娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2010-10-7 05:24 PM

罵中國,講事實,理性批評,小弟從不反感,
j+i!G}9r6{EI}Y 但若有人(或狗)太過份,無差別地見到中國人係又罵,唔係又罵,
j A8b(o;asW D 一有事就燒數簿咁,罵勻祖宗十八代, z_'V4YP%b?
身為中國人一員,作出某種形式的defend,係好自然o既事5Z9Y-Bpj cw]^[
#]"k8k,JlaX
小弟理解某些人的想法,
K#KT"a7`(z5_t%iD 但某些人卻到現在還不明白小弟的想法,
yI$[giZ u 特此再次澄清

andyho 發表於 2010-10-7 05:24 PM

[quote]
sESN|B M,?c
0U)J*VJ Pu,])^w 不用勞氣,y&l#Wp7k#]0u5f
我這樣做,其實是小試牛刀,P~~#SF:x-~~![
做別人的一面鏡子,依樣畫葫蘆,c9u$b X] DL
讓人親身感受下被人抽水,是那種感覺而已:D0f4u*IUa b

,w`[7X R:T:HQ#c_ 以其人之道,還治其人之身,這也是另一種型式的「主持公道」罷 ET ZC r:uU;C;WC

O CLw[6c
0?$lh)r?U$O 吹完水喇 ...8M4R/b!}+k pj A7g8N G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495234&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-7 05:13 PM[/color][/url][/size][/quote]R"_/WMy

u!nHK3V#G-?"V 以打狗棒的性格, 我估佢抽大陸水(用你地愛用的術語)仲有排抽, 而家只是"頭抽":D
$p/},~1Z%VN!u w 你睇唔過眼, 就要定時定候就要入來抽番佢水喇, 一個"抽"一個, 我唔會覺得唔公道
Fs%mk_Y 得閒入來再吹及再抽吧, 版主樂得我地幫手"刺激人流":dev:

infjlam 發表於 2010-10-7 05:34 PM

[quote] Nj8\9H.V%o#Ij
以打狗棒的性格, 我估佢抽大陸水(用你地愛用的術語)仲有排抽, 而家只是"頭抽":D
.h6guC/W [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495236&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-7 05:24 PM[/color][/url][/size][/quote]U6aio/D*xU.t

yM+f S"J(E6?+[3r$muU 知狗哥者,莫若兄台乎:redface:  ,\@ RT-Z\
吹水o者,得閒咪入黎吹兩句囉:drool:

darkensun 發表於 2010-10-7 07:26 PM

[quote]`DX3mFK,o,o&mx

~Kk:bO!s4h"q 點證明到係中國遊客? ~ 一齊落飛機? ~ 打開自己個旅遊護照俾人睇? ~ 背住個有旅行社標誌既旅行袋?  :dev: ?[4mPeY?/cJ8ki3Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495199&ptid=236830][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-7 02:45 PM[/color][/url][/size][/quote]hv;ty"[~*Zd9hJs
要證明真係唔容易
I;wyw0Lj6F8wy 佢地用普通話同我地道歉, 身穿POLO TEE + 西褲 + 西鞋, 衣著老套, 講野又大大聲...以上特質令我地認定佢地係中國遊客
aQ\0MO)p;Z0U 佢地都有"名牌"袋O既, 不過係堅係流就不得而知la
\ Fk-a^-D8wO3^ O h/R-nu3dt(}XU
不過, 我都唔排除佢地係一班"講野大大聲, 粗魯, 老套, 識講普通話"O既日本本地人", 但係我真係冇見過日本人有咁O既characters 囉

infjlam 發表於 2010-10-7 07:41 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-10-7 07:42 PM 編輯 [/i]v]$x,^)cI4Sy
"S.SPJl)c\(C"N
[quote]EAix%P
要證明真係唔容易kHQ)Y6Fn9Fu
佢地用普通話同我地道歉, 身穿POLO TEE + 西褲 + 西鞋, 衣著老套, 講野又大大聲...以上特質令我地認定佢地係中國遊客#r9Pe} dH
佢地都有"名牌"袋O既, 不過係堅係流就不得而知laa? Dt/PK8[+fb
1X:\7C*p/uIt
不過, 我都唔排除佢地係一 ...%MUwqp;le
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495253&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-7 07:26 PM[/color][/url][/size][/quote]~2A`U]-_;tbO

/k x,TI$Y6y QO 依家香港都係咁喇:((B*o GJ8Fy$MH#H
p6xP,b"k$Y
前幾日夜晚落樓下做運動,g6I}4yw)k*e
在單車徑踩單車唔小心跌左個車尾燈(幾十蚊果隻),
w'OBBb 立刻掉頭沿路搵,已經被人執左喇...:hitwall: q-r E{ Ad7J;QA
路不拾遺,日本台灣或者其他較文明地方就有,
@8x @~f5W 香港依家好難再有呢支歌仔唱...

