[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-10-6 01:15 PM 編輯 [/i]pBy5f6l:T L
G,cH bK:b.Tm
[quote]C-Zb,p5Odw N)l+Z
-Y.seb0Q@Gb
咦? 又夠鐘來抽水嗎?:naughty:
我在#30向你提出問題, 到了#34樓你要抽水就說我罵你,
到底你愛扣帽子還是我愛扣帽子, 大家睇番#30我的提問及#34你的回應就最清楚 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494859&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-6 01:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
]@&Ge6b R p
e3AE OXt$]$U,\`.@u
1)我從沒說過你罵我,除非你理解力出問題\\1A*VM
2)我#34的答覆很清楚,我是認同你所說的,只是覺得你又在借題發揮,抽水而已
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-6 01:17 PM 編輯 [/i];\-kq ]7`6\[{
?u&Cz6H/~V
[quote]$eoQ*^(h%t'V
1)我從沒說過你罵我,除非你理解力出問題0ynKrhc{xum
2)我#34的答覆很清楚,我是認同你所說的,只是覺得你在抽水而已
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494864&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-6 01:13 PM[/color][/url][/size][/quote]?t+Ce%g
_:~ Y
-X%Q4Xr!_tNP
是但啦, 係呀係呀, 個個都抽水, 惟獨你老兄高高在上唔抽人水, 滿意未?
唔好玩長氣者勝了, 由得其他版友自己睇, 誰對誰錯由他人定奪吧
吹水o者,做乜咁勞氣:haha:
[quote]吹水o者,做乜咁勞氣:haha:+N(]
V:E7N+Mv4Y-gr-A6Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494866&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-6 01:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
UBG_B
有傻仔俾我恥笑, 我點會勞氣, 你d慣用技倆用老喇, 可否轉一轉呢?:sleep:
就當我傻仔喇,計落我又真係幾傻:haha:
[quote]就當我傻仔喇,計落我又真係幾傻:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494868&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-6 01:23 PM[/color][/url][/size][/quote]2L$bm;]2p1T8Oq8}!J.l
{"}"ol&z.T/P
你一d都唔傻啦, 你係超級聰明仔,
之前打狗棒發言唔順大家對耳被圍插, 老兄你當然有份, #yT"~en;ypx/E@
眼見有人故意來抽水插埋一份, 老兄你視若無睹, 不會指責d人抽水,
當然啦, 同一陣線嘛, 你精甩尾, 點算係傻仔呢8{;Cb9zq-A}%N
a,Cxw,a\|
我有眼不識泰山同你爭論, 係我傻而已:haha:
我發言完畢喇, 你要不要再抽水, 悉隨尊便
[quote]RZ,FS };Z2w
你一d都唔傻啦, 你係超級聰明仔,