娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 中國優良傳統 - 以德報怨
infjlam
發表於 2010-10-7 05:24 PM
罵中國,講事實,理性批評,小弟從不反感,
j+i!G}9r6{EI}Y
但若有人(或狗)太過份,無差別地見到中國人係又罵,唔係又罵,
j A8b(o;asW D
一有事就燒數簿咁,罵勻祖宗十八代,
z_'V4YP%b?
身為中國人一員,作出某種形式的defend,係好自然o既事
5Z9Y-Bpj cw]^[
#]"k8k,JlaX
小弟理解某些人的想法,