KNY 發表於 2010-10-7 07:53 PM

[quote]
h"^ d(J%Amka%pu 要證明真係唔容易
%e"o-~-O7}*v.V 佢地用普通話同我地道歉, 身穿POLO TEE + 西褲 + 西鞋, 衣著老套, 講野又大大聲...以上特質令我地認定佢地係中國遊客C*G V-Q7pD
佢地都有"名牌"袋O既, 不過係堅係流就不得而知la(l#J-]_ V(^7ccf
不過, 我都唔排除佢地係一班"講野大大聲, 粗魯, 老套, 識講普通話"O既日本本地人", 但係我真係冇見過日本人有咁O既characters 囉 ...
*a{v5F8vd){ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495253&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-7 07:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
@{A ^ yk*P3I ytzR P~.V$m,F2H:L
明白了)P$T(d*tL@[8E
5Vm]*qf$v4j:c|
我所講既如何證明係中國遊客 ~ 並非懷疑你會分唔出中國人同日本本地人既分別 ~ 而係呢兩名中國人 ~ 究竟係遊客身份定係已移居日本既中國人呢?6pWl l}w0~d
k&p0~g3cf Sw1GQ$S Y
如狗哥講 ~ 去得日本旅遊 ~ 點都有點錢 ~ 莫非真係賊癮起而技癢出手?
vQ `pC2m-W 而且我認為如果係遊客 ~ 應該係跟團 ~ 又莫非呢兩名疑似賊匪既中國人偷偷離團搵食?
KQ \ r){1U!t S3L
O ?6A*ft3v$J Fj anyway ~ 乜野身份都好 ~ 偷人行李仲講野大大聲 ~ 而唔係鬼鬼鼠鼠 ~ 呢兩位仁兄都可算係笨賊

darkensun 發表於 2010-10-7 08:55 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495275&ptid=236830]66#[/url] [i]KNY[/i] [/b]
U@ n5d:x+X-i 係偷完野事敗之後先高聲談論, 揚長而去
W6Z;B,p oX:l$z1U 係唔係遊客好難知, 但我諗居日華民應該唔會著得咁老套掛, 以我所知, 當地華人都幾難買到咁老套O既polo tee同西鞋喎...

darkensun 發表於 2010-10-7 08:56 PM

[quote]
HTV uS1k[%gK,|,i %}d-a:z9N$Wx"I
依家香港都係咁喇:(0J|)Bk^JLz
e_ H DmIY`
前幾日夜晚落樓下做運動,k,` m vGH"K
在單車徑踩單車唔小心跌左個車尾燈(幾十蚊果隻),y&jj6}0C^)~!n+{
立刻掉頭沿路搵,已經被人執左喇...:hitwall: ,b5`.Phs
路不拾遺,日本台灣或者其他較文明地方就有,#mRc4e%Kw
香港依家好難再有 ...
!cto`7hNK Gm;] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495259&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-7 07:41 PM[/color][/url][/size][/quote]
-itoV&F6e0m)U 有冇試下去差館問下呀?
~,E xC6oeoE.B+o3G 換個角度諗, 你響街邊見到車尾燈, 或者都有諗過交俾差人叔叔吧

infjlam 發表於 2010-10-7 09:23 PM

[quote]
I~ W NUd%a%jN:U 有冇試下去差館問下呀?
VB/pfG 換個角度諗, 你響街邊見到車尾燈, 或者都有諗過交俾差人叔叔吧
;G U m0uH [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495297&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-7 08:56 PM[/color][/url][/size][/quote]
N{uI#V D Z*iL5?'X7n1ue
前後30秒都冇,你話實情會係點呢...

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.