去年同友人去日本旅行, 響街頭休息, 放低D行李響街上時, [color=red]遇著幾個中國遊客[/color], 竟然斗膽搏懵順手牽羊, 好在其中一名友人喝令佢地先話"不好意思, 以為是旅伴的行李", 企圖為自己開脫...最後我個friend亦放過呢位同胞, 但大家去到日本旅行依然要小心同胞, 唔好以為好安全呀」(E BQqu:Zi O#C
)OSR"YC w;L
你所講都有可能發生, 不過版友引述的係「中國遊客」, 即係仍然接受著土匪領導的大陸人。

KNY 發表於 2010-10-7 02:45 PM

[quote]
4i8e H7t3^;}9? 「去年同友人去日本旅行, 響街頭休息, 放低D行李響街上時, 遇著幾個中國遊客, 竟然斗膽搏懵順手牽羊, 好在其中一名友人喝令佢地先話"不好意思, 以為是旅伴的行李", 企圖為自己開脫...最後我個friend亦放過呢位同胞, ...
rN2S4AiBtUCt%eF [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495164&ptid=236830][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-7 12:07 PM[/color][/url][/size][/quote]3^f,Q A,? {qNf$z [
'w0q5Fv\UW%j(XJ
點證明到係中國遊客? ~ 一齊落飛機? ~ 打開自己個旅遊護照俾人睇? ~ 背住個有旅行社標誌既旅行袋?  :dev:

KNY 發表於 2010-10-7 02:46 PM

[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-10-7 02:58 PM 編輯 [/i]t7L,]$D-B~S/n/x
9B0Qc.O#bVF.}9z xs
[quote]-G1DrM&Nx%?+R
f:EtnA[+q(q
兄台你就唔啱喇,抽人水 ,仲要揭人瘡疤 :haha:sg c`\a/{
(好醜我都要話你兩句,否則有人又話我視若無睹, 不會指責d人抽水:gun: )
[9dK;w s
8K+e6tXXi%Sd(C
cc;_3u:G]Tr 不過呢,抽水狗本身正正是本版抽水文化的始作俑者,
$~2fv)YzNd;?s)\L 以其人之道還治其人之身,怪不得人 ...
-~SWn/sjR#@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495163&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-7 12:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
2e S/o g&q}AR~
PR5g2e*e{0k7r 笑下啫 ~ 唔講邊有得笑   :dev:
t\RN*? HE;A}U
5c_L7s+V:Sd5P%bM 而且狗哥講既"賊性難改" ~ 同我所講既賊性DNA ~ 其實都係一樣意思 ~ 想深一層 ~ 假如活在土匪政權統治下既人都係賊性難改的話 ~ 咁身體保存著祖宗既賊性DNA ~ 係咪屬於賊性難變呢  :dev:

andyho 發表於 2010-10-7 03:37 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-7 03:44 PM 編輯 [/i]
_7B;vduZj vu
T{!BK6w^*MQ L [quote]
V0vQx!Q`&d C'N
bH`)P,_ 兄台你就唔啱喇,抽人水 ,仲要揭人瘡疤 :haha:
|:P'I ^|r}5` (好醜我都要話你兩句,否則有人又話我視若無睹, 不會指責d人抽水:gun: )w1@]8xZ|(t"XG7|
NR-e d9`E]
r$m%z-v$koQj
不過呢,抽水狗本身正正是本版抽水文化的始作俑者,
VI@7Ce 以其人之道還治其人之身,怪不得人 ...4U2dzK3K7uN;S
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495163&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-7 12:06 PM[/color][/url][/size][/quote]3r3b-P1ne?U1{

o.P$F6kVrmI 正所謂你見人抽人, 你亦抽人水, 我在#46所說的抽水, lI6oD(oZM
指眼見有勢孤力弱者被旁人抽水插埋一份時, 叫你主持下公道, 你是否刻意去錯誤理解呢?
4s.W.ai5Ys 我估你懶得返去睇, 特地即時quote一次
T Gl*O!j)y9i0y +Z\ W8M%qv
[color=red]#46:「之前打狗棒發言唔順大家對耳被圍插, 老兄你當然有份,
dL:UEd!cs1gQY 眼見有人故意來抽水插埋一份, 老兄你視若無睹, 不會指責d人抽水,
Wu%WNvF 當然啦, 同一陣線嘛, 你精甩尾, 點算係傻仔呢」[/color]
'dY/W h.?,c
]B"h%\fG{Z 暫且不討論主題, 成日見人講抽水, 你地所講的抽水, 好多時候只是含沙射影, 暗諷及玩曲線~*lA|Q#dLx;yC8v:X
今年6月初時, 好多論壇禁止人講64, 想發表而又避免被刪的網友故意大讚中央政府當年做得好,
,V {y1{\-xD e 刻意玩曲線表不滿, 那是不是應負面地定性為抽水呢?
P$UA4Y5H] 又例如雍正王朝暗諷中國近代政治, 那是不是套抽水劇呢?1~)Sa {-a4S|u!@/f
真正的抽水, 我有另一種理解囉

打狗棒 發表於 2010-10-7 04:18 PM

[quote]
(\:J/aaW}#L 2O5iA B7w%z!_
點證明到係中國遊客? ~ 一齊落飛機? ~ 打開自己個旅遊護照俾人睇? ~ 背住個有旅行社標誌既旅行袋?  :dev:m&])wv!w'wp.F fV
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495199&ptid=236830][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-7 02:45 PM[/color][/url][/size][/quote]5|.[/h7A'v-m$VUJ
白痴都識分遊客同陀地, 你唔係唔識呀?

KNY 發表於 2010-10-7 04:46 PM

[quote]6zu"Pf&F'w9]sl
白痴都識分遊客同陀地, 你唔係唔識呀?
(l7Wp(F+ub7ru&M s}_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495216&ptid=236830][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-7 04:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
;F6O(G V&~0m/\/B
;U/UV'zw 用白痴黎形容識得分別遊客同陀地 ~ 咁你又識唔識分?    :naughty:

infjlam 發表於 2010-10-7 05:13 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-10-7 05:15 PM 編輯 [/i]
"WBV }:C |4^+SvE -JppT(|3o)A
[quote]
0p tZyzIK["H 正所謂你見人抽人, 你亦抽人水, 我在#46所說的抽水, [color=#fff][size=0px]1 w  [* R2 q. B; s, r! o) W- l[/size][/color]
4^URw(r 指眼見有勢孤力弱者被旁人抽水插埋一份時, 叫你主持下公道, 你是否刻意去錯誤理解呢?[color=#fff][size=0px]( X[/size][/color][size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495213&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-7 03:37 PM[/color][/url][/size][/quote]
){/s ^X#H9J8N!j{
Nz|!O.x @+Z m0r 不用勞氣,8yW HOZJE4Q
我這樣做,其實是小試牛刀,o*r:w.O&R+`X/u!~W
做別人的一面鏡子,依樣畫葫蘆,
5jj#S m?F J T 讓人親身感受下被人抽水,是那種感覺而已:Dp[o:x$QtM5?

+h G#d6u9kY;|)y}m 以其人之道,還治其人之身,這也是另一種型式的「主持公道」罷
J$_gi U:gQS.[ Y dw Z%_.@K&V?^
` I8Y.x?3v,W:x_ ^
吹完水喇

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.